Om op alles nee te zeggen en sjagie rond te lopen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom is Diego er eigenlijk ingegaan????
Ik merk wel dat hij een ander mens is nuquote:Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
#teamfadi
Zuurpruim had beter gewoon thuis kunnen blijven
Haha, ja, een nog grotere zeur.quote:Op maandag 1 december 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk wel dat hij een ander mens is nu
nee dat was demi, die dacht dat het wel kon omdat ze zelf ook maagd was.quote:Op maandag 1 december 2025 21:26 schreef Cirilico het volgende:
Fatima is me er eentje zeg. Ze uit zich eerst negatief, demotiverend en met nul vertrouwen in Erik. En dan blijkt ze ook nog eens ongelijk te hebben. Om vervolgens de boel om te draaien en Erik de schuld te geven van de ruzie, want hij kan niet tegen een 'mening'/zijn ongelijk.![]()
![]()
Punten voor de Ratten.![]()
Vooralsnog klinkt de roast van Julia vals in plaats van grappig, maar ik wacht af. Was het Annet die vorig jaar de maagdelijkheid van een bondgenote erin gooide, die daarna moest huilen?
Ah ok. Tnx.quote:Op maandag 1 december 2025 21:38 schreef Cosima het volgende:
[..]
nee dat was demi, die dacht dat het wel kon omdat ze zelf ook maagd was.
het lijkt trouwens wel alsof Roma ook met Marco naar bed is geweest. waren eerder ook al wat hints
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |