abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221160244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is natuurlijk wel zo dat ze weten hoe Diederik is, wat dat betreft een gouden keus. Wat hij doet is zijn eigen keus dat wordt niet bepaald door de FEBO. Ze krijgen geen opdracht mee om iemand kapot te maken.
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet ter sprake komt tijdens het "sollicitatiegesprek" met de Febo. Die wil toch echt weten hoe jij (wederom) tv gaat maken. Niemand wordt gedwongen, maar er wordt toch zeker wel het een en ander geinsinueerd.
Hotapnyc
pi_221160296
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:59 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet ter sprake komt tijdens het "sollicitatiegesprek" met de Febo. Die wil toch echt weten hoe jij (wederom) tv gaat maken. Niemand wordt gedwongen, maar er wordt toch zeker wel het een en ander geinsinueerd.
Nee de FEBO gaat en mag niet opleggen hoe iemand zich gaat gedragen/ontwikkelen. Ze weten natuurlijk dondersgoed dat Diederik de dames harten wel op hol kan brengen en daarom is hij welkom. Dat Anouk daar in meegaat is waarschijnlijk een mazzeltje voor de FEBO. Hoe lullig het ook is, maar wie had kunnen verwachten dat muts Anouk een soort muurbloem zich compleet omver laat slijmen _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221160392
Anouk moet snel even een belletje met haar vriend plegen. Dat is het minste wat ze kan doen.
Anders krijgen we weer een Chess situatie.
All those angels with their wings glued on.
pi_221160424
Omg k heb hem op pauze omdat ik het niet meer aan kan hoe cringe Anouk is. Zij staat zo voor lul.
pi_221160452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Cosima het volgende:
Omg k heb hem op pauze omdat ik het niet meer aan kan hoe cringe Anouk is. Zij staat zo voor lul.
Ja, echt jammer. Vond haar eerst een van de normalere. Ze gedraagt zich nu als een bakvis jegens Diederik, terwijl ze een langdurige relatie heeft en hem pas anderhalve week kent. :X
All those angels with their wings glued on.
pi_221160495
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:37 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ja, echt jammer. Vond haar eerst een van de normalere. Ze gedraagt zich nu als een bakvis jegens Diederik, terwijl ze een langdurige relatie heeft en hem pas anderhalve week kent. :X
In het begin wellicht
Vervolgens strijden met weet haar naam niet meer om aandacht Noah.
Slijmen en alles pikken van Salar
Als een bakvis achter Salar en Noah aanlopen.

Nu
Zien dat Fatima zich openstelt voor D, Fatima achter haar rug belachelijk maken
Heeft D zogenaamd aandacht voor Jos, haar afmaken

Is zelf helemaal hoteldebotel van D
Zoals ik al eerder zei erg naar misselijk meisje die denkt dat ze zomaar erg arrogant en laatdunkend naar andere meiden kan reageren

CHESS nummer 2
pi_221160612
Ik had wel het idee dat Diederik er toch een beetje van schrok toen Anouk half en half bekende dat ze hem wel ziet zitten. Dat hij haar zo snel al omver kan lullen.
En hoe naïef ben je dan als Anouk zijnde? Die gast is in alles wat vrouw is geïnteresseerd. Voor hem is het 1 groot spel. Die gaat nooit je trouwe vriendje worden.
pi_221160691
Oke, dit is niet best. Anouk kan haar overduidelijke gevoelens voor Diederik bijna niet meer verbergen. Haar vriend thuis gaat denk ik kapot van ellende. Dit lijkt op een tweede verhaal zoals met Chess, Anouk zei zelf al dat haar thuissituatie daar gewoon vervaagt als je daar lang zit. Je ziet haar gewoon met die gevoelens worstelen. Diederik zelf doet er ook wel vanalles voor trouwens om Anouk te verleiden. Foute boel wat mij betreft, Bondgenoten maakt meer kapot dan je lief is, wordt straks de spreuk nog.
Waarom Roma zonodig in BH en slipje die battle moet doen is mij een raadsel, maar wel stoer dat ze dat gewoon durft. Deze cyclus zijn de slangen en het bondje van Anouk mijn favorieten.
pi_221160701
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:59 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet ter sprake komt tijdens het "sollicitatiegesprek" met de Febo. Die wil toch echt weten hoe jij (wederom) tv gaat maken. Niemand wordt gedwongen, maar er wordt toch zeker wel het een en ander geinsinueerd.
Lol... natuurlijk niet. Alsof zij gaan aansturen op het kapotmaken van een relatie. :D Dat zou een onwaarschijnlijke schande zijn als dat uitkomt.
pi_221160704
Diederkneus is een vermoeiende gast.

Roxy was mijn favoriet. Jammer dat zij niet meer in de show zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')