65"quote:
"Er is ook nooit een bal op tv"quote:Op zondag 27 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, staat waarschijnlijk toch met het scherm naar de muur, grmbl kennende.
quote:Op zondag 27 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, staat waarschijnlijk toch met het scherm naar de muur, grmbl kennende.
De VS heeft me sowieso nooit getrokken, maar ik heb er wel altijd bij gezegd dat als ik die kant op zou gaan, het Californië is. Dat soort vakantie moet je gewoon liggen of niet, en mij ligt het niet.quote:Op zondag 27 april 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist joh, Californië staat niet eens in mijn top 10 van favoriete staten
Als je een hekel hebt aan mooie landschappen en natuur dan heb je daar niks te zoeken inderdaadquote:Op zondag 27 april 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De VS heeft me sowieso nooit getrokken, maar ik heb er wel altijd bij gezegd dat als ik die kant op zou gaan, het Californië is. Dat soort vakantie moet je gewoon liggen of niet, en mij ligt het niet.
Misschien ooit nog een stedentrip aan de oostkust, maar verder zie ik niet echt iets wat het de reis waard maakt.
Als ik pong zou spelen op zo'n grote tv in mijn woonkamer, zou ik heen en weer gaan met m'n hoofdquote:
* 230.000 golddiggers haken af.quote:Op zondag 27 april 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik pong zou spelen op zo'n grote tv in mijn woonkamer, zou ik heen en weer gaan met m'n hoofd
Voor mij was het hoogtepunt van Californië Yosemite, maak daar van wat je wilquote:Op zondag 27 april 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan mooie landschappen en natuur dan heb je daar niks te zoeken inderdaad
Yosemite is mooi maar wel heel erg druk. Voor mij is de mooiste plek toch wel Glacier, altijd een magisch gevoel als ik daar benquote:Op zondag 27 april 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het hoogtepunt van Californië Yosemite, maak daar van wat je wil
Amerika heeft 63 nationale parken, dat is hetzelfde als de Eifeltoren tien minuutjes bekijken en dan zeggen dat je Parijs kent.quote:Op zondag 27 april 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het hoogtepunt van Californië Yosemite, maak daar van wat je wil
Dat is ook wel een mooi park jaquote:Op zondag 27 april 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yosemite is mooi maar wel heel erg druk. Voor mij is de mooiste plek toch wel Glacier, altijd een magisch gevoel als ik daar ben![]()
Ik heb een 37-inch Samsung van 12 jaar oud. Ik ga diggen.quote:Op zondag 27 april 2025 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet of je echt golddiggers achter je aankrijgt met een 55" OLED tv, dat zijn dan de 4/10 vrouwtjes.
Niet naar mij diggen,. ik heb alleen maar biljetjesquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een 37-inch Samsung van 12 jaar oud. Ik ga diggen.
@NatteWratquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een 37-inch Samsung van 12 jaar oud. Ik ga diggen.
Dit heb ik van de week gedaan --> 2x waterballetquote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nieuw koppelstuk voor de tuinslang gekocht. Eens even testen of ik het goed heb bevestigd of dat het een waterballet wordt.
Oh die zien er al mooi uit. Is dat makkelijk te groeien?quote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen bananen vandaag.
Twee vrijgezelle vrienden van me vliegen morgenvroeg naar Las Vegas en er waren nog 110 van de 150 ecomomy stoelen vrij.quote:Op zondag 27 april 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch voor LVTGFJFK want ik wil naar de Vs.
Ja. En ook redelijk snel. Had deze vier/ vijf weken geleden gezaaid en ze zijn al bijna klaar.quote:Op zondag 27 april 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zien er al mooi uit. Is dat makkelijk te groeien?
"Strandbal"quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Dit staat niet in je tuin?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
De aflevering "Bal aan het blotebipsvliegeren" gaat vast alle kijkcijferrecords breken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Jawel. Maar mijn tuin staat niet in mijn tuin.quote:
Bah spinazie. Wie dwingt je dat te kweken?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |