Doet ie het bij jou wel?quote:Op zondag 27 april 2025 20:01 schreef Klaverblauwtje het volgende:
En we zijn begonnen!
Verdorie, nog een terugblik met Hilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Dat is de tvzenderquote:Op zondag 27 april 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kom je op Play4?
Die direct toch gewoon door naar goplay.be?
Dat is volgens mij gewoon de zender waarop het afgespeeld wordtquote:Op zondag 27 april 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kom je op Play4?
Die direct toch gewoon door naar goplay.be?
Ach, dan heb je in ieder geval wel de Hilde-vrije avondquote:
quote:Op zondag 27 april 2025 19:32 schreef Aberkullie het volgende:
Een hele aflevering zonder Hilde vandaag
Ah, kanaaltje 4 van Go Play (of zo)…quote:Op zondag 27 april 2025 20:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon de zender waarop het afgespeeld wordt
De RTL4 van Vlaanderenquote:Op zondag 27 april 2025 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, kanaaltje 4 van Go Play (of zo)…
De laatste afvaller komt als verrassing terug in het spel en heeft meteen 2 vrijstellingen gekregenquote:Op zondag 27 april 2025 20:21 schreef Felagund het volgende:
Ik schakel nu pas in en krijg ook de foutcode, niets gemist tot nu toe dus?
Ik heb het gevoel dat jij aan mijn poten aan het zagen bent.quote:Op zondag 27 april 2025 20:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De laatste afvaller komt als verrassing terug in het spel en heeft meteen 2 vrijstellingen gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |