Leek me eerder een verwijzing naar het vorige seizoen op Sicilië.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:47 schreef TLC het volgende:
In het allereerste begin zie je ook de pop Pinokkio, en hoe moest de mol uit de container komen ? Door aan zijn / haar neus te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn AI model vindt geen ander album waar die naam op nummer 13 staat.
(Deze hint heb ik ergens anders gevonden)"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:53 schreef Nostalgist het volgende:
Op een zeker moment wordt het nummer "Ik wil je" van de Kreuners gespeeld en moeten ze daar het goede ritme van vasthouden.
Dat nummer staat op het album "Hier en nu".
Wat staat op dat album op nummer 13 (huidige serie van De Mol")?
Precies:Ik las dat vandaag ook bij 'de Belg' en het bepaalt mede mijn (noodzakelijke) switch naar Sarah als de Mol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn AI model vindt geen ander album waar die naam op nummer 13 staat.
(Deze hint heb ik ergens anders gevonden)
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 16-04-2025 18:06:04 ]
En de toelichting erbij?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:11 schreef TLC het volgende:
Ik heb het gevraagd aan ChatGPT wie de mol is, het antwoord van ChatGPT :
Michele
De pasvragen moeten ook die aflevering ingezet worden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:22 schreef hilliebillie het volgende:
Nee vrijstelling is normaal voor de huidige aflevering volgens mij. Tenzij anders verteld. Joker is vrij inzetbaar
Nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 20 april 2025 20:04 schreef Aberkullie het volgende:
Misschien gaat Hildes parachute niet open vandaag
Eens. Elke jaar opnieuw gezucht wanneer blijkt dat het weer "die" aflevering is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |