Schenk dan godvergeten dat geld aan de kankerstichtingquote:
Maar dat maakt geen tranentrekkende tv!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schenk dan godvergeten dat geld aan de kankerstichting
Zou ik meer waarderenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar dat maakt geen tranentrekkende tv!
Ja zoiets. Ik begrijp best dat ze iets wil voor je kinderen en kleinkinderen maar om nou weer haar ziekte aan te halenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijk. Hoop voor hen dat het een kutzomer wordt, stel je voor dat ze in badkleding rond lopen, dat kan echt niet hoor!
Het moet iets voor jezelf zijn. En wat is in godsnaam een voque cursusquote:Op donderdag 17 april 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het ietwat bizar om nu iets voor je kinderen te willen als je een maand of meer in een programma zit waarbij je geen contact hebt met de buitenwereldquote:Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik begrijp best dat ze iets wil voor je kinderen en kleinkinderen maar om nou weer haar ziekte aan te halen
Je handen leren bewegen denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het moet iets voor jezelf zijn. En wat is in godsnaam een voque cursus
Madonnaquote:Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het moet iets voor jezelf zijn. En wat is in godsnaam een voque cursus
Ze kan ook gewoon een paar DVD'tjes branden.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het ietwat bizar om nu iets voor je kinderen te willen als je een maand of meer in een programma zit waarbij je geen contact hebt met de buitenwereld
Ja maar bestaan daar cursussen vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |