Deze afvaller was sowieso altijd wel aanwezigquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was echt wel zo'n typische aflevering waarbij de afvaller extra in de schijnwerpers werd gezet.
Hilde was alle afleveringen extreem zichtbaarquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was echt wel zo'n typische aflevering waarbij de afvaller extra in de schijnwerpers werd gezet.
Toch wel dusquote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Geen molkoffer deze aflevering?
Niet dat ik het erg vind...
Toch wel dus.quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Oortje…quote:Op zondag 20 april 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Omdat ze vooraan zaten.quote:Op zondag 20 april 2025 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Pedro en Michelle werden door de chauffeurs van beide auto's het tankstation in gedirigeerd, toch?
Ja, de Mol wil sowieso in de auto blijven. Daar wordt uiteindelijk de opdracht beslist.quote:Op zondag 20 april 2025 21:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat ze vooraan zaten.
Misschien eens checken of altijd dezelfden vooraan en achteraan zitten, iemand die is gewisseld zou dan de mol kunnen zijn.
Noem 1 aflevering waarin Hilde niet extreem in de schijnwerpers stondquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Michèle had ook een oortje in. Wellicht dat de muziek in werkelijkheid daar op afgespeeld werd in plaats van in het tankstation zelf.quote:Op maandag 21 april 2025 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze kwam ik tegen.
https://imgur.com/8UZYGA9
Dus Pedro de mol?
Hier schijnt dat te zien te zijn, maar ik vind het vaag.quote:Op maandag 21 april 2025 00:50 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Michèle had ook een oortje in. Wellicht dat de muziek in werkelijkheid daar op afgespeeld werd in plaats van in het tankstation zelf.
Volgens Gilles was het oortje niet te zien. Dit is veels te overduidelijk.quote:Op maandag 21 april 2025 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze kwam ik tegen.
https://imgur.com/8UZYGA9
Dus Pedro de mol?
Klopt, daardoor is zij juist weer heel hoog op mijn lijstje gekomen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef golfer het volgende:
Mijn mol blijft nog steeds Pedro met als reserverol Nimrod.
Ik vond Michele in deze uitzending ook wat raar doen met het steeds laten vallen van die schotroos bij de trampoline.
Die huidaandoening (verstoringen in de productie van het huidpigment) noemt men Vitiligo…quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef TLC het volgende:
Totaal niet relevant maar ik ben toch n beetje nieuwsgierig wat er met de huid van Sarah is, leuke kandidate trouwens !
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die huidaandoening (verstoringen in de productie van het huidpigment) noemt men Vitiligo…
Ik kan nooit meer gewoon de auto voltanken zonder het beeld van haar met 'haar poep' vrijend tegen het stuur.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:41 schreef BE het volgende:
Hier in huis ging ook de vlag uit toen het scherm van Hilde rood werd.Ze zat bij ons allemaal heel diep in de irritantiezone!
Idd getverdemmequote:Op woensdag 23 april 2025 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer gewoon de auto voltanken zonder het beeld van haar met 'haar poep' vrijend tegen het stuur.
Ja, dit dacht ik zelf ook. Je zit te dicht op elkaar. Ik zou als mol iig doodsbang zijn dat de ander die muziek zou horen.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:25 schreef TLC het volgende:
Als je met 1 ander in een auto zit zou je dat toch ook n beetje moeten horen ? Ik bedoel dat Clouseau nummer werd best luid gespeeld in de winkel en dat zou je toch ook n beetje moeten meekrijgen als iemand dichtbij je n oortje in heeft
Ja de kans om betrapt te worden is veels te groot, met hardere muziek om je heen is de kans kleiner dat n ander wat hoortquote:Op woensdag 23 april 2025 00:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dit dacht ik zelf ook. Je zit te dicht op elkaar. Ik zou als mol iig doodsbang zijn dat de ander die muziek zou horen.
Ergens ook wel weer grappig als Nimrod het oortje in had en Hilde bezig ging aan een halve aanranding.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:00 schreef TLC het volgende:
Bij Pedro en Nimrod zou een oortje veels te veel opvallen (dicht bij elkaar in de auto zie je dat echt wel), als t wat afgedekt kan worden door haren is dat veel handiger.
Och wat was zij vervelend inderdaad . Het komt niet vaak voor dat iemand in België meedoet voor de aandacht maar zij was er zeker één. Sinds de treinkoffer zat zij bij mij in de irritatiezone.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:41 schreef BE het volgende:
Hier in huis ging ook de vlag uit toen het scherm van Hilde rood werd.Ze zat bij ons allemaal heel diep in de irritantiezone!
Ja, maar er zitten dit jaar ook wel erg veel opdrachten tussen waarbij het maximumbedrag ook zonder Mol gewoon onhaalbaar is. Vaak lukt de helft al niet eens.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:42 schreef The_Playmaker het volgende:
Als deze groep zo doorgaat dan gaat dat lage bedrag uit seizoen 9 nog verbroken worden.
De muziek is waarschijnlijk niet echt in de winkel afgespeeld. Dan zou je montagetechnisch amper dialoog van Pedro en Michele kunnen onderscheiden. Daarom zijn zij ook beide met een oortje gespot; waarschijnlijk werd daar de muziek uiteindelijk op afgespeeld.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:25 schreef TLC het volgende:
Als je met 1 ander in een auto zit zou je dat toch ook n beetje moeten horen ? Ik bedoel dat Clouseau nummer werd best luid gespeeld in de winkel en dat zou je toch ook n beetje moeten meekrijgen als iemand dichtbij je n oortje in heeft
Doet ie het bij jou wel?quote:Op zondag 27 april 2025 20:01 schreef Klaverblauwtje het volgende:
En we zijn begonnen!
Verdorie, nog een terugblik met Hilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Dat is de tvzenderquote:Op zondag 27 april 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kom je op Play4?
Die direct toch gewoon door naar goplay.be?
Dat is volgens mij gewoon de zender waarop het afgespeeld wordtquote:Op zondag 27 april 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kom je op Play4?
Die direct toch gewoon door naar goplay.be?
Ach, dan heb je in ieder geval wel de Hilde-vrije avondquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 19:32 schreef Aberkullie het volgende:
Een hele aflevering zonder Hilde vandaag
Ah, kanaaltje 4 van Go Play (of zo)…quote:Op zondag 27 april 2025 20:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon de zender waarop het afgespeeld wordt
De RTL4 van Vlaanderenquote:Op zondag 27 april 2025 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, kanaaltje 4 van Go Play (of zo)…
De laatste afvaller komt als verrassing terug in het spel en heeft meteen 2 vrijstellingen gekregenquote:Op zondag 27 april 2025 20:21 schreef Felagund het volgende:
Ik schakel nu pas in en krijg ook de foutcode, niets gemist tot nu toe dus?
Ik heb het gevoel dat jij aan mijn poten aan het zagen bent.quote:Op zondag 27 april 2025 20:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De laatste afvaller komt als verrassing terug in het spel en heeft meteen 2 vrijstellingen gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |