Zie je al een avondje voor je als ze beiden dronken zijn ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
De nieuwe lovestory is nog niet begonnen en ben er al weer klaar mee.
Liever nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zie je al een avondje voor je als ze beiden dronken zijn ?
Nee nee, we hebben ook de ontluikende ellende liefde tussen El Che en Roma gezienquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Een hele aflevering over het vertrek van jerwien
Hebben we dit eerder meegemaakt ?
Zegt dat er eigenlijk dat daar niets de moeite waard is om te brengen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
Een hele aflevering over het vertrek van jerwien
Hebben we dit eerder meegemaakt ?
Hoop het niet, vind dat altijd kut.quote:
Tja, dat vinden de makers, was bij EJVL al zo dat dingen waar wij op stream van genoten, nooit de uitzendingen haalde.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zegt dat er eigenlijk dat daar niets de moeite waard is om te brengen.
Zul je net zien dat dat in de laatste 5 minuten zitquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gehussel met bondjes? Klinkt alsof morgen wel de moeite waard is om te kijken
Hm... we gaan het zienquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zul je net zien dat dat in de laatste 5 minuten zit
Eerst feitjes gezanik
Zul je zien dat Manon bij Floris komt, zodat hij toch over die feitjes kan beschikken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gehussel met bondjes? Klinkt alsof morgen wel de moeite waard is om te kijken
Die knul wordt het ook maar niet zat he... eigenlijk raar. Zo jong en tevreden zijn met de hele dag maar een beetje rondhangen en niksenquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Zul je zien dat Manon bij Floris komt, zodat hij toch over die feitjes kan beschikken.
Hij moet en zal die ton winnen, want die van Senna is al bijna opquote:Op dinsdag 15 april 2025 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die knul wordt het ook maar niet zat he... eigenlijk raar. Zo jong en tevreden zijn met de hele dag maar een beetje rondhangen en niksen
Tijdenlang
Ik snap je helemaal, ik vond hem een gozer zonder ruggengraat, alles ja en amen. Maar ik heb ook wel beelden gezien dat ze enorme lol hadden. (deze week nog over zijn grote piemel) en vorige maand toen alle dames in oorlog waren en de mannen de grootste pret hadden. We zien niet alles en als ik zo de emotie zie is hij zeer geliefd bij vele bewoners, hij bakte niks van het spel zelfquote:Op woensdag 16 april 2025 02:01 schreef kater1 het volgende:
Jee zeg, Jerwien gaat weg en werkelijk iedereen de hele dag super emotioneel. Want zo'n fantastisch persoon. Nog nooit zo iemand ontmoet. huil huil snik snik omhels huil. Terwijl ik als kijker Jerwien zag als een zeer vervelende man, die nogal agressief met zijn lichaam iemand anders intimideerde tijdens een ruzie. En natuurlijk zijn praatjes dat hij wel vier vrouwen per dag had. Gecombineerd met dat eeuwige kriebelen van vrouwen in de loods die inderdaad vrijwillig tegen hem aan lagen. Nu ja, ik had echt een grondige hekel aan hem. Maar ja, onze werkelijkheid is dus niet hun werkelijkheid.
mwahhquote:Op woensdag 16 april 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
El Che en Floris laten zich wel weer kennen. Passen goed bij elkaar.
En zo'n Djedie, inderdaad heel subtiel even polsen... Met zulke vrienden.
Kind heet Djinty.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
El Che en Floris laten zich wel weer kennen. Passen goed bij elkaar.
En zo'n Djedie, inderdaad heel subtiel even polsen... Met zulke vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |