Gaat er niet om wie de Mol is, maar wie juist NIET de mol is uit dat groepje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dan kan de mol toch gewoon één van die andere 4 zijn?
Ah zo. Ja de afvaller zat tussen die 5 inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat er niet om wie de Mol is, maar wie juist NIET de mol is uit dat groepje.
Het is dus interessant om te zien hoeveel van die 5 overblijven in de komende afleveringen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah zo. Ja de afvaller zat tussen die 5 inderdaad.
Met de mogelijkheid op een vrijstelling of zelfs al voor pasvragen had ik hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:05 schreef hilliebillie het volgende:
Ik begrijp echt niet goed waarom het drietal de molkoffer door heeft laten gaan voor een onbekend voordeel. Je weet dat in alles wat komen gaat in die koffer veel nadelen gaan zitten voor in alle afleveringen. Lijkt mij dat dat niet opweegt tegen dat ene voordeel dat je gaat krijgen. Zeker als je niet weet wat het is.
En nu viel het voordeel dus in het niet omdat het ze niet meer gegund werd om op een hoge verdieping uit te stappen.
Het had ook een directe vrijstelling kunnen zijn en in dit geval was het een verkapte vrijstelling als ze maar op tijd boven zouden zijn.quote:
Ze wisten ook niet wat er in die koffer zat, dat was net zo abstract. Dat je dan voor jezelf kiest is vrij logisch.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:05 schreef hilliebillie het volgende:
Ik begrijp echt niet goed waarom het drietal de molkoffer door heeft laten gaan voor een onbekend voordeel. Je weet dat in alles wat komen gaat in die koffer veel nadelen gaan zitten voor in alle afleveringen. Lijkt mij dat dat niet opweegt tegen dat ene voordeel dat je gaat krijgen. Zeker als je niet weet wat het is.
En nu viel het voordeel dus in het niet omdat het ze niet meer gegund werd om op een hoge verdieping uit te stappen.
Volgens mij was het wel bekend toch dat het een koffertje was met hulpmiddelen voor de mol?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze wisten ook niet wat er in die koffer zat, dat was net zo abstract. Dat je dan voor jezelf kiest is vrij logisch.
De overtuiging zat 'm met name ook in het feit dat het het drietal geen geld zou kosten om het voordeel te kunnen pakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef hilliebillie het volgende:
Ik denk dat de mol hierin wellicht voor wat overtuiging heeft gezorgd
Dat was bekend, maar 'hulpmiddelen voor de mol' is net zo abstract als 'een voordeel voor jou' en dan weet ik wel wat beter klinkt op zo'n moment voor een kandidaatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel bekend toch dat het een koffertje was met hulpmiddelen voor de mol?
Ik denk dat ik het in dit geval niet gedaan zou hebben voor een vrijstelling omdat je dan weet dat het iedere aflevering lastig gaat worden.
Maar misschien kijk ik er té rationeel naar hoor.
Eigenlijk ben ik het met je eens, want ik zou die koffer ook niet in het spel willen voor persoonlijk voordeel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel bekend toch dat het een koffertje was met hulpmiddelen voor de mol?
Ik denk dat ik het in dit geval niet gedaan zou hebben voor een vrijstelling omdat je dan weet dat het iedere aflevering lastig gaat worden.
Maar misschien kijk ik er té rationeel naar hoor.
Precies. Dat zou voor mij juist een reden zijn om het voordeel niet te pakken. De rest vindt het verdacht gedrag als je een gratis voordeel laat liggen. Als een paar mensen daarom een paar vragen uit de test op jou invullen, dan is dat meer waard dan een joker.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De overtuiging zat 'm met name ook in het feit dat het het drietal geen geld zou kosten om het voordeel te kunnen pakken.
Op zich mee eens, alleen zaten ze wel maar met z'n drie in die heli en was de beslissing vrij snel genomen door de overtuiging van 1 of 2 op dat moment.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:03 schreef BillDauterive het volgende:
Precies. Dat zou voor mij juist een reden zijn om het voordeel niet te pakken. De rest vindt het verdacht gedrag als je een gratis voordeel laat liggen. Als een paar mensen daarom een paar vragen uit de test op jou invullen, dan is dat meer waard dan een joker.
Wat een cliffhanger..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net nog een deel van de aflevering teruggekeken en twee specifieke momenten vielen me (opnieuw) op, omdat het zo vreemd is.
Misschien zit ik er compleet naast, maar mede op basis daarvan heb ik mijn Mol bepaald...
Vertel ! Vertel!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net nog een deel van de aflevering teruggekeken en twee specifieke momenten vielen me (opnieuw) op, omdat het zo vreemd is.
Misschien zit ik er compleet naast, maar mede op basis daarvan heb ik mijn Mol bepaald...
Ja, die reactie begrijp ik en het is misschien ook wat vaag, maar ik ben benieuwd of een ander het wellicht ook opgevallen is, zonder dat ik het benoem.quote:
Vertel gewoon wat je denkt, niemand kan hier toch iets meequote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die reactie begrijp ik en het is misschien ook wat vaag, maar ik ben benieuwd of een ander het wellicht ook opgevallen is, zonder dat ik het benoem.
Mijn voorspelling is terug te vinden in de prono, dus wat dat betreft geen geheimen of zo...
Ik denk dat Els de Mol is, zoals mijn prono ook aangeeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vertel gewoon wat je denkt, niemand kan hier toch iets mee
Op basis van wat..?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Els de Mol is, zoals mijn prono ook aangeeft.
En misschien ten onrechte, we'll see...
In eerste instantie op basis van de positie, de mogelijkheden en belangen tijdens de opdrachten en vandaag werd dat voor mij bevestigd door 2 momenten in de aflevering, toen ik specifiek op haar aan het letten was.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In eerste instantie op basis van de positie, de mogelijkheden en belangen tijdens de opdrachten en vandaag werd dat voor mij bevestigd door 2 momenten in de aflevering, toen ik specifiek op haar aan het letten was.
Wat die momenten zijn, hou ik nog even voor me. Mocht ik het fout hebben gehad en niemand anders heeft het benoemd, dan zal ik het bekend maken.
En nee, ik claim niet dat ik 100% zeker ben...
WATquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dat dat Gilles de presentator is. Maar ik zeg niet waarom.
We spelen hier niet nogmaals De mol. Je kunt dus gewoon je vermoedens delen. Daar is dit topic voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de reacties had ik beter niet kunnen verwijzen naar de 2 momenten die mij bij Els opgevallen zijn en had ik het bij mijn gisteren al geplaatste prono moeten laten.
Weer wat geleerd…
Laat hem dat lekker zelf bepalenquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We spelen hier niet nogmaals De mol. Je kunt dus gewoon je vermoedens delen. Daar is dit topic voor.
Aan de andere kant: het is lang geleden dat een wat ouder iemand de mol was en ze willen het ook niet te voorspelbaar maken door altijd voor hetzelfde soort type te gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
De theorie over het middelste busje en Hilde vind ik erg sterk, maar ik betwijfel wel (eigenlijk altijd wel) of de productie voor de oudste kandidaat gaat. Dat is toch altijd wel een beperking (lijkt me).
In de oorspronkelijke drie series juist niet, maar sinds de herrijzenis in 2016 idd wel. Ik zou iig geen mensen uitsluiten vanwege de leeftijd. Ze zijn sowieso allemaal fit genoeg bevonden om mee te doen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:19 schreef MMunkun het volgende:
Ik zou een oudere mol ook wel leuk vinden.
De Mol staat er wel een beetje bekend om dat er meestal gekozen wordt voor een relatief jonge mol
Heb hier over zitten nadenken, maar wat heb je aan deze kennis? De mol (waar het uiteindelijk om draait) kan in beide groepen hebben gezeten toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Door de test weten we nu dat een van de 5 die niet op een stoel zat niet de Mol is, toch?
Ja en je weet per definitie dat in elke groep (Aantal in de groep-1) niet de mol zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb hier over zitten nadenken, maar wat heb je aan deze kennis? De mol (waar het uiteindelijk om draait) kan in beide groepen hebben gezeten toch?
Mijn vermoedens/voorspelling deel ik normaal gesproken via het prono topic, zo ook nu.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We spelen hier niet nogmaals De mol. Je kunt dus gewoon je vermoedens delen. Daar is dit topic voor.
Hilde is mijn wens-molquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:41 schreef Jane het volgende:
Ja, ik zit samen met Tijn voorlopig in de Hilde-tunnel, maar weet ook dat het heel gevaarlijk is om op basis van (de acties van) 1 aflevering te oordelen. Montage, enz, enz, I know. Maar toch... dat Hilde ineens op 'Thuis' kwam, kwam wel heel goed uit.
Zoals gezegd gaat het mij om wie NIET de mol is in dat groepje zonder testuitslag. Daar heb je dus 5 personen (Hilde, Jan, Michèle, Pedro, Sarah) waarvan je weet dat 1 van die 5 niet de Mol is. Dat is aanzienlijk meer dan 1 van de 10 bij normale executies. Over enkele afleveringen kan dat gegeven interessant worden als er bijvoorbeeld nog maar 2 van die 5 over zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb hier over zitten nadenken, maar wat heb je aan deze kennis? De mol (waar het uiteindelijk om draait) kan in beide groepen hebben gezeten toch?
Alleen weet je dan niet zeker of niet één van de drie afvallers al eerder een rood scherm had gehad moeten hebben. Meestal in dit soort twists hebben we er niet zoveel aan, omdat ze pas helemaal op het eind vertellen hoe het zit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zoals gezegd gaat het mij om wie NIET de mol is in dat groepje zonder testuitslag. Daar heb je dus 5 personen (Hilde, Jan, Michèle, Pedro, Sarah) waarvan je weet dat 1 van die 5 niet de Mol is. Dat is aanzienlijk meer dan 1 van de 10 bij normale executies. Over enkele afleveringen kan dat gegeven interessant worden als er bijvoorbeeld nog maar 2 van die 5 over zijn.
SPOILER: Over een mol uit een oud seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Op welk vlak kan dat dan interessant zijn?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zoals gezegd gaat het mij om wie NIET de mol is in dat groepje zonder testuitslag. Daar heb je dus 5 personen (Hilde, Jan, Michèle, Pedro, Sarah) waarvan je weet dat 1 van die 5 niet de Mol is. Dat is aanzienlijk meer dan 1 van de 10 bij normale executies. Over enkele afleveringen kan dat gegeven interessant worden als er bijvoorbeeld nog maar 2 van die 5 over zijn.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Alleen weet je dan niet zeker of niet één van de drie afvallers al eerder een rood scherm had gehad moeten hebben. Meestal in dit soort twists hebben we er niet zoveel aan, omdat ze pas helemaal op het eind vertellen hoe het zit.De mol krijgt toch altijd een groen scherm, ongeacht wat ie invult? Of was ik today jaars old toen ik er achter kwam dat de test van de mol er wel degelijk toe doet?SPOILER: Over een mol uit een oud seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Heel eerlijk: dat weet ik eigenlijk ook niet, mede omdat je inderdaad niet weet of afvallers in aflevering 2, 3, 4 etc. al in aflevering 1 een rood scherm hadden moeten krijgen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op welk vlak kan dat dan interessant zijn?
Nee hoor, je hebt gelijk, de mol krijgt altijd een groen scherm. Op 1 keer na, omdat er een keer een opdracht aan de eliminatie vast hing. Die werd gespeeld door degene met het rode scherm, waarbij diegene de kans had een aantal vragen opnieuw te beantwoorden en zo toch nog een groen scherm te krijgen. Toen had de mol dus het rode scherm waardoor de mol de opdracht kon spelen, maar dat was dus niet het definitieve rode scherm zeg maar.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:00 schreef Dave het volgende:
[..]
De mol krijgt toch altijd een groen scherm, ongeacht wat ie invult? Of was ik today jaars old toen ik er achter kwam dat de test van de mol er wel degelijk toe doet?
Dat was zo dom en oneerlijk voor de rest.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gelijk, de mol krijgt altijd een groen scherm. Op 1 keer na, omdat er een keer een opdracht aan de eliminatie vast hing. Die werd gespeeld door degene met het rode scherm, waarbij diegene de kans had een aantal vragen opnieuw te beantwoorden en zo toch nog een groen scherm te krijgen. Toen had de mol dus het rode scherm waardoor de mol de opdracht kon spelen, maar dat was dus niet het definitieve rode scherm zeg maar.
Ja, dat was wat mij betreft het zwakste stuk uit De Mol ooit. Onbegrijpelijk dat ze dat gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat was zo dom en oneerlijk voor de rest.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat was zo dom en oneerlijk voor de rest.
Mwoah, was er zelf ook geen enorme fan van, maar na de uitleg hoe het allemaal gegaan is kon ik er wel een stuk beter mee leven.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was wat mij betreft het zwakste stuk uit De Mol ooit. Onbegrijpelijk dat ze dat gedaan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:54 schreef Dave het volgende:
Wel jammer dat die containeropdracht rechtstreeks gejat is van WIDM 2021 in Zuid-Afrika. Daar moesten kandidaten zich bevrijden uit houten kisten, maar 't idee blijft toch gelijk. Blijkt maar weer dat WIDM superieur is.Gilles op dat heliplatform ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Uhm, je weet dat er uit dat groepje minimaal 4 niet de mol zijn. En misschien zelfs 5 niet de mol zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat leuk dat je die theorie hier ook deelt!quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb wel een heel aardige theorie gelezen over Els op wiesidemol.com.
https://be.wieisdemol.com(...)sg2589398#msg2589398quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:17 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wat leuk dat je die theorie hier ook deelt!
Dit is gespeeld.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://be.wieisdemol.com(...)sg2589398#msg2589398
Haha.quote:
Ik vind het heel mooi gevonden en ik sluit ook helemaal niet uit dat dit er expres zo ingestopt is. Alleen... ik geloof eigenlijk niet dat de makers van De Mol het risico zouden nemen dat de naam van de mol zo snel uitlekt. Want dit lijkt wel heel goed verstopt te zijn (dat is het ook!), maar ze weten na al die jaren ook wel hoe ver sommige mensen gaan in hun speurwerk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://be.wieisdemol.com(...)sg2589398#msg2589398
Ik kan dat ook en dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:24 schreef Moira het volgende:
Ik vond dat niet per se bijzonder ver uit elkaar gespreid btw
Dat zat in het voorstukje voor morgenquote:
Oh, is dat een programma? Ik dacht gewoon thuis ...quote:Op zondag 30 maart 2025 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Is Thuis een beetje vergelijkbaar met GTST in Nederland? #durftevragen
Ja, maar ik heb beide nog nooit gekeken trouwens (en was dat ook niet van plan)quote:Op zondag 30 maart 2025 00:21 schreef NailQueen het volgende:
Is Thuis een beetje vergelijkbaar met GTST in Nederland? #durftevragen
Gewoon hetzelfde als vorige week.quote:
Fijn, deze link werkt wel direct zonder geoblock.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)mol-s13-aflevering-2
Let's go!
Veel focussen op de voeten en tenen inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dit seizoen geregisseerd door een voet-fetisjist?
Gert Verhulst zag ik wel net voordat de kandidaten die ook vonden, de rest herken ik tot nu toe ook niet.quote:
Gert Verhulst toch wel? De rest ken ik ook niet.quote:
Ja, had wel iets gemakkelijker gekund dit.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vond dit weer een opdracht waar te veel kon mislopen. Ze moesten op tijd omhoog/omlaag, ze moesten het anagram vinden, ze moesten de juiste geboortedatum kennen, ze moesten de juiste dieren vouwen en ze moesten die ook nog herkenbaar vouwen.
Dit is echt zo'n opdracht van "oei, niet veel gehaald, blijkbaar goed gemold!" terwijl het perfect normaal is dat je hier weinig haalt. 10 goed samenwerkende kandidaten zonder mol ertussen zouden hier ook niet eens de helft halen.
Swaziland bestaat niet meerquote:Op zondag 30 maart 2025 20:40 schreef Legoblokje het volgende:
Rusland, Wit-Rusland, Thailand, Swaziland, Nieuw-Zeeland, Finland, Estland, Letland, Nederland, Duitsland, Griekenland
Ow, ik riep te snel. Volgens wiki heet het in het Nederlands nog steeds Swaziland, terwijl de officiele naam Eswatini is.quote:
Ah, mooiquote:Op zondag 30 maart 2025 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, ik riep te snel. Volgens wiki heet het in het Nederlands nog steeds Swaziland, terwijl de officiele naam Eswatini is.
Geen sympathiek mens meer, of ze is de mol, of beide.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:57 schreef Aberkullie het volgende:
Ai Hilde toch, ineens geen leuk, tof mens meer
Nee, er zat geen 1000 euro in de koffer van de mol.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:58 schreef Koen66 het volgende:
Maarre.. Betekent dit nu dat Hilde de mol niet is
Ahja ik d8 alquote:Op zondag 30 maart 2025 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, er zat geen 1000 euro in de koffer van de mol.
Probleem is dat we nooit zeker weten wat Rusiana zou hebben gedaan, dus die kon gewoon volhouden dat zij wel voor de groep zou zijn gegaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Begrijp niet goed waarom die discussie alleen maar ging over Hilde die zou gaan en Rusiana die haar moest vertrouwen en de andere optie nauwelijks is besproken
Kwam wel geloofwaardiger over, Hilde was tegen het pathetische aan om haar te overtuigen.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Probleem is dat we nooit zeker weten wat Rusiana zou hebben gedaan, dus die kon gewoon volhouden dat zij wel voor de groep zou zijn gegaan.
Dat wel ja, ik wist ook al bijna zeker dat Hilde de koffer gewoon ging openen.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kwam wel geloofwaardiger over, Hilde was tegen het pathetische aan om haar te overtuigen.
Dat is geen gegeven. Alleen als de mol de kans heeft gehad om te wisselen. Dat kan, maar dan moet er niet meteen iemand achter je door de deur komen.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, er zat geen 1000 euro in de koffer van de mol.
Ja, dat bedoelde ik ook, maar omdat we nooit zeker weten of de mol gewisseld heeft, is de informatie niet heel nuttig. Buiten dat in ieder geval 2/3 van de overige 3 kandidaten niet goed bezig waren.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is geen gegeven. Alleen als de mol de kans heeft gehad om te wisselen. Dat kan, maar dan moet er niet meteen iemand achter je door de deur komen.
Uiteraard zijn er teveel variabelen om direct iets te zeggen.
Als Hilde de mol is, dan heeft ze moeten wisselen.
Als Hilde niet de mol is, dan zat de mol of niet bij de andere 3 kandidaten die ze mee had. Of de mol heeft kunnen wisselen.
De namen hem wel mee in de beelden van de mensen die hadden kunnen wisselen.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is geen gegeven. Alleen als de mol de kans heeft gehad om te wisselen. Dat kan, maar dan moet er niet meteen iemand achter je door de deur komen.
Als Hilde niet de mol is, dan zat de mol of niet bij de andere 3 kandidaten die ze mee had. Of de mol heeft kunnen wisselen.
De vraag is of Nimrod de koffer mocht wisselen, ondanks dat hij niet door de eerste ruimte is gekomen. Anders is de vraag wat ze hadden gedaan als hij als eerste aankwam. Dan hadden ze het bedrag niet kunnen tonen.
Ik zit dat stukje waarin de molkoffer besproken wordt even terug te kijken, Nimrod is wel degelijk in die ruimte geweest:quote:Op zondag 30 maart 2025 21:12 schreef eborn het volgende:
[..]
De vraag is of Nimrod de koffer mocht wisselen, ondanks dat hij niet door de eerste ruimte is gekomen. Anders is de vraag wat ze hadden gedaan als hij als eerste aankwam. Dan hadden ze het bedrag niet kunnen tonen.
Goed gespot!quote:Op zondag 30 maart 2025 21:20 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik zit dat stukje waarin de molkoffer besproken wordt even terug te kijken, Nimrod is wel degelijk in die ruimte geweest:
[ link | afbeelding ]
Inderdaad, dat is wel heel toevallig. Je kunt zo wel heel veilig wisselen. Je hebt daarna controle. Maar je moet wel echt buffelen op die fiets.quote:
Op zich geen slechte tactiek als mol. De kans dat je in het juiste groepje komt bij de overige opdrachten is ook niet extreem groot, hier heb je meer controle over.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is wel heel toevallig. Je kunt zo wel heel veilig wisselen. Je hebt daarna controle. Maar je moet wel echt buffelen op die fiets.
Worst case (🤓) scenario is dat de kandidaat de 900, 800, 700 en 600 heeft en 3.000 euro pakt. Maar die kans is natuurlijk niet heel groot.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich geen slechte tactiek als mol. De kans dat je in het juiste groepje komt bij de overige opdrachten is ook niet extreem groot, hier heb je meer controle over.
Dat is waar, maar de mol had dan wel eigenhandig door hard werken (fietsen) geld uit de pot kunnen houden. Het was natuurlijk geen garantie dat de kandidaat voor de koffer zou gaan. Dus had wel een mooie malactie kunnen zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef Legoblokje het volgende:
Als Nimrod de mol is en tot aan Gilles was geraakt (met een lager bedrag), had dit enkel een trucje geweest voor de kijkers en niet voor de kandidaten zelf.
Het was sowieso vooral nuttig voor de kijker. Buiten het potentieel eindbedrag, en voor 1 kandidaat potentieel het geld in de eigen koffer (in dit geval dus Hilde) is er eigenlijk heel weinig informatie die de overige kandidaten kregen.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef Legoblokje het volgende:
Dingetje is wel dat Nimrod zijn koffer in principe wel uit het spel was, de andere kandidaten hadden daar nooit in kunnen kijken of kunnen inschatten wat de waarde was. Als Nimrod de mol is en tot aan Gilles was geraakt (met een lager bedrag), had dit enkel een trucje geweest voor de kijkers en niet voor de kandidaten zelf.
Ik acht de kans toch groter dat de Mol wel minimaal één coupé verder is gekomen.
Het is nog knap lastig om precies te definiëren wat officieel een land is en wat niet, maar ik gok dat ze de ISO 3166-lijst hebben gebruikt: https://nl.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1quote:Op zondag 30 maart 2025 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Feitelijk, als bij die proef Engeland en Schotland niet goed zijn, dan is Nederland dat toch ook niet?
Engeland is een land binnen het Verenigd Koninkrijk, Nederland is een land binnen het Koninkrijk der Nederlanden
Nee, niet andermans koffer. De eigen koffer natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan me totaal niet voorstellen dat de mol tijd/gelegenheid heeft gehad om de bedragen in andermans koffer te wisselen. Kan me alleen ook niet voorstellen dat er zo'n enorme spoiler over wie niet de mol is in aflevering 2 wordt gestopt
Omdat de Mol sowieso de 1000 euro moet wisselen om uit de picture te blijven mocht de Mol niet tot het einde overblijven en een kandidaat heeft vier koffers waarbij op te maken is dat er waarschijnlijk 1000 euro in één van de vier koffers zit.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:02 schreef Yesse het volgende:
Dus waarom als mol kiezen voor zo'n hoog bedrag in je eigen koffer. Dan heb je wel heel veel vertrouwen in je eigen kunnen.
Maar dan kies je als mol dus niet voor mollen (maar 200 euro minder) maar voor een kans op afleiden van het publiek. En daarnaast, het is de eerste test, de kans is zeer groot dat de kandidaat met de meeste antwoorden goed (900 euro) puur toevallig meer vragen goed heeft als de kandidaat met de minste antwoorden goed. Je had net zo goed als mol ¤ 100 kunnen kiezen en dan voor het publiek kunnen benoemen "oooh nou dan weet ik nu dat ik mijn pijlen op anderen moet richten".quote:Op maandag 31 maart 2025 09:19 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Omdat de Mol sowieso de 1000 euro moet wisselen om uit de picture te blijven mocht de Mol niet tot het einde overblijven en een kandidaat heeft vier koffers waarbij op te maken is dat er waarschijnlijk 1000 euro in één van de vier koffers zit.
Als je een hoog bedrag doet zoals Hilde dan zou je kunnen denken dat ze de Mol op het spoor is door een hoge testscore, dus is het niet verrassend dat ze er een paar afleveringen in blijft, terwijl ze ook gewoon de Mol kan zijn.
Conclusie; we kunnen helemaal niks met deze opdracht.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan kies je als mol dus niet voor mollen (maar 200 euro minder) maar voor een kans op afleiden van het publiek. En daarnaast, het is de eerste test, de kans is zeer groot dat de kandidaat met de meeste antwoorden goed (900 euro) puur toevallig meer vragen goed heeft als de kandidaat met de minste antwoorden goed. Je had net zo goed als mol ¤ 100 kunnen kiezen en dan voor het publiek kunnen benoemen "oooh nou dan weet ik nu dat ik mijn pijlen op anderen moet richten".
Ik vermoed dat er maar weinig extra info uit de gesprekjes met de mol gehaald kan worden. Dat zou te doorzichtig zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:19 schreef Jane het volgende:
Als we de woorden van Gilles mogen geloven, dan kunnen we Alexy trouwens wel doorstrepen als potentiële mol. Want blijkbaar had de mol bij de drakentoren extra magneetletters bij zich om ongezien op de bordjes te plakken, maar durfde dat uiteindelijk niet aan. Maar ik neem aan dat de 'angst' van de mol niet zo groot was dat 'ie besloot maar helemaal niet aan die opdracht mee te doen en handdoeken te gaan vouwen.
Oh ik vatte de tekst op als dat dat nog steeds een optie was eigenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:19 schreef Jane het volgende:
Als we de woorden van Gilles mogen geloven, dan kunnen we Alexy trouwens wel doorstrepen als potentiële mol. Want blijkbaar had de mol bij de drakentoren extra magneetletters bij zich om ongezien op de bordjes te plakken, maar durfde dat uiteindelijk niet aan. Maar ik neem aan dat de 'angst' van de mol niet zo groot was dat 'ie besloot maar helemaal niet aan die opdracht mee te doen en handdoeken te gaan vouwen.
O, op zich kán het natuurlijk nog steeds, maar toch zou het in mijn ogen een beetje vreemd zijn om er als mol van te voren al vanaf te zien en gelijk in de andere groep te gaan zitten, waar je je waarschijnlijk niet op voorbereid hebt. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat de mol de letters wel bij zich had bij de toren, maar tijdens de opdracht merkte dat ongezien bijplakken niet zou lukken en dus op een andere manier heeft proberen te saboteren.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:06 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh ik vatte de tekst op als dat dat nog steeds een optie was eigenlijk.
Volgens mij mag hij maar één keer per aflevering de molkoffer gebruiken? Dus zal voor de trein zijn gegaan ipv de drakentorenquote:Op maandag 31 maart 2025 16:07 schreef Jane het volgende:
[..]
O, op zich kán het natuurlijk nog steeds, maar toch zou het in mijn ogen een beetje vreemd zijn om er als mol van te voren al vanaf te zien en gelijk in de andere groep te gaan zitten, waar je je waarschijnlijk niet op voorbereid hebt. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat de mol de letters wel bij zich had bij de toren, maar tijdens de opdracht merkte dat ongezien bijplakken niet zou lukken en dus op een andere manier heeft proberen te saboteren.
Is dat zo? Ik kan me niet herinneren dat dat gezegd is.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij maar één keer per aflevering de molkoffer gebruiken? Dus zal voor de trein zijn gegaan ipv de drakentoren
jawel, dat heb ik wel zeker gehoord.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me niet herinneren dat dat gezegd is.
Ik denk dat voor de groep gaan in deze fase ook dom kan zijn, want dan weet iedereen meteen dat jij de mol niet bent. Bovendien was het een heel mooie kans om erachter te komen hoe goed / slecht je score was op de vorige test. Je weet dat vrijwel iedereen er gebruik van zou maken, dus zo enorm kwalijk zullen ze het je niet nemen.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor jezelf gaan na een afspraak dat je dat niet zou doen is in deze fase van het spel nogal stom.
Al zal Hilde nu wel denken dat een van haar spreidingsdoelwitten de mol is met haar op 1 na best gemaakte test.
Dit was echt bizarquote:Op zondag 30 maart 2025 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vond dit weer een opdracht waar te veel kon mislopen. Ze moesten op tijd omhoog/omlaag, ze moesten het anagram vinden, ze moesten de juiste geboortedatum kennen, ze moesten de juiste dieren vouwen en ze moesten die ook nog herkenbaar vouwen.
Dit is echt zo'n opdracht van "oei, niet veel gehaald, blijkbaar goed gemold!" terwijl het perfect normaal is dat je hier weinig haalt. 10 goed samenwerkende kandidaten zonder mol ertussen zouden hier ook niet eens de helft halen.
Sterker nog Alexy tikt gewoon nog een paar keer op -60 seconden.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit was echt bizar![]()
En ze moesten ook nog de instructievideos bedienen met een handdoek met kans op -60 seconden
Ik vond het op zich knap/bijzonder dat hij dat een paar keer achter elkaar kon doen…quote:Op maandag 31 maart 2025 21:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Sterker nog Alexy tikt gewoon nog een paar keer op -60 seconden.
Nu heeft ze thuis vast weer ruzie met haar manquote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En mijn papa heet… RA-DO-SLAV!
RA-DO-SLAV!!!!!
Ik wilde niet te veel zeuren maar ik vind de hele molkoffer alweer een hele vermoeiende gimmick.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:22 schreef Japepk het volgende:
Ik weet niet wat het was deze aflevering, maar het kwam niet van de grond voor mijn gevoel. Vooral de opdracht in de trein kwam niet lekker in beeld vond ik. Daar zaten veel stukken in waar enorm veel tijd tussen heeft gezeten, terwijl het leek alsof het achter elkaar door ging. Dat sloot niet lekker aan ofzo. Ennn de Mol koffer vind ik dubieus in deze. Vooral omdat er verteld wordt dat er in die van de Mol 1000 zit, terwijl dat niet zo is. Of gooien ze het op, op het moment dat dat werd gezegd, zat er nog 1000 in? Ook erg naïef van Hilde om die molkoffer te vergeten. Geen sympathieke vrouw. Sowieso een redelijk bleue groep, waarbij al 2 sterkere karakters zijn vertrokken.
Sterke analyse ja, dat zou Hilde toch wel tot kandidaat bestempelen. Vraag me tevens af of er iets op te maken is uit de beelden in de eerste coupé: welke persoon had relatief veel tijd om het kaartje te wisselen na vrij te zijn gekomen? Het is vrij riskant natuurlijk als je weet dat er nog (veel) mensen na jou vrij kunnen komen.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:02 schreef Yesse het volgende:
Dus waarom als mol kiezen voor zo'n hoog bedrag in je eigen koffer. Dan heb je wel heel veel vertrouwen in je eigen kunnen.
De meeste tijd had Jan. Hij ging als laatste de deur door en na hem zat-ie op slot, waardoor Nimrod hem niet kon volgen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
welke persoon had relatief veel tijd om het kaartje te wisselen na vrij te zijn gekomen?
de meeste tijd had nimrod, na hem kon er zeker niemand meer komen zowel van de achterste wagon niet en die daarvoor niet. ik vond het ook erg vreemd dat hij echt vrij was een seconde nadat jan de deur had bereikt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
De meeste tijd had Jan. Hij ging als laatste de deur door en na hem zat-ie op slot, waardoor Nimrod hem niet kon volgen.
[ afbeelding ]
Nimrod kon niet toch, de deur was al op slot.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:13 schreef lylastich het volgende:
[..]
de meeste tijd had nimrod, na hem kon er zeker niemand meer komen zowel van de achterste wagon niet en die daarvoor niet. ik vond het ook erg vreemd dat hij echt vrij was een seconde nadat jan de deur had bereikt.
ik denk niet dat hij uit het raam gesprongen is om op die fiets te komen, dus is wel degelijk tussen de twee wagons eruit gegaan en heeft tijd gehad om de molkoffer te gebruiken. ik heb verder geen verdenkingen tegen nimrod hoor maar als het om de meeste tijd gaat was hij dat wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:13 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nimrod kon niet toch, de deur was al op slot.
Oh ja mijn gedacht was die deur is op slot dus hij moet een andere in/uitgang hebben gebruiktquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:17 schreef lylastich het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij uit het raam gesprongen is om op die fiets te komen, dus is wel degelijk tussen de twee wagons eruit gegaan en heeft tijd gehad om de molkoffer te gebruiken. ik heb verder geen verdenkingen tegen nimrod hoor maar als het om de meeste tijd gaat was hij dat wel.
Het was gewoon in beeld in de compilatie dat iedereen (behalve Pasquino) door die ruimte met de verborgen koffer liep. Nimrod was de laatste, met fiets.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:17 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh ja mijn gedacht was die deur is op slot dus hij moet een andere in/uitgang hebben gebruikt
Ah dan heb ik dat niet bewust opgeslagenquote:Op dinsdag 1 april 2025 14:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het was gewoon in beeld in de compilatie dat iedereen (behalve Pasquino) door die ruimte met de verborgen koffer liep. Nimrod was de laatste, met fiets.
Maar goed, je kan er weinig aan concluderen lijkt me.
Viel nog mee dat ze de volgorde uiteindelijk hebben geraden.quote:Op zondag 6 april 2025 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Desalniettemin vind ik een perfect logische 0 ¤
Verbaasde me eigenlijk dat de heren al niet na 10 minuten alles kapot hadden gemaakt (tenzij dat gebeurde en ze wat geprutst hebben met de tijdlijn om het wat spannender te maken)quote:Op zondag 6 april 2025 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Viel nog mee dat ze de volgorde uiteindelijk hebben geraden.
In Thailand iets regelen is per definitie niet makkelijkquote:Op zondag 6 april 2025 20:38 schreef Felagund het volgende:
Dit is wel leuk gedaan, ben benieuwd hoe makkelijk het is om dit te regelen.
Zoals ik het nu begrijp wordt het alleen in de auto's uitgezonden.quote:Op zondag 6 april 2025 20:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In Thailand iets regelen is per definitie niet makkelijk
Ik zat net aan die rode draad te denken, tijdens aflevering 3…quote:Op zondag 6 april 2025 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
ik begin nu aan aflevering 2, wel een voetfetish deze regisseur
Ja, niks voor haar!quote:Op zondag 6 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Moeder Theresa had dus geen balletjes gekocht, verrassend.
Nou ja, het was wel waarom Jan het een goed idee vond om in de meloenen te gaan kijken. En Jan is niet de mol, zoals we nu weten. Dus hij is wel echt om de tuin geleid vanwege de boor.quote:Op zondag 6 april 2025 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Behalve de meloenboor is de molkoffer niet aan de orde geweest.
Ik vond dat niet zo'n sterk wapen, zoals door de mol in het gesprek met Gilles beweerd werd…
Tja, ik verdacht haar na aflevering 1 en ik sluit het nog steeds niet uit...quote:Op zondag 6 april 2025 21:31 schreef Aberkullie het volgende:
Zul je zien dat Hilde de mol is, dan zit ze in elke aflevering
Ik denk niet dat ze de Mol is, maar dat ze door haar gedrag, en daardoor prima beeldmateriaal, een prima afleidende factor is voor de persoon die wel de Mol is.quote:Op zondag 6 april 2025 21:31 schreef Aberkullie het volgende:
Zul je zien dat Hilde de mol is, dan zit ze in elke aflevering
In Vlaanderen zegt een meerderheid steken. Denk ik.quote:Op zondag 6 april 2025 21:45 schreef Felagund het volgende:
In de koffer stoppen is toch normaal Nederlands hier?
Ja, maar die Belgen kunnen elkaar onderling vaak niet eens verstaan, omdat ze per regio soms heel andere woorden gebruiken…quote:Op zondag 6 april 2025 21:45 schreef Felagund het volgende:
In de koffer stoppen is toch normaal Nederlands hier?
Nog even en ze wil met iemand een bondjequote:Op zondag 6 april 2025 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de Mol is, maar dat ze door haar gedrag, en daardoor prima beeldmateriaal, een prima afleidende factor is voor de persoon die wel de Mol is.
Getverdemme!
Met een 'echte' 800 euro in haar koffer vorige week zou ze dat niet nodig moeten hebben…quote:Op zondag 6 april 2025 21:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nog even en ze wil met iemand een bondje
Na de in de blubber verloren schoen van Hilde in de trailer voor deze aflevering viel me dat vorige week al op. En nu dus weer een voetmassage…quote:
Ik vind de dames niet zo leuk. Ja Els gaat wel, maar twee vergeet ik elke week dat ze meedoen en Hilde begint op mijn zenuwen te werken.quote:Op zondag 6 april 2025 21:04 schreef Aberkullie het volgende:
Ik weet niet maar ik vind de hele groep niet zo dit jaar, kom er niet lekker in
Janquote:
Het lijkt sowieso heel erg door de redactie bedacht en niet door de mol.quote:Op zondag 6 april 2025 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Behalve de meloenboor is de molkoffer niet aan de orde geweest.
Ik vond dat niet zo'n sterk wapen, zoals door de mol in het gesprek met Gilles beweerd werd…
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso heel erg door de redactie bedacht en niet door de mol.
Vraag me sowieso af of de mol enige werkelijke invloed had op de kofferquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso heel erg door de redactie bedacht en niet door de mol.
Ik heb alleen het idee dat de Mol mag kiezen bij welke opdracht de molkoffer relevant is.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af of de mol enige werkelijke invloed had op de koffer
Hoe krijg je het missen van een aflevering voor elkaar ?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:12 schreef Moira het volgende:
Pedro Hilde Alexy Michele, ik denk dat 1 van die 4 de mol is![]()
Ik heb trouwens alsnog aflevering 2 gemist en dus ook de prono voor aflevering 3heb ze zondag allebei achter elkaar gekeken
Wat ongelofelijk onleuk zeg.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:36 schreef Evangelion het volgende:
Eerste leuke molletje dit jaar
Bekijk deze YouTube-video
Ik vond de radio opdracht juist goed passend. Het vulde mooi de autorit op nu ze niet zelf hoeven te rijden.quote:Op zondag 6 april 2025 23:47 schreef Japepk het volgende:
Het is wel fijn om te zien dat de Mol overeind blijft ook zonder bizarre plottwists. We zagen nu een aflevering met een lastig haalbare opdracht én een flauwe 'geld uit de potdracht'. Alsnog weten de makers met gave visuals en goede storytelling een fraaie aflevering neer te zetten. De Radio Mol opdracht vond ik wat topzwaar? Grote opzet voor een uiteindelijk simpele quiz. Wellicht moest de troef van de molbiecht het veel elan geven, maar dat was geen heel waardevolle biecht waar wat uit te halen is. De opzet via de radio was leuk, maar ik dacht dat er meer zou komen.
Nimrod doet mij aan een eerdere deelnemer denken, maar kom niet op zijn naamquote:De groep dit jaar is wat gezapig. Ik kan nu de namen van de 2 dames die kleurloos blijven niet eens noemen. Els is een opvallend karakter, Hilde zit wat in de irritatiezonde. Eigenlijk is alleen Nimrod nu nog een leuke deelnemer. Pedro en Alexy zijn prima gasten, maar ook geen bijzondere sfeermakers.
Lancelot?quote:Op woensdag 9 april 2025 10:45 schreef GereDathan het volgende:
Nimrod doet mij aan een eerdere deelnemer denken, maar kom niet op zijn naam
Lancelot inderdaad!quote:Op woensdag 9 april 2025 10:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lancelot?
Dat had ik al qua vreemde naam en toen ook qua accent/gedrag. Maar Lancelot leek me wel slimmer ... (inb4 Nimrod is de mol)
Dit was WIDM toch als ik me goed herinner? Ik dacht ook al, dit is al es geweest...quote:Op woensdag 9 april 2025 10:41 schreef GereDathan het volgende:
Als je vorig seizoen hebt gezien als kandidaat, dan had je toch moeten weten dat als er geen opdracht is dat je niks moet doen? Vorig jaar moesten ze bij dat zwembad / spa gewoon blijven zitten.
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was WIDM toch als ik me goed herinner? Ik dacht ook al, dit is al es geweest...
Ik denk dat Nimrod stiekem heel slim is.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lancelot?
Dat had ik al qua vreemde naam en toen ook qua accent/gedrag. Maar Lancelot leek me wel slimmer ... (inb4 Nimrod is de mol)
En ik denk dat maar weinig Vlamingen de Nederlandse versie hebben gezien dus heel raar is het niet dat de kandidaten niet rustig blijven zitten.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was WIDM toch als ik me goed herinner? Ik dacht ook al, dit is al es geweest...
In Argentinië hadden ze ook een opdracht via de radio en die vond ik destijds echt briljant (nog steeds een van de beste proeven ooit). Daarbij vergeleken was dit een beetje simpel, maar op zichzelf was het heel aardig natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:45 schreef GereDathan het volgende:
Ik vond de radio opdracht juist goed passend. Het vulde mooi de autorit op nu ze niet zelf hoeven te rijden.
Zegt op zich niet echt veel. Degene met het grootste negatieve bedrag ligt er al uit.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
Follow The Money, samengesteld door een Belgische Molloot…
Er is ook nog maar 1 opdracht geweest waarbij negatieve bedragen het resultaat konden zijn, dus dat is geen echte graadmeter…quote:Op woensdag 9 april 2025 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Zegt op zich niet echt veel. Degene met het grootste negatieve bedrag ligt er al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |