Een steelpan, wijn, knoflook, kaas, brood en een vork.quote:Op zondag 27 april 2025 16:11 schreef H_T het volgende:
Kaasfondue. Ik heb geen fonduepan of fonduevorken, maar ik heb wel kaas en dat lijkt me toch het belangrijkste
En toch ga ik er ook andere dingen in dippenquote:Op zondag 27 april 2025 16:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Een steelpan, wijn, knoflook, kaas, brood en een vork.
Meer heb je niet nodig
quote:Op zondag 27 april 2025 13:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik buikspek uit de oven met krokant zwoerd, daarbij pilavrijst en Chinese wokgroenten.
Als je van sinaasappel houdt is dit een tip.quote:Op zondag 27 april 2025 16:05 schreef borisz het volgende:
Ik heb Runderlappen in de pan gedaan. We doen dit recept.
https://www.ah.nl/allerha(...)sinaasappelgremolata
Stoofvlees met sinaasappelgremolata
Een champignon of reep paprika werkt ook wel, maar beter gewoon een stukje stokbroodquote:Op zondag 27 april 2025 19:54 schreef H_T het volgende:
Brood blijft toch wel een van de beste dingen om in kaasfondue te dopenOok al waren de andere snacks nog steeds welkom voor de variatie
Opgeslagen ter inspiratie een keerquote:Op zondag 27 april 2025 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je van sinaasappel houdt is dit een tip.
Op het laatst de combo van schil, peterselie en knoflook toegevoegd. Ik vond het
Twee porties de vriezer in. Had vandaag krieltjes. Een volgende keer iig pasta.
Ik had er inderdaad ook nog champignons en paprika bijquote:Op zondag 27 april 2025 20:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Een champignon of reep paprika werkt ook wel, maar beter gewoon een stukje stokbrood
Erg lekker!quote:Op maandag 28 april 2025 13:26 schreef golfer het volgende:
Ben bezig om voor vanavond uit PG een hartige taart met pittige spitskool en pindakaas(...) te maken.
Mooi plaatje, maar waar kijk ik naar?quote:
Salade met frites/aardappelwedges en vissticks?quote:Op maandag 28 april 2025 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi plaatje, maar waar kijk ik naar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |