Waarschijnlijk heeft de regie ook geen zin in die beelden.quote:Op zaterdag 19 september 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit.. dus alleen ritmische dekbedden in zwart/wit
Ian wil helemaal niet weg. Hij zei zelfs tegen zijn vader dat die nog even in moest praten op zijn vriendin.quote:Op zaterdag 19 september 2026 23:50 schreef freaky40 het volgende:
Nou die Ian geeft doodleuk aan vriendin lief door dat dit zijn laatste cyclus is maar in de aflevering van maandag weet hij het nog net zo niet. Die zit dus vanavond in een ultra Meltdown en pakt misschien nu de doorgaande intercity trein nog wel op een verlaten station. Maar inderdaad, zou een prima nieuwe bewoner voor DB kunnen worden. Denk dat de FEBO hier wel een potentieel RLS-talentje in ziet. Misschien als Ian besluit te blijven voegt zij zich toe. Weet alleen niet of Joshlyn nog blijft na deze cyclus...zou leuk zijn...![]()
Ondertussen bij Sigourney en Dylan groeit er wat in zijn broekje, binnenkort dus slipper-time.![]()
Vreselijk wijf die Yvonne trouwens en werd vakkundig genegeerd door Delano. Als het echt een leegloop gaat worden na deze cyclus als zij ook nog vertrekt. De teller staat al vrij hoog namelijk.
Ik denk dat jij diegene was die dat toendertijd ook maar bleef roepen, wat zat er dan fout of ben je aan het speculeren? Chess vertelde namelijk een ander verhaal tegen verschillende mensen, tegen Thomas zei ze dat de relatie al 2 jaar niet lekker ging, tegen Therese was het probleem dat ze al 2 jaar wil trouwen maar ze maar niet ten huwelijk werd gevraagd door haar vriend en ik de video belletjes was het niks anders als "iK hou ZoVeEl VaN jOu" en constant lopen liegen tegen wie dan ook. Dus het klopt wel dat de relatie niet goed zat, want Chess is namelijk niet te vertrouwen en zal misschien wel al eerder zijn vreemd gegaan.quote:Op zondag 20 september 2026 02:26 schreef dbgfan het volgende:
De relatie van zowel Chess als ook Anouk zat al fout voordat ze in de bondgenoten kwamen. Dat lijkt me bij Ian niet het geval.
Nou snel jaloers?? als het een gewone leuke vriendschap was wil ik me stilhouden maar Josh heeft toegegeven dat ze hem leuk vind en dan dat gepluk van haar, de blikken, alles. Dan kan je vriend sterk in zijn schoenen staan maar als er zo iets om hem heen zou hangen dan weet ik het ook niet hoor. Kssst afblijven en wegwezen maar je hebt er geen grip op en dat is eng. Vooral in zo'n manipulatieve setting.quote:Op zondag 20 september 2026 02:26 schreef dbgfan het volgende:
Ian gaat natuurlijk wel naar huis aan het eind van deze cyclus. Hij wil niet nu direct naar huis. Dat is was hij bedoelde denk ik. De preview geeft weer, zoals zo vaak, een vertekend beeld. Ik vind wel dat er heel veel onzekere mensen blijken te zijn. De vriendin van Ian kan niet tegen hoe hij met Josh omgaat. Een paar andere meiden zeiden ook dat ze daar niet tegen zouden kunnen. Kom op zeg, als je zo snel jaloers wordt dan heb je echt wel een probleem. Niet iedereen is zo als Chess of Anouk. Ik snap dat ze zo langzamerhand het idee hebben van wel, maar dat is natuurlijk niet zo. De relatie van zowel Chess als ook Anouk zat al fout voordat ze in de bondgenoten kwamen. Dat lijkt me bij Ian niet het geval.
Pinkypromise stelt bij Ian dus helemaal niets voor. Ouders moeten haar over zien te halen om zijn cyclus af te kunnen maken. Mooie meid trouwens.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ian gaat dus niet naar huis ondanks dat vrindinnetje het wil .. Go Joshy
O ja? Die kunnen elkaars bloed wel drinken.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
Yvonne en Hanna worden besties zo![]()
Beide relaties zaten al in het slob en bovendien zit jij je hier tegen te spreken.quote:Op zondag 20 september 2026 09:24 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik denk dat jij diegene was die dat toendertijd ook maar bleef roepen, wat zat er dan fout of ben je aan het speculeren? Chess vertelde namelijk een ander verhaal tegen verschillende mensen, tegen Thomas zei ze dat de relatie al 2 jaar niet lekker ging, tegen Therese was het probleem dat ze al 2 jaar wil trouwen maar ze maar niet ten huwelijk werd gevraagd door haar vriend en ik de video belletjes was het niks anders als "iK hou ZoVeEl VaN jOu" en constant lopen liegen tegen wie dan ook. Dus het klopt wel dat de relatie niet goed zat, want Chess is namelijk niet te vertrouwen en zal misschien wel al eerder zijn vreemd gegaan.
Anouk ik gewoon gevallen voor het love bomb'n van Diederik, daar heeft die vriend ook niks aan verloren, wederom geen indicatie dat de relatie slecht was naast een liegende en onbetrouwbare Anouk.
Je bent een tijdje los van elkaar en in het spelprogramma zul je toch met de anderen een leuke tijd willen hebben. Dat er meiden tussen zitten die het niet zo nauw nemen dat er al een relatie is moet je goed in de gaten houden. Maar het zegt mij persoonlijk al e.e.a. als je voor langere tijd weg wilt gaan terwijl er net een broer is overleden van je meisje.quote:Op zondag 20 september 2026 09:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou snel jaloers?? als het een gewone leuke vriendschap was wil ik me stilhouden maar Josh heeft toegegeven dat ze hem leuk vind en dan dat gepluk van haar, de blikken, alles. Dan kan je vriend sterk in zijn schoenen staan maar als er zo iets om hem heen zou hangen dan weet ik het ook niet hoor. Kssst afblijven en wegwezen maar je hebt er geen grip op en dat is eng. Vooral in zo'n manipulatieve setting.
Die cyclus mag hij van zijn vriendin gewoon af maken, maar als hij daarna maar naar huisje komt. Maar daar twijfelt hij nu over zien we maandag. En wordt hij ook door andere overgehaald om te blijven.quote:Op zondag 20 september 2026 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Pinkypromise stelt bij Ian dus helemaal niets voor. Ouders moeten haar over zien te halen om zijn cyclus af te kunnen maken. Mooie meid trouwens.
Ik dacht te horen dat hij zijn ouders vroeg haar over te halen deze cyclus af te mogen maken en met zijn vriendin sprak hij 2 maanden volmaken af. Maar ik kan mij vergissen hoor.quote:Op zondag 20 september 2026 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die cyclus mag hij van zijn vriendin gewoon af maken, maar als hij daarna maar naar huisje komt. Maar daar twijfelt hij nu over zien we maandag. En wordt hij ook door andere overgehaald om te blijven.
Zeker, zonde om haar in te ruilen voor dat korte termijn eigenwijs trollekoppiequote:Op zondag 20 september 2026 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Pinkypromise stelt bij Ian dus helemaal niets voor. Ouders moeten haar over zien te halen om zijn cyclus af te kunnen maken. Mooie meid trouwens.
Ze kunnen invullen wat ze willen, er komt toch gewoon een kijkcijfertje uit recent verleden.. Ouwe/Dooie Koeien tellen niet meer meequote:Op zondag 20 september 2026 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
We mogen een naam op instagram doorgeven welke oud bewoner we bij de uitreiking willen zien.
Salar is intussen natuurlijk weer aan het schooien om zijn naam in te vullen, kansloos clowntje is het eigenlijk ook
Uiteraard, zie zo'n Floris en Roma daar al sjouwen als de door de febo gekozen 'publiekslievelingetjes'.quote:Op zondag 20 september 2026 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kunnen invullen wat ze willen, er komt toch gewoon een kijkcijfertje uit recent verleden.. Ouwe/Dooie Koeien tellen niet meer mee
AI gaat nog dieper.. Gelukkig wordt Floris niet genoemdquote:Op zondag 20 september 2026 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, zie zo'n Floris en Roma daar al sjouwen als de door de febo gekozen 'publiekslievelingetjes'.
Intussen Julia janken dat ze niet mocht, want ze is immers een allstar en Salar geeft alles en iedereen de schuld, want hij had daar moeten zijn en verklaart zichzelf intussen nog maar eens heilig.
Wie is Felicia ?quote:Op zondag 20 september 2026 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
AI gaat nog dieper.. Gelukkig wordt Floris niet genoemd![]()
Hoewel de definitieve gastenlijst vooraf zelden volledig openbaar wordt gemaakt, zijn er een paar oud-deelnemers die de grootste kans maken om op de rode loper te verschijnen:De Felicitatie-groep (Shownieuws video): Direct na de bekendmaking van de nominatie verraste een groepje oud-deelnemers presentator Jan Versteegh met een emotionele felicitatievideo bij Shownieuws. Deelnemers die hierbij betrokken waren of direct online lieten weten "mee naar Carré" te willen, zijn de meest logische genodigden om het programma te vertegenwoordigen.Grote winnaars & Sfeermakers: Oud-kandidaten die de hoofdprijs van 100.000 euro hebben gepakt (zoals Jennemie, Jorim, Casper, Regna of Erik) of spraakmakende oud-bewoners die nog altijd nauw verbonden zijn met de community (zoals Melanie, Eduardo, Julia of Diederik) liggen erg voor de hand. Felicia: Oud-deelnemer Felicia reageerde direct enthousiast onder de officiële aankondiging op de De Bondgenoten Instagram-pagina met de vraag "Yesss❤️ oud bondgenoten naar carré?", wat laat zien dat er vanuit de oud-kandidaten zelf ook flink wordt gekeken naar kaartjes voor het gala.Aangezien Jan Versteegh zelf heeft benadrukt dat deze nominatie puur te danken is aan de bewoners die de show maken, is de verwachting dat Talpa Studios een mooie delegatie van (oud-)deelnemers meeneemt naar Amsterdam.
Maar ff doorvragen en AI geeft gelijk...![]()
De kans is zeer groot dat oud-deelnemer Floris Hoogstad aanwezig zal zijn bij de uitreiking van de Gouden Televizier-Ring.Hoewel er nog geen officiële en definitieve namenlijst per oud-bewoner is vrijgegeven, zijn er sterke aanwijzingen dat Floris erbij is:Nauwe banden met de productie: Floris is een van de absolute smaakmakers van het programma geweest en deelt nog altijd een warm contact met SBS6 en Talpa Studios. Hij schoof in de zomer van 2026 nog aan bij de officiële terugblikshow De Bondgenoten: Hoe is het nu met? én zat onlangs nog aan tafel bij Shownieuws om over zijn reality-avontuur te praten.Jan Versteeghs dankwoord: Presentator Jan Versteegh liet direct na de nominatie emotioneel weten dat het succes van de show volledig te danken is aan de bewoners die de loods legendarisch hebben gemaakt. Omdat Floris maandenlang (en in meerdere cyclussen) een dragende kracht was in de loods, ligt het enorm voor de hand dat hij een uitnodiging krijgt om dit succes in Amsterdam mee te vieren.
Jah.. wie, maar ze wil wel heel graagquote:
Maar hoe weet je dat ze in de slob zaten? Voor zover wij zagen hebben ze tijdens een bezoek of belletje nooit met hun vriend/vriendin besproken tot een ander inzicht te zijn gekomen omtrend hun relatie, maar enkel de boel liepen te ontkennen en vervolgens doodleuk vreemd te gaan. Daarbij is een stroeve relatie geen reden om vreemd te gaan. Het tegen spreken bedoel je dat ik aangeeft dat de relatie van Chess slecht liep omdat zij zelf niet te vertrouwen is? Dat had ik inderdaad verkeerd verwoorden,want nu is het verwarrend. Dat Chess niet te vertrouwen is, is geen indicatie hoe goed of slecht de relatie met haar vriend voor haar was maar hoe zij in de relatie staan en hoe zij het oké vind haar vriend te behandelen, was het haar vriend geweest die niet te vertrouwen was dan kan het een reden zijn dat Chess de relatie niet meer zag zitten, maar dan beëindig je deze en ga je niet vreemd (op tv).quote:Op zondag 20 september 2026 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beide relaties zaten al in het slob en bovendien zit jij je hier tegen te spreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |