abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220214438
Melvin is wel echt een kneus.
pi_220214441
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
omg Melvin is een soort verrader in zijn eigen bondje _O- _O-
Die man is te eerlijk _O-
pi_220214444
Roland heeft citroenen van de vorige cyclus in zijn kast liggen?????
pi_220214445
Half 10 naar bed :? Wel goed trouwens dat er een breuk gaat onstaan op deze manier denk ik door Robert waardoor Roxy ineens ook ineens iets moet vinden van Mercedes *O*
you tokkie to me?
pi_220214454
:W
pi_220214460
:W
  vrijdag 27 februari 2026 @ 20:32:39 #257
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220214472
De Kliphangert... Gele Kaart Dreiging.. maar voor wie en hoe en waarom en wanneer? Morgen meer

pi_220214488
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
Half 10 naar bed :? Wel goed trouwens dat er een breuk gaat onstaan op deze manier denk ik door Robert waardoor Roxy ineens ook ineens iets moet vinden van Mercedes *O*
Ja daar verbaasde ik me ook over, half tien, het zijn jonge gasten
pi_220214543
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik vind happy soks ook stom _O- _O-
maar dat is de schuld van @:Kissingbird
o|O Die zijn wel leuk :P
Smile, it's free therapy.
pi_220214602
Uitgerekend Noah, die onlangs zelf nog een ongezouten mening over het uiterlijk van Chess had, gaat dus naar Thomas om te zeggen dat iemand anders iets over Chess haar uiterlijk gezegd zou hebben..

Kikkerogen, vissenogen, koeienogen, ogen van welk dier dan ook was -als hij het echt gezegd zou hebben- nog vriendelijker geweest dan wat ie zelf allemaal riep..

Smiechtenstreek.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220214619
Wat zat Noah nou te wauwelen dat hij een relatieman is? Die deed zich toch de hele tijd voor als iemand die zich heel moeilijk liet strikken?
En dan zo uit de hoogte tegen Melvin: ja, jij hebt natuurlijk nooit een relatie gehad, dus dat kun je allemaal niet weten.
🤨
En Noah schijt in z’n broek voor Rickie om 1 of andere reden….
pi_220214700
Toch ergens vreemd dat zo'n Ricky dan niet tegen hen begint over hoe hij over Chess sprak want dat zal hij best gezien hebben voordat hij het huis in kwam. Hoor je eigenlijk nooit wat nieuwkomers vertellen over wat de buitenwereld ziet en denkt.
you tokkie to me?
pi_220214775
Nou, vreemde vibe in de loods in deze uitzending. Ricky wordt even genaaid door Roxy indirect en wordt in zijn schoenen geschoven wat zij tegen hem zei, over de ogen van Chess. Hopelijk komt het uit dat Roxy dit gezegd heeft en niet Ricky. Merkedes die in eens praatjes krijgt voor de hele groep en ook nog even Anouk mededeelt wat haar eisenpakket is voor een relatie waar een paard de hik van krijgt en nog erger is dan het eisenpakket van een deelneemster van LLDL waar ook van die achterlijke eisen vaak gesteld worden. Om er een uit te pakken: geen rijbewijs hebben?! Nee dat maakt echt het verschil of je iemand leuk vind of niet. Dat kind moet echt nog veel leren :Y
Die dansact is weer zo'n promo voor So You Think, je zag het gewoon aankomen helaas. Ik bedoel maar ik vanmiddag al schreef probeer eens te komen met iets wat nooit vertoond is in DB, iets baanbrekends. En niet weer de zoveelste kluis met enveloppe met inwisselbare uitkomst in een andere vorm gegoten. Het zijn allemaal opdrachten die varianten zijn op opdrachten die ze al eerder speelde. Creatiever zijn dus! o|O
Allemaal cabaretteketet!
pi_220215160
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Melvin is wel echt een kneus.
Toch al voor de derde keer een subtiele onruststokertje.
Hotapnyc
pi_220215171
Kijk die evil eyes dan! Relnicht...
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 27 februari 2026 @ 22:34:11 #266
3542 Gia
User under construction
pi_220215178
Ik vond Roland wel bazig in zijn bondje. Alsof hij de leider was van die vier. "Ik wil jou wel dat zien doen!" De grote motivator. En dan zelf willen dansen, wat hij niet kan. Dat gaat -50 worden.

Denk dat Roxy en Ricky (klinkt goed!) de 250 punten pakken.
pi_220215454
Morgen een korte aflevering met citroenengate in de hoofdrol.
All those angels with their wings glued on.
pi_220215577
Ik begin echt bijna af te haken met kijken ;( Vind het echt langzaam een kutshow worden 😅

Ik hoop op een ommekeer en filtering van de übertoxic’s in die loods. Het zal een verademing zijn als ik hopelijk eind deze cyclus hoor dat voornamelijk Roxy en Chess vertrekken. Dat zou al een hele goede start zijn. Op zich wel meer, maar vooral die twee hebben echt een vervelende invloed, ook op mensen die ook gewoon een leuke kant hebben die er langzaam in mee aan het gaan zijn.
:+
Leh-kùr
pi_220215578
Roxy was toch al een week aan het afvallen? Dit zat er afgelopen week met een 3 liter bak is op de bank, maar wat eet dat kind daar?
pi_220215610
Ik snap wel dat iedereen daar moe is. Al die negatieve vibes zuigen energie. En de lol/positieve energie is er langzaam helemaal uit aan het gaan.

Ik zou graag Roland, Salar en pre-Chess-Thomas beste matties zien worden, dan heb je een hoop lol denk ik, en iig de 2/3 toxic vrouwtjes de deur uit :W
Leh-kùr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')