Julia/romaquote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ja, die paar weken/dagen kunnen er ook nog wel bij, er zijn er die er al langer te lang zitten....
Ja drama om niks, ze had verleden maand al moeten wieberen.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
'Deze maand', dus gewoon aan het eind van de cyclus?
Wordt tijd voor de finalequote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ja, die paar weken/dagen kunnen er ook nog wel bij, er zijn er die er al langer te lang zitten....
Daarom verteld ze het nu ipv dat ze gewoon niet een maand verlengt. Ik dacht eigenlijk dat ze gelijk haar koffer ging pakken. Het was dus een emo showtje zodat de groep haar de finale evt. gaat gunnen (mocht het zover komen)quote:
Dat vermoeden had ik ook al. Zal wel weeer Floris worden die hem mag spelen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom verteld ze het nu ipv dat ze gewoon niet een maand verlengt. Ik dacht eigenlijk dat ze gelijk haar koffer ging pakken. Het was dus een emo showtje zodat de groep haar de finale evt. gaat gunnen (mocht het zover komen)
Die zit niet met Fatima in een bondje.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook al. Zal wel weeer Floris worden die hem mag spelen.
Het is ook nog niet bekend welk bondje de finale gaat spelen. Ben benieuwdquote:Op woensdag 3 december 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit niet met Fatima in een bondje.
Dat moeten dan de slangen zijn, die hebben een hondje hoorde ik in de aflevering vandaagquote:Op woensdag 3 december 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook nog niet bekend welk hondje de finale gaat spelen. Ben benieuwd
Lolquote:Op woensdag 3 december 2025 21:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat moeten dan de slangen zijn, die hebben een hondje hoorde ik in de aflevering vandaag
Het is zn laatste maand en ik vermoedde eigenlijk hetzelfde zonder X te hebben... gewoon dat ie met zn overdreven sociale gedrag nu naar een ton wordt geloost!! Die nummers zullen verdeeld worden ... duidelijk wel om eerlijk te zijn ... maar het ligt wel te voor de hand dat dit ook gaat gebeuren dus als het gebeurt klopt het gewoonquote:Op donderdag 4 december 2025 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Ben niet de enige die dit roept, gelukkig nog meer wakkere onder ons: https://lovereality.nl/de(...)-doorgestoken-kaart/
En Peter!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |