Dat snap ik ook niet , Anoekie gedraagd zich als een beledigd vrindinnetje omdat "haar Dietjeh" het aanlegd met Faat, Jocy, Beau, Bonnie, Do.. eigenlijk zo'n beetje alles met tieten behalve Valentijntje en Ouwe Milaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken. Anouk was not amused.
Sorry ik kijk wat later moest hier even op terugkomenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Diederik wordt wel neergezet als de playboy van de loods
Eens, heel vals van haarquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:32 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Sorry ik kijk wat later moest hier even op terugkomen
Meisje heeft heel duidelijk aangegeven wel gecharmeerd te zijn van Diederik, hij maakt daar in het begin misbruik van en geeft haar het idee dat er wat zou kunnen gebeuren, dit is op zich al walgelijk.
Wat ik nog vee erger vind is jammer genoeg Anoek als dat je vriendin is dan verwacht je toch een waarschuwing zeker omdat D aan haar heeft verteld dat hij niets met je "vriendin" wil.
Verder je wel laten troosten door dat meisje als jij erdoorheen zit maar haar vervolgens een mes in haar rug steken als t er op aankomt
En dan heel schijnheilig komen vragen wat er aan de hand is
Misselijk meisje Anoek
Anouk wil hem zelf, dat kan niet maar een ander mag hem ook niet. Sneaky bitch is het, en ik hoop dat ze voor de bijl gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:32 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Sorry ik kijk wat later moest hier even op terugkomen
Meisje heeft heel duidelijk aangegeven wel gecharmeerd te zijn van Diederik, hij maakt daar in het begin misbruik van en geeft haar het idee dat er wat zou kunnen gebeuren, dit is op zich al walgelijk.
Wat ik nog vee erger vind is jammer genoeg Anoek als dat je vriendin is dan verwacht je toch een waarschuwing zeker omdat D aan haar heeft verteld dat hij niets met je "vriendin" wil.
Verder je wel laten troosten door dat meisje als jij erdoorheen zit maar haar vervolgens een mes in haar rug steken als t er op aankomt
En dan heel schijnheilig komen vragen wat er aan de hand is
Misselijk meisje Anoek
Niks daarvan, prima tv. Saaie Beau mag wiebberrenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Haaien expres laatste worden en Dietje naar huis stemmen.
Gaat niet gebeuren, Diedert is de Alfafigurant op dit moment, die is nog lang niet klaar met opfucken van de dames , Febo zou gek zijn zo'n kijkcijfer manneke weg te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Haaien expres laatste worden en Dietje naar huis stemmen.
Dat gaat lastig worden. die glibbert overal tussendoor. Kent de klappen van de zweep.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks daarvan, prima tv. Saaie Beau mag wiebberren
Dan is er altijd na een paar maanden de FEBO toneelhaak nog.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden. die glibbert overal tussendoor. Kent de klappen van de zweep.
Veel mensen trappen er invinden haar echt leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is er altijd na een paar maanden de FEBO toneelhaak nog.
Ik weet het, ik kon haar in Utopia al niet uitstaanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel mensen trappen er invinden haar echt leuk.
Ik ook niet met haar aggetjescake die ze verkocht aan oude geile mannetjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kon haar in Utopia al niet uitstaan
Ik hoop dat ze nooit gaat winnen, maar dat zal vast wel gebeurenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks daarvan, prima tv. Saaie Beau mag wiebberren
Zij kan niet maar anderen mogen ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:51 schreef kater1 het volgende:
Anouk-met-relatie-thuis was toch ook strontjaloers op Kristie omdat ze samen om de aandacht van Noah vochten?
Mijn gevoel zeg dat BeauLicious het niet lang gaat volhouden daar.. de setting is wel even anders dan lekker in je Tiny House in Utopia zittenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden. die glibbert overal tussendoor. Kent de klappen van de zweep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |