Lijkt me eigenlijk niks aan dat gedoequote:Op donderdag 17 april 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaan we eens interactief zijn. BB invloeden, gisteren al die veiling van items. Ook een BB dingetje. Mist er nog 1 ding: streams aan!
Mensen kunnen het al niet aan als er een BH te zien is in de uitzending. Wat zou een ruzie op stream wel niet te weeg brengen danquote:Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou ook graag streams zien, maar denk het niet. 500K kijkcijfers.... never change a winning team.
Oh gisteren was toch een rug+bh van Roma te zien? En daar vielen mensen over? Pffftquote:Op donderdag 17 april 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mensen kunnen het al niet aan als er een BH te zien is in de uitzending. Wat zou een ruzie op stream wel niet te weeg brengen dan
Sneeuwvlokjes verpesten het weer
Jeff deed dat in EJVJLquote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tegenwoordig is eerder de vraag wie doet er geen podcast
En de Jeugd van Tegenwoordig mag wat mij betreft langskomen.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tegenwoordig is eerder de vraag wie doet er geen podcast
Door zeker 30 mensen beluisterd per week. Aantal nam wel steeds af.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff deed dat in EJVJL
Was erg populair
Ja, ongelofelijk. Hoop voor hen dat het een kutzomer wordt, stel je voor dat ze in badkleding rond lopen, dat kan echt niet hoor!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gisteren was toch een rug+bh van Roma te zien? En daar vielen mensen over? Pffft
Tegenwoordig is het zo als meer dan drie mensen je kant dat er dan direct een podcast gemaakt moet worden... elke gek heeft er een (ook buiten RLS om)quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff deed dat in EJVJL
Was erg populair
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijk. Hoop voor hen dat het een kutzomer wordt, stel je voor dat ze in badkleding rond lopen, dat kan echt niet hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |