Deze afvaller was sowieso altijd wel aanwezigquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was echt wel zo'n typische aflevering waarbij de afvaller extra in de schijnwerpers werd gezet.
Hilde was alle afleveringen extreem zichtbaarquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was echt wel zo'n typische aflevering waarbij de afvaller extra in de schijnwerpers werd gezet.
Toch wel dusquote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Geen molkoffer deze aflevering?
Niet dat ik het erg vind...
Toch wel dus.quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Oortje…quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Omdat ze vooraan zaten.quote:Op zondag 20 april 2025 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Pedro en Michelle werden door de chauffeurs van beide auto's het tankstation in gedirigeerd, toch?
Ja, de Mol wil sowieso in de auto blijven. Daar wordt uiteindelijk de opdracht beslist.quote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat ze vooraan zaten.
Misschien eens checken of altijd dezelfden vooraan en achteraan zitten, iemand die is gewisseld zou dan de mol kunnen zijn.
Noem 1 aflevering waarin Hilde niet extreem in de schijnwerpers stondquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |