quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond AVG:
gebakken gekruide aardappelpartjes, gebraden kogelbiefstukken en veldsla met een vinaigrette.
Eet jij nou 7 worsten op?quote:
Past naast de salade allemaal op 1 bord dus kan niet veel zijn.quote:
Ja, maar jij bent ook een vreetzakkie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Past naast de salade allemaal op 1 bord dus kan niet veel zijn.
8quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 06:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
8
ontbijt, koffie, banaan, aardbeien en kwark
Wow.quote:
Zo, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond eten we gestoofd kalfsvlees in room met blauwschimmel, met groene asperges in citroenboter
Ja, de stoof smaakt al goed, ben benieuwd of de asperges wat worden. Heb er nieuwe aardappeltje bij en een mandje brood.quote:
Mmmmm pizza, gaan wij morgen ook voorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen nog steeds weg. Bij Van der Valk in de zon een pumpkin spice latte (met extra espresso)
[ link | afbeelding ]
Natuurlijk een McFlurry, een bakje bananenijs en bij La Place onderweg een glas sap (kers, framboos, appel, peer. Die was goed! En ook op terras)
Eindelijk thuis. Avondeten was snel Dominos weer een keer. En vond dit ook weer lekker! Ben zo makkelijk met eten![]()
Spicy Nduja (niet van mij maar was goed pittig hoorde ik)
[ link | afbeelding ]
Caprese met extra Spaanse pepers. Echt lekker. Alleen de doos was vet en dat is bij NY Pizza niet zo. Had ik andersom verwacht.
[ link | afbeelding ]
Toe schaaltje met meloen, ananas en mango.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |