quote:
Op donderdag 5 februari 2026 02:53 schreef Ilja2001 het volgende:[..]
Als jij met intiem seks bedoelt, dan zit je fout. Voor de videocall heeft ze zelfs nog niet gezoend met Thomas, dus je ziet echt spoken. Ze heeft voor de videocall wel veel liggen kroelen met Thomas, maar ze hebben nog niet eens gezoend. En als je met seks neuken bedoelt, dat hebben ze ook nu nog niet gedaan. Kijk het gerust nog eens terug zou ik zeggen. Hahaha. Je ziet dingen die er niet zijn.
Ik weet niet wat jij denkt wel en niet te zien, maar ik zie een vrouw, die 6 jaar een relatie heeft, goed of slecht, doet er niet toe, wonen samen. Samen een huis gekocht en huisdieren. Ze flirt met Thomas, knuffelen en strelen elkaar een beetje. Als, ik zeg ALS die relatie al slecht zou zijn geweest, had ze er dan niet beter een punt achter kunnen zetten, voor ze de loods inging? Zou jij dit gedrag van je partner accepteren als jij haar vriend was?
Mijn man had een advocaat naar de loods gestuurd om de scheiding te regelen. En over geen seks met Thomas, in het voorstukje voor morgen zie je dat ze hem gewoon publiekelijk voor lul zet, door te vertellen dat hij met 2 minuten klaar was. Als man en als vrouw moet je bij dit soort vrouwen heel ver uit de beurt blijven, ze maken je kapot. of het moet allemaal script en gespeeld zijn, maar dat geloof ik niet.
Hoe kan jij haar zo verdedigen? Ken jij haar persoonlijk of zie jij iets dat ik niet zie?
Als dit mijn (ex)schoondochter was, zou ik mijn zoon helpen al haar spullen voor de loods te dumpen