ToTGod!quote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
Waar is m'n plintenladder gebleven?Heeft iemand hier in het topic 'm gejat?
Belangrijker is de plint onder het keukenblok. De plint die erbij komt is net te hoog. En het rooster voor de koelkast ook. Dat is veel ergerquote:Op zondag 27 april 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Anders kruipt de hond onder het laminaat. Begrijpelijk.
Nou nee. Je kunt niet als vrijwilliger een klus aannemen en dan zeggen "joe geen zin meer zoek het uitquote:Op zondag 27 april 2025 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is het dus wel.
Waarom niet volgens jou?
Wat heb je gegeten?quote:
Wat ik zei, doe een trip van oost naar westquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooi park ja
Het ding bij mij is dat ik liever het totaalplaatje heb. Ik wil niet alleen natuur, of alleen steden.
Smaken de chocomel en borrelnootjes een beetje?quote:
Wacht maar tot je hond er isquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens een kop thee en wachten tot mijn dweilpoging is opgedroogd.
De gang is in maanden nooit zo opgeruimd geweest
Dat hangt helemaal af van de soort activiteit waar het om gaat.quote:Op zondag 27 april 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Je kunt niet als vrijwilliger een klus aannemen en dan zeggen "joe geen zin meer zoek het uit" Dat kan niet. Iedereen die vrijwilligerswerk doet zal het daar mee eens zijn.
Anders kun je namelijk ook nooit fatsoenlijk wat organiseren.
De hond laat ook klusspullen slingeren in de gang om daar elke nacht over heen te struikelen als het naar de wc gaat?quote:Op zondag 27 april 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hond er is
Ja, da's waarquote:Op zondag 27 april 2025 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de soort activiteit waar het om gaat.
Als dat wat jij nu doet allemaal zo belangrijk was en er zo veel van af hangt, waarom is het dan geen betaalde functie? Omdat men het wel prima vindt zo, ze hebben een gek gevonden die het gratis doet, en nog met veel toewijding ook.
Die handelaar waar je het net over had lacht zich de ballen uit zijn broek hoor.
quote:Op zondag 27 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie van ieniminihond als nieuw nick?
Ben hier ook flink aan het opruimen geweest vandaag, en daarna op het dakterras bezig geweest met de hogedrukspuit.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens een kop thee en wachten tot mijn dweilpoging is opgedroogd.
De gang is in maanden nooit zo opgeruimd geweest
De woonkamer was netjes totdat ik gisteren 2 grote gaten in het stucwerk maaktequote:Op zondag 27 april 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben hier ook flink aan het opruimen geweest vandaag, en daarna op het dakterras bezig geweest met de hogedrukspuit.
Ehhh....ik moet FLINK wat voegen gaan herstellen!
Schilderijtje opgehangen?quote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De woonkamer was netjes totdat ik gisteren 2 grote gaten in het stucwerk maakte
Eens. En natuurlijk kan stoppen met vrijwilligerswerk wel, maar dan moet je het een beetje zoals een normale baan behandelen met bepaalde opzegtermijn, vind ik.quote:Op zondag 27 april 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Je kunt niet als vrijwilliger een klus aannemen en dan zeggen "joe geen zin meer zoek het uit" Dat kan niet. Iedereen die vrijwilligerswerk doet zal het daar mee eens zijn.
Anders kun je namelijk ook nooit fatsoenlijk wat organiseren.
Schilderijtjes van de muur gehaald, omdat alles ongeveer een meter naar rechts moest en de schilderij in de weg hing. Schilderij hing er net een maandquote:
Moeten we je dan Tommie gaan noemen?quote:Op zondag 27 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie van ieniminihond als nieuw nick?
en dan komt Nielson zingenquote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De woonkamer was netjes totdat ik gisteren 2 grote gaten in het stucwerk maakte
Omdat mijn nieuwste hobby klussen isquote:Op zondag 27 april 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan komt Nielson zingen
Waarom zou je dat doen?
Spinaziequote:Op zondag 27 april 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Wijsneus.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor met dat het niet vrijblijvend is.quote:Op zondag 27 april 2025 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, da's waar![]()
Nou ja behalve dat laatste dan maar okee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |