abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220005080
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:51 schreef Chea49 het volgende:

[..]
En dan maken ze zo´n drama om de fout die Frank maakte, ze liggen met regelmaat half te vozen met elkaar maar een klap op de billen en het is oorlog en Frank wordt totaal genegeerd? :{w
Tja, het ene is strafbaar en het andere absoluut niet.
pi_220005099
Leuke aflevering. Eerst al de naslaap van het uitdagingsduel van gisteren. Roxy die witheet is en dat vooral uitleeft richting Marlijn, die het eigenlijk niet eens was met het uitdagen van de slangen. Marlijn moet het wel vaker ontgelden op momenten dat ik het niet helemaal snap. Ja, ze heeft gezegd dat de slangen waarschijnlijk de gieren gaan uitdagen. Ze zitten wel in een spel he! Zo erg is dat niet, Er gebeuren daar vaker dingen die zeer negatief worden uitgelegd, terwijl het gewoon met het spel te maken heeft. Casper heeft later zijn excuses aangeboden aan Roxy en dat was wel terecht. En als alles net even iets rustiger leek te worden, gooien de makers er een stemming in. Gegarandeerd heibel natuurlijk. 5 positieve dingen en 5 negatieve. 2 gieren hebben alles verdeeld onder hun eigen bondje, dus zowel alle positieve als ook alle negatieve. Dus onder de streep komen ze dan op 0 uit denk ik. De anderen hebben het wel onder alle bondgenoten verdeeld. Vooral Marlijn moest het ontgelden, maar ook Roxy wel volgens mij. Dat gaat morgen heibel opleveren. En Thomas de meest betrouwbare. Dat laat maar weer eens zien dat ze binnen die loods totaal anders aankijken tegen de relatie van Chess en Thomas. Ze kennen daar het ware verhaal waarschijnlijk beter dan wij. En de preview van morgen. Tja, als je daar al maanden droog staat en een mooie vrouw je een beetje aanraakt onder de gordel, dan is het snel bekeken. Dat snap ik ook nog wel. :D
pi_220005101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:45 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo 'duidelijk iets mis'? Omdat zij dat zegt?

Ja
pi_220005102
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:29 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Haha, Jezus, je blijf ook maar die onzin herhalen en wat je zegt is ook pertinent onwaar, ze is namelijk weldegelijk intiem geweest met Thomas voor de videocall en inmiddels hebben ze ook al sex gehad en het dan over discipline hebben, HaHaHa.

Als jij met intiem seks bedoelt, dan zit je fout. Voor de videocall heeft ze zelfs nog niet gezoend met Thomas, dus je ziet echt spoken. Ze heeft voor de videocall wel veel liggen kroelen met Thomas, maar ze hebben nog niet eens gezoend. En als je met seks neuken bedoelt, dat hebben ze ook nu nog niet gedaan. Kijk het gerust nog eens terug zou ik zeggen. Hahaha. Je ziet dingen die er niet zijn.
pi_220005122
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 02:53 schreef Ilja2001 het volgende:

[..]
Als jij met intiem seks bedoelt, dan zit je fout. Voor de videocall heeft ze zelfs nog niet gezoend met Thomas, dus je ziet echt spoken. Ze heeft voor de videocall wel veel liggen kroelen met Thomas, maar ze hebben nog niet eens gezoend. En als je met seks neuken bedoelt, dat hebben ze ook nu nog niet gedaan. Kijk het gerust nog eens terug zou ik zeggen. Hahaha. Je ziet dingen die er niet zijn.
Ik weet niet wat jij denkt wel en niet te zien, maar ik zie een vrouw, die 6 jaar een relatie heeft, goed of slecht, doet er niet toe, wonen samen. Samen een huis gekocht en huisdieren. Ze flirt met Thomas, knuffelen en strelen elkaar een beetje. Als, ik zeg ALS die relatie al slecht zou zijn geweest, had ze er dan niet beter een punt achter kunnen zetten, voor ze de loods inging? Zou jij dit gedrag van je partner accepteren als jij haar vriend was?
Mijn man had een advocaat naar de loods gestuurd om de scheiding te regelen. En over geen seks met Thomas, in het voorstukje voor morgen zie je dat ze hem gewoon publiekelijk voor lul zet, door te vertellen dat hij met 2 minuten klaar was. Als man en als vrouw moet je bij dit soort vrouwen heel ver uit de beurt blijven, ze maken je kapot. of het moet allemaal script en gespeeld zijn, maar dat geloof ik niet.

Hoe kan jij haar zo verdedigen? Ken jij haar persoonlijk of zie jij iets dat ik niet zie?

Als dit mijn (ex)schoondochter was, zou ik mijn zoon helpen al haar spullen voor de loods te dumpen
if it's meant to be, it will be
pi_220005134
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 03:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik weet niet wat jij denkt wel en niet te zien, maar ik zie een vrouw, die 6 jaar een relatie heeft, goed of slecht, doet er niet toe, wonen samen. Samen een huis gekocht en huisdieren. Ze flirt met Thomas, knuffelen en strelen elkaar een beetje. Als, ik zeg ALS die relatie al slecht zou zijn geweest, had ze er dan niet beter een punt achter kunnen zetten, voor ze de loods inging? Zou jij dit gedrag van je partner accepteren als jij haar vriend was?
Dat was niet het onderwerp. Er werd gezegd dat Chess al seks had gehad voor de videocall en dat is totale onzin. Ze had nog niet eens gezoend. Dus hou je even bij de orginele reactie aub!

Verder schat ik Chess in als iemand die moeite heeft met een relatie te beeindigen. Daarom was dat niet aan de orde. En nee, natuurlijk zou ik dat gedrag niet accepteren als ik haar vriend was, maar ik ken het hele verhaal niet. Ik weet niet waarom Chess meerdere keren heeft aangegeven dat de laatste 2 jaar haar relatie thuis niet goed was. Maar ze zegt dat niet voor niets. Ik vond haar vriend ook wel heel erg dwingend overkomen in die videocall. Hoe dan ook, mijn reactie ging over wat Chess zogenaamd al gedaan zou hebben op seksueel gebied en dat was totale onzin. Leugens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')