abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221525566
Las het hierboven ook al, maar het enige voordeel van hoger eindigen is nu een categorie kiezen. Dat voordeel is wel aan ernstige inflatie onderhevig geweest.
pi_221526421
Zit even terug te kijken
Dat verdelen met de balletjes als antwoord vind ik wel leuk

Dat slechte verliezen begrijp ik nooit zo goed. Ja vervelend, maar als je daar komt weet je toch dat je kans op dat geld helemaal niet zo enorm hoog is? Ze zeggen allemaal dat ze er komen voor hun "persoonlijke ontwikkeling", leer dan gelijk ook even tegen je verlies te kunnen

maar soit, het geeft wel leuke televisie :Y
pi_221526564
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 13:44 schreef LionHeart het volgende:
Las het hierboven ook al, maar het enige voordeel van hoger eindigen is nu een categorie kiezen. Dat voordeel is wel aan ernstige inflatie onderhevig geweest.
Plus dat de knockouts eerst met de lager geëindigde bondjes beginnen. Dus de volgorde van spelen is zoals de volgorde op het bord alleen van rechts naar links.
pi_221531450
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 00:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Jos heeft ook op hoog niveau gesport, die is wat meer door de wol gewassen.
Door de wol geverfd bedoel je denk ik. ;)
pi_221536388
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 12:29 schreef Chea49 het volgende:
Ik vermoed dat Wesley het woord ´kanker´ eruit heeft gefloept. :X
Volgens mij was het kutwijf gatverdamme :Y
pi_221536492
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 10:26 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Door de wol geverfd bedoel je denk ik. ;)
Oh ja :') Ze moeten mij maar niet achter zo'n desk zetten, ik verdraai wel vaker van dat soort uitspraken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')