Dat zou zomaar kunnen, een mondharmonica past er gemakkelijk inquote:
Ik las dat hier laatst ook al een keer, maar kon het me niet herinneren dat dat zo was eigenlijk. Maar dacht dat dat aan mij lag. Ik meende dat dat gewoon als zijnde de opdracht werd gepresenteerdquote:
Dat lijkt me niet want dan zou je dus de drie kandidaten in de heli al uit kunnen sluiten. Dat is een veels te groot deel van de totale groep.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:16 schreef TLC het volgende:
omdat ik serieus denk dat de mol zelf het koffertje overhandigd heeft op het helicopterplatform
Toch denk ik dat dat typisch zoiets is wat je in een laatste aflevering te zien krijgt, waarbij de mol zijn helm afdoetquote:Op donderdag 10 april 2025 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet want dan zou je dus de drie kandidaten in de heli al uit kunnen sluiten. Dat is een veels te groot deel van de totale groep.
Mwa, de motorrijder ging al op weg toen alle kandidaten nog in de containers zaten. Dan moet je dus gaan werken met een wisseltruc bij de toren, terwijl de andere kandidaten daar niet zijn aangekomen. Hoe wil je dat als productie doen?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch denk ik dat dat typisch zoiets is wat je in een laatste aflevering te zien krijgt, waarbij de mol zijn helm afdoet
Volgens mij heb je als mol tijd genoeg om bij de wolkenkrabber te geraken (met hulp van de productie) als je als laatste uit de container komt, we weten immers niet wat die kandidaten toen gedaan hebben omdat ze niet meededen aan de vervolgopdracht.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, de motorrijder ging al op weg toen alle kandidaten nog in de containers zaten. Dan moet je dus gaan werken met een wisseltruc bij de toren, terwijl de andere kandidaten daar niet zijn aangekomen. Hoe wil je dat als productie doen?
Lijkt me vreemd dat de rest van de groep uit elkaar gehaald zou worden of dat er dus eentje apart gehouden zou worden.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij heb je als mol tijd genoeg om bij de wolkenkrabber te geraken (met hulp van de productie) als je als laatste uit de container komt, we weten immers niet wat die kandidaten toen gedaan hebben omdat ze niet meededen aan de vervolgopdracht.
Dat zijn gewoon dingen die in de opdracht thuis hoorden. We hebben Jan net zo goed meloenen zien stukslaan, bijvoorbeeld. Ik vind dat niet perse verdacht. Zowel Rusiana als Jan gingen mee in die voorstellen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:46 schreef TLC het volgende:
Trouwens, Pedro en Alexy worden te obvious in beeld gebracht als mol; Pedro met het in stukken slaan van watermeloenen en Alexy vorige week met die handdoek op de -30 knop.
Het welbekende Roos Moggre verschijnsel
Tsja we dachten ook dat de rol van Nimrod uitgespeeld was in de trein, hij en Pasqual zijn toen ook uit elkaar gehaaldquote:Op donderdag 10 april 2025 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd dat de rest van de groep uit elkaar gehaald zou worden of dat er dus eentje apart gehouden zou worden.
Dat vind ik iets anders dan expliciet de Mol van de groep splitsen om hem/haar in zo'n motorpak te hijsen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja we dachten ook dat de rol van Nimrod uitgespeeld was in de trein, hij en Pasqual zijn toen ook uit elkaar gehaald
Dat is te opvallend en voor mij daarmee geen goede hint.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bespreken we hier ook hints? Hoorde namelijk wel een mooie naar Sarah in Trust Nobody. Nou is Sarah naast Els wel één van de kanshebbers voor mij, dus misschien is het ook wel een beetje projectie.
"Als Gilles de letters op tafel toont - die kunnen gebruikt worden om de anagrammen te saboteren - ligt de naam sara er omgekeerd."
[ afbeelding ]
En de R is ook geen spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is te opvallend en voor mij daarmee geen goede hint.
O man ik hoop hetquote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Veel mensen denken dat Hilde gaat afvallen. Is er een reden voor of is het gewoon wishful thinking?
Van de overgebleven personen is ze minst verdachte qua Mol.quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Veel mensen denken dat Hilde gaat afvallen. Is er een reden voor of is het gewoon wishful thinking?
Het "oudje" valt meestal af als ze nog met 6 à 7 zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wil jou wel eens zien Servisch te proberen te ontcijferen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:12 schreef Evangelion het volgende:
Dit is niet eerlijk, Els is aziatisch!
Bij dat soort groepsopdrachten waar je het opneemt tegen externen, denk ik dat het groepsgevoel toch al snel overneemt.quote:Op zondag 13 april 2025 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Als Mol ben je toch niet blij met 2000 euro in de pot…
Hier zit je ook zo dicht op elkaar dat mollen wat lastiger wordt.quote:Op zondag 13 april 2025 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij dat soort groepsopdrachten waar je het opneemt tegen externen, denk ik dat het groepsgevoel toch al snel overneemt.
Een van de vorige seizoenen (toen ze samen een fort of zoiets moesten beschermen), ging de mol ook mee in het enthousiasme.
En Sarah aan haar vitiligo…?quote:Op zondag 13 april 2025 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die DJ's weten natuurlijk niet dat ze Hilde kunnen herkennen aan haar fucked-up tenen.
Ja dusquote:Op woensdag 9 april 2025 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Over al eens geweest gesproken, zag ik in de preview voor volgende week de ruïnes van Ayuttayah uit NLS07?
Denk dat het hier eerder ging over actief meedoen aan een leuke opdracht en degene ergens iets (vermoedelijk) saais mag gaan doenquote:Op zondag 13 april 2025 20:40 schreef Evangelion het volgende:
Sinds wanneer is een uitzonderingspositie in een opdracht een opoffering
Inderdaad, meest herkenbare stad op Aarde.quote:
Parijsquote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef Evangelion het volgende:
Barcelona, New York, en wat was de derde? Die heb ik gemist?
Parijsquote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef Evangelion het volgende:
Barcelona, New York, en wat was de derde? Die heb ik gemist?
Dat is gek omdat?quote:Op zondag 13 april 2025 21:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Daar sta je dan met je 2 meter.en kleine Els is je nog te snel af.
Ze samen een hele masterplan bedacht hadden en ze nam zelfs al een stapje naar voren voordat er afgeteld werd.quote:
Zij heeft de IPH ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik gokte ook gelijk op het midden.quote:Op zondag 13 april 2025 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen idee waarom, maar leek van 't begin al evident dat die in het midden zat.
Ik zou niet kijken volgende week dan.quote:Op zondag 13 april 2025 21:12 schreef Evangelion het volgende:
Veel opdrachten met matige Nederlandse/Vlaamse muziek. Volgende week ook weer.
Ik hoorde zo daarnet volgens mij ook Morphine, dus dat was wel positief.quote:Op zondag 13 april 2025 21:12 schreef Evangelion het volgende:
Veel opdrachten met matige Nederlandse/Vlaamse muziek. Volgende week ook weer.
Dat is omdat ze de mol isquote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Doeme doeme doeme Hilde weer niet weg.
quote:
Ja, maar aan de andere kant ook jammer dat ze er dus bewust zo’n grote nephint in hebben gestopt.quote:Op maandag 14 april 2025 14:50 schreef Tijn het volgende:
Wel blij dat de intro-hint met de tekens enzo dus niet op Els sloeg. Het zou toch jammer zijn geweest als ze het op die manier hadden verklapt.
Het was ook Michele die samen met Els voor de verkeerde roeier koos, terwijl het eigenlijk heel duidelijk was dat dat de verkeerde keus was.quote:Op maandag 14 april 2025 21:44 schreef TLC het volgende:
Hmmz van die 4 op dat bootje in aflevering 1 is nog alleen Michele over, die zo achteloos het eten over haar rug wierp naar Els
Mja dat ze (het programma) een vrouwelijke pro tussen een paar brede mannen zouden stoppen lag ook wel voor de hand. Blijkbaar zo erg dat het een double bluff werd.quote:Op maandag 14 april 2025 22:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was ook Michele die samen met Els voor de verkeerde roeier koos, terwijl het eigenlijk heel duidelijk was dat dat de verkeerde keus was.
Het probleem is eigenlijk vooral dat er inmiddels een behoorlijk lange lijst van zulke verdachte acties te maken is voor elke overgebleven kandidaat
Gewoon twee kisten van te voren kiezen.quote:Op maandag 14 april 2025 22:14 schreef Evangelion het volgende:
Bij dat vrijstelling-spel zou ik gewoon 2x keer iene-miene-mutte doen of zo. Fuck die mindgames joh.
Vind je haar zo "tenenkrommend"?quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Doeme doeme doeme Hilde weer niet weg.
Maar waarom kwam die groep dan als laatste naar buiten en zaten ze dus niet in de busjes?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:56 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat de mol in de container zat waar ie de grootste invloed had om eruit te geraken, en dat was volgens mij in de neus en vloek container
Inderdaad, de Mol zat denk ik juist NIET in de laatste container, want dan was alle controle kwijt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar waarom kwam die groep dan als laatste naar buiten en zaten ze dus niet in de busjes?
Wie zegt dat de mol lopend naar de wolkenkrabber gegaan is ? Tijd genoeg lijkt me om in n auto te stappen en je vervolgens om te kleden, op het motorpak was trouwens ook het Romeinse getal 13 te zienquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Voor degenen die denken dat de Mol de motorrijder is die de koffer overhandigde aan de kandidaten in de helikopter:
Met de auto doe je er 34 minuten over om van de kade (locatie = ประตูระบายน้ำคลองครูไปร์ MGCX+8MG, Bang Yo, Phra Pradaeng District, Samut Prakan 10130, Thailand) naar de toren met helikopterplatform (locatie = Cielo Sky Bar & Restaurant, 1595/ 500 Sukhumvit Rd, พระโขนงเหนือ วัฒนา Bangkok 10110, Thailand) te komen, lopend kost je dat 2 uur en 22 minuten...
Zie Google Maps
Daarom staat de tijd van een autoritje tussen de 2 locaties ook in mijn post vermeld...quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Wie zegt dat de mol lopend naar de wolkenkrabber gegaan is ? Tijd genoeg lijkt me om in n auto te stappen en je vervolgens om te kleden, op het motorpak was trouwens ook het Romeinse getal 13 te zien
Leek me eerder een verwijzing naar het vorige seizoen op Sicilië.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:47 schreef TLC het volgende:
In het allereerste begin zie je ook de pop Pinokkio, en hoe moest de mol uit de container komen ? Door aan zijn / haar neus te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn AI model vindt geen ander album waar die naam op nummer 13 staat.
(Deze hint heb ik ergens anders gevonden)"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:53 schreef Nostalgist het volgende:
Op een zeker moment wordt het nummer "Ik wil je" van de Kreuners gespeeld en moeten ze daar het goede ritme van vasthouden.
Dat nummer staat op het album "Hier en nu".
Wat staat op dat album op nummer 13 (huidige serie van De Mol")?
Precies:Ik las dat vandaag ook bij 'de Belg' en het bepaalt mede mijn (noodzakelijke) switch naar Sarah als de Mol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn AI model vindt geen ander album waar die naam op nummer 13 staat.
(Deze hint heb ik ergens anders gevonden)
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 16-04-2025 18:06:04 ]
En de toelichting erbij?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:11 schreef TLC het volgende:
Ik heb het gevraagd aan ChatGPT wie de mol is, het antwoord van ChatGPT :
Michele
De pasvragen moeten ook die aflevering ingezet worden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:22 schreef hilliebillie het volgende:
Nee vrijstelling is normaal voor de huidige aflevering volgens mij. Tenzij anders verteld. Joker is vrij inzetbaar
Nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 20 april 2025 20:04 schreef Aberkullie het volgende:
Misschien gaat Hildes parachute niet open vandaag
Eens. Elke jaar opnieuw gezucht wanneer blijkt dat het weer "die" aflevering is.quote:
Zou het gewicht van mijn zus ook niet wetenquote:Op zondag 20 april 2025 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Langs de ene kant is 5000 euro of niets wel heel erg alles-of-niets, langs de andere kant leek dit wel haalbaar.
Kans dat je het willekeurig goed gokt is maar 5%, en de kans op foutjes bij de vragen is natuurlijk groot.quote:Op zondag 20 april 2025 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Langs de ene kant is 5000 euro of niets wel heel erg alles-of-niets, langs de andere kant leek dit wel haalbaar.
Moesten ze niet beiden op dezelfde regel goed toeteren?quote:Op zondag 20 april 2025 20:43 schreef Legoblokje het volgende:
Het gerotzooi van Hilde en Nimrod kwam voluit in beeld, maar bij het toeteren maakten ook Sarah en Alexy er een bende van.
Ja, aflevering duurt nog een half uur.quote:Op zondag 20 april 2025 20:45 schreef Evangelion het volgende:
Beetje vroeg voor eliminatie dus er zal wel een twist komen
Ja Hilde krijgt een rood scherm maar ze wordt terug in het spel gestemdquote:Op zondag 20 april 2025 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar 2 proeven en eliminatie, dus er zal bij de eliminatie nog wel iets gebeuren
Was van WIDM weet alleen niet meer of het vorig seizoen of afgelopen seizoen wasquote:Op zondag 20 april 2025 20:47 schreef Felagund het volgende:
Dit is ook gejat van WIDM, of een eerder seizoen van de Mol.
2011 en 2023 sowieso, volgens mij 2024 ook.quote:Op zondag 20 april 2025 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was van WIDM weet alleen niet meer of het vorig seizoen of afgelopen seizoen was
Deze afvaller was sowieso altijd wel aanwezigquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was echt wel zo'n typische aflevering waarbij de afvaller extra in de schijnwerpers werd gezet.
Hilde was alle afleveringen extreem zichtbaarquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was echt wel zo'n typische aflevering waarbij de afvaller extra in de schijnwerpers werd gezet.
Toch wel dusquote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Geen molkoffer deze aflevering?
Niet dat ik het erg vind...
Toch wel dus.quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Oortje…quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Omdat ze vooraan zaten.quote:Op zondag 20 april 2025 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Pedro en Michelle werden door de chauffeurs van beide auto's het tankstation in gedirigeerd, toch?
Ja, de Mol wil sowieso in de auto blijven. Daar wordt uiteindelijk de opdracht beslist.quote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat ze vooraan zaten.
Misschien eens checken of altijd dezelfden vooraan en achteraan zitten, iemand die is gewisseld zou dan de mol kunnen zijn.
Noem 1 aflevering waarin Hilde niet extreem in de schijnwerpers stondquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michèle had ook een oortje in. Wellicht dat de muziek in werkelijkheid daar op afgespeeld werd in plaats van in het tankstation zelf.quote:Op maandag 21 april 2025 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze kwam ik tegen.
https://imgur.com/8UZYGA9
Dus Pedro de mol?
Hier schijnt dat te zien te zijn, maar ik vind het vaag.quote:Op maandag 21 april 2025 00:50 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Michèle had ook een oortje in. Wellicht dat de muziek in werkelijkheid daar op afgespeeld werd in plaats van in het tankstation zelf.
Volgens Gilles was het oortje niet te zien. Dit is veels te overduidelijk.quote:Op maandag 21 april 2025 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze kwam ik tegen.
https://imgur.com/8UZYGA9
Dus Pedro de mol?
Klopt, daardoor is zij juist weer heel hoog op mijn lijstje gekomen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef golfer het volgende:
Mijn mol blijft nog steeds Pedro met als reserverol Nimrod.
Ik vond Michele in deze uitzending ook wat raar doen met het steeds laten vallen van die schotroos bij de trampoline.
Die huidaandoening (verstoringen in de productie van het huidpigment) noemt men Vitiligo…quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef TLC het volgende:
Totaal niet relevant maar ik ben toch n beetje nieuwsgierig wat er met de huid van Sarah is, leuke kandidate trouwens !
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die huidaandoening (verstoringen in de productie van het huidpigment) noemt men Vitiligo…
Ik kan nooit meer gewoon de auto voltanken zonder het beeld van haar met 'haar poep' vrijend tegen het stuur.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:41 schreef BE het volgende:
Hier in huis ging ook de vlag uit toen het scherm van Hilde rood werd.Ze zat bij ons allemaal heel diep in de irritantiezone!
Idd getverdemmequote:Op woensdag 23 april 2025 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer gewoon de auto voltanken zonder het beeld van haar met 'haar poep' vrijend tegen het stuur.
Ja, dit dacht ik zelf ook. Je zit te dicht op elkaar. Ik zou als mol iig doodsbang zijn dat de ander die muziek zou horen.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:25 schreef TLC het volgende:
Als je met 1 ander in een auto zit zou je dat toch ook n beetje moeten horen ? Ik bedoel dat Clouseau nummer werd best luid gespeeld in de winkel en dat zou je toch ook n beetje moeten meekrijgen als iemand dichtbij je n oortje in heeft
Ja de kans om betrapt te worden is veels te groot, met hardere muziek om je heen is de kans kleiner dat n ander wat hoortquote:Op woensdag 23 april 2025 00:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dit dacht ik zelf ook. Je zit te dicht op elkaar. Ik zou als mol iig doodsbang zijn dat de ander die muziek zou horen.
Ergens ook wel weer grappig als Nimrod het oortje in had en Hilde bezig ging aan een halve aanranding.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:00 schreef TLC het volgende:
Bij Pedro en Nimrod zou een oortje veels te veel opvallen (dicht bij elkaar in de auto zie je dat echt wel), als t wat afgedekt kan worden door haren is dat veel handiger.
Och wat was zij vervelend inderdaad . Het komt niet vaak voor dat iemand in België meedoet voor de aandacht maar zij was er zeker één. Sinds de treinkoffer zat zij bij mij in de irritatiezone.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:41 schreef BE het volgende:
Hier in huis ging ook de vlag uit toen het scherm van Hilde rood werd.Ze zat bij ons allemaal heel diep in de irritantiezone!
Ja, maar er zitten dit jaar ook wel erg veel opdrachten tussen waarbij het maximumbedrag ook zonder Mol gewoon onhaalbaar is. Vaak lukt de helft al niet eens.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:42 schreef The_Playmaker het volgende:
Als deze groep zo doorgaat dan gaat dat lage bedrag uit seizoen 9 nog verbroken worden.
De muziek is waarschijnlijk niet echt in de winkel afgespeeld. Dan zou je montagetechnisch amper dialoog van Pedro en Michele kunnen onderscheiden. Daarom zijn zij ook beide met een oortje gespot; waarschijnlijk werd daar de muziek uiteindelijk op afgespeeld.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:25 schreef TLC het volgende:
Als je met 1 ander in een auto zit zou je dat toch ook n beetje moeten horen ? Ik bedoel dat Clouseau nummer werd best luid gespeeld in de winkel en dat zou je toch ook n beetje moeten meekrijgen als iemand dichtbij je n oortje in heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |