Misschien heeft de regie ook wel genoeg van dat ouwe geleuter en kiest voor jong&geil, dat er 1 of twee oudjes in blijven is natuurlijk verplicht vanwege "diversiteit" . Die richting Temptation Loodswerk is al een tijd aan de gang trouwensquote:Op donderdag 26 februari 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Enige ´stelletje´ dat nog intact is. Denk dat de kijkers niet zo gecharmeerd zijn van alle klef en bef scenes, dat hebben we nu wel gezien. Opluchting dat die vrolijke Cynthia er niet met het geld vandoor is gegaan. Wat heeft ze nou gepresteerd dan alleen maar koken? Jammer dat er tegenwoordig alleen nog maar jong spul binnenkomt. Zou een beetje een mix moeten zijn dan gedroegen die jonkies zich misschien wat beschaafder.
Wel een aanwinst geloof ikquote:Op donderdag 26 februari 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ricky maakt vrienden in de promo; Robert's inner-Roxy lijkt getriggerd te worden.
Ricky +1
Aan de voorstukjes te zien wil ze wel all-in op Noah. Vindt hem op Jan Smit lijken.. daar was ze vroeger verliefd op...quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kristie die aan het bonden is met Noa? Zie ik tóch anders want hem voor een boerenkinkel uitmaken is niet echt een compliment.
Hij heeft gelijk en gaat ook nog wel bijval krijgen wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ricky maakt vrienden in de promo; Robert's inner-Roxy lijkt getriggerd te worden.
Ricky +1
quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk en gaat ook nog wel bijval krijgen wat dat betreft.
Ik zou totaal geen respect hebben voor een slipper aan de deur; als ik naar bed wil, ga ik naar bed.
Wat we er ook van vinden, de Bondgenoten is nooit zo trending als nu. En dat allemaal dankzij het geslet van Chess.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien heeft de regie ook wel genoeg van dat ouwe geleuter en kiest voor jong&geil, dat er 1 of twee oudjes in blijven is natuurlijk verplicht vanwege "diversiteit" . Die richting Temptation Loodswerk is al een tijd aan de gang trouwens
Inderdaad. Ze neuken maar overdag of in het washok ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk en gaat ook nog wel bijval krijgen wat dat betreft.
Ik zou totaal geen respect hebben voor een slipper aan de deur; als ik naar bed wil, ga ik naar bed.
Het lijkt of de FEBO 2 ego’tjes heeft binnen gehaaldquote:Op donderdag 26 februari 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ricky +1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |