tijd voor een voetenbadjequote:Op zondag 27 april 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dat je een beetje last hebt van je voeten door al het geloop en gesta vandaag. Kan gebeuren.
Maar dan ga je zitten, en zodra je niet meer op je voeten staat gaan ze ineens echt pijn doen, haaaaaaaaaaaaaarghhgml#%#!
Ik vermoed, gezien je overige persoonskenmerken (en vergelijkbare klaagzangen die je post), een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel. Dat is een prijzenswaardige eigenschap in sommige gevallen maar kan ook een last zijn, als je geen grenzen weet te stellen.quote:Op zondag 27 april 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ben het al een jaar of drie zat. Maar goed, als ik ermee stop dan houdt er ineens heel veel op dus ja, mijn fatsoen hindert me daar in.
Maar inderdaad, er komt een punt dat ik gewoon niet meer kan.
quote:Op zondag 27 april 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal nog even plintjes gaan plakken he?
Binnen een dag tot een jaar of zes.quote:Op zondag 27 april 2025 19:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal nog even plintjes gaan plakken he?
Klopt helemaal. Maarja, vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend. Daarom doe ik het ook nog steeds. Je kunt het niet zomaar even uit je handen laten vallen. Maar ja, dat moment komt wel steeds dichterbij. Ik heb het ook al vaker intern aangekaart. We gaan wel zien hoe het loopt.quote:Op zondag 27 april 2025 19:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vermoed, gezien je overige persoonskenmerken (en vergelijkbare klaagzangen die je post), een sterk ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel. Dat is mooi in sommige gevallen maar kan ook een last zijn, als je geen grenzen weet te stellen.
Zo vaak als je hier over dat kutblad geklaagd hebt, heb je dat denk ik niet (of iig niet zo vaak) gedaan bij degenen die het wat aangaat. Je maakt dat kutblad in je hoofd veel groter dan het is en daarom durf je niet te stoppen, bang voor een confrontatie en/of escalatie o.i.d.
Volgens mij doe je het allemaal vrijwillig dus je bent niemand verantwoording schuldig. Als het echt zo'n belangrijk communicatiemiddel is voor sommigen dan vinden ze linksom of rechtsom wel weer iemand anders die het weer oppakt, en zo niet, ook goed, maar nog steeds in het geheel niet jouw probleem.
Dat is het dus wel.quote:Op zondag 27 april 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maarja, vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend.
Moet af voor volgende week dinsdagquote:Op zondag 27 april 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnen een dag tot een jaar of zes.
Volgende versie voor de grap het "Allerlaatste Nummer" noemen, en dan binnenin een stukje schrijven over hoe ze kunnen voorkomen dat dit daadwerkelijk zo is.quote:Op zondag 27 april 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maarja, vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend. Daarom doe ik het ook nog steeds. Je kunt het niet zomaar even uit je handen laten vallen. Maar ja, dat moment komt wel steeds dichterbij. Ik heb het ook al vaker intern aangekaart. We gaan wel zien hoe het loopt.
Ah, ja. Anders kruipt de hond onder het laminaat. Begrijpelijk.quote:Op zondag 27 april 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet af voor volgende week dinsdag
ToTGod!quote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
Waar is m'n plintenladder gebleven?Heeft iemand hier in het topic 'm gejat?
Belangrijker is de plint onder het keukenblok. De plint die erbij komt is net te hoog. En het rooster voor de koelkast ook. Dat is veel ergerquote:Op zondag 27 april 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, ja. Anders kruipt de hond onder het laminaat. Begrijpelijk.
Nou nee. Je kunt niet als vrijwilliger een klus aannemen en dan zeggen "joe geen zin meer zoek het uitquote:Op zondag 27 april 2025 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is het dus wel.
Waarom niet volgens jou?
Wat heb je gegeten?quote:
Wat ik zei, doe een trip van oost naar westquote:Op zondag 27 april 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooi park ja
Het ding bij mij is dat ik liever het totaalplaatje heb. Ik wil niet alleen natuur, of alleen steden.
Smaken de chocomel en borrelnootjes een beetje?quote:
Wacht maar tot je hond er isquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens een kop thee en wachten tot mijn dweilpoging is opgedroogd.
De gang is in maanden nooit zo opgeruimd geweest
Dat hangt helemaal af van de soort activiteit waar het om gaat.quote:Op zondag 27 april 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Je kunt niet als vrijwilliger een klus aannemen en dan zeggen "joe geen zin meer zoek het uit" Dat kan niet. Iedereen die vrijwilligerswerk doet zal het daar mee eens zijn.
Anders kun je namelijk ook nooit fatsoenlijk wat organiseren.
De hond laat ook klusspullen slingeren in de gang om daar elke nacht over heen te struikelen als het naar de wc gaat?quote:Op zondag 27 april 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hond er is
Ja, da's waarquote:Op zondag 27 april 2025 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de soort activiteit waar het om gaat.
Als dat wat jij nu doet allemaal zo belangrijk was en er zo veel van af hangt, waarom is het dan geen betaalde functie? Omdat men het wel prima vindt zo, ze hebben een gek gevonden die het gratis doet, en nog met veel toewijding ook.
Die handelaar waar je het net over had lacht zich de ballen uit zijn broek hoor.
quote:Op zondag 27 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie van ieniminihond als nieuw nick?
Ben hier ook flink aan het opruimen geweest vandaag, en daarna op het dakterras bezig geweest met de hogedrukspuit.quote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst maar eens een kop thee en wachten tot mijn dweilpoging is opgedroogd.
De gang is in maanden nooit zo opgeruimd geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |