Lekker, Robert staat voor in de opdracht die kan niet meer verliezen. Let's go
Die wensen slaan nergens op, en die Heksther krijgt helemaal niets door haar ziekte in de strijd te gooien. Ik krijg sowieso jeuk van lui die al hun ziektes in de strijd gooien om maar iets voor elkaar te boksen en dan er van overtuigd zijn dat het ook gaat lukken ook 'omdat ze ziek zijn'. Die moet het dus zeker niet krijgen! Julia heeft ook zo'n zielig deug verhaaltje maar die gun ik het dan nog wel, of in hemelsnaam de copy/paste wens uit EJVJL, DB podcast. Die is denk ik ook bedacht door de FEBO omdat die Jelle te druk is in zijn hoofd om te bedenken wat hij wenst, hebben ze dat voor hem maar gedaan als geste. Hadden ze nog op plank liggen. Wel vreemd dat je alleen via WhatsApp kunt stemmen, dat is zo omslachtig. Doe het dan gewoon via Instagram of maak een website aan net zoals wat BB doet.
Die Joey vliegt van Manon gelijk naar DJinty, Manon speelt weer hard to get naar hem. El Che gaat toch de verleiding aan in de aflevering van morgen. Mooie beloftes in de aflevering van vandaag, maar ik denk dat hij voor de bijl gaat zoals de FEBO graag ziet.