abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217388295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk eerste dat El Che niet zo breed is (niet dat Roma dik is, dat wil ik niet zeggen)
Ze is wat grover gebouwd :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217388365
quote:
99s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ze is wat grover gebouwd :Y
Ja :)
pi_217388423
Roma is wel gewoon behoorlijk dik vind ik hoor
pi_217388438
Wel echt lullig voor Robert deze bondjeswissel
pi_217388563
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:18 schreef Sjaak-V het volgende:
Wel echt lullig voor Robert deze bondjeswissel
Perla lijkt me niet zo'n probleem, maar bij Esther én Peter, dat lijkt me echt helemaal kut.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217388796
Waardeloos deze bondjeswissel, ook omdat we helemaal niet gezien hebben wat die Haaien hebben geboden daar op vuile kanusstreek van hun. En ook juist dat hun het weer zijn, door niet te laten zien hoe zo iets gegaan is wek je de schijn op dat het niet helemaal eerlijk is gegaan. Nu moet Robert met die kansloze Heksther en die ADHD'er Peter en die gluiperige Manon bij de Vossen. Ik ben niet zozeer voor de Gieren nu maar wel voor Robert. Hopelijk gaat hij die Haaien allemaal om hun moeder laten roepen en full terror mode gaat op hun })
Allemaal cabaretteketet!
pi_217389584
Als Roma nou eens een lijstje maakt met wat ze wel lust (vast geen lange lijst) dan hebben de slangen geen gedoe meer tijdens het bestellen van boodschappen.
All those angels with their wings glued on.
pi_217389860
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Roma nou eens een lijstje maakt met wat ze wel lust (vast geen lange lijst) dan hebben de slangen geen gedoe meer tijdens het bestellen van boodschappen.
Misschien moet Roma zich wat meer volwassen opstellen ipv "ik lust het niet" Met dat figuur eet je alleen maar frikandellen als het aan haar ligt. Opzouten met dat verwende gedrag, ze vreet maar mee, of je gaat lekker naar huis :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217389866
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Naar verhaal van Roma.

Heeft toen in het AD gestaan.
Wtf. :o
Hotapnyc
pi_217389872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Perla lijkt me niet zo'n probleem, maar bij Esther én Peter, dat lijkt me echt helemaal kut.
En toch denk ik dat het best een sterk bondje kan worden. Peter is aanwezig maar niet dom, Perla is ook bij de pinken. Nou ja dan laat je Esther toch de afwas doen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217389878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:30 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Wtf. :o
Ja die heeft dus ook wel een aardig rugzakje.
pi_217390207
Laten we hopen dat Karma is a Biatch door Robert nu bij de Gieren te zetten. Hopelijk backfired dit enorm in hun bek.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217391621
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 12,4 Kijkcijfer: 506.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18
Allemaal cabaretteketet!
pi_217391919
Ik krijg echt jeuk van El Che, vindt zichzelf heilig, maar ondertussen.

Vond dat Roma wel een punt had met het 'alles moet op op op' gedrag van de andere 2, lekker al je punten uitgeven aan luxe. Ze werd flink overruled. Vond ik wel weer sneu. Kan haar iets beter hebben inmiddels. Alleen die intonatie.

Snap de verontwaardiging niet zo goed over de wissel. Had dan zelf flink geld geboden. Geloof niet dat ze altijd snappen dat het een spel is.
pi_217392084
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die heeft dus ook wel een aardig rugzakje.
Ik kijk het nu terug, echt heel heftig wat ze heeft meegemaakt. ;( Maar dan klopt dus de gedachte van laatst dat ze overkomt alsof ze een trauma heeft opgelopen.

Ik vind het verder zo apart dat niemand in de bondgenoten ooit oprecht zijn excuses aanbiedt. Het is altijd "sorry als het zo overkomt". Dus de schuld wordt bij jou en jouw interpretatie neergelegd.
En het gaat altijd gepaard met "zo heb ik het niet bedoeld". Daarmee ontkent men zich zo gedragen te hebben. Nul komma nul verantwoordelijkheid.
Je hebt je willens en wetens gedragen zoals je je hebt gedragen. Einde discussie. Zeg gewoon 'sorry dat ik zus en zo heb gedaan, dat had ik niet moeten doen'. }:|
Hotapnyc
pi_217392255
Roma speelt het spel slim! Nul punten steeds en dan alleen inzetten op Bondwissel en all-in op de 250 punten. Daarom loont het om te wachten. Ook sterk van de haaien om all-in te gaan op de Bondwissel.

Maar waarom is Robert boos? Dit is toch gewoon het spel. 😁 Hij zou het zelf net to hard en tactisch gespeeld hebben. Manon is sowieso blij met de wissel. Zij gaat erop vooruit.

Jelle wil alles uitgeven aan snacks?
Hotapnyc
  donderdag 17 april 2025 @ 12:19:14 #167
3542 Gia
User under construction
pi_217392403
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Frikandellen zonder maaaayoooo

Ik heb de indruk dat ze een beetje verwend is wat eten betreft. Misschien ouders die het erg druk hebben en daarom maar iets koken wat makkelijk is en ze weten dat de kinderen het lekker vinden.

Roma moet weten dat er een verschil is tussen iets wat lekker is, niet zo lekker is en echt niet lusten. Ik ben geen fan van friet, maar ik lust het wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Cirilico het volgende:
Roma speelt het spel slim! Nul punten steeds en dan alleen inzetten op Bondwissel en all-in op de 250 punten. Daarom loont het om te wachten. Ook sterk van de haaien om all-in te gaan op de Bondwissel.

Maar waarom is Robert boos? Dit is toch gewoon het spel. 😁 Hij zou het zelf net to hard en tactisch gespeeld hebben. Manon is sowieso blij met de wissel. Zij gaat erop vooruit.

Jelle wil alles uitgeven aan snacks?
Zeker, ze was al niet blij met dit bondje. Dit waren de leftovers van de bondjesceremonie.
Wel leuk dat Robert nu flink pissed is. Gaat nog mooie tv worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 17-04-2025 12:48:34 ]
pi_217393043
Hij laat ze allemaal om hun moeder roepen vanaf vandaag. *O* Terror Robert incoming! Can't wait!
Allemaal cabaretteketet!
pi_217393656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Hij laat ze allemaal om hun moeder roepen vanaf vandaag. *O* Terror Robert incoming! Can't wait!
Hij gaat elke corvee overtreding melden vanaf nu. Wordt top tv.
pi_217393768
Denk dat onze Nomade (Robert) niet echt hoeft te balen van bondje, (hij mag al blij zijn dat ie niet bij de Slangen komt ), Perla lijkt me slim , en Peter gaat denk ik prima met fysieke opdrachten
pi_217393870
Ik hoop het, zou dus zoals gezegd een mooie backfire kunnen zijn voor die Haaien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217393892
Maar eerst mogen wij -de kijkers- .....

SPOILER: spoiler voor vanavond
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217394103
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 16:41 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoop het, zou dus zoals gezegd een mooie backfire kunnen zijn voor die Haaien.
Inderdaad, die mogen wel een toontje lager zingen.
pi_217394289
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan we eens interactief zijn. BB invloeden, gisteren al die veiling van items. Ook een BB dingetje. Mist er nog 1 ding: streams aan!
Allemaal cabaretteketet!
pi_217394448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:

Ik zie de familie van Flo en oudbondgenoten campagne voeren voor hem.
Hotapnyc
pi_217394508
Ben sowieso voor Robert, wat hij ook moet gaan doen...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217394892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Gaan we eens interactief zijn. BB invloeden, gisteren al die veiling van items. Ook een BB dingetje. Mist er nog 1 ding: streams aan!
Lijkt me eigenlijk niks aan dat gedoe :@

Livestreams daarintegen...
pi_217395273
Ik zou ook graag streams zien, maar denk het niet. 500K kijkcijfers.... never change a winning team.
pi_217395390
heh .. Peter is eigenlijk soms wel grappig.
pi_217395406
De kijker *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')