Dus toch, zat al te kijken iedereen keer, dacht dat het een pruik was. ZIet er echt heel nep uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef Yver73 het volgende:
Degene die Tom dat toupetje heeft aangesmeerd moet ook ontslagen worden.
Kim ging uit van een gelijkspel. Dan had ze op de kamer haar scheur open kunnen trekken en de finale op kunnen eisen, onder dreiging van 'dan geef maar aan de haaien'. Kimmetje had dit al helemaal bedacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ach, zo was ze altijd al. En zij was tenminste eerlijk. Kim is een feeks. Een heks. Een kol. Een tokkie. Een zuur wijf. Een wraakzuchtig mens.
Nee, ik heb niks met nare mensen.
Hey, Dotteke is ook bijgepraatquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus toch, zat al te kijken iedereen keer, dacht dat het een pruik was. ZIet er echt heel nep uit.
O kan je nagaan. Ik heb dat niet meegekregen en ook niet meegelezen. Ik mis nog wel eens een afleveringquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hey, Dotteke is ook bijgepraat
Volgens mij is al 50 topics lang bekend dat Tom nephaar heeft. Hij heeft het zelfs in de loods aan iemand uitgelegd.
Liever Marcoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Kim ging uit van een gelijkspel. Dan had ze op de kamer haar scheur open kunnen trekken en de finale op kunnen eisen, onder dreiging van 'dan geef maar aan de haaien'. Kimmetje had dit al helemaal bedacht.
Mooi dat Serena het, per ongeluk, is geworden. Hoop dan wel Tom uit de loods, maar wordt sowieso weer niet een normale stemming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |