Het viel teganquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:47 schreef Tegan het volgende:
Zin in kip kerrie, maar het werd satesaus, met rijst en boontjes. Viel toch tegen daardoor.
https://www.instagram.com/p/CsALnIIMDkA/?igsh=N2Uyc3FieDMwM24=quote:Op woensdag 23 april 2025 11:39 schreef NoCigar het volgende:
Krwassant van drie Euro op het vliegveld.
Lekker!! Goed sauzigquote:Op woensdag 23 april 2025 17:02 schreef Karzai het volgende:
Toko geweest, 23 betaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor 2 dg zekerquote:Op woensdag 23 april 2025 17:02 schreef Karzai het volgende:
Toko geweest, 23 betaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen ham dus?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pizza.
Mijn helft ham en gorgonzola, man ham en pizza.
Scheiding aangevraagd?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pizza.
Mijn helft ham en gorgonzola, man ham en ananas.
Meneer Boer is overleden???quote:Op woensdag 23 april 2025 18:06 schreef Molo het volgende:
Albondigas, al vraag ik me af of dat gaat lukken. Man kwam net vragen of een random potje specerijen van Jonnie Boer de gerookte paprikapoeder was... Had niks met zijn overlijden te maken overigens
Ah, okquote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL ik schaam mij blijkbaar onderbewust voor hem
ananas
Dat mag ook bewustquote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL ik schaam mij blijkbaar onderbewust voor hem
ananas
Yep, longembolie in de Caribbeanquote:
Ja zo zie je maar, pluk de dag en geniet van elk momentquote:Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef Kanaroe het volgende:
Potver
Net een heerlijke rode linzen curry genuttigd met o.a. Jonnie's garam masala
Bitterzoet
Jeps, carpe diem, ook mijn uitgangspunt (wat natuurlijk niet altijd even goed uitpakt)quote:Op woensdag 23 april 2025 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar, pluk de dag en geniet van elk moment
Tevens: mag ik het recept want dat klinkt bijzonder lekker
Kijk, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, carpe diem, ook mijn uitgangspunt (wat natuurlijk niet altijd even goed uitpakt)
Recept: https://ilovefoodwine.nl/(...)rdappel-en-halloumi/
Ik heb er maar 1 zoete aardappel in gestopt maar wat meer 'gewone' aardappelen, en veel meer dan 1 eetlepel rode currypasta. Goed pittig dus!
Rauwe spinazie en naanbrood on the side en een raita van griekse yoghurt met komkommer en tomaatjes
Eet ze!
Echt lekker, de halloumi doet het er goed bijquote:Op woensdag 23 april 2025 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt goed!
Hier overigens ook team aardappel boven de zoete aardappel, echt een muffe groente vind ik dat
Zal het als ode aan Jonnie binnenkort eens maken
Gek op halloumi ookquote:Op woensdag 23 april 2025 18:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Echt lekker, de halloumi doet het er goed bij
Zeker eens maken, al dan niet met specerijen van Jonnie
Leipajuusto, bijzonder spul lijkt me datquote:Op woensdag 23 april 2025 18:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Gek op halloumi ook
Eerst ook nog de leipäjuusto uit Finland meegenomen opeten. Ook van die heerlijke kaas die zo pieperig is tussen je tanden![]()
Zalig dessertje dat met duindoornjam
Is al gegrild, je kunt het wel warm eten maar lekkerste is gewoon koud of op kamertemperatuurquote:Op woensdag 23 april 2025 18:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leipajuusto, bijzonder spul lijkt me dat
Ook om te grillen?
Leuk weetje!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is al gegrild, je kunt het wel warm eten maar lekkerste is gewoon koud of op kamertemperatuur
Met koffie en/of iets zoets erbij
Finnen, heerlijk raar volk
Lees net dat topicquote:Op woensdag 23 april 2025 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja
EDIT CUL / Jonnie Boer overleden.
Die mok heb je mooi gehouden!quote:
Hilarischquote:
Hoe kom je aan die rilette, koop je die ergens kant en klaar?quote:Op woensdag 23 april 2025 07:34 schreef Karzai het volgende:
koffie, stukje stokbrood met oude kaas en met rillette de canard en een kiwi
[ afbeelding ]
Gewoon bij de plaatselijke ah gekochtquote:Op donderdag 24 april 2025 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die rilette, koop je die ergens kant en klaar?
Heerlijk als albondigas lekker veel knoflook heeftquote:Op donderdag 24 april 2025 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Hilarisch![]()
![]()
Ik hou ervan
Hier ontbeten met zwarte koffie en een broodje met albondigas erop.
Nu met knoflookwalm naar een werkafspraak toe
Zo iets hebben wij hier ook,iets met een erfenis.quote:
Dit is gewoon bij de kringloop, niet bij mij thuisquote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Zo iets hebben wij hier ook,iets met een erfenis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:41 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zuurdesembrood, linzensoep, runderkroket, gegrilde groenten, carpaccio en makreelsalade.
Appelsap voor @:golfer en verse jus voor mij.Lekker speulen, groot gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie lunch brunch, mooie plank![]()
Zeker goed weer ervoor, lekker!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:34 schreef Kanaroe het volgende:
Straks zuurkool met confits de canard volgens ongeveer dit recept:
https://www.ah.nl/allerha(...)uurkool-en-krieltjes
Zininin en het is er weer voor
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:41 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zuurdesembrood, linzensoep, runderkroket, gegrilde groenten, carpaccio en makreelsalade.
Appelsap voor @:golfer en verse jus voor mij.Jullie hadden een betere lucht! Lekker zo van alles wat. En vnv KoreaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is voor mij alweer een tijd geleden. Ook al heel lang geen toko meer bezocht.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Eigen foto 😱quote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Een Haxe, zuurkool en puree
Was heerlijk!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een variant op Beef Bulgogi.
dat ziet er goed uit, smullenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Een Haxe, zuurkool en puree
Nope, komt van internet afquote:
Rauw nog niet gegeten/durven eten, maar gestoomd (met XO saus) vind ik heerlijk. Hoeveel heb je er op?quote:
Buikspekquote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik buikspek uit de oven met krokant zwoerd, daarbij pilavrijst en Chinese wokgroenten.
Een steelpan, wijn, knoflook, kaas, brood en een vork.quote:Op zondag 27 april 2025 16:11 schreef H_T het volgende:
Kaasfondue. Ik heb geen fonduepan of fonduevorken, maar ik heb wel kaas en dat lijkt me toch het belangrijkste
En toch ga ik er ook andere dingen in dippenquote:Op zondag 27 april 2025 16:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Een steelpan, wijn, knoflook, kaas, brood en een vork.
Meer heb je niet nodig
quote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik buikspek uit de oven met krokant zwoerd, daarbij pilavrijst en Chinese wokgroenten.
Als je van sinaasappel houdt is dit een tip.quote:Op zondag 27 april 2025 16:05 schreef borisz het volgende:
Ik heb Runderlappen in de pan gedaan. We doen dit recept.
https://www.ah.nl/allerha(...)sinaasappelgremolata
Stoofvlees met sinaasappelgremolata
Een champignon of reep paprika werkt ook wel, maar beter gewoon een stukje stokbroodquote:Op zondag 27 april 2025 19:54 schreef H_T het volgende:
Brood blijft toch wel een van de beste dingen om in kaasfondue te dopenOok al waren de andere snacks nog steeds welkom voor de variatie
Opgeslagen ter inspiratie een keerquote:Op zondag 27 april 2025 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je van sinaasappel houdt is dit een tip.
Op het laatst de combo van schil, peterselie en knoflook toegevoegd. Ik vond het
Twee porties de vriezer in. Had vandaag krieltjes. Een volgende keer iig pasta.
Ik had er inderdaad ook nog champignons en paprika bijquote:Op zondag 27 april 2025 20:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Een champignon of reep paprika werkt ook wel, maar beter gewoon een stukje stokbrood
Erg lekker!quote:Op maandag 28 april 2025 13:26 schreef golfer het volgende:
Ben bezig om voor vanavond uit PG een hartige taart met pittige spitskool en pindakaas(...) te maken.
Mooi plaatje, maar waar kijk ik naar?quote:
Salade met frites/aardappelwedges en vissticks?quote:Op maandag 28 april 2025 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar waar kijk ik naar?
Dat zou het zomaar kunnen zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Salade met frites/aardappelwedges en vissticks?
Dat is duidelijk Hindoestaanse rotiquote:Op maandag 28 april 2025 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar waar kijk ik naar?
Iemand is in Frankrijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Brunch was een mooi donker gebakken Baguette en Croissants van Normandische Boter, beleg was dezelfde boter, mousse au canard, Langres, Aardbeienjam en rauwmelkse camembert
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit PG kiphachee met ui en kastanjechampignons, runderbouillon en crème fraiche met daarbij gebakken krielaardappeltjes.
Gorgonzolasaus erbij gemaakt, is improviseren in een vakantiehuisje, maar OMG wat zijn de levensmiddelen hier beter van kwaliteit, en betaalbaarder ook. Cote de Boeuf voor 21 Euro de Kilo, botermals en gemarmerd. Aardappelen met smaak.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond een Cote de Boeuf met een aardappelsalade want geen frietketel hier
Volgend seizoen champions league Paulusquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:42 schreef Paul het volgende:
hebben jullie nou ruzie over mijn cup a soup
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:04 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Volgend seizoen champions league Paulus
geniet ervanquote:Op woensdag 30 april 2025 14:00 schreef golfer het volgende:
Nu, als lunch, kibbeling van echte kabeljauwwangen van vishandel Waasdorp in IJmuiden.
Ik doe net of de puree een vol bord pistachecreme isquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:11 schreef Mikeytt het volgende:
Ontbijt: Heel erg veel crackertjes met kaas
Lunch: 2 cup-a-soup, 1 knijpfruit, 1 skyr en 1 bekertje slagroomijs
Diner: aardappelpuree met doperwten en tofu
Al en al vrijwel m'n slechtste dag in tijden.Had geen zin in koken vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet een echte favoriet.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een groene curry met witvis en Thaise wokgroenten. Ik gebruik daarvoor ipv pangasius kabeljauwfilets.
Bij de curry maak ik ook zilvervliesrijst.
Andere vis erin doet wonderenquote:Op woensdag 30 april 2025 18:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet een echte favoriet.
[ link | afbeelding ]
Paar maanden geleden onbewust een vega(n) Kwekkeboom kroket gehaald op het station, was echt bizar kleinquote:Op woensdag 30 april 2025 15:14 schreef Sorella het volgende:
Vanmiddag 2 kwekkeboom kroketten op witbrood met mosterd en mayo maar die kroketten worden ook maar kleiner
Ook een keer gekocht. Was gelijk de laatste keer. Smaakt helemaal nergens naar, zelfs niet naar vis.quote:
Ik denk dat golfer daarom al meteen aangaf:quote:Op woensdag 30 april 2025 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Andere vis erin doet wonderen
Panga is echt rotzooi
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een groene curry met witvis en Thaise wokgroenten. Ik gebruik daarvoor ipv pangasius kabeljauwfilets.
Bij de curry maak ik ook zilvervliesrijst.
We hadden kabeljauw erinquote:Op woensdag 30 april 2025 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Andere vis erin doet wonderen
Panga is echt rotzooi
Hier bier en witlofsalade
Die worstjes zag ik liggen bij de AH, wat vond je dervan?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:59 schreef SoS87 het volgende:
Aardappelpartjes, spruiten, 2 bbq worsten met jalapenos en cheddar.
Ik hoef de rest van de week geen zout meer.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die worstjes zag ik liggen bij de AH, wat vond je dervan?
Tilapia is wel te doen. Maar beter heek of kabeljauw.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:08 schreef Blues het volgende:
[..]
We hadden kabeljauw erin
Ook ooit pangasiusfilet geproefd (bij vrienden meen ik) jaren geleden, gadver! Die grondsmaak![]()
Ja zie het nu pasquote:Op woensdag 30 april 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat golfer daarom al meteen aangaf:
[..]
Ik vond het wel oké, golfer vond het niks, de smaak niet, geen idee waardoor.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zie het nu pas
Wat was er niet lekker aan @:blues?
Bummer!quote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vond het wel oké, golfer vond het niks, de smaak niet, geen idee waardoor.
Haha, snappemquote:Op woensdag 30 april 2025 20:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik hoef de rest van de week geen zout meer.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond AVG:
gebakken gekruide aardappelpartjes, gebraden kogelbiefstukken en veldsla met een vinaigrette.
Eet jij nou 7 worsten op?quote:
Past naast de salade allemaal op 1 bord dus kan niet veel zijn.quote:
Ja, maar jij bent ook een vreetzakkie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Past naast de salade allemaal op 1 bord dus kan niet veel zijn.
8quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 06:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
8
ontbijt, koffie, banaan, aardbeien en kwark
Wow.quote:
Zo, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond eten we gestoofd kalfsvlees in room met blauwschimmel, met groene asperges in citroenboter
Ja, de stoof smaakt al goed, ben benieuwd of de asperges wat worden. Heb er nieuwe aardappeltje bij en een mandje brood.quote:
Mmmmm pizza, gaan wij morgen ook voorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen nog steeds weg. Bij Van der Valk in de zon een pumpkin spice latte (met extra espresso)
[ link | afbeelding ]
Natuurlijk een McFlurry, een bakje bananenijs en bij La Place onderweg een glas sap (kers, framboos, appel, peer. Die was goed! En ook op terras)
Eindelijk thuis. Avondeten was snel Dominos weer een keer. En vond dit ook weer lekker! Ben zo makkelijk met eten![]()
Spicy Nduja (niet van mij maar was goed pittig hoorde ik)
[ link | afbeelding ]
Caprese met extra Spaanse pepers. Echt lekker. Alleen de doos was vet en dat is bij NY Pizza niet zo. Had ik andersom verwacht.
[ link | afbeelding ]
Toe schaaltje met meloen, ananas en mango.
Hebben ze de Rucola meegebakken??? Of lijkt dat maar zo? Is dat Pesto?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen nog steeds weg. Bij Van der Valk in de zon een pumpkin spice latte (met extra espresso)
[ link | afbeelding ]
Natuurlijk een McFlurry, een bakje bananenijs en bij La Place onderweg een glas sap (kers, framboos, appel, peer. Die was goed! En ook op terras)
Eindelijk thuis. Avondeten was snel Dominos weer een keer. En vond dit ook weer lekker! Ben zo makkelijk met eten![]()
Spicy Nduja (niet van mij maar was goed pittig hoorde ik)
[ link | afbeelding ]
Caprese met extra Spaanse pepers. Echt lekker. Alleen de doos was vet en dat is bij NY Pizza niet zo. Had ik andersom verwacht.
[ link | afbeelding ]
Toe schaaltje met meloen, ananas en mango.
Pestoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hebben ze de Rucola meegebakken??? Of lijkt dat maar zo? Is dat Pesto?
Voor @golfer de Marinara met mosselen, zalm, inktvis, krab/surimi en extra garnalen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we pizza's afhalen bij onze dorpsItaliaan.
Maandag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:24 schreef Blues het volgende:
Nu eten we de helft en zondag de andere helft![]()
Was lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond: Merguez worstjes (lam en rund), gegrild met Harissa, aardappelsalade, rode bieten salade, Pain ancien, croissants.
Kijk jij wel eens naar dat B&B programma?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:13 schreef foodlover het volgende:
Vanochtend vroeg uit de veren want ontbijtje bereiden voor onze BnB gasten. Zelf wat stokbrood met roomboter en zwarte bessen jam gegeten, daarna nog wat brood met ham en kaas en joppiesaus.
Wilde vanavond zelf Big Macs maken volgens een copycat recept maar die schuiven door. Wel de patties gevormd en per stuk tussen bakpapier ingevroren. Heuse 45 gram per stuk 😂.
Straks in een ander dorpje tapas eten nadat we de rugzakken van onze BnB gasten (camino lopers) afgeleverd hebben bij hun volgende overnachtingsplek.
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:50 schreef golfer het volgende:
En vanavond worden het dus gekookte witte asperges met vastkokende speciale asperge-aardappels in de schil, een (geprakt voor mij en gepocheerd voor B.) eitje, beenham en botersaus.
Geraspte kaas iddquote:
Klinkt heerlijk weerquote:Op zondag 4 mei 2025 16:13 schreef foodlover het volgende:
Vanochtend vroeg uit de veren want ontbijtje bereiden voor onze BnB gasten. Zelf wat stokbrood met roomboter en zwarte bessen jam gegeten, daarna nog wat brood met ham en kaas en joppiesaus.
Wilde vanavond zelf Big Macs maken volgens een copycat recept maar die schuiven door. Wel de patties gevormd en per stuk tussen bakpapier ingevroren. Heuse 45 gram per stuk 😂.
Straks in een ander dorpje tapas eten nadat we de rugzakken van onze BnB gasten (camino lopers) afgeleverd hebben bij hun volgende overnachtingsplek.
Heerlijk bordje met lopend eigeelquote:
Gebakken visquote:
Was lekkerquote:
Wat een lief jongetjequote:Op zondag 4 mei 2025 20:35 schreef Blues het volgende:
[..]
golfer maakt het altijd voor mij terwijl ie er zelf van griezelt![]()
We kijken hier in ES nog dagelijks NL tv dus ja ook de BnB en ik vertrek achtige programmas komen voorbij. Ik denk dat e.e.a. in scène wordt gezet cq. wordt uitvergroot maar het is wel herkenbaar. Om bij het eten te blijven: ik kook graag maar een ontbijt serveren we wel maar warme maaltijden bieden we bijna nooit aan voor gasten dat is een behoorlijk gedoe en geplan en brengt hier in Spanje ook niet al teveel geld in het laadje.quote:
Jochie van 70+quote:
Utregsquote:
Die aspergesoep komt regelmatig voorbij, dat ga ik binnenkort ook eens maken denk ik, lijkt me wel lekker.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:03 schreef golfer het volgende:
Lunch: restant aspergesoep en een halve ham-kaas tosti. Met een beker lactosevrije melk.
Is zeker lekker.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:27 schreef SoS87 het volgende:
Die aspergesoep komt regelmatig voorbij, dat ga ik binnenkort ook eens maken denk ik, lijkt me wel lekker.![]()
Vanavond dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:24 schreef Blues het volgende:
Voor @:golfer de Marinara met mosselen, zalm, inktvis, krab/surimi en extra garnalen.
Voor mij de Bianca met spaanse pepers, gorgonzola, knoflook, rucola, mozzarella en extra (wilde) spinazie.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu eten we de helft en zondag maandag de andere helft![]()
Als je het recept van Golfer volgt heb je een overheerlijke soep. Alleen echt goede recepten schrijf ik in mijn kookboekje. Daar staat deze nu ook in.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die aspergesoep komt regelmatig voorbij, dat ga ik binnenkort ook eens maken denk ik, lijkt me wel lekker.![]()
Ik eet straks nog een keer witlof ham kaas, en 6 kipspiezen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, uit PG, een Sticky Chicken bowl met i.p.v. Chinese wokgroenten, stukjes geroosterde prei.
Dat is nog eens een leuke verrassing! Lekker van genoten?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:18 schreef Ole het volgende:
Ik had een stuk bavette van bijna een kilo gekregen bij mijn overblijver
(Waarde 34 euro)
Medium rare met champignons
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:34 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik tagliatelle met een romige knoflooksaus (7 tenen verse knoflook er doorheen) met een komkommer cherrytomaten salade en een vinaigrette en daarbij warm ik de Joodse viskoekjes die ik nog in de vriezer had weer op in de oven.
Heerlijk, knoflook! Als je t doet, dan gelijk goedquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:38 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Was
Morgen vrij gelukkig 🧄🧄🧄🧄🧄🧄🧄😄
Dat doe je denk ik niet zomaar even op een boterham of over de pastaquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef Blues het volgende:
Wat eet je?
Nou een stukje 'duurste kaas ter wereld'
n.a.v. een uitzending van Ilja Gort over de grens, deze kaas besteld/gekocht : Bitto.
(30 euro, tja... voor 1 keer toch besteld, was zo nieuwsgierig)
https://www.casabase.nl/storico-ribelle-italiaanse-berg-kaas/
Ik vind het lekker, goed kazig maar niet dat je zegt wat speciaaaaaaaaaaaalJe proeft in de verte wel geit maar meer koe en oud. Dat proef je ook.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gelukkig wel een goed stuk krijg je ervoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef Blues het volgende:
Wat eet je?
Nou een stukje 'duurste kaas ter wereld'
n.a.v. een uitzending van Ilja Gort over de grens, deze kaas besteld/gekocht : Bitto.
(30 euro, tja... voor 1 keer toch besteld, was zo nieuwsgierig)
https://www.casabase.nl/storico-ribelle-italiaanse-berg-kaas/
Ik vind het lekker, goed kazig maar niet dat je zegt wat speciaaaaaaaaaaaalJe proeft in de verte wel geit maar meer koe en oud. Dat proef je ook.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou ik vind het wel erg veel geld, maar als je ziet en weet dat het allemaal handwerk is en waar het vandaan komt is het 't wel waard.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gelukkig wel een goed stuk krijg je ervoor.
Vind je de prijs kwaliteit voldoende?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik aardappelpuree met daar doorheen gestampte tuinerwten, rauwe stukjes romainesla, boter, room, cremefraiche, Parmezaanse kaas, peterselie, kaneel, mosterd, nootmuskaat en uitgebakken dobbelsteentjes spek.
Geen Tsingtao?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef foodlover het volgende:
Tosti ham kaas mosterd voor de lunch. Hela curry om de dippen.
Vanavond bami gemaakt zoals van de NL Chinees. Pindasaus, gebakken eitje, vers afgebakken kroepoek en Verdejo.
Is dat een nieuwe in het assortiment?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:53 schreef Curiosity het volgende:
Dr. Oetker Casa di Mama Pizza Salame extra piccante
En weer heerlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak uit PG ik taco's met garnalen en een mangosalsa.
Nee,niet recent nieuw.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:58 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe in het assortiment?
Ziet er goed uit als zomereten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |