abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217379264
Gehussel met bondjes? Klinkt alsof morgen wel de moeite waard is om te kijken
pi_217379274
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zegt dat er eigenlijk dat daar niets de moeite waard is om te brengen.
Tja, dat vinden de makers, was bij EJVL al zo dat dingen waar wij op stream van genoten, nooit de uitzendingen haalde.

Hier doen ze bijvoorbeeld al sinds cyclus 9 zo'n welkomstceremonie, daar weten wij nu pas in cyclus 17 pas het bestaan van. Verder niet heel bijzonder, maar had dat leuker gevonden dan weer een paar afleveringen vol met 'een misschien nieuw koppeltje'. Daar lijken de makers nooit genoeg van te krijgen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217379355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zul je net zien dat dat in de laatste 5 minuten zit

Eerst feitjes gezanik
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217379424
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zul je net zien dat dat in de laatste 5 minuten zit

Eerst feitjes gezanik
Hm... we gaan het zien
Ik hoop niet op teveel "romantiek"... hopelijk geen setje El Che + Roma en dat dan geheel uitgemolken worden.
Gewoon een beetje nijt en strijd
pi_217379762
Geweldig dat Robert het uitdagingsduel won. Die Gieren gun ik niets. Jammer ook dat Jerwien de feitjes aan die vreselijke Manon schonk, maar wel weer leuk dat die Fleuris met zijn bondje naast de pot pist en daar een heel ding van maakt terwijl Jerwien vertrekt. Dat is net als dat je na een uitvaart om de erfenis gaat bedelen. Wat een staatsmongool die gast. Egoist is zijn middle name! Gaat dus flink knallen daar morgen omtrent dat verhaallijntje. Verder een dramatisch afscheid, nog niet eerder zo heftig gezien waar maar weer uit blijkt dat wij heel veel niet mee krijgen hoe personen in de loods zijn 24/7. Men MOET gewoon streams brengen zo krijg je als kijker echt een beter beeld van hoe het daar gaat in de samenleving hoe die zich daar afspeelt buiten alle opdrachten. Het is eigenlijk onmisbaar voor het gehele programma + verhaallijnen. Dit format RLS kan gewoon niet zonder streams, daar is het juist net als bij BB voor bedacht.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 21:44:03 #66
3542 Gia
User under construction
pi_217379899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zul je zien dat Manon bij Floris komt, zodat hij toch over die feitjes kan beschikken.
pi_217379969
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 21:44 schreef Gia het volgende:

[..]
Zul je zien dat Manon bij Floris komt, zodat hij toch over die feitjes kan beschikken.
Die knul wordt het ook maar niet zat he... eigenlijk raar. Zo jong en tevreden zijn met de hele dag maar een beetje rondhangen en niksen
Tijdenlang
pi_217379995
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die knul wordt het ook maar niet zat he... eigenlijk raar. Zo jong en tevreden zijn met de hele dag maar een beetje rondhangen en niksen
Tijdenlang
Hij moet en zal die ton winnen, want die van Senna is al bijna op })
pi_217381288
Jee zeg, Jerwien gaat weg en werkelijk iedereen de hele dag super emotioneel. Want zo'n fantastisch persoon. Nog nooit zo iemand ontmoet. huil huil snik snik omhels huil. Terwijl ik als kijker Jerwien zag als een zeer vervelende man, die nogal agressief met zijn lichaam iemand anders intimideerde tijdens een ruzie. En natuurlijk zijn praatjes dat hij wel vier vrouwen per dag had. Gecombineerd met dat eeuwige kriebelen van vrouwen in de loods die inderdaad vrijwillig tegen hem aan lagen. Nu ja, ik had echt een grondige hekel aan hem. Maar ja, onze werkelijkheid is dus niet hun werkelijkheid.
pi_217381294
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 02:01 schreef kater1 het volgende:
Jee zeg, Jerwien gaat weg en werkelijk iedereen de hele dag super emotioneel. Want zo'n fantastisch persoon. Nog nooit zo iemand ontmoet. huil huil snik snik omhels huil. Terwijl ik als kijker Jerwien zag als een zeer vervelende man, die nogal agressief met zijn lichaam iemand anders intimideerde tijdens een ruzie. En natuurlijk zijn praatjes dat hij wel vier vrouwen per dag had. Gecombineerd met dat eeuwige kriebelen van vrouwen in de loods die inderdaad vrijwillig tegen hem aan lagen. Nu ja, ik had echt een grondige hekel aan hem. Maar ja, onze werkelijkheid is dus niet hun werkelijkheid.
Ik snap je helemaal, ik vond hem een gozer zonder ruggengraat, alles ja en amen. Maar ik heb ook wel beelden gezien dat ze enorme lol hadden. (deze week nog over zijn grote piemel) en vorige maand toen alle dames in oorlog waren en de mannen de grootste pret hadden. We zien niet alles en als ik zo de emotie zie is hij zeer geliefd bij vele bewoners, hij bakte niks van het spel zelf ;) maar dat maakte niet uit. Dat zegt ook wel wat.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217382514
El Che en Floris laten zich wel weer kennen. Passen goed bij elkaar.

En zo'n Djedie, inderdaad heel subtiel even polsen... Met zulke vrienden.
pi_217382607
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:

mwahh
handig nee
maar er is al zoveel gezeik geweest over die feiten kaartjes dat ik het wel snap
(bij eerder vertrekkende bewoners)
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217383026
Die feitenkaartjes, hoeveel het ook zin heeft, alleen bij Fleuris blijkbaar want die sorteert voor op dat ze de vragen die hij leert de FEBO die overneemt in de opdracht, zouden gewoon door de hele loods gedeeld moeten worden. Het is kleuter gedrag dat die kaartjes voor 1 bondje zouden mogen zijn. Zo creëer je een gelijk speelveld. Helemaal eens met Robert die dat ook al ter spraken bracht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217383036
De kijkcijfers van vorige week woensdag, start nieuwe cyclus:

Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 12,1 Kijkcijfer: 525.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, 491.000 kijkers zagen de aankondiging van Jerwien's vertrek uit de loods.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 16 april 2025 @ 12:06:23 #75
3542 Gia
User under construction
pi_217383529
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:

Kind heet Djinty.
pi_217383579
Dag Jerwien. :W Toch grappig dat het niet de eerste keer is dat een bewoner die een ander 'wegpest' zelf noodgedwongen vertrekt. :) Annet bijvoorbeeld.
Uiteraard wens ik niemand wat slechts toe, maar missen zal ik hem niet.

Floris laat weer eens zijn ware aard zien. Zwaar egoïstisch en brutaal als het op het spel aankomt. Maar dat wisten de meesten van ons al. :)

Djinty kan je dus ook niet vertrouwen. :') "Zal ik peilen? Ik kan dat heel goed." gevolgd door "Ja Roma wordt helemaal hoteldebotel van je." o|O
Hotapnyc
pi_217383724
Wat dus onzin was. Al lijkt het me wel zo'n gekkie die zo is. Die El Che gelijk een boner van hier tot en met Tokio natuurlijk. _O-
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 16 april 2025 @ 16:47:36 #78
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  woensdag 16 april 2025 @ 17:20:18 #79
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217387114
Potverdrie afscheid nog niet voorbij pffff
pi_217387115
Wat een schooier die Floris met zijn feitjes...
pi_217387123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef Gia het volgende:

[..]
Kind heet Djinty.
Creatieve ouders...
pi_217387143
Wat is die Roma knap met d'r haar normaal :o
pi_217387154
Wat een nep die Roma
pi_217387164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:37 schreef ach het volgende:
Wat een nep die Roma
Meen je dat nou :o
pi_217387165
Aha Floris staat in de hoek nu...
pi_217387189
Naar verhaal van Roma.

Heeft toen in het AD gestaan.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217387192
Zielig wat Roma vertelde. Over haar broertje.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_217387205
ojeeee bondjeswissel
pi_217387244
weer dat gedoe van bondjes wisselen, gadver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')