WATquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dat dat Gilles de presentator is. Maar ik zeg niet waarom.
We spelen hier niet nogmaals De mol. Je kunt dus gewoon je vermoedens delen. Daar is dit topic voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de reacties had ik beter niet kunnen verwijzen naar de 2 momenten die mij bij Els opgevallen zijn en had ik het bij mijn gisteren al geplaatste prono moeten laten.
Weer wat geleerd…
Laat hem dat lekker zelf bepalenquote:Op woensdag 26 maart 2025 02:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We spelen hier niet nogmaals De mol. Je kunt dus gewoon je vermoedens delen. Daar is dit topic voor.
Aan de andere kant: het is lang geleden dat een wat ouder iemand de mol was en ze willen het ook niet te voorspelbaar maken door altijd voor hetzelfde soort type te gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
De theorie over het middelste busje en Hilde vind ik erg sterk, maar ik betwijfel wel (eigenlijk altijd wel) of de productie voor de oudste kandidaat gaat. Dat is toch altijd wel een beperking (lijkt me).
In de oorspronkelijke drie series juist niet, maar sinds de herrijzenis in 2016 idd wel. Ik zou iig geen mensen uitsluiten vanwege de leeftijd. Ze zijn sowieso allemaal fit genoeg bevonden om mee te doen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:19 schreef MMunkun het volgende:
Ik zou een oudere mol ook wel leuk vinden.
De Mol staat er wel een beetje bekend om dat er meestal gekozen wordt voor een relatief jonge mol
Heb hier over zitten nadenken, maar wat heb je aan deze kennis? De mol (waar het uiteindelijk om draait) kan in beide groepen hebben gezeten toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Door de test weten we nu dat een van de 5 die niet op een stoel zat niet de Mol is, toch?
Ja en je weet per definitie dat in elke groep (Aantal in de groep-1) niet de mol zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb hier over zitten nadenken, maar wat heb je aan deze kennis? De mol (waar het uiteindelijk om draait) kan in beide groepen hebben gezeten toch?
Mijn vermoedens/voorspelling deel ik normaal gesproken via het prono topic, zo ook nu.quote:Op woensdag 26 maart 2025 02:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We spelen hier niet nogmaals De mol. Je kunt dus gewoon je vermoedens delen. Daar is dit topic voor.
Hilde is mijn wens-molquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:41 schreef Jane het volgende:
Ja, ik zit samen met Tijn voorlopig in de Hilde-tunnel, maar weet ook dat het heel gevaarlijk is om op basis van (de acties van) 1 aflevering te oordelen. Montage, enz, enz, I know. Maar toch... dat Hilde ineens op 'Thuis' kwam, kwam wel heel goed uit.
Zoals gezegd gaat het mij om wie NIET de mol is in dat groepje zonder testuitslag. Daar heb je dus 5 personen (Hilde, Jan, Michèle, Pedro, Sarah) waarvan je weet dat 1 van die 5 niet de Mol is. Dat is aanzienlijk meer dan 1 van de 10 bij normale executies. Over enkele afleveringen kan dat gegeven interessant worden als er bijvoorbeeld nog maar 2 van die 5 over zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb hier over zitten nadenken, maar wat heb je aan deze kennis? De mol (waar het uiteindelijk om draait) kan in beide groepen hebben gezeten toch?
Alleen weet je dan niet zeker of niet één van de drie afvallers al eerder een rood scherm had gehad moeten hebben. Meestal in dit soort twists hebben we er niet zoveel aan, omdat ze pas helemaal op het eind vertellen hoe het zit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zoals gezegd gaat het mij om wie NIET de mol is in dat groepje zonder testuitslag. Daar heb je dus 5 personen (Hilde, Jan, Michèle, Pedro, Sarah) waarvan je weet dat 1 van die 5 niet de Mol is. Dat is aanzienlijk meer dan 1 van de 10 bij normale executies. Over enkele afleveringen kan dat gegeven interessant worden als er bijvoorbeeld nog maar 2 van die 5 over zijn.
SPOILER: Over een mol uit een oud seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Op welk vlak kan dat dan interessant zijn?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zoals gezegd gaat het mij om wie NIET de mol is in dat groepje zonder testuitslag. Daar heb je dus 5 personen (Hilde, Jan, Michèle, Pedro, Sarah) waarvan je weet dat 1 van die 5 niet de Mol is. Dat is aanzienlijk meer dan 1 van de 10 bij normale executies. Over enkele afleveringen kan dat gegeven interessant worden als er bijvoorbeeld nog maar 2 van die 5 over zijn.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Alleen weet je dan niet zeker of niet één van de drie afvallers al eerder een rood scherm had gehad moeten hebben. Meestal in dit soort twists hebben we er niet zoveel aan, omdat ze pas helemaal op het eind vertellen hoe het zit.De mol krijgt toch altijd een groen scherm, ongeacht wat ie invult? Of was ik today jaars old toen ik er achter kwam dat de test van de mol er wel degelijk toe doet?SPOILER: Over een mol uit een oud seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |