Dat zou zomaar kunnen, een mondharmonica past er gemakkelijk inquote:
Ik las dat hier laatst ook al een keer, maar kon het me niet herinneren dat dat zo was eigenlijk. Maar dacht dat dat aan mij lag. Ik meende dat dat gewoon als zijnde de opdracht werd gepresenteerdquote:
Dat lijkt me niet want dan zou je dus de drie kandidaten in de heli al uit kunnen sluiten. Dat is een veels te groot deel van de totale groep.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:16 schreef TLC het volgende:
omdat ik serieus denk dat de mol zelf het koffertje overhandigd heeft op het helicopterplatform
Toch denk ik dat dat typisch zoiets is wat je in een laatste aflevering te zien krijgt, waarbij de mol zijn helm afdoetquote:Op donderdag 10 april 2025 09:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet want dan zou je dus de drie kandidaten in de heli al uit kunnen sluiten. Dat is een veels te groot deel van de totale groep.
Mwa, de motorrijder ging al op weg toen alle kandidaten nog in de containers zaten. Dan moet je dus gaan werken met een wisseltruc bij de toren, terwijl de andere kandidaten daar niet zijn aangekomen. Hoe wil je dat als productie doen?quote:Op donderdag 10 april 2025 09:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch denk ik dat dat typisch zoiets is wat je in een laatste aflevering te zien krijgt, waarbij de mol zijn helm afdoet
Volgens mij heb je als mol tijd genoeg om bij de wolkenkrabber te geraken (met hulp van de productie) als je als laatste uit de container komt, we weten immers niet wat die kandidaten toen gedaan hebben omdat ze niet meededen aan de vervolgopdracht.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, de motorrijder ging al op weg toen alle kandidaten nog in de containers zaten. Dan moet je dus gaan werken met een wisseltruc bij de toren, terwijl de andere kandidaten daar niet zijn aangekomen. Hoe wil je dat als productie doen?
Lijkt me vreemd dat de rest van de groep uit elkaar gehaald zou worden of dat er dus eentje apart gehouden zou worden.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij heb je als mol tijd genoeg om bij de wolkenkrabber te geraken (met hulp van de productie) als je als laatste uit de container komt, we weten immers niet wat die kandidaten toen gedaan hebben omdat ze niet meededen aan de vervolgopdracht.
Dat zijn gewoon dingen die in de opdracht thuis hoorden. We hebben Jan net zo goed meloenen zien stukslaan, bijvoorbeeld. Ik vind dat niet perse verdacht. Zowel Rusiana als Jan gingen mee in die voorstellen.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:46 schreef TLC het volgende:
Trouwens, Pedro en Alexy worden te obvious in beeld gebracht als mol; Pedro met het in stukken slaan van watermeloenen en Alexy vorige week met die handdoek op de -30 knop.
Het welbekende Roos Moggre verschijnsel
Tsja we dachten ook dat de rol van Nimrod uitgespeeld was in de trein, hij en Pasqual zijn toen ook uit elkaar gehaaldquote:Op donderdag 10 april 2025 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd dat de rest van de groep uit elkaar gehaald zou worden of dat er dus eentje apart gehouden zou worden.
Dat vind ik iets anders dan expliciet de Mol van de groep splitsen om hem/haar in zo'n motorpak te hijsen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja we dachten ook dat de rol van Nimrod uitgespeeld was in de trein, hij en Pasqual zijn toen ook uit elkaar gehaald
Dat is te opvallend en voor mij daarmee geen goede hint.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bespreken we hier ook hints? Hoorde namelijk wel een mooie naar Sarah in Trust Nobody. Nou is Sarah naast Els wel één van de kanshebbers voor mij, dus misschien is het ook wel een beetje projectie.
"Als Gilles de letters op tafel toont - die kunnen gebruikt worden om de anagrammen te saboteren - ligt de naam sara er omgekeerd."
[ afbeelding ]
En de R is ook geen spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 11 april 2025 09:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is te opvallend en voor mij daarmee geen goede hint.
O man ik hoop hetquote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Veel mensen denken dat Hilde gaat afvallen. Is er een reden voor of is het gewoon wishful thinking?
Van de overgebleven personen is ze minst verdachte qua Mol.quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Veel mensen denken dat Hilde gaat afvallen. Is er een reden voor of is het gewoon wishful thinking?
Het "oudje" valt meestal af als ze nog met 6 à 7 zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wil jou wel eens zien Servisch te proberen te ontcijferen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:12 schreef Evangelion het volgende:
Dit is niet eerlijk, Els is aziatisch!
Bij dat soort groepsopdrachten waar je het opneemt tegen externen, denk ik dat het groepsgevoel toch al snel overneemt.quote:Op zondag 13 april 2025 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Als Mol ben je toch niet blij met 2000 euro in de pot…
Hier zit je ook zo dicht op elkaar dat mollen wat lastiger wordt.quote:Op zondag 13 april 2025 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij dat soort groepsopdrachten waar je het opneemt tegen externen, denk ik dat het groepsgevoel toch al snel overneemt.
Een van de vorige seizoenen (toen ze samen een fort of zoiets moesten beschermen), ging de mol ook mee in het enthousiasme.
En Sarah aan haar vitiligo…?quote:Op zondag 13 april 2025 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die DJ's weten natuurlijk niet dat ze Hilde kunnen herkennen aan haar fucked-up tenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |