Twee vrijgezelle vrienden van me vliegen morgenvroeg naar Las Vegas en er waren nog 110 van de 150 ecomomy stoelen vrij.quote:Op zondag 27 april 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch voor LVTGFJFK want ik wil naar de Vs.
Ja. En ook redelijk snel. Had deze vier/ vijf weken geleden gezaaid en ze zijn al bijna klaar.quote:Op zondag 27 april 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh die zien er al mooi uit. Is dat makkelijk te groeien?
"Strandbal"quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Dit staat niet in je tuin?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
De aflevering "Bal aan het blotebipsvliegeren" gaat vast alle kijkcijferrecords breken.quote:Op zondag 27 april 2025 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel in Ik Vertrek als ze d'r eettent gaat beginnen.
Jawel. Maar mijn tuin staat niet in mijn tuin.quote:
Bah spinazie. Wie dwingt je dat te kweken?quote:Op zondag 27 april 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
Spinazie ga ik morgen denk ik ook maar wat blaadjes vanaf halen. Had eigenlijk vandaag ook wel gekund, maar heb nu niets bij me om ze in mee te nemen.
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetquote:Op zondag 27 april 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jawel. Maar mijn tuin staat niet in mijn tuin.
Is toch ook al snel een uur met het OV, dus geen zin om met handenvol radijzen rond te lopen.
Moestuin ?quote:Op zondag 27 april 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt zo'n tuin net als Crack? Geen idee hoe dat ook alweer heetBest ver weg wel, uur met het OV.
Heeft dat niet een specifieke naam, zo'n tuin in een groep van tuinen die niet bij huizen horen zeg maar?quote:
Volkstuintjes.quote:Op zondag 27 april 2025 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft dat niet een specifieke naam, zo'n tuin in een groep van tuinen die niet bij huizen horen zeg maar?
Hij doet hetquote:Op zondag 27 april 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik van de week gedaan --> 2x waterballet
Het huren of het schoonmaken?quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
En nu moet ik nog eens ergens een hogedrukspuit huren om de galerij schoon te maken. Geen idee hoe dat moet eigenlijk.
voorzichtig, als het beton is (heb ik gelezen)quote:Op zondag 27 april 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
En nu moet ik nog eens ergens een hogedrukspuit huren om de galerij schoon te maken. Geen idee hoe dat moet eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |