Ik doe net of de puree een vol bord pistachecreme isquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:11 schreef Mikeytt het volgende:
Ontbijt: Heel erg veel crackertjes met kaas
Lunch: 2 cup-a-soup, 1 knijpfruit, 1 skyr en 1 bekertje slagroomijs
Diner: aardappelpuree met doperwten en tofu
Al en al vrijwel m'n slechtste dag in tijden.Had geen zin in koken vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet een echte favoriet.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een groene curry met witvis en Thaise wokgroenten. Ik gebruik daarvoor ipv pangasius kabeljauwfilets.
Bij de curry maak ik ook zilvervliesrijst.
Andere vis erin doet wonderenquote:Op woensdag 30 april 2025 18:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet een echte favoriet.
[ link | afbeelding ]
Paar maanden geleden onbewust een vega(n) Kwekkeboom kroket gehaald op het station, was echt bizar kleinquote:Op woensdag 30 april 2025 15:14 schreef Sorella het volgende:
Vanmiddag 2 kwekkeboom kroketten op witbrood met mosterd en mayo maar die kroketten worden ook maar kleiner
Ook een keer gekocht. Was gelijk de laatste keer. Smaakt helemaal nergens naar, zelfs niet naar vis.quote:
Ik denk dat golfer daarom al meteen aangaf:quote:Op woensdag 30 april 2025 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Andere vis erin doet wonderen
Panga is echt rotzooi
quote:Op woensdag 30 april 2025 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een groene curry met witvis en Thaise wokgroenten. Ik gebruik daarvoor ipv pangasius kabeljauwfilets.
Bij de curry maak ik ook zilvervliesrijst.
We hadden kabeljauw erinquote:Op woensdag 30 april 2025 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Andere vis erin doet wonderen
Panga is echt rotzooi
Hier bier en witlofsalade
Die worstjes zag ik liggen bij de AH, wat vond je dervan?quote:Op woensdag 30 april 2025 19:59 schreef SoS87 het volgende:
Aardappelpartjes, spruiten, 2 bbq worsten met jalapenos en cheddar.
Ik hoef de rest van de week geen zout meer.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die worstjes zag ik liggen bij de AH, wat vond je dervan?
Tilapia is wel te doen. Maar beter heek of kabeljauw.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:08 schreef Blues het volgende:
[..]
We hadden kabeljauw erin
Ook ooit pangasiusfilet geproefd (bij vrienden meen ik) jaren geleden, gadver! Die grondsmaak![]()
Ja zie het nu pasquote:Op woensdag 30 april 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat golfer daarom al meteen aangaf:
[..]
Ik vond het wel oké, golfer vond het niks, de smaak niet, geen idee waardoor.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zie het nu pas
Wat was er niet lekker aan @:blues?
Bummer!quote:Op woensdag 30 april 2025 20:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vond het wel oké, golfer vond het niks, de smaak niet, geen idee waardoor.
Haha, snappemquote:Op woensdag 30 april 2025 20:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik hoef de rest van de week geen zout meer.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond AVG:
gebakken gekruide aardappelpartjes, gebraden kogelbiefstukken en veldsla met een vinaigrette.
Eet jij nou 7 worsten op?quote:
Past naast de salade allemaal op 1 bord dus kan niet veel zijn.quote:
Ja, maar jij bent ook een vreetzakkie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Past naast de salade allemaal op 1 bord dus kan niet veel zijn.
8quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 06:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
8
ontbijt, koffie, banaan, aardbeien en kwark
Wow.quote:
Zo, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond eten we gestoofd kalfsvlees in room met blauwschimmel, met groene asperges in citroenboter
Ja, de stoof smaakt al goed, ben benieuwd of de asperges wat worden. Heb er nieuwe aardappeltje bij en een mandje brood.quote:
Mmmmm pizza, gaan wij morgen ook voorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen nog steeds weg. Bij Van der Valk in de zon een pumpkin spice latte (met extra espresso)
[ link | afbeelding ]
Natuurlijk een McFlurry, een bakje bananenijs en bij La Place onderweg een glas sap (kers, framboos, appel, peer. Die was goed! En ook op terras)
Eindelijk thuis. Avondeten was snel Dominos weer een keer. En vond dit ook weer lekker! Ben zo makkelijk met eten![]()
Spicy Nduja (niet van mij maar was goed pittig hoorde ik)
[ link | afbeelding ]
Caprese met extra Spaanse pepers. Echt lekker. Alleen de doos was vet en dat is bij NY Pizza niet zo. Had ik andersom verwacht.
[ link | afbeelding ]
Toe schaaltje met meloen, ananas en mango.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |