Ze is wat grover gebouwdquote:Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk eerste dat El Che niet zo breed is (niet dat Roma dik is, dat wil ik niet zeggen)
Perla lijkt me niet zo'n probleem, maar bij Esther én Peter, dat lijkt me echt helemaal kut.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:18 schreef Sjaak-V het volgende:
Wel echt lullig voor Robert deze bondjeswissel
Misschien moet Roma zich wat meer volwassen opstellen ipv "ik lust het niet" Met dat figuur eet je alleen maar frikandellen als het aan haar ligt. Opzouten met dat verwende gedrag, ze vreet maar mee, of je gaat lekker naar huisquote:Op woensdag 16 april 2025 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Roma nou eens een lijstje maakt met wat ze wel lust (vast geen lange lijst) dan hebben de slangen geen gedoe meer tijdens het bestellen van boodschappen.
Wtf.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
Naar verhaal van Roma.
Heeft toen in het AD gestaan.
En toch denk ik dat het best een sterk bondje kan worden. Peter is aanwezig maar niet dom, Perla is ook bij de pinken. Nou ja dan laat je Esther toch de afwas doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Perla lijkt me niet zo'n probleem, maar bij Esther én Peter, dat lijkt me echt helemaal kut.
Ja die heeft dus ook wel een aardig rugzakje.quote:
Ik kijk het nu terug, echt heel heftig wat ze heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heeft dus ook wel een aardig rugzakje.
Frikandellen zonder maaaayooooquote:Op woensdag 16 april 2025 22:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Roma nou eens een lijstje maakt met wat ze wel lust (vast geen lange lijst) dan hebben de slangen geen gedoe meer tijdens het bestellen van boodschappen.
Zeker, ze was al niet blij met dit bondje. Dit waren de leftovers van de bondjesceremonie.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Cirilico het volgende:
Roma speelt het spel slim! Nul punten steeds en dan alleen inzetten op Bondwissel en all-in op de 250 punten. Daarom loont het om te wachten. Ook sterk van de haaien om all-in te gaan op de Bondwissel.
Maar waarom is Robert boos? Dit is toch gewoon het spel. 😁 Hij zou het zelf net to hard en tactisch gespeeld hebben. Manon is sowieso blij met de wissel. Zij gaat erop vooruit.
Jelle wil alles uitgeven aan snacks?
Hij gaat elke corvee overtreding melden vanaf nu. Wordt top tv.quote:Op donderdag 17 april 2025 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Hij laat ze allemaal om hun moeder roepen vanaf vandaag.Terror Robert incoming! Can't wait!
SPOILER: spoiler voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Inderdaad, die mogen wel een toontje lager zingen.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:41 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoop het, zou dus zoals gezegd een mooie backfire kunnen zijn voor die Haaien.
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
Maar eerst mogen wij -de kijkers- .....Gaan we eens interactief zijn. BB invloeden, gisteren al die veiling van items. Ook een BB dingetje. Mist er nog 1 ding: streams aan!SPOILER: spoiler voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
Maar eerst mogen wij -de kijkers- .....Ik zie de familie van Flo en oudbondgenoten campagne voeren voor hem.SPOILER: spoiler voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |