O man ik hoop hetquote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Veel mensen denken dat Hilde gaat afvallen. Is er een reden voor of is het gewoon wishful thinking?
Van de overgebleven personen is ze minst verdachte qua Mol.quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Veel mensen denken dat Hilde gaat afvallen. Is er een reden voor of is het gewoon wishful thinking?
Het "oudje" valt meestal af als ze nog met 6 à 7 zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wil jou wel eens zien Servisch te proberen te ontcijferen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:12 schreef Evangelion het volgende:
Dit is niet eerlijk, Els is aziatisch!
Bij dat soort groepsopdrachten waar je het opneemt tegen externen, denk ik dat het groepsgevoel toch al snel overneemt.quote:Op zondag 13 april 2025 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Als Mol ben je toch niet blij met 2000 euro in de pot…
Hier zit je ook zo dicht op elkaar dat mollen wat lastiger wordt.quote:Op zondag 13 april 2025 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij dat soort groepsopdrachten waar je het opneemt tegen externen, denk ik dat het groepsgevoel toch al snel overneemt.
Een van de vorige seizoenen (toen ze samen een fort of zoiets moesten beschermen), ging de mol ook mee in het enthousiasme.
En Sarah aan haar vitiligo…?quote:Op zondag 13 april 2025 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die DJ's weten natuurlijk niet dat ze Hilde kunnen herkennen aan haar fucked-up tenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |