Dan zal de uitslag minstens nog een week duren.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
De kijker mag stemmen? Het was toch vorige week alopgenomen? Hoe dan...
Zou jammer zijn als hij weggaat, maar gun hem de winst wel. Als Gieren eerste worden is het toch lang niet zeker dat Robert de finale mag spelen?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat Robert de finale spelen en als hij dan wint is hij echt weg.
Nou hij zit met 2 nieuwe en Estherquote:Op donderdag 17 april 2025 22:11 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als hij weggaat, maar gun hem de winst wel. Als Gieren eerste worden is het toch lang niet zeker dat Robert de finale mag spelen?
Ja oke dat is waar en als stemmen weer op de oude manier gaat dan zal de groep het hem waarschijnlijk wel gunnen dan.quote:
Mocht ie vanuit de groep worden gekozen krijgt ie sowieso 2 stemmen van John denk ik (en vn de rest van de Vossen denk ik ook),quote:
Ik vind die podcast wel een leuk idee, als ik ga stemmen zal dat of de pruik of podcast zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:30 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Jelle wint met de podcast, dan weten we in ieder geval dat de febo heeft bepaald.
Dat 'idee' lijkt bij hem te zijn ingefluisterd.
Van mij mag Julia winnen. Esther is echt vreselijk met dat gedrag van haar, ze heeft niet door dat het averechts werkt.
Het zou wel de ultieme trolactie zijn als Radek wint met z'n 'voguen', dan komen er vast wel een aantal negatieve reacties vanuit de loods over de kijkers
Hoe doe je dat op whatsappquote:Op donderdag 17 april 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het whatsapp kanaal gevonden. Voor de liefhebber:
Julia : 3600
Esther : 300
Jelle : 600
Radek : 88
Precies. Net zo goed als een schilderij. En waarom zou je je kinderen op willen zadelen met een schilderij van een moeder die letterlijk alles aan haar kop verbouwd heeft. Het is niet dat ze zo'n schoonheid is, dat het schilderij nog es geld waard gaat worden.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hier, voor 499,- mag ze 'm hebben
Wat ik raar vind met dat stemmen is dat je nergens je stem kunt bevestigen. Je kunt het zo vaak aan en uitzetten als je wilt. Of doe ik iets niet goed.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb die stemming gevonden op WhatsApp, je hoeft niets te volgen en kunt gewoon stemmen op die poll. Gelukkig staat Heksther mijlen ver achter op Julia..Niemand gunt haar gelukkig iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door KinKiJan op 18-04-2025 11:09:38 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:03 schreef KinKiJan het volgende:
Oud bewoners Beau, Lodewijk, Chi, Vincent en Albert die een week op het vakantiepark van Willem Engel in Portugal zijn geweest had ik niet op m'n bingokaart staan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
Die pruik zal ze nu nog niet op gaan zetten, maar pas als het nodig is. Je gaat het haar dat ze nu nog heeft, niet verstikken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef Cirilico het volgende:
Esther en Julia zijn de enigen met een fatsoenlijk idee. In principe gun ik het ze beiden wel, maar die opmerking van haar schoot me toch in het verkeerde keelgat. Dat ze wéderom over haar ziekte begint is me nog tot daar aan toe. Maar dat ze over zichzelf zegt dat ze de gunfactor heeft, ja nee dat vind ik een tikkeltje zelfingenomen. Ze geeft dus eigenlijk aan dat ze medelijden zoekt in dit programma.
Maar goed. De vraag is ook, is een schilderij nodig als ze ook een fotoshoot kan doen, zoals ze zelf eigenlijk van plan was?
Het resultaat van een nieuwe pruik op het hoofd van Julia lijkt mij ook bevredigender voor de kijker, dan het gezicht van Esther vereeuwigd op een groot doek (met alle respect).
Floris valt zwaar tegen bij de laatste opdracht. 😮 En Robert geeft onnodig punten weg.
Ja dat "Ik heb wel de gunfactor, hè", schoot bij mij ook verkeerd. Alsof het een wedstrijdje is dat zij wel kan winnen, omdat ze zielig is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Daarom gun ik het Heksther helemaal niet juist om weer over haar ziekte te beginnen en omdat ze denkt dat dit haar wel even gegund gaat worden. Ik wil shots van haar botox hoofd als ze er naast grijpt, FEBO!
Oud bewoners Beau, Lodewijk, Chi, Vincent en Albert die een week op het vakantiepark van Willem Engel in Portugal zijn geweest had ik niet op m'n bingokaart staan...die vallen nu dus 1 voor 1 door de mandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet goed wijs in de bovenkamers... en huiver mee
Oud bewoners Beau, Lodewijk, Chi, Vincent en Albert die een week op het vakantiepark van Willem Engel in Portugal zijn geweest had ik niet op m'n bingokaart staan...sorry hoor maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde het moment dat ze het product gaat passen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Die pruik zal ze nu nog niet op gaan zetten, maar pas als het nodig is. Je gaat het haar dat ze nu nog heeft, niet verstikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |