Dus bondgenoten om half 7/kwart voor 7?quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Ja op NET 5, en op SBS 6 krijg je dan 'Overtreders' voor De Bondgenoten.
Hoorde gisteren toch echt zeggen dat LLDL naar half 8 gaat. Gaat die dan naar een andere zender?quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat blijft op hetzelfde tijdstip staan.
Dat zeg ik, dat gaat naar NET 5.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoorde gisteren toch echt zeggen dat LLDL naar half 8 gaat. Gaat die dan naar een andere zender?
Ah, ja, begreep je verkeerd. Duidelijk. Mwa, we gaan toch de zomer in. Zitten we toch buiten. Bondgenoten opnemen en later kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoorde gisteren toch echt zeggen dat LLDL naar half 8 gaat. Gaat die dan naar een andere zender?
Dat waren echt ongemakkelijke beelden. Esther die het altijd op zichzelf moet betrekken als het over een ander gaat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:29 schreef Majoraan het volgende:
Ondertussen Esther, how can I make this about me and about me, en nu niet wegdwalen naar Jer, me me me,
Je zag het ongemak op Roma haar gezicht.
Ik snap soms niet wat er in het hoofd van Robert omgaat, dit gebeurt vaker.quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:36 schreef DutchBlend het volgende:
Oke Robert, Prinsengracht in de provincie Utrecht, Titanic voor de kust van Noorwegen en Bethlehem ergens in Griekenland. Wat een enorme faalhaas. Easy win. (En beide weten ze Salou niet te vinden)
Hoe ze praat ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou verschrikkelijk, lijkt wel 'n puppy van 15
Ja snap ik, Jerwien Is een goeie, en altijd positief , en is gewoon goed met iedereen..quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
John echt verdrietig maar aan Robert zag je ook dat hij het erg vind dat hij weg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |