abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219389419
lekker
fittie tussen de ratten
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219389420
'Nu al?' zeg ie _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219389421
en irritant constant dat gebro
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219389424
Waarom is Diego er eigenlijk ingegaan????
pi_219389430
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom is Diego er eigenlijk ingegaan????
Om op alles nee te zeggen en sjagie rond te lopen.
pi_219389432
#teamfadi

Zuurpruim had beter gewoon thuis kunnen blijven
pi_219389435
Tot morgen :W
pi_219389445
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
#teamfadi

Zuurpruim had beter gewoon thuis kunnen blijven
Ik merk wel dat hij een ander mens is nu O-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219389476
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 20:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik merk wel dat hij een ander mens is nu O-)
Haha, ja, een nog grotere zeur.

Dat nieuws blijft naar, maar daarvoor was het al een eikel.
pi_219389760
Nou dat was hem weer. Geweldig die Erik, en hij heeft gewoon gelijk want 'hij is Erik!' en hij kan best dingen repareren zo leert de geschiedenis. In EJVJL was hij ook Willy Wortel die alles maakte en dingen verzon op het gebied van huishoudelijke apparaten en zulks. Het flippen van Erik daarin kwam weer de ultra autist naar boven bij hem. Fatima begrijpt dat niet en of wil dat niet begrijpen alleen voor TV momentjes. Diego gaat het nog even aankijken daar, ik weet niet voor hoelang want Fadi is wel een mannetje en duld geen tegenspraak is morgen te zien. Die geheime opdracht was easy clap voor hem want hij is van zichzelf al amicaal dus viel het totaal niet op. Het roasten van mede inwoners was het natuurlijk ook nog het wachten op, dat deden ze in EJVJL ook. Daar werd toen een hele avond aan besteed die best leuk was om te kijken via de streams....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219389779
Fatima is me er eentje zeg. Ze uit zich eerst negatief, demotiverend en met nul vertrouwen in Erik. En dan blijkt ze ook nog eens ongelijk te hebben. Om vervolgens de boel om te draaien en Erik de schuld te geven van de ruzie, want hij kan niet tegen een 'mening'/zijn ongelijk. :') _O-

Punten voor de Ratten. *O*

Vooralsnog klinkt de roast van Julia vals in plaats van grappig, maar ik wacht af. Was het Annet die vorig jaar de maagdelijkheid van een bondgenote erin gooide, die daarna moest huilen?
Hotapnyc
pi_219389876
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 21:26 schreef Cirilico het volgende:
Fatima is me er eentje zeg. Ze uit zich eerst negatief, demotiverend en met nul vertrouwen in Erik. En dan blijkt ze ook nog eens ongelijk te hebben. Om vervolgens de boel om te draaien en Erik de schuld te geven van de ruzie, want hij kan niet tegen een 'mening'/zijn ongelijk. :') _O-

Punten voor de Ratten. *O*

Vooralsnog klinkt de roast van Julia vals in plaats van grappig, maar ik wacht af. Was het Annet die vorig jaar de maagdelijkheid van een bondgenote erin gooide, die daarna moest huilen?
nee dat was demi, die dacht dat het wel kon omdat ze zelf ook maagd was.

het lijkt trouwens wel alsof Roma ook met Marco naar bed is geweest. waren eerder ook al wat hints
pi_219389892
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 21:38 schreef Cosima het volgende:

[..]
nee dat was demi, die dacht dat het wel kon omdat ze zelf ook maagd was.

het lijkt trouwens wel alsof Roma ook met Marco naar bed is geweest. waren eerder ook al wat hints
Ah ok. Tnx.

Ja ik snapte niet waar die Marco ineens vandaan kwam.
Hotapnyc
pi_219390369
Was even in de vertraging aan het kijken maar heel spannend was het allemaal niet -O- Is dat roasten van Julia niet een beetje over de top? Dacht dat roasten wat meer scherpe humor kon gebruiken maar dit lijkt me wat meer te persoonlijk. Vermoed dat Roma daar ook niet echt op zit te wachten.
you tokkie to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')