Het viel teganquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:47 schreef Tegan het volgende:
Zin in kip kerrie, maar het werd satesaus, met rijst en boontjes. Viel toch tegen daardoor.
https://www.instagram.com/p/CsALnIIMDkA/?igsh=N2Uyc3FieDMwM24=quote:Op woensdag 23 april 2025 11:39 schreef NoCigar het volgende:
Krwassant van drie Euro op het vliegveld.
Lekker!! Goed sauzigquote:Op woensdag 23 april 2025 17:02 schreef Karzai het volgende:
Toko geweest, 23 betaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor 2 dg zekerquote:Op woensdag 23 april 2025 17:02 schreef Karzai het volgende:
Toko geweest, 23 betaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen ham dus?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pizza.
Mijn helft ham en gorgonzola, man ham en pizza.
Scheiding aangevraagd?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Pizza.
Mijn helft ham en gorgonzola, man ham en ananas.
Meneer Boer is overleden???quote:Op woensdag 23 april 2025 18:06 schreef Molo het volgende:
Albondigas, al vraag ik me af of dat gaat lukken. Man kwam net vragen of een random potje specerijen van Jonnie Boer de gerookte paprikapoeder was... Had niks met zijn overlijden te maken overigens
Ah, okquote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL ik schaam mij blijkbaar onderbewust voor hem
ananas
Dat mag ook bewustquote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL ik schaam mij blijkbaar onderbewust voor hem
ananas
Yep, longembolie in de Caribbeanquote:
Ja zo zie je maar, pluk de dag en geniet van elk momentquote:Op woensdag 23 april 2025 18:17 schreef Kanaroe het volgende:
Potver
Net een heerlijke rode linzen curry genuttigd met o.a. Jonnie's garam masala
Bitterzoet
Jeps, carpe diem, ook mijn uitgangspunt (wat natuurlijk niet altijd even goed uitpakt)quote:Op woensdag 23 april 2025 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar, pluk de dag en geniet van elk moment
Tevens: mag ik het recept want dat klinkt bijzonder lekker
Kijk, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, carpe diem, ook mijn uitgangspunt (wat natuurlijk niet altijd even goed uitpakt)
Recept: https://ilovefoodwine.nl/(...)rdappel-en-halloumi/
Ik heb er maar 1 zoete aardappel in gestopt maar wat meer 'gewone' aardappelen, en veel meer dan 1 eetlepel rode currypasta. Goed pittig dus!
Rauwe spinazie en naanbrood on the side en een raita van griekse yoghurt met komkommer en tomaatjes
Eet ze!
Echt lekker, de halloumi doet het er goed bijquote:Op woensdag 23 april 2025 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt goed!
Hier overigens ook team aardappel boven de zoete aardappel, echt een muffe groente vind ik dat
Zal het als ode aan Jonnie binnenkort eens maken
Gek op halloumi ookquote:Op woensdag 23 april 2025 18:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Echt lekker, de halloumi doet het er goed bij
Zeker eens maken, al dan niet met specerijen van Jonnie
Leipajuusto, bijzonder spul lijkt me datquote:Op woensdag 23 april 2025 18:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Gek op halloumi ook
Eerst ook nog de leipäjuusto uit Finland meegenomen opeten. Ook van die heerlijke kaas die zo pieperig is tussen je tanden![]()
Zalig dessertje dat met duindoornjam
Is al gegrild, je kunt het wel warm eten maar lekkerste is gewoon koud of op kamertemperatuurquote:Op woensdag 23 april 2025 18:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leipajuusto, bijzonder spul lijkt me dat
Ook om te grillen?
Leuk weetje!quote:Op woensdag 23 april 2025 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is al gegrild, je kunt het wel warm eten maar lekkerste is gewoon koud of op kamertemperatuur
Met koffie en/of iets zoets erbij
Finnen, heerlijk raar volk
Lees net dat topicquote:Op woensdag 23 april 2025 18:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja
EDIT CUL / Jonnie Boer overleden.
Die mok heb je mooi gehouden!quote:
Hilarischquote:
Hoe kom je aan die rilette, koop je die ergens kant en klaar?quote:Op woensdag 23 april 2025 07:34 schreef Karzai het volgende:
koffie, stukje stokbrood met oude kaas en met rillette de canard en een kiwi
[ afbeelding ]
Gewoon bij de plaatselijke ah gekochtquote:Op donderdag 24 april 2025 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die rilette, koop je die ergens kant en klaar?
Heerlijk als albondigas lekker veel knoflook heeftquote:Op donderdag 24 april 2025 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Hilarisch![]()
![]()
Ik hou ervan
Hier ontbeten met zwarte koffie en een broodje met albondigas erop.
Nu met knoflookwalm naar een werkafspraak toe
Zo iets hebben wij hier ook,iets met een erfenis.quote:
Dit is gewoon bij de kringloop, niet bij mij thuisquote:Op donderdag 24 april 2025 13:35 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Zo iets hebben wij hier ook,iets met een erfenis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:41 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zuurdesembrood, linzensoep, runderkroket, gegrilde groenten, carpaccio en makreelsalade.
Appelsap voor @:golfer en verse jus voor mij.Lekker speulen, groot gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie lunch brunch, mooie plank![]()
Zeker goed weer ervoor, lekker!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:34 schreef Kanaroe het volgende:
Straks zuurkool met confits de canard volgens ongeveer dit recept:
https://www.ah.nl/allerha(...)uurkool-en-krieltjes
Zininin en het is er weer voor
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:41 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zuurdesembrood, linzensoep, runderkroket, gegrilde groenten, carpaccio en makreelsalade.
Appelsap voor @:golfer en verse jus voor mij.Jullie hadden een betere lucht! Lekker zo van alles wat. En vnv KoreaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is voor mij alweer een tijd geleden. Ook al heel lang geen toko meer bezocht.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Eigen foto 😱quote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Een Haxe, zuurkool en puree
Was heerlijk!quote:Op donderdag 24 april 2025 15:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een variant op Beef Bulgogi.
dat ziet er goed uit, smullenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Een Haxe, zuurkool en puree
Nope, komt van internet afquote:
Rauw nog niet gegeten/durven eten, maar gestoomd (met XO saus) vind ik heerlijk. Hoeveel heb je er op?quote:
Buikspekquote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik buikspek uit de oven met krokant zwoerd, daarbij pilavrijst en Chinese wokgroenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |