abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2026 @ 21:40:25 #101
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220544068
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Denk ook niet dat het gaat werken. Maar dat dacht ik wel meer van rls setjes
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken ;)
pi_220544078
Nou, veel content vanavond. Vorkengate; nooit geweten dat ze aparte vorken hebben daar waar ze doucheputjes mee schoonmaken en zulks. Deze bewaren ze dan buiten in hun tuin zodat ze niet in de bestekla belanden en er dus mee gegeten gaat worden. Echt, nog nooit gehoord van afwassen zeker, misschien na gebruik? Aparte lui toch daar!
Vossen weer hoog en droog bovenaan. De Slangen en de Gieren deden ook geen enkele moeite om de opdracht tot een goed einde te brengen. De Vossen hadden een betere en consequente techniek; communiceren en dus tellen. Anouk past nu ook wat beter in de groep want Salar heeft in het begin al aangegeven dat je een team moet zijn en alle koppen dezelfde kant op moeten anders win je geen opdrachten, dat heeft ze tenminste nu wel door.
Die Melvin was weer ouderwets zuur bij Ranking De Bondgenoten. Die is denk ik ook wel aan zijn laatste maand bezig.
Het voorstukje van morgen beloofd niet veel goeds voor Salar. Mercedes is met vader 'lief' alle afleveringen manisch aan het bekijken of hij geen scheve schaats rijd of ook maar wat iets in die richting wijst, zoals een vriendschappelijk klapje op de schouder van Nyssa of Joshlyn of een onschuldige judo worp. Alle alarmbellen zijn dus al afgegaan of geïndoctrineerd door die vader. Mercedes snapt ook zeker niet hoe dingen gemonteerd zijn. Overigens vertoefde ze wel op een plek waar de zon flink scheen dus die zit lekker in Spanje zeker en heel toevallig is Thomas daar ook. Kan Salar daar misschien ook wel jaloers op reageren als hij daar weet van heeft. Maar goed, we gaan het zien in de aflevering van morgen. Dit dingetje kan in een voorstukje voor morgen natuurlijk ook heel erg uitvergroot zijn in de montage om je morgen te laten kijken, dus misschien valt het allemaal mee.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 21:42:08 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220544083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik krijg de indruk dat Mercedes thuis al met succes geherprogammeerd is en met een flut excuus Salar duidelijk maakt geen illusies meer te maken ;)
Zou ook kunnen. We komen er vanzelf wel achter.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')