Dat zou het zomaar kunnen zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Salade met frites/aardappelwedges en vissticks?
Dat is duidelijk Hindoestaanse rotiquote:Op maandag 28 april 2025 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar waar kijk ik naar?
Iemand is in Frankrijkquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Brunch was een mooi donker gebakken Baguette en Croissants van Normandische Boter, beleg was dezelfde boter, mousse au canard, Langres, Aardbeienjam en rauwmelkse camembert
quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit PG kiphachee met ui en kastanjechampignons, runderbouillon en crème fraiche met daarbij gebakken krielaardappeltjes.
Gorgonzolasaus erbij gemaakt, is improviseren in een vakantiehuisje, maar OMG wat zijn de levensmiddelen hier beter van kwaliteit, en betaalbaarder ook. Cote de Boeuf voor 21 Euro de Kilo, botermals en gemarmerd. Aardappelen met smaak.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond een Cote de Boeuf met een aardappelsalade want geen frietketel hier
Volgend seizoen champions league Paulusquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:42 schreef Paul het volgende:
hebben jullie nou ruzie over mijn cup a soup
quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:04 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Volgend seizoen champions league Paulus
geniet ervanquote:Op woensdag 30 april 2025 14:00 schreef golfer het volgende:
Nu, als lunch, kibbeling van echte kabeljauwwangen van vishandel Waasdorp in IJmuiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |