Ik heb het bewust neutraal geformuleerd maar iedereen die een beetje tussen de regels kan lezen herkent een flinke vleug sarcasme.quote:
Wij waren ooit niet vijandig naar elkaarquote:Op zondag 27 april 2025 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geef mij eens niet de schuld daar van
[..]
Je bent daar blij om?
Vandaag ook, ik moest even zo'n nieuw koppelstuk voor op de tuinslang. Dus ik hem appen "welke moet ik precies hebben? Gewoon deze toch?"quote:Op zondag 27 april 2025 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
oh
mijn pa wilde dat wel altijd uitleggen als ik zoiets vroeg (hij deed het vervolgens wel zelf hoor, maar liet wel zien hoe en wat)
nu met bv iets simpels als schilderen moet ik maar hopen dat ik het uiteindelijk goed doe
en dit wil ik wel een keer zelf proberen, als het me echt teveel gedoe is, ga ik wel bellen met een schilder
Klinkt als leugens VOCHTIG POESJEquote:Op zondag 27 april 2025 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij waren ooit niet vijandig naar elkaar
ik sta op zulke momenten druk te googlenquote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag ook, ik moest even zo'n nieuw koppelstuk voor op de tuinslang. Dus ik hem appen "welke moet ik precies hebben? Gewoon deze toch?"
"Ja die ene ZONDER slot. Maar die van de Action doen het ook prima."
En toen snapte ik de instructies op de achterkant niet en moest ik hem weer appen. En dan heb ik het toch weer uitgevogeld soms voor hij antwoordt.
Ben wel erg blondt.
Je bent niet blondt, je bent onzeker.quote:Op zondag 27 april 2025 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag ook, ik moest even zo'n nieuw koppelstuk voor op de tuinslang. Dus ik hem appen "welke moet ik precies hebben? Gewoon deze toch?"
"Ja die ene ZONDER slot. Maar die van de Action doen het ook prima."
En toen snapte ik de instructies op de achterkant niet en moest ik hem weer appen. En dan heb ik het toch weer uitgevogeld soms voor hij antwoordt.
Ben wel erg blondt.
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo VOCHTIG POESJE.
Hoe was je wedstrijd in het natuurbad?
Je kan hetquote:Op zondag 27 april 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
De hogedrukspuit is van m'n zwager. Die maar geappt
Dat is het in het begin altijdquote:
Mijn antwoord op hoe het was is wel echt briljant wetende wat er later die dag is gebeurdquote:
die rooien, ze hebben nu hun doelpuntje door de VAR alsnog gekregenquote:
Liverpool.quote:
Niet, gewoon trial and error. Zo heeft je vader het ook geleerd.quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
die rooien, ze hebben nu hun doelpuntje door de VAR alsnog gekregen
oh, ahaquote:
dit brengt het absoluut over..quote:Op zondag 27 april 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetgazet is weer naar de drukker. Passive aggressive roep om meer actie is een nieuwe fase in gegaan. Als ik hier negatieve reacties op krijg is het echt heel snel klaar.
klik
Wat vinden jullie? Moet toch kunnen niewaar? Brengt dit een beetje over dat ik het echt zat ben nu?
Dat sowiesoquote:Op zondag 27 april 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
"Met groene zeep en borstel kan ook maar dat is echt een kutklus."
Het brengt wel over dat je het zat bent, denk niet dat het gaat leiden tot meer artikelen. Met zoveel leden krijg je gegarandeerd het omstandereffect; iedereen neemt aan dat iemand anders wel iets gaat schrijven.quote:Op zondag 27 april 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetgazet is weer naar de drukker. Passive aggressive roep om meer actie is een nieuwe fase in gegaan. Als ik hier negatieve reacties op krijg is het echt heel snel klaar.
klik
Wat vinden jullie? Moet toch kunnen niewaar? Brengt dit een beetje over dat ik het echt zat ben nu?
nog nooit gehoord, ook geen behoefte aanquote:Op zondag 27 april 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
Ik kan dat liedje Hey Lotje echt niet meer horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |