quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, uit PG, een Sticky Chicken bowl met i.p.v. Chinese wokgroenten, stukjes geroosterde prei.
Dat is nog eens een leuke verrassing! Lekker van genoten?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:18 schreef Ole het volgende:
Ik had een stuk bavette van bijna een kilo gekregen bij mijn overblijver
(Waarde 34 euro)
Medium rare met champignons
quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:34 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik tagliatelle met een romige knoflooksaus (7 tenen verse knoflook er doorheen) met een komkommer cherrytomaten salade en een vinaigrette en daarbij warm ik de Joodse viskoekjes die ik nog in de vriezer had weer op in de oven.
Heerlijk, knoflook! Als je t doet, dan gelijk goedquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:38 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Was
Morgen vrij gelukkig 🧄🧄🧄🧄🧄🧄🧄😄
Dat doe je denk ik niet zomaar even op een boterham of over de pastaquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef Blues het volgende:
Wat eet je?
Nou een stukje 'duurste kaas ter wereld'
n.a.v. een uitzending van Ilja Gort over de grens, deze kaas besteld/gekocht : Bitto.
(30 euro, tja... voor 1 keer toch besteld, was zo nieuwsgierig)
https://www.casabase.nl/storico-ribelle-italiaanse-berg-kaas/
Ik vind het lekker, goed kazig maar niet dat je zegt wat speciaaaaaaaaaaaalJe proeft in de verte wel geit maar meer koe en oud. Dat proef je ook.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gelukkig wel een goed stuk krijg je ervoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef Blues het volgende:
Wat eet je?
Nou een stukje 'duurste kaas ter wereld'
n.a.v. een uitzending van Ilja Gort over de grens, deze kaas besteld/gekocht : Bitto.
(30 euro, tja... voor 1 keer toch besteld, was zo nieuwsgierig)
https://www.casabase.nl/storico-ribelle-italiaanse-berg-kaas/
Ik vind het lekker, goed kazig maar niet dat je zegt wat speciaaaaaaaaaaaalJe proeft in de verte wel geit maar meer koe en oud. Dat proef je ook.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou ik vind het wel erg veel geld, maar als je ziet en weet dat het allemaal handwerk is en waar het vandaan komt is het 't wel waard.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gelukkig wel een goed stuk krijg je ervoor.
Vind je de prijs kwaliteit voldoende?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik aardappelpuree met daar doorheen gestampte tuinerwten, rauwe stukjes romainesla, boter, room, cremefraiche, Parmezaanse kaas, peterselie, kaneel, mosterd, nootmuskaat en uitgebakken dobbelsteentjes spek.
Geen Tsingtao?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef foodlover het volgende:
Tosti ham kaas mosterd voor de lunch. Hela curry om de dippen.
Vanavond bami gemaakt zoals van de NL Chinees. Pindasaus, gebakken eitje, vers afgebakken kroepoek en Verdejo.
Is dat een nieuwe in het assortiment?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:53 schreef Curiosity het volgende:
Dr. Oetker Casa di Mama Pizza Salame extra piccante
En weer heerlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak uit PG ik taco's met garnalen en een mangosalsa.
Nee,niet recent nieuw.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:58 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe in het assortiment?
Ziet er goed uit als zomereten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |