En niet het onbekende aandurven en gevoelig voor structuurtjes etcquote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is wel heeeeel extreem met van alles niet lusten
Das een stiekemerdquote:
Maar ze spuugt niet in wijnquote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is wel heeeeel extreem met van alles niet lusten
Ik ken arfidquote:Op woensdag 16 april 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En niet het onbekende aandurven en gevoelig voor structuurtjes etc
Heb een kennis met dat; is echt een lastig probleem
Maar ze wil geen relatie hoor..quote:Op woensdag 16 april 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das een stiekemerd
Mannen paaien en ze dan gebruiken
Mag gewoon hier hèquote:Op woensdag 16 april 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
(Die vraag was trouwens geen diagnose van de koude grond, maar gewoon een vraag of iemand zoiets misschien gelezen heeft)
Alsnog dan die disclaimerquote:
Ik dacht het de eerste dag ook.. misschien heeft ze wel arfidquote:Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alsnog dan die disclaimer
Zat "hardop" na te denken
Diagnoses stellen is niet netjes en ik bedoel niet zo
Nee maar ik had wel ergens gelezen dat ze dit doet omdat ze erg dwangmatig/obsessief/neurotisch zou zijn en zichzelf zo wilde uitdagen. Alleen dat kan iedereen geschreven hebbenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht het de eerste dag ook.. misschien heeft ze wel arfid
Maar heb het haar ook niet horen benoemen
Gister was echt slecht ja, denk dat Jerwien nog steeds veren aan het plukken is thuis.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Betere aflevering dan gisteren. Toen kwam ik er niet doorheen
Vanavond was wel leuk
Ze is niet klein nee. Viel mij al op. Denk dat ze ongeveer 1.80 isquote:Op woensdag 16 april 2025 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
El Che lijkt wel een ukkie naast Roma
Ik denk eerste dat El Che niet zo breed is (niet dat Roma dik is, dat wil ik niet zeggen)quote:Op woensdag 16 april 2025 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze is niet klein nee. Viel mij al op. Denk dat ze ongeveer 1.80 is
Chunky?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk eerste dat El Che niet zo breed is (niet dat Roma dik is, dat wil ik niet zeggen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |