Nee maar dan ben je daar niet helemaal op je plek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat is ze ook, maar geloof niet dat het een vooropgezet toneelspel is.
Ik vond haar leuk, nu niet meer en nu blijf ik daar bij. Geen karakter dus, ik had goeie hoop toen Fabi haar in een bondje vroeg. Ze zei toen eerlijk nee want we liggen elkaar niet zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:19 schreef Hagenesie het volgende:
Benieuwd hoe Simone zonder Fabienne is.
Die is inderdaad zo snel overgelopen naar de Fabelulu kantquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk, nu niet meer en nu blijf ik daar bij. Geen karakter dus, ik had goeie hoop toen Fabi haar in een bondje vroeg. Ze zei toen eerlijk nee want we liggen elkaar niet zo.
Uiteindelijk komt er bij iedereen een innerlijke Billy uit Utopia naar boven....quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk, nu niet meer en nu blijf ik daar bij. Geen karakter dus, ik had goeie hoop toen Fabi haar in een bondje vroeg. Ze zei toen eerlijk nee want we liggen elkaar niet zo.
Mee eens. Hoop dat Kimberley zich niet laat meeslepen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had in het begin ook meteen met iedereen ruzie en was het excuus toch ook adhd en dat ze altijd zo verkeerd begrepen werd. Dat zou kunnen maar kennelijk nooit wat tips en trucs gekregen om daar anders mee om te gaan om te voorkomen. En dan haakt ze met de meest vervelende aan om zichzelf in ieder geval voor de kijker als een ontzettend nare heks te presenterenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb me vergist in haar idd. Ze was in het begin wel gelijk lastig met vega eten en toen toch maar niet. Ik begin ook Mila wel een beetje te snappen. Mila werd weggezet als de nare vrouw die vlees in het eten deed maar er zal ongetwijfeld veel en veel meer met mevrouw Simone aan de hand geweest zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:45 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ze had in het begin ook meteen met iedereen ruzie en was het excuus toch ook adhd en dat ze altijd zo verkeerd begrepen werd. Dat zou kunnen maar kennelijk nooit wat tips en trucs gekregen om daar anders mee om te gaan om te voorkomen. En dan haakt ze met de meest vervelende aan om zichzelf in ieder geval voor de kijker als een ontzettend nare heks te presenteren
OMGquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was me weer een aflevering Ricardo die van Mallegosia meer zendtijd moet krijgen van de FEBO. Daar hebben we nu het resultaat van gezien, hij heeft ineens tekst en een script dus.
Gewoon weer haar ouwe zelf net als Valentijne opeens heel schappelijk deed tegen anderen. Fabiene is een gore stoker die anderen tegen elkaar opzet en er dan bij staat te lachen als het ruzie wordt. Dat wicht staat uren voor de spiegel en probeert er zo sexy mogelijk uit te zien, maar ja, met een verrot karakter komt dat niet helemaal uit de verf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 21:19 schreef Hagenesie het volgende:
Benieuwd hoe Simone zonder Fabienne is.
Op het tiktok-account van dbg zelf?quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:36 schreef schetterklep het volgende:
Ok, ik zal niet spoileren maar dbg zit in hun eigen kanaal op tiktok al een opmerkelijk iets weg t geven. Is via een stukje uitzending met 538 met Jan in het huis. Niet gaan kijken als je het niet wil weten![]()
![]()
Ze zijn toch ook 3 uur live geweest?quote:Op zondag 30 augustus 2026 13:36 schreef schetterklep het volgende:
Ok, ik zal niet spoileren maar dbg zit in hun eigen kanaal op tiktok al een opmerkelijk iets weg t geven. Is via een stukje uitzending met 538 met Jan in het huis. Niet gaan kijken als je het niet wil weten![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |