abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217371121
De bondjes van de 17e cyclus:

Vossen: Maudy, Radek, Robert, John
Haaien: El Che, Julia, Floris, Joey
Slangen: Roma, Jerwien, Djinty, Jelle
Gieren: Manon, Peter, Esther, Perla

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia

De bondjes van cyclus 11

Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce

Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:

Cap van 5thencounter.

Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik

Met dank aan KinKiJan

Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan

Cap van Spapaars

Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley

Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig

Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob

Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
  maandag 14 april 2025 @ 20:31:59 #2
11946 StephanL
pi_217371126
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
o|O o|O
Bethlehem natuurlijk
Oh ja natuurlijk |:( :P

Was wel vlakbij hoorde ik ;)
  maandag 14 april 2025 @ 20:33:14 #3
1369 Li0nHeart
pi_217371141
Roma moet toch bijna een actrice zijn...
  maandag 14 april 2025 @ 20:34:00 #4
168093 Soury
Squeek
pi_217371153
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 20:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Oh ja natuurlijk |:( :P

Was wel vlakbij hoorde ik ;)
3 uurtjes met de ezel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 14 april 2025 @ 20:35:06 #5
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217371162
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Roma moet toch bijna een actrice zijn...
nee ( tenminste niet dat ik weet)
ze bestaan echt
juffen die denken dat ze hele dagen lesgeven :Y
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 14 april 2025 @ 21:45:44 #6
335263 freaky40
pi_217371787
We hebben een dievegge in Heksther. Niet alleen ziek, maar ook crimineel met haar wijn en een zak van het een of ander. Lekker voor die Haaien, weer weinig punten gepakt in deze aflevering. Fleuris was weer ingehouden agressief.
Hopelijk winnen de Vossen, gun het Manon en Heksther gewoon niet dat die Gieren de punten pakken bij het uitdagingsduel.
Dat momentje dat Jerwien vertelde ziek te zijn en dan die Heksther typisch gevalletje doen van 'how can I make this about me' met 'ik ben ook ziek!'. Dat is pas ziek, hysterica!
Roma is officieel een mongooltje, dat is ook wel weer duidelijk en is daar echt in gezet om TV te maken. Van te voren hebben TV makers al bepaald wie ze daar willen hebben. Ze kiezen karakters uit om daar verhaallijnen mee te maken.
Ik heb gisteren dat hele verhaal van Lotus uit Utopia 2 nog eens terug gekeken wat op Youtube staat, die vertelde hoe dat ging achter de schermen daar en had zoals ze zelf beweerde, nare herinneringen aan. Ook vertelde ze trouwens dat de borg in Utopia 10.000 euro betrof om daar aan mee te mogen doen (FWIW) was om daar aan mee te doen, maar dat zij maar 2.000 euro borg moest betalen. Ze wilde haar dus blijkbaar erg graag hebben was de uitleg.
Ze vertelde dus ook dat alles van te voren is uitgedacht en aangezien De Bondgenoten een bijna direct vervolg is van Utopia zou je de link kunnen leggen hoe het ook in dit programma er aan toe gaat. Ook was het niet makkelijk om het programma te verlaten. Dit zou ook het geval kunnen zijn met een Fleuris, die misschien wel weg wil maar misschien nog niet mag omdat ze allemaal verhaallijntjes met hem van plan zijn. Niets is wat het lijkt dus.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:25:51 #7
168093 Soury
Squeek
pi_217372604
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
We hebben een dievegge in Heksther. Niet alleen ziek, maar ook crimineel met haar wijn en een zak van het een of ander. Lekker voor die Haaien, weer weinig punten gepakt in deze aflevering. Fleuris was weer ingehouden agressief.
Hopelijk winnen de Vossen, gun het Manon en Heksther gewoon niet dat die Gieren de punten pakken bij het uitdagingsduel.
Dat momentje dat Jerwien vertelde ziek te zijn en dan die Heksther typisch gevalletje doen van 'how can I make this about me' met 'ik ben ook ziek!'. Dat is pas ziek, hysterica!
Roma is officieel een mongooltje, dat is ook wel weer duidelijk en is daar echt in gezet om TV te maken. Van te voren hebben TV makers al bepaald wie ze daar willen hebben. Ze kiezen karakters uit om daar verhaallijnen mee te maken.
Ik heb gisteren dat hele verhaal van Lotus uit Utopia 2 nog eens terug gekeken wat op Youtube staat, die vertelde hoe dat ging achter de schermen daar en had zoals ze zelf beweerde, nare herinneringen aan. Ook vertelde ze trouwens dat de borg in Utopia 10.000 euro betrof om daar aan mee te mogen doen (FWIW) was om daar aan mee te doen, maar dat zij maar 2.000 euro borg moest betalen. Ze wilde haar dus blijkbaar erg graag hebben was de uitleg.
Ze vertelde dus ook dat alles van te voren is uitgedacht en aangezien De Bondgenoten een bijna direct vervolg is van Utopia zou je de link kunnen leggen hoe het ook in dit programma er aan toe gaat. Ook was het niet makkelijk om het programma te verlaten. Dit zou ook het geval kunnen zijn met een Fleuris, die misschien wel weg wil maar misschien nog niet mag omdat ze allemaal verhaallijntjes met hem van plan zijn. Niets is wat het lijkt dus.
Ik weet wel dat Lotus nogal wat rancuneuze gevoelens had achteraf. Hoe en waarom weet ik niet precies. Ik ga er dus niet zo snel uit dat dat allemaal waar is.
Hoeveel mensen hebben er al niet meegedaan aan Bondgenoten, die Loods Utopia en BB. Dat loopt nogal in de honderd(en) En hoeveel is er naar buiten gekomen over wanpraktijken en gesjoemel.
Erg weinig of niks, dus dat mensen daar zoals Floris tegen hun zin daar moeten zijn is natuurlijk gelul.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:29:28 #8
335263 freaky40
pi_217372609
Denk dat er altijd een kern van waarheid in zat in dat verhaal van Lotus, misschien wel iets aangezet en overdreven hierin. En ik vind het ook geen gek verhaal want zo denken TV makers. Er moet TV gemaakt worden en alles moet in verhaallijntjes gegoten worden anders heb je geen goed lopende aflevering want het is een gameshow met een stukje samenleving, dus net als in Utopia 'een soap met echte mensen' dus heel vreemd stond en sta ik niet te kijken bij het verhaal van Lotus.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:29:47 #9
420678 Majoraan
pi_217372610
Jer zit begrijpelijk in steeds zwaardere depressie. Zijn suikerwaarden schommelen teveel en hij gaat naar ZH voor medische check-up. Ondertussen Esther, how can I make this about me and about me, en nu niet wegdwalen naar Jer, me me me,
Je zag het ongemak op Roma haar gezicht.
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:36:50 #10
475666 DutchBlend
pi_217372618
Oke Robert, Prinsengracht in de provincie Utrecht, Titanic voor de kust van Noorwegen en Bethlehem ergens in Griekenland. Wat een enorme faalhaas. Easy win. (En beide weten ze Salou niet te vinden :'))
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:44:01 #11
168093 Soury
Squeek
pi_217372627
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er altijd een kern van waarheid in zat in dat verhaal van Lotus, misschien wel iets aangezet en overdreven hierin. En ik vind het ook geen gek verhaal want zo denken TV makers. Er moet TV gemaakt worden en alles moet in verhaallijntjes gegoten worden anders heb je geen goed lopende aflevering want het is een gameshow met een stukje samenleving, dus net als in Utopia 'een soap met echte mensen' dus heel vreemd stond en sta ik niet te kijken bij het verhaal van Lotus.
Ja hoor helemaal mee eens, het moet natuurlijk ook leuke of spraakmakende personen zijn. Maar er is in zo'n groep altijd wel een aantal personen die naar elkaar toe trekken, dat zag je aan El che en Brian en dat kan je niet scripten dat was de kers op de taart van de productie.
Valt me trouwens op dat er ipv 2 genoemde sponsoren er nu 3 zijn vlak na de reclame dus het blijft wel een top show ! _O_ Er wordt best wel wat geld ingepompt.
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:45:26 #12
168093 Soury
Squeek
pi_217372628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:36 schreef DutchBlend het volgende:
Oke Robert, Prinsengracht in de provincie Utrecht, Titanic voor de kust van Noorwegen en Bethlehem ergens in Griekenland. Wat een enorme faalhaas. Easy win. (En beide weten ze Salou niet te vinden :'))
Robert dacht ijsberg, dus zal wel wat hoger liggen. En Salou tja zou ik ook niet geweten hebben.
  dinsdag 15 april 2025 @ 00:51:22 #13
335263 freaky40
pi_217372634
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja hoor helemaal mee eens, het moet natuurlijk ook leuke of spraakmakende personen zijn. Maar er is in zo'n groep altijd wel een aantal personen die naar elkaar toe trekken, dat zag je aan El che en Brian en dat kan je niet scripten dat was de kers op de taart van de productie.
Valt me trouwens op dat er ipv 2 genoemde sponsoren er nu 3 zijn vlak na de reclame dus het blijft wel een top show ! _O_ Er wordt best wel wat geld ingepompt.
Heel benieuwd of het zonder LLDL er voor einde april, nog dezelfde kijkcijfers kan halen. 'Overtreders' zit er voor vanaf 28 april. Ik denk dat er dan niet veel instroom is na zo'n ingeblikt programmaatje.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:13:40 #14
168093 Soury
Squeek
pi_217372651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Heel benieuwd of het zonder LLDL er voor einde april, nog dezelfde kijkcijfers kan halen. 'Overtreders' zit er voor vanaf 28 april. Ik denk dat er dan niet veel instroom is na zo'n ingeblikt programmaatje.
De sponsors zitten er voor Bondgenoten ik denk niet dat het veel gaat uitmaken.
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:17:30 #15
420678 Majoraan
pi_217372660
Lang leve de liefde is soms nog een soort van "feel good tv". Ik zie het niet vaak, behalve als ik te vroeg inschakel voor bondgenoten.
Programma's als overtreders blijf ik ver van weg. Ik merk dat dat me boos en zelfs depressief maakt. Ik zou er niet vrijwillig naar kijken als ik niet verplicht het staartje mee moest pakken om het begin (herhaling van vorige aflevering) van Bondgenoten te zien.
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:23:48 #16
168093 Soury
Squeek
pi_217372668
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 01:17 schreef Majoraan het volgende:
Lang leve de liefde is soms nog een soort van "feel good tv". Ik zie het niet vaak, behalve als ik te vroeg inschakel voor bondgenoten.
Programma's als overtreders blijf ik ver van weg. Ik merk dat dat me boos en zelfs depressief maakt. Ik zou er niet vrijwillig naar kijken als ik niet verplicht het staartje mee moest pakken om het begin (herhaling van vorige aflevering) van Bondgenoten te zien.
Lang leven de liefde volg ik wel (hier dat topic) en als daar ineens veel gepost wordt kijk ik het terug ;)
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:28:24 #17
420678 Majoraan
pi_217372674
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 01:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Lang leven de liefde volg ik wel (hier dat topic) en als daar ineens veel gepost wordt kijk ik het terug ;)
Okee, beken dan ook maar dat je alle 6 seizoenen + 2 speelfilms van Downton Abbey hebt gezien :P
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:36:32 #18
475666 DutchBlend
pi_217372681
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Robert dacht ijsberg, dus zal wel wat hoger liggen. En Salou tja zou ik ook niet geweten hebben.
Laat ik gelijk maar even toegeven dat ik een beetje op hem liep te haten. En als je dat liedje van Roxy niet kent, oké prima.

Maar als je altijd je mond vol hebt over anderen die niets zouden weten en het eigenlijk appeltje eitje voor je wordt, dan schep je verwachtingen. Dan vind ik dat je op z'n minst ooit de kaart van Spanje moet hebben bekeken en zou moeten weten dat een van Spanje's bekendste badplaatsen in de buurt van Barcelona ligt. En dat je, met al je levenservaring, voor de Titanic op zijn minst ergens midden op de Atlantische oceaan klikt (zoals Perla of hoe heet ze). En Bethlehem was helemaal bizar.
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:47:17 #19
475666 DutchBlend
pi_217372693
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
costa del sol dame en heer
Costa Dorada ;)
  dinsdag 15 april 2025 @ 01:57:35 #20
475666 DutchBlend
pi_217372700
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat Utopia wel een andere situatie is, waarin ze het lastiger maken voor de deelnemer om te vertrekken, omdat het een grotere impact heeft. Verhaallijnen zullen een grotere rol spelen en met het oog op de hoofdprijs zet je in een laat stadium niet zomaar nog even een nieuwe erin.
DBG heeft zoals je weet elke 5-6 weken een nieuwe cyclus met nieuwe instroom (EN uitstroom) dus als iemand (extra) vertrekt heeft dat minder impact. Er gaan ook mensen na een paar dagen al weg, terwijl er volgens jou dan al een heel plan zou klaarliggen voor die persoon.
Ik geloof best dat de regie bepaalde types erin wil voor de balans en voor mogelijke verhaallijnen maar denk niet dat het zover gaat als dat jij stelt dat Floris niet weg mag vanwege verhaallijnen.
  dinsdag 15 april 2025 @ 02:29:16 #21
335263 freaky40
pi_217372728
Na alle ontboezemingen van Lotus hoe het gaat bij TV producties zoals Utopia en nu DB neem ik het allemaal niet zo serieus en dreig ik in bepaalde mate Lotus te volgen. Maar ik snap het ook waarom het zo werkt bij TV dus in die zin vind ik Lotus wat naïef na haar betoog. Ze dacht het allemaal wel even te doen, leuk met 14 man een samenleving opbouwen maar dat bleek toch in de praktijk wat anders te liggen, daarom is dat hele Utopia verhaal een wassen neus gebleken want het was een kopie van de buitenwereld, zowel in 1 als in 2. Waarin in 2 iets meer terug gegaan werd van helemaal niets naar hetzelfde wat er in Utopia 1 al was: een evenementen bureau en kleine eenmansbedrijfjes die allerlei producten verkochten. Wat dat betreft lijken Utopia en DB wel een beetje qua TV maak gedachte wel op elkaar. En dat Fleuris daar maar kan blijven zitten zou daar een verklaring van kunnen zijn, het is met een reden. Het kan ook met persoonlijke contracten te maken hebben. Fleuris heeft blijkbaar een contract voor onbepaalde tijd en andere weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige al eerder weg mogen en kunnen.

[ Bericht 20% gewijzigd door freaky40 op 15-04-2025 02:36:51 ]
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 10:40:14 #22
335263 freaky40
pi_217374396
De kijkcijfers van vorige week dinsdag, finale waarin Vincent won:

Kijkdichtheid: 3,5 Marktaandeel: 12,9 Kijkcijfer: 579.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 14 maar liefst ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 17:54:56 #23
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217377772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 02:29 schreef freaky40 het volgende:
Na alle ontboezemingen van Lotus hoe het gaat bij TV producties zoals Utopia en nu DB neem ik het allemaal niet zo serieus en dreig ik in bepaalde mate Lotus te volgen. Maar ik snap het ook waarom het zo werkt bij TV dus in die zin vind ik Lotus wat naïef na haar betoog. Ze dacht het allemaal wel even te doen, leuk met 14 man een samenleving opbouwen maar dat bleek toch in de praktijk wat anders te liggen, daarom is dat hele Utopia verhaal een wassen neus gebleken want het was een kopie van de buitenwereld, zowel in 1 als in 2. Waarin in 2 iets meer terug gegaan werd van helemaal niets naar hetzelfde wat er in Utopia 1 al was: een evenementen bureau en kleine eenmansbedrijfjes die allerlei producten verkochten. Wat dat betreft lijken Utopia en DB wel een beetje qua TV maak gedachte wel op elkaar. En dat Fleuris daar maar kan blijven zitten zou daar een verklaring van kunnen zijn, het is met een reden. Het kan ook met persoonlijke contracten te maken hebben. Fleuris heeft blijkbaar een contract voor onbepaalde tijd en andere weer niet. Dat zou kunnen verklaren waarom sommige al eerder weg mogen en kunnen.
Lotus Utopia
Al een decennia geleden
Kun je totaal niet meer vergelijken met nu
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  dinsdag 15 april 2025 @ 17:58:37 #24
335263 freaky40
pi_217377802
Dat valt wel mee, 2019. De manier van TV maken is nog van alle dag. Nu wordt er bij reality programma's wel meer gecontroleerd en is er meer nazorg etc. Maar echt verbannen kun je het ook niet.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:02:46 #25
3542 Gia
User under construction
pi_217377837
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Hoe zit die programmering dan eind april? Zag gisteren dat LLDL dan om 19.30 komt.....
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:05:58 #26
335263 freaky40
pi_217377861
Ja op NET 5, en op SBS 6 krijg je dan 'Overtreders' voor De Bondgenoten.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:07:35 #27
3542 Gia
User under construction
pi_217377877
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Ja op NET 5, en op SBS 6 krijg je dan 'Overtreders' voor De Bondgenoten.
Dus bondgenoten om half 7/kwart voor 7?
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:07:45 #28
182698 Cirilico
pi_217377878
Wat was iedereen onwijs slecht met Hints. :{ Het verbaasde mij vooral hoe slecht de gieren waren terwijl zij al paar dagen konden oefenen. :|W

Je hoort het spel dan ook woord voor woord te spelen anders wordt zowel uitbeelden als raden heel moeilijk. Maar goed.

Robert is als vanouds slecht met topo. _O- Jezus uit Roemenië ofzo? De Titanic op de Noordpool? :X

Verder zal ik Jerwien absoluut niet missen. Ik mag hem niet sinds zijn ongerechtvaardigde agressieve uitbarsting jegens hoe heet ie ook alweer. Toen ie opkwam voor dat valse secreet van een Thijs. :) :W
Hotapnyc
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:09:06 #29
335263 freaky40
pi_217377887
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Dus bondgenoten om half 7/kwart voor 7?
Nee dat blijft op hetzelfde tijdstip staan.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:09:48 #30
3542 Gia
User under construction
pi_217377893
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:09 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee dat blijft op hetzelfde tijdstip staan.
Hoorde gisteren toch echt zeggen dat LLDL naar half 8 gaat. Gaat die dan naar een andere zender?
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:10:15 #31
335263 freaky40
pi_217377895
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:09 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoorde gisteren toch echt zeggen dat LLDL naar half 8 gaat. Gaat die dan naar een andere zender?
Dat zeg ik, dat gaat naar NET 5.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:11:20 #32
3542 Gia
User under construction
pi_217377901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:09 schreef Gia het volgende:

[..]
Ah, ja, begreep je verkeerd. Duidelijk. Mwa, we gaan toch de zomer in. Zitten we toch buiten. Bondgenoten opnemen en later kijken.
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:26:29 #33
443793 MacDeMarco
error #52
pi_217378043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:29 schreef Majoraan het volgende:
Ondertussen Esther, how can I make this about me and about me, en nu niet wegdwalen naar Jer, me me me,
Je zag het ongemak op Roma haar gezicht.
Dat waren echt ongemakkelijke beelden. Esther die het altijd op zichzelf moet betrekken als het over een ander gaat.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:30:25 #34
443793 MacDeMarco
error #52
pi_217378083
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 00:36 schreef DutchBlend het volgende:
Ik snap soms niet wat er in het hoofd van Robert omgaat, dit gebeurt vaker.

Verder moet de febo even dimmen met steeds die Roxy Dekker aandacht te geven.
Ik wil die kutliedjes van haar niet horen. :6
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  dinsdag 15 april 2025 @ 18:43:15 #35
335263 freaky40
pi_217378213
Roxy Dekker zwaar overschat met dat autotune stemmetje.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:40:10 #36
508922 DilanoNirvana
pi_217378688
Woehahahaha die roma 🤣🤣🤣
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:42:37 #37
429018 Fritsie1960
pi_217378702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:40 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha die roma 🤣🤣🤣
Nou verschrikkelijk, lijkt wel 'n puppy van 15 :X
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:43:07 #38
364037 ChildoftheStars
pi_217378705
Ik kijk morgen terug

Kom er vanavond niet in met dat hormonale gemiep

Daar gaaaaaan we weer :O
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:45:30 #39
429018 Fritsie1960
pi_217378720
Jerwien morgen naar huis ivm gezondheid, hij voelt dat de diabetes opspeelt.
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:46:06 #40
251455 Chanel5
pi_217378723
En weer een weg, redelijk aan het begin. Zit je weer met 3 man
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:47:40 #41
251455 Chanel5
pi_217378732
John echt verdrietig maar aan Robert zag je ook dat hij het erg vind dat hij weg gaat.
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:48:29 #42
508922 DilanoNirvana
pi_217378739
Ik vind het ook jammer dat hij vertrekt, goeie gozer.
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:50:48 #43
508922 DilanoNirvana
pi_217378758
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Nou verschrikkelijk, lijkt wel 'n puppy van 15 :X
Hoe ze praat ook verschrikkelijk
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:52:07 #44
508922 DilanoNirvana
pi_217378769
Jankuurtje
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:52:38 #45
389257 Hagenesie
pi_217378775
Zo krijg je de uitzending wel vol.
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:52:43 #46
429018 Fritsie1960
pi_217378776
Nou Radek heb je toch nog ff in zijn nek mogen snuffelen })
  dinsdag 15 april 2025 @ 19:54:52 #47
429018 Fritsie1960
pi_217378787
Nou Floris, ik zou maar heel rap je koffers pakken en vertrekken, voordat
Senna de rekening heeft geplunderd O-)
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:00:53 #48
320904 King_Merc
pi_217378845
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
John echt verdrietig maar aan Robert zag je ook dat hij het erg vind dat hij weg gaat.
Ja snap ik, Jerwien Is een goeie, en altijd positief , en is gewoon goed met iedereen..
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:03:58 #49
11946 StephanL
pi_217378878
Zo krijg je een uur wel vol ja..

Ik ga wat anders doen.
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:08:07 #50
501164 KinKiJan
pi_217378929
-O- De nieuwe lovestory is nog niet begonnen en ben er al weer klaar mee.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')