Ow!quote:Op zondag 27 april 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schilderijtjes van de muur gehaald, omdat alles ongeveer een meter naar rechts moest en de schilderij in de weg hing. Schilderij hing er net een maand
quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan komt Nielson zingen
Waarom zou je dat doen?
Ergens wel maar dan moet daar ook wel gewoon een duidelijk verwachtingspatroon aan beide kanten voor zijn. In de praktijk is het toch vaak dat degene voor wie het werk gedaan wordt ook gewoon verwacht dat het ten allen tijde gedaan wordt no matter what, een bepaalde commitment verwacht. Terwijl degene die het vrijwillige werk doet dat juist mede wellicht opgepakt heeft omdat vrijwillig ook een bepaalde vrijblijvendheid kan betekenen.quote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. En natuurlijk kan stoppen met vrijwilligerswerk wel, maar dan moet je het een beetje zoals een normale baan behandelen met bepaalde opzegtermijn, vind ik.
Denk eigenlijk niet dat er zoveel vrijwilligers zijn die vrijwilligerswerk als vrijblijvend zien. Tenminste, dat is mijn ervaring. Er is immers ook een intrinsieke motivatie aangezien je er niet voor betaalt krijgt.quote:Op zondag 27 april 2025 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ergens wel maar dan moet daar ook wel gewoon een duidelijk verwachtingspatroon aan beide kanten voor zijn. In de praktijk is het toch vaak dat degene voor wie het werk gedaan wordt ook gewoon verwacht dat het ten allen tijde gedaan wordt no matter what. Terwijl degene die het vrijwillige werk doet dat juist mede wellicht opgepakt heeft omdat vrijwillig ook een bepaalde vrijblijvendheid kan betekenen.
Is Tommie niet de hond van Ienimini?quote:Op zondag 27 april 2025 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie van ieniminihond als nieuw nick?
Vrijblijvend als in dat ze zelf mede wat te zeggen hebben over wanneer ze dingen doen. Niet of ze het wel of niet doen.quote:Op zondag 27 april 2025 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat er zoveel vrijwilligers zijn die vrijwilligerswerk als vrijblijvend zien. Tenminste, dat is mijn ervaring. Er is immers ook een intrinsieke motivatie aangezien je er niet voor betaalt krijgt.
Oh ik dacht dat we het juist hadden over het wel of niet doen?quote:Op zondag 27 april 2025 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Vrijblijvend als in dat ze zelf mede wat te zeggen hebben over wanneer ze dingen doen. Niet of ze het wel of niet doen.
Ja joh! Inmiddels lekker in ons nieuwe huisquote:
esssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssssssieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Hij is vandaag pas echt jarig, dus blijf ik nog even in deze vermommingquote:
Ik had het nu over vrijwilligerswerk in het algemeen.quote:Op zondag 27 april 2025 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we het juist hadden over het wel of niet doen?
Je spelt vlinder verkeerd.quote:Op zondag 27 april 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssssssieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
vlinder is heerlijkquote:Op zondag 27 april 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spelt vlinder verkeerd.
Nee ik bedoelde mijn UI, die had nog oranje achtergrondquote:Op zondag 27 april 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand oranje gezien op mobiel eigenlijk.
Etto Kroketto!quote:Op zondag 27 april 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
esssssssssssssssssssssie, esssssssssssssssssssssssssssieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben geen vlinderquote:Op zondag 27 april 2025 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je spelt vlinder verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |