Ho, ho, wegen kan ze erg goed. Maar ja, als je een Fatima naast je hebt staan die steeds het lichtste gewicht verschuift dan win je vanzelf wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:50 schreef humpty het volgende:
[..]
En weer zit ze erbij ...vreselijk mens die Mila met haar grote bek
doet niet onder voor die twee andere tokkies.
Vraag mij echt af wat zij in die loods heeft te zoeken kan niets weet niets
alleen maar stoken en kletsen over anderen
Gelukkig wel, dat mens heeft nog niets gepresteerd daar. O ja, wat evenwicht brengen met 2 voorwerpen op een balk. Die denkt meteen een meester te zijn in spelletjes. Die is allang blij met die 2 ruziezoekers in de bondjes, kan ze lekker aanhaken met haar ordinaire geschreeuw.quote:
Dat laatste is nog maar de vraag. De andere bondjes geven toch de doorslag en die zullen Anouk er uit willen hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Vond die aanvaring van Valentijne met Julia ook wel smakelijk, team Julia!![]()
Overigens kon je tussen neus en lippen ook wel opmaken dat Noukie nog lang niet weg is want als ze laatste worden gaat Nouk er in ieder geval niet uit zichzelf uit want dan hoeven ze niemand op te offeren en gaan ze dus op Dominique.
Het eigen bondje kiest wie er moet vertrekken, dat zal dus Do zijn. Lullig voor haar aan de andere kant is ze nou ook niet echt de vrolijke noot daar.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is nog maar de vraag. De andere bondjes geven toch de doorslag en die zullen Anouk er uit willen hebben.
Het was ook de laatste zaterdagquote:Op zondag 19 juli 2026 02:24 schreef dbgfan het volgende:
Wat een bitchfights weer zeg. Fabienne met haar rotkop die even oorlog zoekt met Anouk over dat Anouk de e op het einde van de naam Valentijne was vergeten. Dat ze dat wel met opzet zou hebben gedaan. En dan die bek die Fabienne daarbij trekt. Echt de arrogantie spat ervan. Ik merk dat ik dezelfde walging voor haar voel dan destijds voor Amanda in De gouden kooi. Verschrikkelijk. Waarschijnlijk hebben ze zo'n grote bek om zo hun domheid te compenseren. En dan het lef om tegen Anouk te zeggen "Laat dat niet nog een keer gebeuren want anders..."
Jammer dat Anouk dan niet zo sterk is en gewoon voor haar gaat staan en zegt: "wat dan?? Wat gebeurt er dan?"
Hopelijk geeft Fabienne haar dan een knal ofzo en krijgt ze rood. Oh wat lijkt me dat heerlijk.
DIe 'elke kop is een rug' spellen vind ik helemaal niets trouwens. Balletje hooghouden met een batje. Hoe bedenken ze zoiets. Wat meer fantasie mag wel. Ik zag vanavond dat er ook nog een Can inzit, Die gast was ik al helemaal vergeten. Morgen helaas weer een rustdag. Altijd balen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |