quote:Op zondag 4 mei 2025 13:50 schreef golfer het volgende:
En vanavond worden het dus gekookte witte asperges met vastkokende speciale asperge-aardappels in de schil, een (geprakt voor mij en gepocheerd voor B.) eitje, beenham en botersaus.
Geraspte kaas iddquote:
Klinkt heerlijk weerquote:Op zondag 4 mei 2025 16:13 schreef foodlover het volgende:
Vanochtend vroeg uit de veren want ontbijtje bereiden voor onze BnB gasten. Zelf wat stokbrood met roomboter en zwarte bessen jam gegeten, daarna nog wat brood met ham en kaas en joppiesaus.
Wilde vanavond zelf Big Macs maken volgens een copycat recept maar die schuiven door. Wel de patties gevormd en per stuk tussen bakpapier ingevroren. Heuse 45 gram per stuk 😂.
Straks in een ander dorpje tapas eten nadat we de rugzakken van onze BnB gasten (camino lopers) afgeleverd hebben bij hun volgende overnachtingsplek.
Heerlijk bordje met lopend eigeelquote:
Gebakken visquote:
Was lekkerquote:
Wat een lief jongetjequote:Op zondag 4 mei 2025 20:35 schreef Blues het volgende:
[..]
golfer maakt het altijd voor mij terwijl ie er zelf van griezelt![]()
We kijken hier in ES nog dagelijks NL tv dus ja ook de BnB en ik vertrek achtige programmas komen voorbij. Ik denk dat e.e.a. in scène wordt gezet cq. wordt uitvergroot maar het is wel herkenbaar. Om bij het eten te blijven: ik kook graag maar een ontbijt serveren we wel maar warme maaltijden bieden we bijna nooit aan voor gasten dat is een behoorlijk gedoe en geplan en brengt hier in Spanje ook niet al teveel geld in het laadje.quote:
Jochie van 70+quote:
Utregsquote:
Die aspergesoep komt regelmatig voorbij, dat ga ik binnenkort ook eens maken denk ik, lijkt me wel lekker.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:03 schreef golfer het volgende:
Lunch: restant aspergesoep en een halve ham-kaas tosti. Met een beker lactosevrije melk.
Is zeker lekker.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:27 schreef SoS87 het volgende:
Die aspergesoep komt regelmatig voorbij, dat ga ik binnenkort ook eens maken denk ik, lijkt me wel lekker.![]()
Vanavond dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:24 schreef Blues het volgende:
Voor @:golfer de Marinara met mosselen, zalm, inktvis, krab/surimi en extra garnalen.
Voor mij de Bianca met spaanse pepers, gorgonzola, knoflook, rucola, mozzarella en extra (wilde) spinazie.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu eten we de helft en zondag maandag de andere helft![]()
Als je het recept van Golfer volgt heb je een overheerlijke soep. Alleen echt goede recepten schrijf ik in mijn kookboekje. Daar staat deze nu ook in.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die aspergesoep komt regelmatig voorbij, dat ga ik binnenkort ook eens maken denk ik, lijkt me wel lekker.![]()
Ik eet straks nog een keer witlof ham kaas, en 6 kipspiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |