abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217371121
De bondjes van de 17e cyclus:

Vossen: Maudy, Radek, Robert, John
Haaien: El Che, Julia, Floris, Joey
Slangen: Roma, Jerwien, Djinty, Jelle
Gieren: Manon, Peter, Esther, Perla

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia

De bondjes van cyclus 11

Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan

Cap van Spapaars

Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley

Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
  maandag 14 april 2025 @ 20:31:59 #2
11946 StephanL
pi_217371126
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
o|O o|O
Bethlehem natuurlijk
Oh ja natuurlijk |:( :P

Was wel vlakbij hoorde ik ;)
  maandag 14 april 2025 @ 20:33:14 #3
1369 Li0nHeart
pi_217371141
Roma moet toch bijna een actrice zijn...
  maandag 14 april 2025 @ 20:34:00 #4
168093 Soury
Squeek
pi_217371153
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 20:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Oh ja natuurlijk |:( :P

Was wel vlakbij hoorde ik ;)
3 uurtjes met de ezel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 14 april 2025 @ 20:35:06 #5
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217371162
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Roma moet toch bijna een actrice zijn...
nee ( tenminste niet dat ik weet)
ze bestaan echt
juffen die denken dat ze hele dagen lesgeven :Y
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 14 april 2025 @ 21:45:44 #6
335263 freaky40
pi_217371787
We hebben een dievegge in Heksther. Niet alleen ziek, maar ook crimineel met haar wijn en een zak van het een of ander. Lekker voor die Haaien, weer weinig punten gepakt in deze aflevering. Fleuris was weer ingehouden agressief.
Hopelijk winnen de Vossen, gun het Manon en Heksther gewoon niet dat die Gieren de punten pakken bij het uitdagingsduel.
Dat momentje dat Jerwien vertelde ziek te zijn en dan die Heksther typisch gevalletje doen van 'how can I make this about me' met 'ik ben ook ziek!'. Dat is pas ziek, hysterica!
Roma is officieel een mongooltje, dat is ook wel weer duidelijk en is daar echt in gezet om TV te maken. Van te voren hebben TV makers al bepaald wie ze daar willen hebben. Ze kiezen karakters uit om daar verhaallijnen mee te maken.
Ik heb gisteren dat hele verhaal van Lotus uit Utopia 2 nog eens terug gekeken wat op Youtube staat, die vertelde hoe dat ging achter de schermen daar en had zoals ze zelf beweerde, nare herinneringen aan. Ook vertelde ze trouwens dat de borg in Utopia 10.000 euro betrof om daar aan mee te mogen doen (FWIW) was om daar aan mee te doen, maar dat zij maar 2.000 euro borg moest betalen. Ze wilde haar dus blijkbaar erg graag hebben was de uitleg.
Ze vertelde dus ook dat alles van te voren is uitgedacht en aangezien De Bondgenoten een bijna direct vervolg is van Utopia zou je de link kunnen leggen hoe het ook in dit programma er aan toe gaat. Ook was het niet makkelijk om het programma te verlaten. Dit zou ook het geval kunnen zijn met een Fleuris, die misschien wel weg wil maar misschien nog niet mag omdat ze allemaal verhaallijntjes met hem van plan zijn. Niets is wat het lijkt dus.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:25:51 #7
168093 Soury
Squeek
pi_217372604
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
We hebben een dievegge in Heksther. Niet alleen ziek, maar ook crimineel met haar wijn en een zak van het een of ander. Lekker voor die Haaien, weer weinig punten gepakt in deze aflevering. Fleuris was weer ingehouden agressief.
Hopelijk winnen de Vossen, gun het Manon en Heksther gewoon niet dat die Gieren de punten pakken bij het uitdagingsduel.
Dat momentje dat Jerwien vertelde ziek te zijn en dan die Heksther typisch gevalletje doen van 'how can I make this about me' met 'ik ben ook ziek!'. Dat is pas ziek, hysterica!
Roma is officieel een mongooltje, dat is ook wel weer duidelijk en is daar echt in gezet om TV te maken. Van te voren hebben TV makers al bepaald wie ze daar willen hebben. Ze kiezen karakters uit om daar verhaallijnen mee te maken.
Ik heb gisteren dat hele verhaal van Lotus uit Utopia 2 nog eens terug gekeken wat op Youtube staat, die vertelde hoe dat ging achter de schermen daar en had zoals ze zelf beweerde, nare herinneringen aan. Ook vertelde ze trouwens dat de borg in Utopia 10.000 euro betrof om daar aan mee te mogen doen (FWIW) was om daar aan mee te doen, maar dat zij maar 2.000 euro borg moest betalen. Ze wilde haar dus blijkbaar erg graag hebben was de uitleg.
Ze vertelde dus ook dat alles van te voren is uitgedacht en aangezien De Bondgenoten een bijna direct vervolg is van Utopia zou je de link kunnen leggen hoe het ook in dit programma er aan toe gaat. Ook was het niet makkelijk om het programma te verlaten. Dit zou ook het geval kunnen zijn met een Fleuris, die misschien wel weg wil maar misschien nog niet mag omdat ze allemaal verhaallijntjes met hem van plan zijn. Niets is wat het lijkt dus.
Ik weet wel dat Lotus nogal wat rancuneuze gevoelens had achteraf. Hoe en waarom weet ik niet precies. Ik ga er dus niet zo snel uit dat dat allemaal waar is.
Hoeveel mensen hebben er al niet meegedaan aan Bondgenoten, die Loods Utopia en BB. Dat loopt nogal in de honderd(en) En hoeveel is er naar buiten gekomen over wanpraktijken en gesjoemel.
Erg weinig of niks, dus dat mensen daar zoals Floris tegen hun zin daar moeten zijn is natuurlijk gelul.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:29:28 #8
335263 freaky40
pi_217372609
Denk dat er altijd een kern van waarheid in zat in dat verhaal van Lotus, misschien wel iets aangezet en overdreven hierin. En ik vind het ook geen gek verhaal want zo denken TV makers. Er moet TV gemaakt worden en alles moet in verhaallijntjes gegoten worden anders heb je geen goed lopende aflevering want het is een gameshow met een stukje samenleving, dus net als in Utopia 'een soap met echte mensen' dus heel vreemd stond en sta ik niet te kijken bij het verhaal van Lotus.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:29:47 #9
420678 Majoraan
pi_217372610
Jer zit begrijpelijk in steeds zwaardere depressie. Zijn suikerwaarden schommelen teveel en hij gaat naar ZH voor medische check-up. Ondertussen Esther, how can I make this about me and about me, en nu niet wegdwalen naar Jer, me me me,
Je zag het ongemak op Roma haar gezicht.
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:36:50 #10
475666 DutchBlend
pi_217372618
Oke Robert, Prinsengracht in de provincie Utrecht, Titanic voor de kust van Noorwegen en Bethlehem ergens in Griekenland. Wat een enorme faalhaas. Easy win. (En beide weten ze Salou niet te vinden :'))
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:44:01 #11
168093 Soury
Squeek
pi_217372627
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er altijd een kern van waarheid in zat in dat verhaal van Lotus, misschien wel iets aangezet en overdreven hierin. En ik vind het ook geen gek verhaal want zo denken TV makers. Er moet TV gemaakt worden en alles moet in verhaallijntjes gegoten worden anders heb je geen goed lopende aflevering want het is een gameshow met een stukje samenleving, dus net als in Utopia 'een soap met echte mensen' dus heel vreemd stond en sta ik niet te kijken bij het verhaal van Lotus.
Ja hoor helemaal mee eens, het moet natuurlijk ook leuke of spraakmakende personen zijn. Maar er is in zo'n groep altijd wel een aantal personen die naar elkaar toe trekken, dat zag je aan El che en Brian en dat kan je niet scripten dat was de kers op de taart van de productie.
Valt me trouwens op dat er ipv 2 genoemde sponsoren er nu 3 zijn vlak na de reclame dus het blijft wel een top show ! _O_ Er wordt best wel wat geld ingepompt.
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:45:26 #12
168093 Soury
Squeek
pi_217372628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:36 schreef DutchBlend het volgende:
Oke Robert, Prinsengracht in de provincie Utrecht, Titanic voor de kust van Noorwegen en Bethlehem ergens in Griekenland. Wat een enorme faalhaas. Easy win. (En beide weten ze Salou niet te vinden :'))
Robert dacht ijsberg, dus zal wel wat hoger liggen. En Salou tja zou ik ook niet geweten hebben.
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:51:22 #13
335263 freaky40
pi_217372634
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja hoor helemaal mee eens, het moet natuurlijk ook leuke of spraakmakende personen zijn. Maar er is in zo'n groep altijd wel een aantal personen die naar elkaar toe trekken, dat zag je aan El che en Brian en dat kan je niet scripten dat was de kers op de taart van de productie.
Valt me trouwens op dat er ipv 2 genoemde sponsoren er nu 3 zijn vlak na de reclame dus het blijft wel een top show ! _O_ Er wordt best wel wat geld ingepompt.
Heel benieuwd of het zonder LLDL er voor einde april, nog dezelfde kijkcijfers kan halen. 'Overtreders' zit er voor vanaf 28 april. Ik denk dat er dan niet veel instroom is na zo'n ingeblikt programmaatje.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:13:40 #14
168093 Soury
Squeek
pi_217372651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Heel benieuwd of het zonder LLDL er voor einde april, nog dezelfde kijkcijfers kan halen. 'Overtreders' zit er voor vanaf 28 april. Ik denk dat er dan niet veel instroom is na zo'n ingeblikt programmaatje.
De sponsors zitten er voor Bondgenoten ik denk niet dat het veel gaat uitmaken.
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:17:30 #15
420678 Majoraan
pi_217372660
Lang leve de liefde is soms nog een soort van "feel good tv". Ik zie het niet vaak, behalve als ik te vroeg inschakel voor bondgenoten.
Programma's als overtreders blijf ik ver van weg. Ik merk dat dat me boos en zelfs depressief maakt. Ik zou er niet vrijwillig naar kijken als ik niet verplicht het staartje mee moest pakken om het begin (herhaling van vorige aflevering) van Bondgenoten te zien.
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:23:48 #16
168093 Soury
Squeek
pi_217372668
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 01:17 schreef Majoraan het volgende:
Lang leve de liefde is soms nog een soort van "feel good tv". Ik zie het niet vaak, behalve als ik te vroeg inschakel voor bondgenoten.
Programma's als overtreders blijf ik ver van weg. Ik merk dat dat me boos en zelfs depressief maakt. Ik zou er niet vrijwillig naar kijken als ik niet verplicht het staartje mee moest pakken om het begin (herhaling van vorige aflevering) van Bondgenoten te zien.
Lang leven de liefde volg ik wel (hier dat topic) en als daar ineens veel gepost wordt kijk ik het terug ;)
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:28:24 #17
420678 Majoraan
pi_217372674
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 01:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Lang leven de liefde volg ik wel (hier dat topic) en als daar ineens veel gepost wordt kijk ik het terug ;)
Okee, beken dan ook maar dat je alle 6 seizoenen + 2 speelfilms van Downton Abbey hebt gezien :P
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:36:32 #18
475666 DutchBlend
pi_217372681
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Robert dacht ijsberg, dus zal wel wat hoger liggen. En Salou tja zou ik ook niet geweten hebben.
Laat ik gelijk maar even toegeven dat ik een beetje op hem liep te haten. En als je dat liedje van Roxy niet kent, oké prima.

Maar als je altijd je mond vol hebt over anderen die niets zouden weten en het eigenlijk appeltje eitje voor je wordt, dan schep je verwachtingen. Dan vind ik dat je op z'n minst ooit de kaart van Spanje moet hebben bekeken en zou moeten weten dat een van Spanje's bekendste badplaatsen in de buurt van Barcelona ligt. En dat je, met al je levenservaring, voor de Titanic op zijn minst ergens midden op de Atlantische oceaan klikt (zoals Perla of hoe heet ze). En Bethlehem was helemaal bizar.
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:47:17 #19
475666 DutchBlend
pi_217372693
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
costa del sol dame en heer
Costa Dorada ;)
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:57:35 #20
475666 DutchBlend
pi_217372700
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Utopia wel een andere situatie is, waarin ze het lastiger maken voor de deelnemer om te vertrekken, omdat het een grotere impact heeft. Verhaallijnen zullen een grotere rol spelen en met het oog op de hoofdprijs zet je in een laat stadium niet zomaar nog even een nieuwe erin.
DBG heeft zoals je weet elke 5-6 weken een nieuwe cyclus met nieuwe instroom (EN uitstroom) dus als iemand (extra) vertrekt heeft dat minder impact. Er gaan ook mensen na een paar dagen al weg, terwijl er volgens jou dan al een heel plan zou klaarliggen voor die persoon.
Ik geloof best dat de regie bepaalde types erin wil voor de balans en voor mogelijke verhaallijnen maar denk niet dat het zover gaat als dat jij stelt dat Floris niet weg mag vanwege verhaallijnen.
  dinsdag 15 april 2025 @ 02:29:16 #21
335263 freaky40
pi_217372728
Na alle ontboezemingen van Lotus hoe het gaat bij TV producties zoals Utopia en nu DB neem ik het allemaal niet zo serieus en dreig ik in bepaalde mate Lotus te volgen. Maar ik snap het ook waarom het zo werkt bij TV dus in die zin vind ik Lotus wat naïef na haar betoog. Ze dacht het allemaal wel even te doen, leuk met 14 man een samenleving opbouwen maar dat bleek toch in de praktijk wat anders te liggen, daarom is dat hele Utopia verhaal een wassen neus gebleken want het was een kopie van de buitenwereld, zowel in 1 als in 2. Waarin in 2 iets meer terug gegaan werd van helemaal niets naar hetzelfde wat er in Utopia 1 al was: een evenementen bureau en kleine eenmansbedrijfjes die allerlei producten verkochten. Wat dat betreft lijken Utopia en DB wel een beetje qua TV maak gedachte wel op elkaar. En dat Fleuris daar maar kan blijven zitten zou daar een verklaring van kunnen zijn, het is met een reden. Het kan ook met persoonlijke contracten te maken hebben. Fleuris heeft blijkbaar een contract voor onbepaalde tijd en andere weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige al eerder weg mogen en kunnen.

[ Bericht 20% gewijzigd door freaky40 op 15-04-2025 02:36:51 ]
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 10:40:14 #22
335263 freaky40
pi_217374396
De kijkcijfers van vorige week dinsdag, finale waarin Vincent won:

Kijkdichtheid: 3,5 Marktaandeel: 12,9 Kijkcijfer: 579.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 14 maar liefst ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 17:54:56 #23
421867 greysbones
pi_217377772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 02:29 schreef freaky40 het volgende:
Na alle ontboezemingen van Lotus hoe het gaat bij TV producties zoals Utopia en nu DB neem ik het allemaal niet zo serieus en dreig ik in bepaalde mate Lotus te volgen. Maar ik snap het ook waarom het zo werkt bij TV dus in die zin vind ik Lotus wat naïef na haar betoog. Ze dacht het allemaal wel even te doen, leuk met 14 man een samenleving opbouwen maar dat bleek toch in de praktijk wat anders te liggen, daarom is dat hele Utopia verhaal een wassen neus gebleken want het was een kopie van de buitenwereld, zowel in 1 als in 2. Waarin in 2 iets meer terug gegaan werd van helemaal niets naar hetzelfde wat er in Utopia 1 al was: een evenementen bureau en kleine eenmansbedrijfjes die allerlei producten verkochten. Wat dat betreft lijken Utopia en DB wel een beetje qua TV maak gedachte wel op elkaar. En dat Fleuris daar maar kan blijven zitten zou daar een verklaring van kunnen zijn, het is met een reden. Het kan ook met persoonlijke contracten te maken hebben. Fleuris heeft blijkbaar een contract voor onbepaalde tijd en andere weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige al eerder weg mogen en kunnen.
Lotus Utopia
Al een decennia geleden
Kun je totaal niet meer vergelijken met nu
  dinsdag 15 april 2025 @ 17:58:37 #24
335263 freaky40
pi_217377802
Dat valt wel mee, 2019. De manier van TV maken is nog van alle dag. Nu wordt er bij reality programma's wel meer gecontroleerd en is er meer nazorg etc. Maar echt verbannen kun je het ook niet.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:02:46 #25
3542 Gia
User under construction
pi_217377837
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hoe zit die programmering dan eind april? Zag gisteren dat LLDL dan om 19.30 komt.....
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:05:58 #26
335263 freaky40
pi_217377861
Ja op NET 5, en op SBS 6 krijg je dan 'Overtreders' voor De Bondgenoten.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:07:35 #27
3542 Gia
User under construction
pi_217377877
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Ja op NET 5, en op SBS 6 krijg je dan 'Overtreders' voor De Bondgenoten.
Dus bondgenoten om half 7/kwart voor 7?
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:07:45 #28
182698 Cirilico
pi_217377878
Wat was iedereen onwijs slecht met Hints. :{ Het verbaasde mij vooral hoe slecht de gieren waren terwijl zij al paar dagen konden oefenen. :|W

Je hoort het spel dan ook woord voor woord te spelen anders wordt zowel uitbeelden als raden heel moeilijk. Maar goed.

Robert is als vanouds slecht met topo. _O- Jezus uit Roemenië ofzo? De Titanic op de Noordpool? :X

Verder zal ik Jerwien absoluut niet missen. Ik mag hem niet sinds zijn ongerechtvaardigde agressieve uitbarsting jegens hoe heet ie ook alweer. Toen ie opkwam voor dat valse secreet van een Thijs. :) :W
Hotapnyc
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:09:06 #29
335263 freaky40
pi_217377887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Dus bondgenoten om half 7/kwart voor 7?
Nee dat blijft op hetzelfde tijdstip staan.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:09:48 #30
3542 Gia
User under construction
pi_217377893
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:09 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee dat blijft op hetzelfde tijdstip staan.
Hoorde gisteren toch echt zeggen dat LLDL naar half 8 gaat. Gaat die dan naar een andere zender?
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:10:15 #31
335263 freaky40
pi_217377895
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:09 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoorde gisteren toch echt zeggen dat LLDL naar half 8 gaat. Gaat die dan naar een andere zender?
Dat zeg ik, dat gaat naar NET 5.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:11:20 #32
3542 Gia
User under construction
pi_217377901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:09 schreef Gia het volgende:

[..]
Ah, ja, begreep je verkeerd. Duidelijk. Mwa, we gaan toch de zomer in. Zitten we toch buiten. Bondgenoten opnemen en later kijken.
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:26:29 #33
443793 MacDeMarco
error #52
pi_217378043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:29 schreef Majoraan het volgende:
Ondertussen Esther, how can I make this about me and about me, en nu niet wegdwalen naar Jer, me me me,
Je zag het ongemak op Roma haar gezicht.
Dat waren echt ongemakkelijke beelden. Esther die het altijd op zichzelf moet betrekken als het over een ander gaat.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:30:25 #34
443793 MacDeMarco
error #52
pi_217378083
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:36 schreef DutchBlend het volgende:
Ik snap soms niet wat er in het hoofd van Robert omgaat, dit gebeurt vaker.

Verder moet de febo even dimmen met steeds die Roxy Dekker aandacht te geven.
Ik wil die kutliedjes van haar niet horen. :6
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:43:15 #35
335263 freaky40
pi_217378213
Roxy Dekker zwaar overschat met dat autotune stemmetje.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:40:10 #36
508922 DilanoNirvana
pi_217378688
Woehahahaha die roma 🤣🤣🤣
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:42:37 #37
429018 Fritsie1960
pi_217378702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:40 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha die roma 🤣🤣🤣
Nou verschrikkelijk, lijkt wel 'n puppy van 15 :X
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:43:07 #38
364037 ChildoftheStars
pi_217378705
Ik kijk morgen terug

Kom er vanavond niet in met dat hormonale gemiep

Daar gaaaaaan we weer :O
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:45:30 #39
429018 Fritsie1960
pi_217378720
Jerwien morgen naar huis ivm gezondheid, hij voelt dat de diabetes opspeelt.
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:46:06 #40
251455 Chanel5
pi_217378723
En weer een weg, redelijk aan het begin. Zit je weer met 3 man
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:47:40 #41
251455 Chanel5
pi_217378732
John echt verdrietig maar aan Robert zag je ook dat hij het erg vind dat hij weg gaat.
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:48:29 #42
508922 DilanoNirvana
pi_217378739
Ik vind het ook jammer dat hij vertrekt, goeie gozer.
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:50:48 #43
508922 DilanoNirvana
pi_217378758
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Nou verschrikkelijk, lijkt wel 'n puppy van 15 :X
Hoe ze praat ook verschrikkelijk
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:52:07 #44
508922 DilanoNirvana
pi_217378769
Jankuurtje
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:52:38 #45
389257 Hagenesie
pi_217378775
Zo krijg je de uitzending wel vol.
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:52:43 #46
429018 Fritsie1960
pi_217378776
Nou Radek heb je toch nog ff in zijn nek mogen snuffelen })
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:54:52 #47
429018 Fritsie1960
pi_217378787
Nou Floris, ik zou maar heel rap je koffers pakken en vertrekken, voordat
Senna de rekening heeft geplunderd O-)
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:00:53 #48
320904 King_Merc
pi_217378845
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
John echt verdrietig maar aan Robert zag je ook dat hij het erg vind dat hij weg gaat.
Ja snap ik, Jerwien Is een goeie, en altijd positief , en is gewoon goed met iedereen..
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:03:58 #49
11946 StephanL
pi_217378878
Zo krijg je een uur wel vol ja..

Ik ga wat anders doen.
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:08:07 #50
501164 KinKiJan
pi_217378929
-O- De nieuwe lovestory is nog niet begonnen en ben er al weer klaar mee.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:15:12 #51
320904 King_Merc
pi_217379010
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
-O- De nieuwe lovestory is nog niet begonnen en ben er al weer klaar mee.
Zie je al een avondje voor je als ze beiden dronken zijn ? :P
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:15:29 #52
429018 Fritsie1960
pi_217379015
Floris zegt in de groep buiten "we zijn genaaid" waarop Robert tegen hem zegt
dat hij het heel triest vind dat als iemand nog zijn koffer aan het pakken is 'n andes
zich druk maakt om "feitjes" die Manon krijgt van Jerwien
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:20:33 #53
501164 KinKiJan
pi_217379081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:15 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Zie je al een avondje voor je als ze beiden dronken zijn ? :P
Liever niet :D
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:24:57 #54
421867 greysbones
pi_217379125
Een hele aflevering over het vertrek van jerwien
Hebben we dit eerder meegemaakt ?
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:26:10 #55
501164 KinKiJan
pi_217379135
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Nee nee, we hebben ook de ontluikende ellende liefde tussen El Che en Roma gezien :Y

:r
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:29:24 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217379171
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Zegt dat er eigenlijk dat daar niets de moeite waard is om te brengen.
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:29:29 #57
501164 KinKiJan
pi_217379172
Alleen Mieke Telkamp ontbreekt nog op de achtergrond ..
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:30:55 #58
320904 King_Merc
pi_217379186
Morgen bondjes hussel ?
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:31:09 #59
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217379189
Robert Tabak beloofd terror.
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:38:44 #60
168093 Soury
Squeek
pi_217379252
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:30 schreef King_Merc het volgende:
Morgen bondjes hussel ?
Hoop het niet, vind dat altijd kut.
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:39:40 #61
364037 ChildoftheStars
pi_217379264
Gehussel met bondjes? Klinkt alsof morgen wel de moeite waard is om te kijken
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:40:31 #62
501164 KinKiJan
pi_217379274
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zegt dat er eigenlijk dat daar niets de moeite waard is om te brengen.
Tja, dat vinden de makers, was bij EJVL al zo dat dingen waar wij op stream van genoten, nooit de uitzendingen haalde.

Hier doen ze bijvoorbeeld al sinds cyclus 9 zo'n welkomstceremonie, daar weten wij nu pas in cyclus 17 pas het bestaan van. Verder niet heel bijzonder, maar had dat leuker gevonden dan weer een paar afleveringen vol met 'een misschien nieuw koppeltje'. Daar lijken de makers nooit genoeg van te krijgen.
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:49:05 #63
421867 greysbones
pi_217379355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zul je net zien dat dat in de laatste 5 minuten zit

Eerst feitjes gezanik
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:55:35 #64
364037 ChildoftheStars
pi_217379424
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zul je net zien dat dat in de laatste 5 minuten zit

Eerst feitjes gezanik
Hm... we gaan het zien
Ik hoop niet op teveel "romantiek"... hopelijk geen setje El Che + Roma en dat dan geheel uitgemolken worden.
Gewoon een beetje nijt en strijd
  dinsdag 15 april 2025 @ 21:30:20 #65
335263 freaky40
pi_217379762
Geweldig dat Robert het uitdagingsduel won. Die Gieren gun ik niets. Jammer ook dat Jerwien de feitjes aan die vreselijke Manon schonk, maar wel weer leuk dat die Fleuris met zijn bondje naast de pot pist en daar een heel ding van maakt terwijl Jerwien vertrekt. Dat is net als dat je na een uitvaart om de erfenis gaat bedelen. Wat een staatsmongool die gast. Egoist is zijn middle name! Gaat dus flink knallen daar morgen omtrent dat verhaallijntje. Verder een dramatisch afscheid, nog niet eerder zo heftig gezien waar maar weer uit blijkt dat wij heel veel niet mee krijgen hoe personen in de loods zijn 24/7. Men MOET gewoon streams brengen zo krijg je als kijker echt een beter beeld van hoe het daar gaat in de samenleving hoe die zich daar afspeelt buiten alle opdrachten. Het is eigenlijk onmisbaar voor het gehele programma + verhaallijnen. Dit format RLS kan gewoon niet zonder streams, daar is het juist net als bij BB voor bedacht.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 21:44:03 #66
3542 Gia
User under construction
pi_217379899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zul je zien dat Manon bij Floris komt, zodat hij toch over die feitjes kan beschikken.
  dinsdag 15 april 2025 @ 21:51:55 #67
364037 ChildoftheStars
pi_217379969
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 21:44 schreef Gia het volgende:

[..]
Zul je zien dat Manon bij Floris komt, zodat hij toch over die feitjes kan beschikken.
Die knul wordt het ook maar niet zat he... eigenlijk raar. Zo jong en tevreden zijn met de hele dag maar een beetje rondhangen en niksen
Tijdenlang
  dinsdag 15 april 2025 @ 21:54:48 #68
429018 Fritsie1960
pi_217379995
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die knul wordt het ook maar niet zat he... eigenlijk raar. Zo jong en tevreden zijn met de hele dag maar een beetje rondhangen en niksen
Tijdenlang
Hij moet en zal die ton winnen, want die van Senna is al bijna op })
  woensdag 16 april 2025 @ 02:01:27 #69
241863 kater1
pi_217381288
Jee zeg, Jerwien gaat weg en werkelijk iedereen de hele dag super emotioneel. Want zo'n fantastisch persoon. Nog nooit zo iemand ontmoet. huil huil snik snik omhels huil. Terwijl ik als kijker Jerwien zag als een zeer vervelende man, die nogal agressief met zijn lichaam iemand anders intimideerde tijdens een ruzie. En natuurlijk zijn praatjes dat hij wel vier vrouwen per dag had. Gecombineerd met dat eeuwige kriebelen van vrouwen in de loods die inderdaad vrijwillig tegen hem aan lagen. Nu ja, ik had echt een grondige hekel aan hem. Maar ja, onze werkelijkheid is dus niet hun werkelijkheid.
  woensdag 16 april 2025 @ 02:12:00 #70
168093 Soury
Squeek
pi_217381294
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 02:01 schreef kater1 het volgende:
Jee zeg, Jerwien gaat weg en werkelijk iedereen de hele dag super emotioneel. Want zo'n fantastisch persoon. Nog nooit zo iemand ontmoet. huil huil snik snik omhels huil. Terwijl ik als kijker Jerwien zag als een zeer vervelende man, die nogal agressief met zijn lichaam iemand anders intimideerde tijdens een ruzie. En natuurlijk zijn praatjes dat hij wel vier vrouwen per dag had. Gecombineerd met dat eeuwige kriebelen van vrouwen in de loods die inderdaad vrijwillig tegen hem aan lagen. Nu ja, ik had echt een grondige hekel aan hem. Maar ja, onze werkelijkheid is dus niet hun werkelijkheid.
Ik snap je helemaal, ik vond hem een gozer zonder ruggengraat, alles ja en amen. Maar ik heb ook wel beelden gezien dat ze enorme lol hadden. (deze week nog over zijn grote piemel) en vorige maand toen alle dames in oorlog waren en de mannen de grootste pret hadden. We zien niet alles en als ik zo de emotie zie is hij zeer geliefd bij vele bewoners, hij bakte niks van het spel zelf ;) maar dat maakte niet uit. Dat zegt ook wel wat.
  woensdag 16 april 2025 @ 09:52:25 #71
1369 Li0nHeart
pi_217382514
El Che en Floris laten zich wel weer kennen. Passen goed bij elkaar.

En zo'n Djedie, inderdaad heel subtiel even polsen... Met zulke vrienden.
  woensdag 16 april 2025 @ 10:06:12 #72
421867 greysbones
pi_217382607
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:

mwahh
handig nee
maar er is al zoveel gezeik geweest over die feiten kaartjes dat ik het wel snap
(bij eerder vertrekkende bewoners)
  woensdag 16 april 2025 @ 11:01:09 #73
335263 freaky40
pi_217383026
Die feitenkaartjes, hoeveel het ook zin heeft, alleen bij Fleuris blijkbaar want die sorteert voor op dat ze de vragen die hij leert de FEBO die overneemt in de opdracht, zouden gewoon door de hele loods gedeeld moeten worden. Het is kleuter gedrag dat die kaartjes voor 1 bondje zouden mogen zijn. Zo creëer je een gelijk speelveld. Helemaal eens met Robert die dat ook al ter spraken bracht.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 16 april 2025 @ 11:02:09 #74
335263 freaky40
pi_217383036
De kijkcijfers van vorige week woensdag, start nieuwe cyclus:

Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 12,1 Kijkcijfer: 525.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, 491.000 kijkers zagen de aankondiging van Jerwien's vertrek uit de loods.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 16 april 2025 @ 12:06:23 #75
3542 Gia
User under construction
pi_217383529
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:

Kind heet Djinty.
  woensdag 16 april 2025 @ 12:12:51 #76
182698 Cirilico
pi_217383579
Dag Jerwien. :W Toch grappig dat het niet de eerste keer is dat een bewoner die een ander 'wegpest' zelf noodgedwongen vertrekt. :) Annet bijvoorbeeld.
Uiteraard wens ik niemand wat slechts toe, maar missen zal ik hem niet.

Floris laat weer eens zijn ware aard zien. Zwaar egoïstisch en brutaal als het op het spel aankomt. Maar dat wisten de meesten van ons al. :)

Djinty kan je dus ook niet vertrouwen. :') "Zal ik peilen? Ik kan dat heel goed." gevolgd door "Ja Roma wordt helemaal hoteldebotel van je." o|O
Hotapnyc
  woensdag 16 april 2025 @ 12:36:19 #77
335263 freaky40
pi_217383724
Wat dus onzin was. Al lijkt het me wel zo'n gekkie die zo is. Die El Che gelijk een boner van hier tot en met Tokio natuurlijk. _O-
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 16 april 2025 @ 16:47:36 #78
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217385734
  woensdag 16 april 2025 @ 17:20:18 #79
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217386008
  woensdag 16 april 2025 @ 19:33:14 #80
251455 Chanel5
pi_217387114
Potverdrie afscheid nog niet voorbij pffff
  woensdag 16 april 2025 @ 19:33:16 #81
364037 ChildoftheStars
pi_217387115
Wat een schooier die Floris met zijn feitjes...
  woensdag 16 april 2025 @ 19:33:59 #82
364037 ChildoftheStars
pi_217387123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef Gia het volgende:

[..]
Kind heet Djinty.
Creatieve ouders...
  woensdag 16 april 2025 @ 19:36:29 #83
364037 ChildoftheStars
pi_217387143
Wat is die Roma knap met d'r haar normaal :o
  woensdag 16 april 2025 @ 19:37:52 #84
165280 ach
jeh
pi_217387154
Wat een nep die Roma
  woensdag 16 april 2025 @ 19:38:30 #85
364037 ChildoftheStars
pi_217387164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:37 schreef ach het volgende:
Wat een nep die Roma
Meen je dat nou :o
  woensdag 16 april 2025 @ 19:39:07 #86
364037 ChildoftheStars
pi_217387165
Aha Floris staat in de hoek nu...
  woensdag 16 april 2025 @ 19:42:45 #87
501164 KinKiJan
pi_217387189
Naar verhaal van Roma.

Heeft toen in het AD gestaan.
  woensdag 16 april 2025 @ 19:43:16 #88
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_217387192
Zielig wat Roma vertelde. Over haar broertje.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 16 april 2025 @ 19:45:24 #89
251455 Chanel5
pi_217387205
ojeeee bondjeswissel
  woensdag 16 april 2025 @ 19:49:36 #90
251455 Chanel5
pi_217387244
weer dat gedoe van bondjes wisselen, gadver
  woensdag 16 april 2025 @ 19:51:25 #91
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217387257
En het Zwarte Schaap is afgeschoten? Geen toegevoegde waarde
  woensdag 16 april 2025 @ 19:51:50 #92
364037 ChildoftheStars
pi_217387263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
En het Zwarte Schaap is afgeschoten? Geen toegevoegde waarde
Klopt

Ze hadden het meer consequenties laten hebben dan dat het had
  woensdag 16 april 2025 @ 19:54:13 #93
320904 King_Merc
pi_217387290
Denk dat de Slangen de 250 punten hebben , ben benieuwd wie gaan wisselen , verwacht Robert met El Che , (waar hij over de zeik gaat , (op zich zijn Robert en El Che wel een goed team )
  woensdag 16 april 2025 @ 19:55:14 #94
320904 King_Merc
pi_217387296
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt

Ja , wie het Zwarte schaap blijft tot aan het einde van de Cyclus moet de loods verlaten
  woensdag 16 april 2025 @ 19:56:20 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217387306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt

Een wisselbrief is idd effiecienter als de samenstellingen niet naar wens zijn straks..
  woensdag 16 april 2025 @ 19:57:26 #96
364037 ChildoftheStars
pi_217387322
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:55 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Ja , wie het Zwarte schaap blijft tot aan het einde van de Cyclus moet de loods verlaten
Ja! En dat icm punten jatten voor eten en niet zo maar krijgen en je hebt een spannende strijd
  woensdag 16 april 2025 @ 19:58:43 #97
504088 Yver73
pi_217387337
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:54 schreef King_Merc het volgende:
Denk dat de Slangen de 250 punten hebben , ben benieuwd wie gaan wisselen , verwacht Robert met El Che , (waar hij over de zeik gaat , (op zich zijn Robert en El Che wel een goed team )
Ja, denk ook dat Robert en El Che moeten wisselen. Robert bij Floris in het bondje…. 😁
  woensdag 16 april 2025 @ 20:00:28 #98
501164 KinKiJan
pi_217387358
Esther, 80 punten voor diner :|W
  woensdag 16 april 2025 @ 20:01:19 #99
364037 ChildoftheStars
pi_217387365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Esther, 80 punten voor diner :|W
Duur etentje _O-
  woensdag 16 april 2025 @ 20:01:33 #100
364037 ChildoftheStars
pi_217387370
El Che wil niet uit elkaar getrokken worden :+
  woensdag 16 april 2025 @ 20:02:08 #101
501164 KinKiJan
pi_217387377
110 punten voor bezoek :N
  woensdag 16 april 2025 @ 20:02:28 #102
251455 Chanel5
pi_217387383
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
kuch
  woensdag 16 april 2025 @ 20:02:29 #103
501164 KinKiJan
pi_217387385
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
:D Haha! Leugenaar!
  woensdag 16 april 2025 @ 20:02:58 #104
364037 ChildoftheStars
pi_217387393
Ja sorry
Die schunnigheid was zo gemakkelijk dat ik die open deur moest intrappen
  woensdag 16 april 2025 @ 20:03:37 #105
251455 Chanel5
pi_217387400
che gaat het niet om kennis maar om treiteren, viespeuk
  woensdag 16 april 2025 @ 20:04:21 #106
364037 ChildoftheStars
pi_217387409
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
che gaat het niet om kennis maar om treiteren, viespeuk
Tja... flauw, maar het spel
  woensdag 16 april 2025 @ 20:05:38 #107
251455 Chanel5
pi_217387422
hahaha che heeft nooit iemand bewust willen naaien
  woensdag 16 april 2025 @ 20:06:45 #108
364037 ChildoftheStars
pi_217387434
El Che wilde de boel juist wel opjutten

Wees dan gewoon eerlijk of houd je mond
  woensdag 16 april 2025 @ 20:06:59 #109
251455 Chanel5
pi_217387435
hij geeft het toe "ik wil hem naaien"
  woensdag 16 april 2025 @ 20:07:22 #110
364037 ChildoftheStars
pi_217387441
Er wordt wel veel geschoven met Robert. Ook bij de vorige ronde
  woensdag 16 april 2025 @ 20:07:22 #111
429018 Fritsie1960
pi_217387442
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha che heeft nooit iemand bewust willen naaien
Behalve dan Brijan })
  woensdag 16 april 2025 @ 20:07:35 #112
251455 Chanel5
pi_217387446
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
El Che wilde de boel juist wel opjutten

Wees dan gewoon eerlijk of houd je mond
idd en geen mooi weer lopen spelen met zijn praatjes
  woensdag 16 april 2025 @ 20:07:36 #113
364037 ChildoftheStars
pi_217387447
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Behalve dan Brijan })
_O-
  woensdag 16 april 2025 @ 20:08:18 #114
364037 ChildoftheStars
pi_217387462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
idd en geen mooi weer lopen spelen met zijn praatjes
Ja... sta bij je beslissingen
  woensdag 16 april 2025 @ 20:08:52 #115
11946 StephanL
pi_217387470
Ik lust geen ei _O-
  woensdag 16 april 2025 @ 20:09:30 #116
364037 ChildoftheStars
pi_217387482
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:08 schreef StephanL het volgende:
Ik lust geen ei _O-
Heeft ze arfid of zo?
  woensdag 16 april 2025 @ 20:09:50 #117
421867 greysbones
pi_217387485
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heeft ze afrid of zo?
Arfid toch?
Geen idee
  woensdag 16 april 2025 @ 20:10:14 #118
421867 greysbones
pi_217387487
Jelle gaat helemaal los _O-
  woensdag 16 april 2025 @ 20:10:19 #119
501164 KinKiJan
pi_217387488
Gierenkamer lijkt inderdaad vervloekt, pas 2x werd een gier een winnaar (Mary en Celine) :D

(Haaien en Vossen beiden 5x, Slangen 4x)
  woensdag 16 april 2025 @ 20:10:31 #120
364037 ChildoftheStars
pi_217387489
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
Arfid toch?
Geen idee
Ja sorry voor de spelfout

Ze loopt zo te miepen op structuur en wat de boer niet kent vreet hij niet
  woensdag 16 april 2025 @ 20:10:43 #121
429018 Fritsie1960
pi_217387491
Wat een verschrikkelijk kind....ik lust geen aiii
Het zal toch de lerares van je kind zijn })
  woensdag 16 april 2025 @ 20:10:45 #122
11946 StephanL
pi_217387494
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heeft ze arfid of zo?
Ken ik niet :P

Zij lust echt weinig _O-
  woensdag 16 april 2025 @ 20:11:16 #123
364037 ChildoftheStars
pi_217387499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:10 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ken ik niet :P

Zijlust echt weinig _O-
Is een eetstoornis
  woensdag 16 april 2025 @ 20:11:26 #124
421867 greysbones
pi_217387502
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja sorry voor de spelfout

Ze loopt zo te miepen op structuur en wat de boer niet kent vreet hij niet
Ze is wel heeeeel extreem met van alles niet lusten
  woensdag 16 april 2025 @ 20:11:45 #125
251455 Chanel5
pi_217387504
de volgende aaier en weer manon
  woensdag 16 april 2025 @ 20:12:19 #126
364037 ChildoftheStars
pi_217387509
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
En niet het onbekende aandurven en gevoelig voor structuurtjes etc

Heb een kennis met dat; is echt een lastig probleem
  woensdag 16 april 2025 @ 20:12:24 #127
421867 greysbones
pi_217387510
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
de volgende aaier en weer manon
Das een stiekemerd
Mannen paaien en ze dan gebruiken
  woensdag 16 april 2025 @ 20:12:41 #128
429018 Fritsie1960
pi_217387514
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maar ze spuugt niet in wijn O-)
  woensdag 16 april 2025 @ 20:13:08 #129
421867 greysbones
pi_217387517
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En niet het onbekende aandurven en gevoelig voor structuurtjes etc

Heb een kennis met dat; is echt een lastig probleem
Ik ken arfid
Vooral bij autisme veel voorkomend
Vraag me af of ze dat echt heeft
Zou kunnen hoor
  woensdag 16 april 2025 @ 20:13:31 #130
364037 ChildoftheStars
pi_217387520
(Die vraag was trouwens geen diagnose van de koude grond, maar gewoon een vraag of iemand zoiets misschien gelezen heeft)
  woensdag 16 april 2025 @ 20:15:25 #131
11946 StephanL
pi_217387543
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
Das een stiekemerd
Mannen paaien en ze dan gebruiken
Maar ze wil geen relatie hoor..

Kansloos dat soort vrouwen.
  woensdag 16 april 2025 @ 20:15:28 #132
421867 greysbones
pi_217387544
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
(Die vraag was trouwens geen diagnose van de koude grond, maar gewoon een vraag of iemand zoiets misschien gelezen heeft)
Mag gewoon hier hè
Tis geen cos ;)
  woensdag 16 april 2025 @ 20:17:35 #133
364037 ChildoftheStars
pi_217387579
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Mag gewoon hier hè
Tis geen cos ;)
Alsnog dan die disclaimer ;)
Zat "hardop" na te denken
Diagnoses stellen is niet netjes en ik bedoel niet zo
  woensdag 16 april 2025 @ 20:18:55 #134
421867 greysbones
pi_217387600
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Alsnog dan die disclaimer ;)
Zat "hardop" na te denken
Diagnoses stellen is niet netjes en ik bedoel niet zo
Ik dacht het de eerste dag ook.. misschien heeft ze wel arfid
Maar heb het haar ook niet horen benoemen
  woensdag 16 april 2025 @ 20:20:05 #135
364037 ChildoftheStars
pi_217387614
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik dacht het de eerste dag ook.. misschien heeft ze wel arfid
Maar heb het haar ook niet horen benoemen
Nee maar ik had wel ergens gelezen dat ze dit doet omdat ze erg dwangmatig/obsessief/neurotisch zou zijn en zichzelf zo wilde uitdagen. Alleen dat kan iedereen geschreven hebben
  woensdag 16 april 2025 @ 20:22:58 #136
364037 ChildoftheStars
pi_217387658
Ik vind haar eigenlijk wel leuk :@
  woensdag 16 april 2025 @ 20:23:07 #137
501164 KinKiJan
pi_217387660
Denk dat haar eerste reactie bij iets wat ze niet (goed) kent gewoon 'lussiknie' is :D
Net als bij havermout, dat ze eigenlijk best lekker bleek te vinden.
  woensdag 16 april 2025 @ 20:24:48 #138
501164 KinKiJan
pi_217387680
Esther: "Hij weet ook precies de juiste dingen te flamberen he?!"

Gelukkig wel! Eten terwijl je haren in brand staan is niet wat _O-
  woensdag 16 april 2025 @ 20:25:00 #139
364037 ChildoftheStars
pi_217387683
Esther is nog steeds 52
  woensdag 16 april 2025 @ 20:25:18 #140
421867 greysbones
pi_217387689
Roma irriteert me vooral met haar intonatie
En haar manier van communiceren
  woensdag 16 april 2025 @ 20:26:02 #141
429018 Fritsie1960
pi_217387699
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Esther is nog steeds 52
En net gezakt voor groep 8 8)7
  woensdag 16 april 2025 @ 20:26:20 #142
364037 ChildoftheStars
pi_217387704
El Che lijkt wel een ukkie naast Roma
  woensdag 16 april 2025 @ 20:26:26 #143
251455 Chanel5
pi_217387707
Che speelt op de man en niet het spel
  woensdag 16 april 2025 @ 20:26:49 #144
421867 greysbones
pi_217387711
Robert heeft Che ontzettend geholpen volgens ester??
  woensdag 16 april 2025 @ 20:28:57 #145
364037 ChildoftheStars
pi_217387744
Betere aflevering dan gisteren. Toen kwam ik er niet doorheen
Vanavond was wel leuk
  woensdag 16 april 2025 @ 20:30:46 #146
501164 KinKiJan
pi_217387770
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Betere aflevering dan gisteren. Toen kwam ik er niet doorheen
Vanavond was wel leuk
Gister was echt slecht ja, denk dat Jerwien nog steeds veren aan het plukken is thuis.
  woensdag 16 april 2025 @ 20:31:52 #147
11946 StephanL
pi_217387785
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
El Che lijkt wel een ukkie naast Roma
Ze is niet klein nee. Viel mij al op. Denk dat ze ongeveer 1.80 is
  woensdag 16 april 2025 @ 20:36:04 #148
364037 ChildoftheStars
pi_217387821
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ze is niet klein nee. Viel mij al op. Denk dat ze ongeveer 1.80 is
Ik denk eerste dat El Che niet zo breed is (niet dat Roma dik is, dat wil ik niet zeggen)
  woensdag 16 april 2025 @ 20:38:08 #149
429018 Fritsie1960
pi_217387845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk eerste dat El Che niet zo breed is (niet dat Roma dik is, dat wil ik niet zeggen)
Chunky? O-)
  woensdag 16 april 2025 @ 20:38:35 #150
364037 ChildoftheStars
pi_217387850
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:38 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Chunky? O-)
Nee joh
Ze heeft een prima figuur
  woensdag 16 april 2025 @ 21:09:40 #151
421867 greysbones
pi_217388295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze is wat grover gebouwd :Y
  woensdag 16 april 2025 @ 21:14:19 #152
364037 ChildoftheStars
pi_217388365
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ze is wat grover gebouwd :Y
Ja :)
  woensdag 16 april 2025 @ 21:17:29 #153
381314 Sjaak-V
pi_217388423
Roma is wel gewoon behoorlijk dik vind ik hoor
  woensdag 16 april 2025 @ 21:18:43 #154
381314 Sjaak-V
pi_217388438
Wel echt lullig voor Robert deze bondjeswissel
  woensdag 16 april 2025 @ 21:26:10 #155
501164 KinKiJan
pi_217388563
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:18 schreef Sjaak-V het volgende:
Wel echt lullig voor Robert deze bondjeswissel
Perla lijkt me niet zo'n probleem, maar bij Esther én Peter, dat lijkt me echt helemaal kut.
  woensdag 16 april 2025 @ 21:38:22 #156
335263 freaky40
pi_217388796
Waardeloos deze bondjeswissel, ook omdat we helemaal niet gezien hebben wat die Haaien hebben geboden daar op vuile kanusstreek van hun. En ook juist dat hun het weer zijn, door niet te laten zien hoe zo iets gegaan is wek je de schijn op dat het niet helemaal eerlijk is gegaan. Nu moet Robert met die kansloze Heksther en die ADHD'er Peter en die gluiperige Manon bij de Vossen. Ik ben niet zozeer voor de Gieren nu maar wel voor Robert. Hopelijk gaat hij die Haaien allemaal om hun moeder laten roepen en full terror mode gaat op hun })
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 16 april 2025 @ 22:48:14 #157
443793 MacDeMarco
error #52
pi_217389584
Als Roma nou eens een lijstje maakt met wat ze wel lust (vast geen lange lijst) dan hebben de slangen geen gedoe meer tijdens het bestellen van boodschappen.
  woensdag 16 april 2025 @ 23:29:22 #158
168093 Soury
Squeek
pi_217389860
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Roma nou eens een lijstje maakt met wat ze wel lust (vast geen lange lijst) dan hebben de slangen geen gedoe meer tijdens het bestellen van boodschappen.
Misschien moet Roma zich wat meer volwassen opstellen ipv "ik lust het niet" Met dat figuur eet je alleen maar frikandellen als het aan haar ligt. Opzouten met dat verwende gedrag, ze vreet maar mee, of je gaat lekker naar huis :W
  woensdag 16 april 2025 @ 23:30:12 #159
182698 Cirilico
pi_217389866
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Naar verhaal van Roma.

Heeft toen in het AD gestaan.
Wtf. :o
Hotapnyc
  woensdag 16 april 2025 @ 23:31:50 #160
168093 Soury
Squeek
pi_217389872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Perla lijkt me niet zo'n probleem, maar bij Esther én Peter, dat lijkt me echt helemaal kut.
En toch denk ik dat het best een sterk bondje kan worden. Peter is aanwezig maar niet dom, Perla is ook bij de pinken. Nou ja dan laat je Esther toch de afwas doen.
  woensdag 16 april 2025 @ 23:32:47 #161
168093 Soury
Squeek
pi_217389878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:30 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Wtf. :o
Ja die heeft dus ook wel een aardig rugzakje.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:46:24 #162
335263 freaky40
pi_217390207
Laten we hopen dat Karma is a Biatch door Robert nu bij de Gieren te zetten. Hopelijk backfired dit enorm in hun bek.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 april 2025 @ 10:34:21 #163
335263 freaky40
pi_217391621
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 12,4 Kijkcijfer: 506.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 april 2025 @ 11:16:23 #164
1369 Li0nHeart
pi_217391919
Ik krijg echt jeuk van El Che, vindt zichzelf heilig, maar ondertussen.

Vond dat Roma wel een punt had met het 'alles moet op op op' gedrag van de andere 2, lekker al je punten uitgeven aan luxe. Ze werd flink overruled. Vond ik wel weer sneu. Kan haar iets beter hebben inmiddels. Alleen die intonatie.

Snap de verontwaardiging niet zo goed over de wissel. Had dan zelf flink geld geboden. Geloof niet dat ze altijd snappen dat het een spel is.
  donderdag 17 april 2025 @ 11:34:47 #165
182698 Cirilico
pi_217392084
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die heeft dus ook wel een aardig rugzakje.
Ik kijk het nu terug, echt heel heftig wat ze heeft meegemaakt. ;( Maar dan klopt dus de gedachte van laatst dat ze overkomt alsof ze een trauma heeft opgelopen.

Ik vind het verder zo apart dat niemand in de bondgenoten ooit oprecht zijn excuses aanbiedt. Het is altijd "sorry als het zo overkomt". Dus de schuld wordt bij jou en jouw interpretatie neergelegd.
En het gaat altijd gepaard met "zo heb ik het niet bedoeld". Daarmee ontkent men zich zo gedragen te hebben. Nul komma nul verantwoordelijkheid.
Je hebt je willens en wetens gedragen zoals je je hebt gedragen. Einde discussie. Zeg gewoon 'sorry dat ik zus en zo heb gedaan, dat had ik niet moeten doen'. }:|
Hotapnyc
  donderdag 17 april 2025 @ 11:56:36 #166
182698 Cirilico
pi_217392255
Roma speelt het spel slim! Nul punten steeds en dan alleen inzetten op Bondwissel en all-in op de 250 punten. Daarom loont het om te wachten. Ook sterk van de haaien om all-in te gaan op de Bondwissel.

Maar waarom is Robert boos? Dit is toch gewoon het spel. 😁 Hij zou het zelf net to hard en tactisch gespeeld hebben. Manon is sowieso blij met de wissel. Zij gaat erop vooruit.

Jelle wil alles uitgeven aan snacks?
Hotapnyc
  donderdag 17 april 2025 @ 12:19:14 #167
3542 Gia
User under construction
pi_217392403
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Frikandellen zonder maaaayoooo

Ik heb de indruk dat ze een beetje verwend is wat eten betreft. Misschien ouders die het erg druk hebben en daarom maar iets koken wat makkelijk is en ze weten dat de kinderen het lekker vinden.

Roma moet weten dat er een verschil is tussen iets wat lekker is, niet zo lekker is en echt niet lusten. Ik ben geen fan van friet, maar ik lust het wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Cirilico het volgende:
Roma speelt het spel slim! Nul punten steeds en dan alleen inzetten op Bondwissel en all-in op de 250 punten. Daarom loont het om te wachten. Ook sterk van de haaien om all-in te gaan op de Bondwissel.

Maar waarom is Robert boos? Dit is toch gewoon het spel. 😁 Hij zou het zelf net to hard en tactisch gespeeld hebben. Manon is sowieso blij met de wissel. Zij gaat erop vooruit.

Jelle wil alles uitgeven aan snacks?
Zeker, ze was al niet blij met dit bondje. Dit waren de leftovers van de bondjesceremonie.
Wel leuk dat Robert nu flink pissed is. Gaat nog mooie tv worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 17-04-2025 12:48:34 ]
  donderdag 17 april 2025 @ 14:02:39 #168
335263 freaky40
pi_217393043
Hij laat ze allemaal om hun moeder roepen vanaf vandaag. *O* Terror Robert incoming! Can't wait!
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 april 2025 @ 16:05:40 #169
1369 Li0nHeart
pi_217393656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Hij laat ze allemaal om hun moeder roepen vanaf vandaag. *O* Terror Robert incoming! Can't wait!
Hij gaat elke corvee overtreding melden vanaf nu. Wordt top tv.
  donderdag 17 april 2025 @ 16:20:53 #170
320904 King_Merc
pi_217393768
Denk dat onze Nomade (Robert) niet echt hoeft te balen van bondje, (hij mag al blij zijn dat ie niet bij de Slangen komt ), Perla lijkt me slim , en Peter gaat denk ik prima met fysieke opdrachten
  donderdag 17 april 2025 @ 16:41:13 #171
335263 freaky40
pi_217393870
Ik hoop het, zou dus zoals gezegd een mooie backfire kunnen zijn voor die Haaien.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 april 2025 @ 16:46:30 #172
501164 KinKiJan
pi_217393892
Maar eerst mogen wij -de kijkers- .....

SPOILER: spoiler voor vanavond
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 april 2025 @ 17:26:52 #173
1369 Li0nHeart
pi_217394103
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 16:41 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoop het, zou dus zoals gezegd een mooie backfire kunnen zijn voor die Haaien.
Inderdaad, die mogen wel een toontje lager zingen.
  donderdag 17 april 2025 @ 17:51:17 #174
335263 freaky40
pi_217394289
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:

Gaan we eens interactief zijn. BB invloeden, gisteren al die veiling van items. Ook een BB dingetje. Mist er nog 1 ding: streams aan!
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 april 2025 @ 18:08:03 #175
182698 Cirilico
pi_217394448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:

Ik zie de familie van Flo en oudbondgenoten campagne voeren voor hem.
Hotapnyc
  donderdag 17 april 2025 @ 18:16:09 #176
335263 freaky40
pi_217394508
Ben sowieso voor Robert, wat hij ook moet gaan doen...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 april 2025 @ 18:57:05 #177
364037 ChildoftheStars
pi_217394892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Gaan we eens interactief zijn. BB invloeden, gisteren al die veiling van items. Ook een BB dingetje. Mist er nog 1 ding: streams aan!
Lijkt me eigenlijk niks aan dat gedoe :@

Livestreams daarintegen...
  donderdag 17 april 2025 @ 19:31:03 #178
1369 Li0nHeart
pi_217395273
Ik zou ook graag streams zien, maar denk het niet. 500K kijkcijfers.... never change a winning team.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:39:52 #179
1369 Li0nHeart
pi_217395390
heh .. Peter is eigenlijk soms wel grappig.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:40:34 #180
11946 StephanL
pi_217395406
De kijker *O* *O* *O*
  donderdag 17 april 2025 @ 19:40:57 #181
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217395415
Kijkers mogen stemmen.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:43:24 #182
501164 KinKiJan
pi_217395460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou ook graag streams zien, maar denk het niet. 500K kijkcijfers.... never change a winning team.
Mensen kunnen het al niet aan als er een BH te zien is in de uitzending. Wat zou een ruzie op stream wel niet te weeg brengen dan :D

Sneeuwvlokjes verpesten het weer :(
  donderdag 17 april 2025 @ 19:43:59 #183
421867 greysbones
pi_217395467
Peter gooit er maar alvast een traantje uit :+
  donderdag 17 april 2025 @ 19:44:05 #184
1369 Li0nHeart
pi_217395469
Wat een kutwensen tot nu toe zeg.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:44:52 #185
421867 greysbones
pi_217395482
Podcast
Hmmm
Wie deed dat toch :7
  donderdag 17 april 2025 @ 19:44:56 #186
364037 ChildoftheStars
pi_217395484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Mensen kunnen het al niet aan als er een BH te zien is in de uitzending. Wat zou een ruzie op stream wel niet te weeg brengen dan :D

Sneeuwvlokjes verpesten het weer :(
Oh gisteren was toch een rug+bh van Roma te zien? En daar vielen mensen over? Pffft
  donderdag 17 april 2025 @ 19:45:22 #187
364037 ChildoftheStars
pi_217395491
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
Podcast
Hmmm
Wie deed dat toch :7
Tegenwoordig is eerder de vraag wie doet er geen podcast
  donderdag 17 april 2025 @ 19:45:43 #188
501164 KinKiJan
pi_217395502
Podcast, ok Den Fucking Hartog!
  donderdag 17 april 2025 @ 19:45:51 #189
421867 greysbones
pi_217395507
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jeff deed dat in EJVJL
Was erg populair
  donderdag 17 april 2025 @ 19:46:14 #190
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217395513
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En de Jeugd van Tegenwoordig mag wat mij betreft langskomen.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:46:17 #191
421867 greysbones
pi_217395514
Er is niemand die het wil schenken ?
  donderdag 17 april 2025 @ 19:46:26 #192
1369 Li0nHeart
pi_217395519
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jeff deed dat in EJVJL
Was erg populair
Door zeker 30 mensen beluisterd per week. Aantal nam wel steeds af.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:46:44 #193
501164 KinKiJan
pi_217395523
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh gisteren was toch een rug+bh van Roma te zien? En daar vielen mensen over? Pffft
Ja, ongelofelijk. Hoop voor hen dat het een kutzomer wordt, stel je voor dat ze in badkleding rond lopen, dat kan echt niet hoor! |:)
  donderdag 17 april 2025 @ 19:46:47 #194
364037 ChildoftheStars
pi_217395524
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jeff deed dat in EJVJL
Was erg populair
Tegenwoordig is het zo als meer dan drie mensen je kant dat er dan direct een podcast gemaakt moet worden... elke gek heeft er een (ook buiten RLS om)
  donderdag 17 april 2025 @ 19:47:07 #195
364037 ChildoftheStars
pi_217395527
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja, ongelofelijk. Hoop voor hen dat het een kutzomer wordt, stel je voor dat ze in badkleding rond lopen, dat kan echt niet hoor! |:)
_O-
  donderdag 17 april 2025 @ 19:47:31 #196
421867 greysbones
pi_217395533
Zangles en instrumenten :O
  donderdag 17 april 2025 @ 19:49:09 #197
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217395561
Mal rennen om een brief.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:49:12 #198
1369 Li0nHeart
pi_217395563
Dat wordt dan een skeer haarstuk.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:49:14 #199
508922 DilanoNirvana
pi_217395564
Ja wie gun je wat he, wel leuk dat de kijkers mogen stemmen
  donderdag 17 april 2025 @ 19:49:18 #200
501164 KinKiJan
pi_217395565
Tattoo?! Geen taxi naar huis -O-
  donderdag 17 april 2025 @ 19:50:08 #201
1369 Li0nHeart
pi_217395579
Ik vind geen 1 wens leuk.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:50:36 #202
501164 KinKiJan
pi_217395589
Dan ga ik toch voor de pruik :Y
  donderdag 17 april 2025 @ 19:50:54 #203
421867 greysbones
pi_217395595
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat wordt dan een skeer haarstuk.
Mori style _O-
  donderdag 17 april 2025 @ 19:51:15 #204
508922 DilanoNirvana
pi_217395600
Nu ga ik voor Julia omdat Esther roept tuurlijk gaan ze voor mij omdat ik ziek ben. Dus niet
  donderdag 17 april 2025 @ 19:52:29 #205
11946 StephanL
pi_217395613
Gunfactor omdat ze ziek is _O-
  donderdag 17 april 2025 @ 19:52:57 #206
421867 greysbones
pi_217395618
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:52 schreef StephanL het volgende:
Gunfactor omdat ze ziek is _O-
Schenk dan godvergeten dat geld aan de kankerstichting
  donderdag 17 april 2025 @ 19:53:28 #207
1369 Li0nHeart
pi_217395625
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maar dat maakt geen tranentrekkende tv!
  donderdag 17 april 2025 @ 19:53:45 #208
1369 Li0nHeart
pi_217395629
Goed verhaal Jelle.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:54:24 #209
421867 greysbones
pi_217395635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Maar dat maakt geen tranentrekkende tv!
Zou ik meer waarderen
  donderdag 17 april 2025 @ 19:54:31 #210
1369 Li0nHeart
pi_217395638
Vogue-les 8)7
  donderdag 17 april 2025 @ 19:55:02 #211
11946 StephanL
pi_217395645
quote:

[..]
Ja zoiets. Ik begrijp best dat ze iets wil voor je kinderen en kleinkinderen maar om nou weer haar ziekte aan te halen :{w
  donderdag 17 april 2025 @ 19:55:09 #212
421867 greysbones
pi_217395648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Vogue-les 8)7
Strike a pose
  donderdag 17 april 2025 @ 19:55:12 #213
429018 Fritsie1960
pi_217395649
AUB Floris.... schmoel :X
  donderdag 17 april 2025 @ 19:55:16 #214
251455 Chanel5
pi_217395650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:(
  donderdag 17 april 2025 @ 19:55:56 #215
168093 Soury
Squeek
pi_217395657
quote:

[..]
Het moet iets voor jezelf zijn. En wat is in godsnaam een voque cursus
  donderdag 17 april 2025 @ 19:56:13 #216
421867 greysbones
pi_217395664
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja zoiets. Ik begrijp best dat ze iets wil voor je kinderen en kleinkinderen maar om nou weer haar ziekte aan te halen :{w
Ik vind het ietwat bizar om nu iets voor je kinderen te willen als je een maand of meer in een programma zit waarbij je geen contact hebt met de buitenwereld
  donderdag 17 april 2025 @ 19:56:21 #217
1369 Li0nHeart
pi_217395665
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Je handen leren bewegen denk ik.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:56:31 #218
501164 KinKiJan
pi_217395669
Eens zien of ze dat EJVJL-podcast youtubekanaal (net als insta destijds) binnenkort gaan omdopen :')

Zou me dus niets verbazen als die 'wint'
  donderdag 17 april 2025 @ 19:56:31 #219
421867 greysbones
pi_217395670
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Madonna O-)
Neem ik aan
  donderdag 17 april 2025 @ 19:56:42 #220
1369 Li0nHeart
pi_217395676
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik vind het ietwat bizar om nu iets voor je kinderen te willen als je een maand of meer in een programma zit waarbij je geen contact hebt met de buitenwereld
Ze kan ook gewoon een paar DVD'tjes branden.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:58:54 #221
501164 KinKiJan
pi_217395701
Stemmen via Whatsapp?!
  donderdag 17 april 2025 @ 19:59:15 #222
168093 Soury
Squeek
pi_217395704
quote:
99s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
Madonna O-)
Neem ik aan
Ja maar bestaan daar cursussen van :')
  donderdag 17 april 2025 @ 19:59:51 #223
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217395719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Stemmen via Whatsapp?!
Zal zoiets zijn.
  donderdag 17 april 2025 @ 19:59:51 #224
11946 StephanL
pi_217395720
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Voor dat soort mensen wel blijkbaar.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:00:18 #225
1369 Li0nHeart
pi_217395725
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Blijkbaar.. https://www.paaldansstudio.nl/workshops/workshop-vogue/
  donderdag 17 april 2025 @ 20:00:31 #226
251455 Chanel5
pi_217395727
poses van modellen en daar een dans van maken pffffff nou sorry hoor
  donderdag 17 april 2025 @ 20:04:17 #227
501164 KinKiJan
pi_217395781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zal zoiets zijn.
Misschien moeten we wel faxen *O*

Zonder gekheid, het moet echt via Whatsapp haha!
  donderdag 17 april 2025 @ 20:06:13 #228
168093 Soury
Squeek
pi_217395802
Ik hoef echt geen schilderij van mijn moeder hoor :{w
  donderdag 17 april 2025 @ 20:07:19 #229
1369 Li0nHeart
pi_217395815
Ik heb het whatsapp kanaal gevonden. Voor de liefhebber:
Julia : 3600
Esther : 300
Jelle : 600
Radek : 88
  donderdag 17 april 2025 @ 20:08:07 #230
1369 Li0nHeart
pi_217395822
Wel prutsers, het zijn 2 polls van 2 opties. Dus je kunt in principe 2x stemmen.
SPOILER
  donderdag 17 april 2025 @ 20:09:51 #231
1369 Li0nHeart
pi_217395844
Esther heeft ook al helicopterview.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:10:53 #232
251455 Chanel5
pi_217395858
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther heeft ook al helicopterview.
Die vrouw is van alle markten thuis....
  donderdag 17 april 2025 @ 20:13:20 #233
251455 Chanel5
pi_217395877
de vervangster van manon, want die kriebelt niet en zij wel (naam kwijt)
  donderdag 17 april 2025 @ 20:13:44 #234
1369 Li0nHeart
pi_217395880
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Djinty
  donderdag 17 april 2025 @ 20:14:01 #235
1369 Li0nHeart
pi_217395882
Ik ben geen fan van Djinty.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:14:53 #236
508922 DilanoNirvana
pi_217395897
Djinty is wel nieuwsgierig, ze dropt ook graag bommetjes. Leuke meid. Leuker dan Manon.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:15:07 #237
251455 Chanel5
pi_217395900
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze valt niet zo op behalve als ze iets doorlult wat tegen haar gezegd is.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:15:18 #238
11946 StephanL
pi_217395906
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het maar raar. Van beide kanten eigenlijk.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:15:19 #239
168093 Soury
Squeek
pi_217395908
Raar wel als Manon eenmaal de aandacht heeft van een man hoeft ze ineens niet meer. Ook met Jerwin.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:15:23 #240
508922 DilanoNirvana
pi_217395911
quote:
Ik wel😉
  donderdag 17 april 2025 @ 20:16:01 #241
251455 Chanel5
pi_217395918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Djinty is wel nieuwsgierig, ze dropt ook graag bommetjes. Leuke meid. Leuker dan Manon.
Ja dat droppen is ze goed in.
Manon is een sneaky bitch
  donderdag 17 april 2025 @ 20:16:04 #242
429018 Fritsie1960
pi_217395919
quote:
Ik niet van Esther, vooral omdat ze constant haar "ziekte" in de strijd gooit :X
  donderdag 17 april 2025 @ 20:16:11 #243
508922 DilanoNirvana
pi_217395922
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
Raar wel als Manon eenmaal de aandacht heeft van een man hoeft ze ineens niet meer. Ook met Jerwin.
Ze is gewoon lebisch ze vond die Julia toch een leuke meid en knap😉
  donderdag 17 april 2025 @ 20:16:20 #244
501164 KinKiJan
pi_217395924
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel prutsers, het zijn 2 polls van 2 opties. Dus je kunt in principe 2x stemmen.
SPOILER
Inderdaad, snap sowieso de keuze voor whatsapp niet.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:17:02 #245
1369 Li0nHeart
pi_217395936
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Inderdaad, snap sowieso de keuze voor whatsapp niet.
Het moet natuurlijk niet te veel op BB lijken.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:17:14 #246
168093 Soury
Squeek
pi_217395938
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:16 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Ze is gewoon lebisch ze vond die Julia toch een leuke meid en knap😉
En dan ben je een lesbo?
  donderdag 17 april 2025 @ 20:17:19 #247
1369 Li0nHeart
pi_217395939
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Ik niet van Esther, vooral omdat ze constant haar "ziekte" in de strijd gooit :X
Same.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:17:29 #248
251455 Chanel5
pi_217395941
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Daar kan ik ook niet tegen. Niet vooraan gaan lopen ikke ikke ikke omdat ......bah!
  donderdag 17 april 2025 @ 20:17:51 #249
508922 DilanoNirvana
pi_217395947
Perla is een leuke vrouw rustig op de achtergrond, maar best slim. Ze drinkt vast Perla koffie🤣🤣🤣
  donderdag 17 april 2025 @ 20:18:41 #250
168093 Soury
Squeek
pi_217395957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Daar kan ik ook niet tegen. Niet vooraan gaan lopen ikke ikke ikke omdat ......bah!
Ze benoemt het ook als het hebben van de gunfactor, daar word ik zelfs een beetje boos om.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:19:09 #251
508922 DilanoNirvana
pi_217395962
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:17 schreef Soury het volgende:

[..]
En dan ben je een lesbo?
Nou nee niet daarom maar dat denk ik gewoon.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:20:34 #252
508922 DilanoNirvana
pi_217395977
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze benoemt het ook als het hebben van de gunfactor, daar word ik zelfs een beetje boos om.
Precies Esther is niet ok.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:20:36 #253
429018 Fritsie1960
pi_217395979
quote:

[..]
Ik zeg het ook eerder als ex kankerpatient. Ik krijg altijd kramp in mijn nekharen bij zulke
zielige bedelverhalen in spelshows etc.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:21:13 #254
429018 Fritsie1960
pi_217395985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:17 schreef DilanoNirvana het volgende:
Perla is een leuke vrouw rustig op de achtergrond, maar best slim. Ze drinkt vast Perla koffie🤣🤣🤣
en perla-punten voor je plakboek :+
  donderdag 17 april 2025 @ 20:21:17 #255
501164 KinKiJan
pi_217395986
Snap Maudy en Radek wel, zou ook gek worden van die 2 druktemakers :')
  donderdag 17 april 2025 @ 20:22:23 #256
501164 KinKiJan
pi_217396001

Nou hier, voor 499,- mag ze 'm hebben ^O^
  donderdag 17 april 2025 @ 20:23:24 #257
429018 Fritsie1960
pi_217396009
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O-
  donderdag 17 april 2025 @ 20:24:54 #258
11946 StephanL
pi_217396025
Oh god Robert speelt.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:25:17 #259
11946 StephanL
pi_217396033
Pipi *O*
  donderdag 17 april 2025 @ 20:25:30 #260
429018 Fritsie1960
pi_217396034
oh god, Floortje moet weer zo nodig :X
  donderdag 17 april 2025 @ 20:25:32 #261
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217396035
Daar staan ze weer Robert en Floor.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:28:06 #262
1369 Li0nHeart
pi_217396055
Panda een roofdier?
  donderdag 17 april 2025 @ 20:28:30 #263
501164 KinKiJan
pi_217396060
:D Over lego gesproken, daar is ook een Esther van

donderdag 17 april 2025 @ 20:29:05 #264
1369 Li0nHeart
pi_217396064
lol .. Johan Cruijff Arena.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:31:36 #265
168093 Soury
Squeek
pi_217396094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Panda een roofdier?
Ja apart omdat ze alleen maar baboe vreten.
  donderdag 17 april 2025 @ 20:32:13 #266
320904 King_Merc
pi_217396102
Hoop dat John Nog even wat meer scoort.. Haaien weer onderaan XD
  donderdag 17 april 2025 @ 20:32:53 #267
429018 Fritsie1960
pi_217396109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja apart omdat ze alleen maar baboe vreten.
Bamboe heeft ook gevoel :+
  donderdag 17 april 2025 @ 21:07:08 #268
454588 Miss_Paraplu85
pi_217396547
quote:

[..]
Dat gedrag van haar is echt om te kotsen.
Elke keer weer over haar ziekte beginnen, zucht...als de gieren naar de eerste plek komen uiteindelijk is dat dankzij Robert en niet dankzij sneue Esther :r ..
India, ga er na toe!
  donderdag 17 april 2025 @ 21:08:47 #269
454588 Miss_Paraplu85
pi_217396567
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
:D Over lego gesproken, daar is ook een Esther van

[ afbeelding ]
_O-
India, ga er na toe!
  donderdag 17 april 2025 @ 21:26:41 #270
335263 freaky40
pi_217396839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijkcijfers maken niets uit, wel of geen streams. Het kan elkaar juist veel meer versterken!
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 april 2025 @ 21:37:17 #271
335263 freaky40
pi_217396992
Lekker, Robert staat voor in de opdracht die kan niet meer verliezen. Let's go *O*
Die wensen slaan nergens op, en die Heksther krijgt helemaal niets door haar ziekte in de strijd te gooien. Ik krijg sowieso jeuk van lui die al hun ziektes in de strijd gooien om maar iets voor elkaar te boksen en dan er van overtuigd zijn dat het ook gaat lukken ook 'omdat ze ziek zijn'. Die moet het dus zeker niet krijgen! Julia heeft ook zo'n zielig deug verhaaltje maar die gun ik het dan nog wel, of in hemelsnaam de copy/paste wens uit EJVJL, DB podcast. Die is denk ik ook bedacht door de FEBO omdat die Jelle te druk is in zijn hoofd om te bedenken wat hij wenst, hebben ze dat voor hem maar gedaan als geste. Hadden ze nog op plank liggen. Wel vreemd dat je alleen via WhatsApp kunt stemmen, dat is zo omslachtig. Doe het dan gewoon via Instagram of maak een website aan net zoals wat BB doet.
Die Joey vliegt van Manon gelijk naar DJinty, Manon speelt weer hard to get naar hem. El Che gaat toch de verleiding aan in de aflevering van morgen. Mooie beloftes in de aflevering van vandaag, maar ik denk dat hij voor de bijl gaat zoals de FEBO graag ziet. :Y
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 april 2025 @ 21:56:18 #272
381314 Sjaak-V
pi_217397276
Robert doet het eindelijk weer goed dit kan bijna niet meer misgaan nu! Wel zonde van dat panda antwoord dat hij die niet kon opnoemen, maar dit moet goed komen. Ik hoop dat Robert met de Gieren op plek 1 gaat eindigen deze maand.
  donderdag 17 april 2025 @ 22:00:34 #273
381314 Sjaak-V
pi_217397342
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Panda een roofdier?
Die vond ik ook gek
  donderdag 17 april 2025 @ 22:07:45 #274
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217397430
De kijker mag stemmen? Het was toch vorige week alopgenomen? Hoe dan...
  donderdag 17 april 2025 @ 22:08:11 #275
168093 Soury
Squeek
pi_217397434
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:56 schreef Sjaak-V het volgende:
Robert doet het eindelijk weer goed dit kan bijna niet meer misgaan nu! Wel zonde van dat panda antwoord dat hij die niet kon opnoemen, maar dit moet goed komen. Ik hoop dat Robert met de Gieren op plek 1 gaat eindigen deze maand.
Ja maar dan gaat Robert de finale spelen en als hij dan wint is hij echt weg. ;(
  donderdag 17 april 2025 @ 22:08:57 #276
168093 Soury
Squeek
pi_217397442
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
De kijker mag stemmen? Het was toch vorige week alopgenomen? Hoe dan...
Dan zal de uitslag minstens nog een week duren.
  donderdag 17 april 2025 @ 22:11:34 #277
381314 Sjaak-V
pi_217397477
quote:
12s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar dan gaat Robert de finale spelen en als hij dan wint is hij echt weg. ;(
Zou jammer zijn als hij weggaat, maar gun hem de winst wel. Als Gieren eerste worden is het toch lang niet zeker dat Robert de finale mag spelen?
  donderdag 17 april 2025 @ 22:15:58 #278
168093 Soury
Squeek
pi_217397546
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:11 schreef Sjaak-V het volgende:

[..]
Zou jammer zijn als hij weggaat, maar gun hem de winst wel. Als Gieren eerste worden is het toch lang niet zeker dat Robert de finale mag spelen?
Nou hij zit met 2 nieuwe en Esther :+
  donderdag 17 april 2025 @ 22:22:21 #279
381314 Sjaak-V
pi_217397619
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja oke dat is waar en als stemmen weer op de oude manier gaat dan zal de groep het hem waarschijnlijk wel gunnen dan.
  donderdag 17 april 2025 @ 22:24:30 #280
320904 King_Merc
pi_217397643
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Mocht ie vanuit de groep worden gekozen krijgt ie sowieso 2 stemmen van John denk ik (en vn de rest van de Vossen denk ik ook),
  donderdag 17 april 2025 @ 22:30:39 #281
443793 MacDeMarco
error #52
pi_217397705
Als Jelle wint met de podcast, dan weten we in ieder geval dat de febo heeft bepaald.
Dat 'idee' lijkt bij hem te zijn ingefluisterd.
Van mij mag Julia winnen. Esther is echt vreselijk met dat gedrag van haar, ze heeft niet door dat het averechts werkt.
Het zou wel de ultieme trolactie zijn als Radek wint met z'n 'voguen' :') , dan komen er vast wel een aantal negatieve reacties vanuit de loods over de kijkers _O-
  donderdag 17 april 2025 @ 22:39:58 #282
168093 Soury
Squeek
pi_217397808
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Jelle wint met de podcast, dan weten we in ieder geval dat de febo heeft bepaald.
Dat 'idee' lijkt bij hem te zijn ingefluisterd.
Van mij mag Julia winnen. Esther is echt vreselijk met dat gedrag van haar, ze heeft niet door dat het averechts werkt.
Het zou wel de ultieme trolactie zijn als Radek wint met z'n 'voguen' :') , dan komen er vast wel een aantal negatieve reacties vanuit de loods over de kijkers _O-
Ik vind die podcast wel een leuk idee, als ik ga stemmen zal dat of de pruik of podcast zijn.
  donderdag 17 april 2025 @ 22:48:12 #283
335263 freaky40
pi_217397886
Ik heb die stemming gevonden op WhatsApp, je hoeft niets te volgen en kunt gewoon stemmen op die poll. Gelukkig staat Heksther mijlen ver achter op Julia.. :Y Niemand gunt haar gelukkig iets.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 18 april 2025 @ 00:05:08 #284
168093 Soury
Squeek
pi_217398446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het whatsapp kanaal gevonden. Voor de liefhebber:
Julia : 3600
Esther : 300
Jelle : 600
Radek : 88
Hoe doe je dat op whatsapp
  vrijdag 18 april 2025 @ 02:48:05 #285
420678 Majoraan
pi_217398706
edit: gevonden
  vrijdag 18 april 2025 @ 08:29:35 #286
182698 Cirilico
pi_217399430
quote:
Ze is een smiecht.
Hotapnyc
  vrijdag 18 april 2025 @ 08:38:12 #287
3542 Gia
User under construction
pi_217399533
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Precies. Net zo goed als een schilderij. En waarom zou je je kinderen op willen zadelen met een schilderij van een moeder die letterlijk alles aan haar kop verbouwd heeft. Het is niet dat ze zo'n schoonheid is, dat het schilderij nog es geld waard gaat worden.

Julia heeft die pruik echt nodig. Ik heb er ooit een gehad. Was een synthetische, en die kostte al meer dan 300 euro. Gelukkig voor de verzekering. Maar daar is noodzaak voor.
Ook wel lachen dat zelfs Jelle nog hoger staat dan Esther, met z'n podcast.
  vrijdag 18 april 2025 @ 08:42:54 #288
3542 Gia
User under construction
pi_217399577
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb die stemming gevonden op WhatsApp, je hoeft niets te volgen en kunt gewoon stemmen op die poll. Gelukkig staat Heksther mijlen ver achter op Julia.. :Y Niemand gunt haar gelukkig iets.
Wat ik raar vind met dat stemmen is dat je nergens je stem kunt bevestigen. Je kunt het zo vaak aan en uitzetten als je wilt. Of doe ik iets niet goed.

Overigens nu: Jelle 2 duizend, Esther 1,1 duizend, Julia 14,9 duizend en Radek 336
  vrijdag 18 april 2025 @ 08:45:38 #289
3542 Gia
User under construction
pi_217399623
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 april 2025 00:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Hoe doe je dat op whatsapp
Ik vond het bij Updates. Kanalen en dan zoeken naar sbs6.
  vrijdag 18 april 2025 @ 08:46:57 #290
182698 Cirilico
pi_217399641
Esther en Julia zijn de enigen met een fatsoenlijk idee. In principe gun ik het ze beiden wel, maar die opmerking van haar schoot me toch in het verkeerde keelgat. Dat ze wéderom over haar ziekte begint is me nog tot daar aan toe. Maar dat ze over zichzelf zegt dat ze de gunfactor heeft, ja nee dat vind ik een tikkeltje zelfingenomen. Ze geeft dus eigenlijk aan dat ze medelijden zoekt in dit programma.

Maar goed. De vraag is ook, is een schilderij nodig als ze ook een fotoshoot kan doen, zoals ze zelf eigenlijk van plan was?

Het resultaat van een nieuwe pruik op het hoofd van Julia lijkt mij ook bevredigender voor de kijker, dan het gezicht van Esther vereeuwigd op een groot doek (met alle respect).

Floris valt zwaar tegen bij de laatste opdracht. 😮 En Robert geeft onnodig punten weg.
Hotapnyc
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:54:08 #291
335263 freaky40
pi_217400895
Daarom gun ik het Heksther helemaal niet juist om weer over haar ziekte te beginnen en omdat ze denkt dat dit haar wel even gegund gaat worden. Ik wil shots van haar botox hoofd als ze er naast grijpt, FEBO!
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:56:17 #292
335263 freaky40
pi_217400912
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 12,8 Kijkcijfer: 505.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

Lineaire kijkcijfers van gisterenavond, klein dipje ik denk door The Passion, 342.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 18 april 2025 @ 11:03:25 #293
501164 KinKiJan
pi_217400941
Oud bewoners Beau, Lodewijk, Chi, Vincent en Albert die een week op het vakantiepark van Willem Engel in Portugal zijn geweest had ik niet op m'n bingokaart staan... -O-

SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door KinKiJan op 18-04-2025 11:09:38 ]
  vrijdag 18 april 2025 @ 12:42:53 #294
182698 Cirilico
pi_217401755
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
Oud bewoners Beau, Lodewijk, Chi, Vincent en Albert die een week op het vakantiepark van Willem Engel in Portugal zijn geweest had ik niet op m'n bingokaart staan... -O-

SPOILER
:r
Hotapnyc
  vrijdag 18 april 2025 @ 14:57:25 #295
3542 Gia
User under construction
pi_217402898
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef Cirilico het volgende:
Esther en Julia zijn de enigen met een fatsoenlijk idee. In principe gun ik het ze beiden wel, maar die opmerking van haar schoot me toch in het verkeerde keelgat. Dat ze wéderom over haar ziekte begint is me nog tot daar aan toe. Maar dat ze over zichzelf zegt dat ze de gunfactor heeft, ja nee dat vind ik een tikkeltje zelfingenomen. Ze geeft dus eigenlijk aan dat ze medelijden zoekt in dit programma.

Maar goed. De vraag is ook, is een schilderij nodig als ze ook een fotoshoot kan doen, zoals ze zelf eigenlijk van plan was?

Het resultaat van een nieuwe pruik op het hoofd van Julia lijkt mij ook bevredigender voor de kijker, dan het gezicht van Esther vereeuwigd op een groot doek (met alle respect).

Floris valt zwaar tegen bij de laatste opdracht. 😮 En Robert geeft onnodig punten weg.
Die pruik zal ze nu nog niet op gaan zetten, maar pas als het nodig is. Je gaat het haar dat ze nu nog heeft, niet verstikken.
  vrijdag 18 april 2025 @ 14:59:45 #296
3542 Gia
User under construction
pi_217402915
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Daarom gun ik het Heksther helemaal niet juist om weer over haar ziekte te beginnen en omdat ze denkt dat dit haar wel even gegund gaat worden. Ik wil shots van haar botox hoofd als ze er naast grijpt, FEBO!
Ja dat "Ik heb wel de gunfactor, hè", schoot bij mij ook verkeerd. Alsof het een wedstrijdje is dat zij wel kan winnen, omdat ze zielig is.

Dit terwijl ze, toen ze binnenkwam, aangaf dat ze haar ziekte geen rol wilde laten spelen in het spel. Ze wilde niet anders behandeld worden.
  vrijdag 18 april 2025 @ 14:59:56 #297
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_217402916
quote:

SPOILER
die vallen nu dus 1 voor 1 door de mand
niet goed wijs in de bovenkamers
... en huiver mee
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:09:10 #298
335263 freaky40
pi_217403536
Hoezo?
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 18 april 2025 @ 16:55:07 #299
251455 Chanel5
pi_217404017
quote:

SPOILER
sorry hoor maar :r
  vrijdag 18 april 2025 @ 17:36:14 #300
182698 Cirilico
pi_217404529
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 14:57 schreef Gia het volgende:

[..]
Die pruik zal ze nu nog niet op gaan zetten, maar pas als het nodig is. Je gaat het haar dat ze nu nog heeft, niet verstikken.
Ik bedoelde het moment dat ze het product gaat passen. :P
Hotapnyc
  vrijdag 18 april 2025 @ 18:17:16 #301
501164 KinKiJan
pi_217405051
:! Hersenscheet; het zou toch wat zijn als ze nu in die loods een pruik aanmeten voor Julia met het haar dat Eunice van EJVJL in diezelfde loods afknipte en aan een goed doel doneerde ..

Niet dat dat zal gebeuren, dat was voor zieke kinderen als ik me niet vergis, maar moest er toch even aan denken ;)

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')