Deze afvaller was sowieso altijd wel aanwezigquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was echt wel zo'n typische aflevering waarbij de afvaller extra in de schijnwerpers werd gezet.
Hilde was alle afleveringen extreem zichtbaarquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was echt wel zo'n typische aflevering waarbij de afvaller extra in de schijnwerpers werd gezet.
Toch wel dusquote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Geen molkoffer deze aflevering?
Niet dat ik het erg vind...
Toch wel dus.quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Oortje…quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Omdat ze vooraan zaten.quote:Op zondag 20 april 2025 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Pedro en Michelle werden door de chauffeurs van beide auto's het tankstation in gedirigeerd, toch?
Ja, de Mol wil sowieso in de auto blijven. Daar wordt uiteindelijk de opdracht beslist.quote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat ze vooraan zaten.
Misschien eens checken of altijd dezelfden vooraan en achteraan zitten, iemand die is gewisseld zou dan de mol kunnen zijn.
Noem 1 aflevering waarin Hilde niet extreem in de schijnwerpers stondquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michèle had ook een oortje in. Wellicht dat de muziek in werkelijkheid daar op afgespeeld werd in plaats van in het tankstation zelf.quote:Op maandag 21 april 2025 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze kwam ik tegen.
https://imgur.com/8UZYGA9
Dus Pedro de mol?
Hier schijnt dat te zien te zijn, maar ik vind het vaag.quote:Op maandag 21 april 2025 00:50 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Michèle had ook een oortje in. Wellicht dat de muziek in werkelijkheid daar op afgespeeld werd in plaats van in het tankstation zelf.
Volgens Gilles was het oortje niet te zien. Dit is veels te overduidelijk.quote:Op maandag 21 april 2025 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze kwam ik tegen.
https://imgur.com/8UZYGA9
Dus Pedro de mol?
Klopt, daardoor is zij juist weer heel hoog op mijn lijstje gekomen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef golfer het volgende:
Mijn mol blijft nog steeds Pedro met als reserverol Nimrod.
Ik vond Michele in deze uitzending ook wat raar doen met het steeds laten vallen van die schotroos bij de trampoline.
Die huidaandoening (verstoringen in de productie van het huidpigment) noemt men Vitiligo…quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef TLC het volgende:
Totaal niet relevant maar ik ben toch n beetje nieuwsgierig wat er met de huid van Sarah is, leuke kandidate trouwens !
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die huidaandoening (verstoringen in de productie van het huidpigment) noemt men Vitiligo…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |