Ik hoorde zo daarnet volgens mij ook Morphine, dus dat was wel positief.quote:Op zondag 13 april 2025 21:12 schreef Evangelion het volgende:
Veel opdrachten met matige Nederlandse/Vlaamse muziek. Volgende week ook weer.
Dat is omdat ze de mol isquote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Doeme doeme doeme Hilde weer niet weg.
quote:
Ja, maar aan de andere kant ook jammer dat ze er dus bewust zo’n grote nephint in hebben gestopt.quote:Op maandag 14 april 2025 14:50 schreef Tijn het volgende:
Wel blij dat de intro-hint met de tekens enzo dus niet op Els sloeg. Het zou toch jammer zijn geweest als ze het op die manier hadden verklapt.
Het was ook Michele die samen met Els voor de verkeerde roeier koos, terwijl het eigenlijk heel duidelijk was dat dat de verkeerde keus was.quote:Op maandag 14 april 2025 21:44 schreef TLC het volgende:
Hmmz van die 4 op dat bootje in aflevering 1 is nog alleen Michele over, die zo achteloos het eten over haar rug wierp naar Els
Mja dat ze (het programma) een vrouwelijke pro tussen een paar brede mannen zouden stoppen lag ook wel voor de hand. Blijkbaar zo erg dat het een double bluff werd.quote:Op maandag 14 april 2025 22:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was ook Michele die samen met Els voor de verkeerde roeier koos, terwijl het eigenlijk heel duidelijk was dat dat de verkeerde keus was.
Het probleem is eigenlijk vooral dat er inmiddels een behoorlijk lange lijst van zulke verdachte acties te maken is voor elke overgebleven kandidaat
Gewoon twee kisten van te voren kiezen.quote:Op maandag 14 april 2025 22:14 schreef Evangelion het volgende:
Bij dat vrijstelling-spel zou ik gewoon 2x keer iene-miene-mutte doen of zo. Fuck die mindgames joh.
Vind je haar zo "tenenkrommend"?quote:Op zondag 13 april 2025 21:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Doeme doeme doeme Hilde weer niet weg.
Maar waarom kwam die groep dan als laatste naar buiten en zaten ze dus niet in de busjes?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:56 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat de mol in de container zat waar ie de grootste invloed had om eruit te geraken, en dat was volgens mij in de neus en vloek container
Inderdaad, de Mol zat denk ik juist NIET in de laatste container, want dan was alle controle kwijt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar waarom kwam die groep dan als laatste naar buiten en zaten ze dus niet in de busjes?
Wie zegt dat de mol lopend naar de wolkenkrabber gegaan is ? Tijd genoeg lijkt me om in n auto te stappen en je vervolgens om te kleden, op het motorpak was trouwens ook het Romeinse getal 13 te zienquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Voor degenen die denken dat de Mol de motorrijder is die de koffer overhandigde aan de kandidaten in de helikopter:
Met de auto doe je er 34 minuten over om van de kade (locatie = ประตูระบายน้ำคลองครูไปร์ MGCX+8MG, Bang Yo, Phra Pradaeng District, Samut Prakan 10130, Thailand) naar de toren met helikopterplatform (locatie = Cielo Sky Bar & Restaurant, 1595/ 500 Sukhumvit Rd, พระโขนงเหนือ วัฒนา Bangkok 10110, Thailand) te komen, lopend kost je dat 2 uur en 22 minuten...
Zie Google Maps
Daarom staat de tijd van een autoritje tussen de 2 locaties ook in mijn post vermeld...quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Wie zegt dat de mol lopend naar de wolkenkrabber gegaan is ? Tijd genoeg lijkt me om in n auto te stappen en je vervolgens om te kleden, op het motorpak was trouwens ook het Romeinse getal 13 te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |