SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Lekker bezigquote:Op woensdag 9 april 2025 12:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op het moment 11191
En 180 verdiepingen![]()
![]()
Maar ik heb ook dingen gedaan hoorquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb ook dingen gedaan hoor![]()
![]()
Laat je oksels ruiken danquote:Op woensdag 9 april 2025 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb ook dingen gedaan hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee ben gaan wandelen buiten met collega's ipv zelf met de auto naar de supermarkt. Stroopwafel had ik nog in mijn ladequote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ach, ook lekkerquote:Op woensdag 9 april 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ben gaan wandelen buiten met collega's ipv zelf met de auto naar de supermarkt. Stroopwafel had ik nog in mijn lade![]()
![]()
Mijn wandel ronde heeft een appendix
Ik verwacht op dit stuk prachtige dingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wat onaardigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
beter dan pikstraf de hele tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat hebben mannen bij mij altijd standaard. Hoeven ze helemaal niets voor te doen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
niets doen vind ik wel iets prettigsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Inwendige stokslagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toevallig net aan het luisteren naar Stephen Fry die verteld over het kind van Aphrodite en Dyonisusquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik zit een ijshockeywedstrijd terug te kijkenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toevallig net aan het luisteren naar Stephen Fry die verteld over het kind van Aphrodite en DyonisusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook toevalligquote:Op woensdag 9 april 2025 13:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit een ijshockeywedstrijd terug te kijken![]()
komt heel dichtbij nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het is Grenoble vs Angers
game 5, de winnaar is kampioen, ik weet al dat het Grenoble is maar dat maakt het niet minder leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wel minder spannendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja het is nog niet gespeeldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
als je ijshockey speelt in Anger(s) dan ben je sowieso al een winnaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
precies als pulsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Pølse?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik ken wel een PoolseOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben net aangevallen door een plant
Ik ga hier dood bloedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nou doneren dan maar jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben bloed donor, maar ik weet niet of ze mijn bloed naar Italië sturenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ben universele donor, maar ben moeilijk met ontvangenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben bloed donor, maar ik weet niet of ze mijn bloed naar Italië sturen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben ook bloed donor!
Misschien willen ze mij wel naar Italië sturen?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
@KillemWieft noemt dit een uitdagingquote:Op woensdag 9 april 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben universele donor, maar ben moeilijk met ontvangen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik wilde je kidnappen maar jij wilde naar Arnhem...quote:Op woensdag 9 april 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook bloed donor!
Misschien willen ze mij wel naar Italië sturen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet ik je komen helpen?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben net aangevallen door een plant
Ik ga hier dood bloeden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 9 april 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook bloed donor!
Misschien willen ze mij wel naar Italië sturen?anders gaan we samen
waar in italieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, moest even het vd Valk checkenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wilde je kidnappen maar jij wilde naar Arnhem...
want ik ben ook op te offerenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mits italiequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maaarrrrr eigenlijk wil ik dit weekend naar een bloemencorso, want dat heb ik nog nooit gezien. En heb ik zondag een wijn en spijs.
Kunnen we misschien ook maandag vertrekken?
Begin juni komt Italie wel heel dichtbij... Portoro¸I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Eerst nog naar Nederland!quote:Op woensdag 9 april 2025 13:56 schreef Fogel het volgende:
Begin juni komt Italie wel heel dichtbij... Portoro¸
En je moet je sig weer bijwerken
we vertrekken september pas als ijshockey weer begint
@loveislikeakiss moet gewoon de wond dicht houden en druk erop doen tot die tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, eerst nog naar Nederland en Kroatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst nog naar Nederland!
En je moet je sig weer bijwerken
OKOK...I'm surrounded by morons!
Heb je geen doekje voor het bloeden?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:57 schreef sp3c het volgende:
@:loveislikeakiss moet gewoon de wond dicht houden en druk erop doen tot die tijd![]()
ja maar we komen pas september brengenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of een tourniquet aanleggen. Dan kan ze vast wel een paar maanden op ons wachtenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:57 schreef sp3c het volgende:
@:loveislikeakiss moet gewoon de wond dicht houden en druk erop doen tot die tijd
Dit komt wel goed zoquote:Op woensdag 9 april 2025 14:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een tourniquet aanleggen. Dan kan ze vast wel een paar maanden op ons wachten![]()
![]()
ow daar is geen ijshockey, dan kan het eerderquote:
maar niet na septemberOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
600 meter omhoog, is bijna niet te doen in NederlandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eerst een kuil gravenquote:Op woensdag 9 april 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
600 meter omhoog, is bijna niet te doen in Nederland![]()
![]()
Tijdens het schijten?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Pfff ff lastig gesprek gehad met leidinggevendeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar wel naar tevredenheid afgerond?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Pfff ff lastig gesprek gehad met leidinggevendeI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Owjee...quote:Op woensdag 9 april 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Pfff ff lastig gesprek gehad met leidinggevende![]()
![]()
Ja wel redelijkquote:Op woensdag 9 april 2025 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wel naar tevredenheid afgerond?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Blijkbaar gebruik ik mijn grote teen meer met dit soort wandelingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawelquote:Op woensdag 9 april 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan iemand er even aan komen zuigen?![]()
grenoble wint hem
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
altijd frustrerend, als zulke gesprekken kut gaanquote:Op woensdag 9 april 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Pfff ff lastig gesprek gehad met leidinggevendeHow can I make this topic about me?![]()
Daarom gaat Amy dat ook doenquote:Op woensdag 9 april 2025 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is denk ik niet een optie hier![]()
![]()
But what about what I need
What about what's best for meeeeeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zag het niet aankomenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gesprek ging niet per se kut, wel een en ander opgehelderdquote:Op woensdag 9 april 2025 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
altijd frustrerend, als zulke gesprekken kut gaanUw ADH vitamine Worst
Pizzaquote:Op woensdag 9 april 2025 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
But what about what I need
What about what's best for meeeee![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1995 / +201 / +83 / 4112 / 4525
2. Dr.Mikey / 503 / +153 / +117 / 281 / 411
3. KillemWieft / 326 / +0 / +0 / 159 / 255
4. Moeraskat / 306 / +15 / +47 / 582 / 718
5. _UserName_ / 235 / +9 / +53 / 223 / 307
6. gebrokenglas / 198 / +21 / +38 / 741 / 919
7. Lovely / 183 / +15 / +0 / 1248 / 1461
8. hemarookworst / 172 / +21 / +2 / 378 / 487
9. Fogel / 172 / +7 / +1 / 315 / 440
10. HappyCharly / 142 / +17 / +0 / 441 / 541
11. loveyoulongtime / 137 / +17 / +0 / 382 / 468
12. Pinnenmutske / 129 / +49 / +22 / 117 / 168
13. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
14. StevenHyde / 119 / +14 / +5 / 529 / 678
15. Soury / 118 / +27 / +2 / 118 / 172
16. greysbones / 118 / +8 / +4 / 703 / 771
17. mario390 / 102 / +41 / +0 / 11 / 30
18. sp3c / 100 / +0 / +6 / 74 / 114
19. Sally / 97 / +20 / +3 / 75 / 105
20. Grotetijd / 81 / +4 / +10 / 139 / 180SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ze gooien hier een hoop dicht tussen pranzo en cenaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verdullemequote:Op woensdag 9 april 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze gooien hier een hoop dicht tussen pranzo en cena![]()
Je komt vast wel iets tegenquote:Op woensdag 9 april 2025 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan wel kijken of er een groter dorp is onderweg![]()
![]()
Ze hadden wel gelijk over de wolken, maar ze zijn wel 4 uur later dan voorspeldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Konden ze niet nog acht uur in de file blijven?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch niet daar is het gat van de deur he?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gesprek ging niet per se kut, wel een en ander opgehelderdTrotste mama van Ambar
Ben je alleen op vakantie?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Konden ze niet nog acht uur in de file blijven?![]()
Nee helaasquote:Op woensdag 9 april 2025 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Konden ze niet nog acht uur in de file blijven?![]()
Ik doe het al jarenquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool! Is het leuk? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Het heeft voor en nadelen
Wel goed voor de rustHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je kent hetquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh mooi!
Hier ook goed, beetje werken, beetje bolken![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool! Is het leuk? Ik heb dat nog nooit gedaan.![]()
Nee joh dat gaat niet zo snelquote:Op woensdag 9 april 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch niet daar is het gat van de deur he?Uw ADH vitamine Worst
Ben wel eens 8 weken op project geweest in Curacao alleen. Ging ik ook alleen uit eten, nam ik altijd een schrijfblok mee om de tijd te doden.quote:Op woensdag 9 april 2025 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren
Het heeft voor en nadelen
Wel goed voor de rust(Dat was nog voordat er smartphones waren)
![]()
Ik heb vaak een boek bij mequote:Op woensdag 9 april 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben wel eens 8 weken op project geweest in Curacao alleen. Ging ik ook alleen uit eten, nam ik altijd een schrijfblok mee om de tijd te doden.(Dat was nog voordat er smartphones waren)
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Old skoolquote:Op woensdag 9 april 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben wel eens 8 weken op project geweest in Curacao alleen. Ging ik ook alleen uit eten, nam ik altijd een schrijfblok mee om de tijd te doden.(Dat was nog voordat er smartphones waren)
![]()
![]()
Maar de telefoon is wel top, kan je makkelijker sociaal doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat ben je nu aan het doen dan? En slaap je in hotels of op een camping of zo?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar de telefoon is wel top, kan je makkelijker sociaal doen![]()
En in gezelschap wordt de telefoon vaak als asociaal gezienquote:Op woensdag 9 april 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar de telefoon is wel top, kan je makkelijker sociaal doen![]()
![]()
SLecht nieuws wat betreft de ramen![]()
Het komt dus inderdaad door de plissegordijnen. Doordat die de warmte achter het glas vasthouden krijg je thermische breuken.
Hij moet met Ons Huis overleggen of ze dit vergoeden.
Ik heb hem gezegd als het niet vergoed werd hij eerst moest bellen omdat ik die kosten niet kan betalen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Huh wat? Maar die warmte achter het glas krijg je toch met elk soort gordijnen?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Het komt dus inderdaad door de plissegordijnen. Doordat die de warmte achter het glas vasthouden krijg je thermische breuken.
Ik heb hem gezegd als het niet vergoed werd hij eerst moest bellen omdat ik die kosten niet kan betalenTrotste mama van Ambar
Oh hoop echt dat het vergoed wordtquote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb hem gezegd als het niet vergoed werd hij eerst moest bellen omdat ik die kosten niet kan betalen![]()
![]()
Ja maar gewone gordijnen zitten niet zo dicht bij het raam als rolgordijnen of plisse gordijnenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huh wat? Maar die warmte achter het glas krijg je toch met elk soort gordijnen?
De mensen die het geplaatst zeggen het moet kunnen als er 1.5 cm tussen het glas en het raam zit
En er zit iets meer dan 2 cm tussen
Maar dan nog kan het gebeuren, zijn HR ++ ramen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij bij de keukenramen heb ik ook plisse omdat ik daar geen screen heb, ondanks dat de zon er vanaf een uur of 4 tot zonsondergang op staat. Ik hoop niet dat zulke dingen hier gaan gebeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar gewone gordijnen zitten niet zo dicht bij het raam als rolgordijnen of plisse gordijnen
De mensen die het geplaatst zeggen het moet kunnen als er 1.5 cm tussen het glas en het raam zit
En er zit iets meer dan 2 cm tussen
Maar dan nog kan het gebeuren, zijn HR ++ ramen.Trotste mama van Ambar
Ik bel zo de hogere heren van de woningcooperatie wel even.quote:
Kijken wat ze zeggen.
Het is toch van de zotten dat je niet gewoon gordijnen voor je raam kan hangen.
Nou nog meer slapelozen nachten ditWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijkbaar kan dat dus wel zomaar gebeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij bij de keukenramen heb ik ook plisse omdat ik daar geen screen heb, ondanks dat de zon er vanaf een uur of 4 tot zonsondergang op staat. Ik hoop niet dat zulke dingen hier gaan gebeuren![]()
![]()
Het is toch niet normaal he wat hier steeds allemaal gebeurdquote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef JustinK het volgende:
Je hebt dus gewoon vette pech dat het weer bij jou gebeurt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt he... jij hebt altijd van die dingenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal he wat hier steeds allemaal gebeurd![]()
![]()
Dat is dus nooit te zeggen. Hij zei ook niet meer doen als de ramen gemaakt zijn het kan zo weer gebeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij bij de keukenramen heb ik ook plisse omdat ik daar geen screen heb, ondanks dat de zon er vanaf een uur of 4 tot zonsondergang op staat. Ik hoop niet dat zulke dingen hier gaan gebeuren
Maar het ligt er wel aan of jij ook HR ++ hebt
IK heb er nu geen fuck aan heb je voor bijna 3000 euro gordijnen voor de zon en je kan ze niet eens gebruiken alleen in de avond als er geen zon op staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hier iets meer dan 2quote:Op woensdag 9 april 2025 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit hier 2 cm tussen raam en gordijn
Opgehandgen door een erkend bedrijf Raamdecoratie
DIe moeten dat toch weten.
Maar heb ik inmiddels ook een afspraak mee en die komen volgende week dinsdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is niet te vatten echt waar, en dan ook nog gelijk 2 ramen hequote:Op woensdag 9 april 2025 15:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt he... jij hebt altijd van die dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is echt superklote.
kosten voor nieuwe ramen misschien en je kunt ook nog die dure gordijnen amper gebruiken? ondanks de bewering en toezegging dat het wel moet kunnen zo?How can I make this topic about me?![]()
Ik ga een klavertje vier voor je plukken 🍀quote:Op woensdag 9 april 2025 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet te vatten echt waar, en dan ook nog gelijk 2 ramen he![]()
dat inderdaad, die hadden het moeten weten, plus hadden die bij de installatie niet gezegd dat het wel kon?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier iets meer dan 2
Opgehandgen door een erkend bedrijf Raamdecoratie
DIe moeten dat toch weten.
Maar heb ik inmiddels ook een afspraak mee en die komen volgende week dinsdagHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb ook HR++ glasquote:Op woensdag 9 april 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus nooit te zeggen. Hij zei ook niet meer doen als de ramen gemaakt zijn het kan zo weer gebeuren
Maar het ligt er wel aan of jij ook HR ++ hebt
IK heb er nu geen fuck aan heb je voor bijna 3000 euro gordijnen voor de zon en je kan ze niet eens gebruiken alleen in de avond als er geen zon op staatTrotste mama van Ambar
Ja ik geeef niet zo snel de moed op hoor, maar zit er nu aardig dicht tegen aan. Maar goed we gaan het wel weer zien. ZOmeteen wordt mijn bankstel opgehaald en dan morgen nieuwe bank ga daar maar naar uit kijkenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
dat is echt superklote.
kosten voor nieuwe ramen misschien en je kunt ook nog die dure gordijnen amper gebruiken? ondanks de bewering en toezegging dat het wel moet kunnen zo?
[img]Maar ben ook hondsmoe, heb de nacht in het ziekenhuis doorgebracht, niet geslapen pppffff[/img]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is lief dank je welquote:Op woensdag 9 april 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga een klavertje vier voor je plukken 🍀Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er staat in mijn document van de woningbouw: gordijnen op ruime afstand hangen van raam, bij temperatuurverschillen van boven de 30 graden kan er een thermische breuk ontstaanTrotste mama van Ambar
Klote Dot. Lijkt me toch wel dat iemand anders dan jij aansprakelijk gesteld kan worden voor dit?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik geeef niet zo snel de moed op hoor, maar zit er nu aardig dicht tegen aan. Maar goed we gaan het wel weer zien. ZOmeteen wordt mijn bankstel opgehaald en dan morgen nieuwe bank ga daar maar naar uit kijken
[ [url=Maar ben ook hondsmoe, heb de nacht in het ziekenhuis doorgebracht, niet geslapen pppffff]afbeelding[/url] ]
En zijn beide ramen nu gebarsten?![]()
Ja klopt specifiek nara gevraagd omdat ik het op internet had gelezenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat inderdaad, die hadden het moeten weten, plus hadden die bij de installatie niet gezegd dat het wel kon?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vorige zomer lakens voor de ramen gespannen en dat ging best goed. Ondanks dat je aan de binnenkant bijna een ei kon bakken tegen het raamTrotste mama van Ambar
NOu dan kijk maar uit. Wil je niet bang maken maar dit wil je echt nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar kan jij of de woningbouw dan niet beter een screen plaatsen aan de buitenkant Dot?Trotste mama van Ambar
Screen is wel fijn. Of een rolluikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens mij is de woningbouw tegenwoordig verplicht iets te doen aan oververhitting in het huisTrotste mama van Ambar
Zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 9 april 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is de woningbouw tegenwoordig verplicht iets te doen aan oververhitting in het huisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb ook een screen, maar zo warm was het nog niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar kan jij of de woningbouw dan niet beter een screen plaatsen aan de buitenkant Dot?
Ik had eerst screens, die kreeg ik van mijn vader. Maar door de screens komt nog wel de scherpte van de zon.
DUs heb ik gekozen voor plisse gordijnen die je zo ook vanaf boven kan laten zakken
Ik hou niet van zo in het donker zitten en wil lekker naar buiten kunnen kijken.
Maar omdat nu de warmte wel even binnen mocht komen had ik de plisse gordijnen half dicht en de screens omhoogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegen hittestress, zijn ze mee bezigquote:Op woensdag 9 april 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is de woningbouw tegenwoordig verplicht iets te doen aan oververhitting in het huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ditquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Het is absurd als Dot voor de kosten moet opdraaien![]()
Maar met de zonkracht van nu, zou je toch geen thermische breuk verwachten?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook een screen, maar zo warm was het nog niet.
Ik had eerst screens, die kreeg ik van mijn vader. Maar door de screens komt nog wel de scherpte van de zon.
DUs heb ik gekozen voor plisse gordijnen die je zo ook vanaf boven kan laten zakken
Ik hou niet van zo in het donker zitten en wil lekker naar buiten kunnen kijken.
Maar omdat nu de warmte wel even binnen mocht komen had ik de plisse gordijnen half dicht en de screens omhoogTrotste mama van Ambar
Als dat nu al gebeurt...quote:Op woensdag 9 april 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met de zonkracht van nu, zou je toch geen thermische breuk verwachten?![]()
Van het zomer met 30 graden kon ik op een gegeven moment wel bijna een ei bakken op het raam, maar dat was het ook welTrotste mama van Ambar
Nee zou je denken, maar zon op glas is al snel warm zei de man van het glas. Wat trouwens geen fijne man was bahquote:Op woensdag 9 april 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met de zonkracht van nu, zou je toch geen thermische breuk verwachten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Het is absurd als Dot voor de kosten moet opdraaienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind ik ook Jussie, stuur jou de rekening welquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Het is absurd als Dot voor de kosten moet opdraaien
Doe maarquote:Op woensdag 9 april 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik ook Jussie, stuur jou de rekening wel![]()
![]()
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zou je denken, maar zon op glas is al snel warm zei de man van het glas. Wat trouwens geen fijne man was bahTrotste mama van Ambar
Stuur maar Tikkiequote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je makkelijk zeggen ik zal @:Koekkiemonster ff je adres vragen![]()
Wat zei dat bedrijf die die dingen heeft laten plaatsen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of de gordijnen verder van je raam hangen. Maar ja dat heeft geen zin natuurlijk als je dat ver van je raam gaat hangenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met hun geweldige advies
Juist nu omdat het verschil tussen de opgewarmde ruit en de temperatuur van de buitenlucht een groter verschil geeft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik geeef niet zo snel de moed op hoor, maar zit er nu aardig dicht tegen aan. Maar goed we gaan het wel weer zien. ZOmeteen wordt mijn bankstel opgehaald en dan morgen nieuwe bank ga daar maar naar uit kijken
[ [url=Maar ben ook hondsmoe, heb de nacht in het ziekenhuis doorgebracht, niet geslapen pppffff]afbeelding[/url] ]
How can I make this topic about me?![]()
Ah dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 9 april 2025 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Juist nu omdat het verschil tussen de opgewarmde ruit en de temperatuur van de buitenlucht een groter verschil geeft.![]()
![]()
precies, gordijnen neem je ook om de zon te weren...quote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?How can I make this topic about me?![]()
Die komen sowieso al de 15de omdat ik die afspraak al had staan.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zei dat bedrijf die die dingen heeft laten plaatsen?
Ook zoiets.
Een Gordijn is kapot, ik mail daarvoor.
Krijg ik post met dingen waarvan ik denk wat is dit?
Wel met hun afzender. Dus ik mailen van wat dit. Krijg ik antwoord dat ik het zelf moet maken met een instructievideo er bij in het Duits.
Dus ik laaiend terug mailen wat denken jullie een gehandicapte zelf op een trap en gordijnen er af halen hoe dan.
Ze ondertekenen met Klantgeuk
Ik met klantongeluk
Wauwquote:Op woensdag 9 april 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komen sowieso al de 15de omdat ik die afspraak al had staan.
Ook zoiets.
Een Gordijn is kapot, ik mail daarvoor.
Krijg ik post met dingen waarvan ik denk wat is dit?
Wel met hun afzender. Dus ik mailen van wat dit. Krijg ik antwoord dat ik het zelf moet maken met een instructievideo er bij in het Duits.
Dus ik laaiend terug mailen wat denken jullie een gehandicapte zelf op een trap en gordijnen er af halen hoe dan.
Ze ondertekenen met Klantgeuk
Ik met klantongeluk
Ja was geen reactie op jouw postquote:Op woensdag 9 april 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel. ik heb zonwering maar vind dat niet heel geweldig![]()
![]()
Dan komt die monteur, die krijgt het gordijn er niet af wat zijn collega bevestigd heeft
Dan gaat hij het zo maken, is hij weg, wil ik het gordijn omhoog doen knapt het weer af.
Komt er weer een monteur die doet iets is het goed, maar nu is het gordijn te kort omdat hij iets met de touwtjes heeft moeten doen.
Nu let op. Komt er de 15de een monteur om het gordijn er af te halen.
Dan moet ik het zelf verpakken en opsturen naar het bedrijf waar het gemaakt gaat worden.
En deze man gaat gelijk kijken of het door de gordijnen komt die breukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat je niet afschepen he. Want dat gaan ze vast proberen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Dan komt die monteur, die krijgt het gordijn er niet af wat zijn collega bevestigd heeft
Dan gaat hij het zo maken, is hij weg, wil ik het gordijn omhoog doen knapt het weer af.
Komt er weer een monteur die doet iets is het goed, maar nu is het gordijn te kort omdat hij iets met de touwtjes heeft moeten doen.
Nu let op. Komt er de 15de een monteur om het gordijn er af te halen.
Dan moet ik het zelf verpakken en opsturen naar het bedrijf waar het gemaakt gaat worden.
En deze man gaat gelijk kijken of het door de gordijnen komt die breuk![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef aeque het volgende:
Dat @:gebrokenglas hier nu post is het er gewoon nog even inwrijven bij @:dotteke![]()
![]()
Maar ik snap het niet goed.
Ik heb het dus gehad omdat ik een kussen in de vensterbank heb gezet. Toen is door de zon ook mijn raam gebarsten.
Daar heeft iemand naar gekeken en geconcludeerd dat het niet mijn schuld was. Dat heeft de verhuurder dus moeten betalen.
Als een kussen al niet mijn schuld is dan moet dat gordijn al helemaal niet jouw schuld zijn.![]()
Ja hij komt wel heel dicht bij nu he Hij stalkt mij echtquote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef aeque het volgende:
Dat @:gebrokenglas hier nu post is het er gewoon nog even inwrijven bij @:dottekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vraag mij wel eens af wie dit soort dingen verzinnenTrotste mama van Ambar
Trump en z'n vriendjesquote:Op woensdag 9 april 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij wel eens af wie dit soort dingen verzinnen![]()
Het staat hier in het glasfonds bij wat niet vergoed word en daar staat.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef KoningWouter het volgende:
Maar ik snap het niet goed.
Ik heb het dus gehad omdat ik een kussen in de vensterbank heb gezet. Toen is door de zon ook mijn raam gebarsten.
Daar heeft iemand naar gekeken en geconcludeerd dat het niet mijn schuld was. Dat heeft de verhuurder dus moeten betalen.
Als een kussen al niet mijn schuld is dan moet dat gordijn al helemaal niet jouw schuld zijn.
Het vervangen van dubbele glas bij een thermische breuk door niet juist gebruik. Bijvoorbeeld door plakfolie op HR++-glas of stoffering en/of zonwering die niet juist is aangebracht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar jij hebt zelf niks verkeerd aangebrachtquote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat hier in het glasfonds bij wat niet vergoed word en daar staat.
Het vervangen van dubbele glas bij een thermische breuk door niet juist gebruik. Bijvoorbeeld door plakfolie op HR++-glas of stoffering en/of zonwering die niet juist is aangebracht.![]()
Als de gordijnen niet juist zijn aangebracht is dat de persoon die ze heeft opgehangen te verwijten.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vervangen van dubbele glas bij een thermische breuk door niet juist gebruik. Bijvoorbeeld door plakfolie op HR++-glas of stoffering en/of zonwering die niet juist is aangebracht.![]()
Overigens zie ik hier in de buurt best veel mensen met raambekleding relatief dicht op het glas.Trotste mama van Ambar
Juistquote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als de gordijnen niet juist zijn aangebracht is dat de persoon die ze heeft opgehangen te verwijten.![]()
Ze hebben van die plissé dingen toch aangegeven dat het juist gemonteerd is. Niet jouw schuld dus.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vervangen van dubbele glas bij een thermische breuk door niet juist gebruik. Bijvoorbeeld door plakfolie op HR++-glas of stoffering en/of zonwering die niet juist is aangebracht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ja dat is dus de vraag. Als je een beetje gaat googlen dan wordt het veelal gegooid op dat ze het wel goed hebben aangebracht maar dat de klant zelf verantwoordelijk is om te weten dat die gordijnen sneller problemen kunnen geven om allerlei redenen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als de gordijnen niet juist zijn aangebracht is dat de persoon die ze heeft opgehangen te verwijten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah bij ‘Kassa’ is een vergelijkbare situatie besprokenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook, en ik durf te wedden dat 99 % het niet eens weet dat dit kan gebeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij wel eens af wie dit soort dingen verzinnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivm opbouw hitte.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus de vraag. Als je een beetje gaat googlen dan wordt het veelal gegooid op dat ze het wel goed hebben aangebracht maar dat de klant zelf verantwoordelijk is om te weten dat die gordijnen sneller problemen kunnen geven om allerlei redenen.
Maar Dot heeft nagevraagd bij dat bedrijf of er kans was op een thermische breuk. Dat was niet zo volgens dat bedrijf.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik heb het laten doen, dus in opdracht van mijquote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij hebt zelf niks verkeerd aangebrachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het gaat ongeveer 0,5% fout en toevallig ben ik er een van met twee ramen in een weekendquote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zie ik hier in de buurt best veel mensen met raambekleding relatief dicht op het glas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat ze het wel samen uitzoeken zal het aan de woningcooperatie doorgeven.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben van die plissé dingen toch aangegeven dat het juist gemonteerd is. Niet jouw schuld dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn plisse is wel wit aan de buitenkantTrotste mama van Ambar
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat ze het wel samen uitzoeken zal het aan de woningcooperatie doorgeven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar nu komen wij bij een puntquote:Op woensdag 9 april 2025 15:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus de vraag. Als je een beetje gaat googlen dan wordt het veelal gegooid op dat ze het wel goed hebben aangebracht maar dat de klant zelf verantwoordelijk is om te weten dat die gordijnen sneller problemen kunnen geven om allerlei redenen.
Ik had het gelezen voor ik ze aanschafte dus heb er naar gevraagd.
EN toen werd er door drie verschillende mensen van dat bedrijf gezegd dat de manier hoe hun ze ophingen geen themische breuken konden ontstaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een opkomend haartje in mijn moedervlek, maar nog te kort om er uit te trekken
Trotste mama van Ambar
En wat was daat het uitslutisel vanquote:Op woensdag 9 april 2025 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ah bij ‘Kassa’ is een vergelijkbare situatie besprokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je lichtdoorlatend of verduisterend Dot?Trotste mama van Ambar
Ja en dat staat natuurlijk nergens zwart op witquote:Op woensdag 9 april 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu komen wij bij een punt
EN toen werd er door drie verschillende mensen van dat bedrijf gezegd dat de manier hoe hun ze ophingen geen themische breuken konden ontstaan![]()
![]()
Dan haal ju tog de pliesie durbijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja precies, dus dan is het gewoon nalatigheid van hun kant.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toen werd er door drie verschillende mensen van dat bedrijf gezegd dat de manier hoe hun ze ophingen geen themische breuken konden ontstaanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Verduisterend.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je lichtdoorlatend of verduisterend Dot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat is juist het puntquote:Op woensdag 9 april 2025 15:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dat staat natuurlijk nergens zwart op wit
Dat moet dan toch ook in de kleine lettertjes staan?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toen werd er door drie verschillende mensen van dat bedrijf gezegd dat de manier hoe hun ze ophingen geen themische breuken konden ontstaan
Je zou bijna weer een topic openen in WGR ....
Wat een klotesituatie weer ...![]()
Mij werd lichtdoorlatend aangeradenquote:Trotste mama van Ambar
Ja echt wel, laat mij nooit zo snel van de wijs brengen, maar dit kan een flinke dot geld gaan kosten wat Dot niet heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor de FOK! KnokploegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zullen wij die knokploeg maar regelen dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat kost dit geintje?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt wel, laat mij nooit zo snel van de wijs brengen, maar dit kan een flinke dot geld gaan kosten wat Dot niet heeftWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kan het niet vinden nog, moet nog goed gaan zoeken.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat moet dan toch ook in de kleine lettertjes staan?
Je zou bijna weer een topic openen in WGR ....
Wat een klotesituatie weer ...
Het is een online bedrijf he. Ze komen bij je thuis met staaltjes, je krijgt een offerte en dan moet je online bestellen. Ik kon op hun website zo een twee drie niet vinden.
Nu moet ik wel zeggen dat ik slecht in zoeken ben hoor naar dit soort dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke, maar als je dan de lampen aan hebt kunnen mensen je zien en dat wilde ik niet want heb ze in de avond ook dichtquote:Op woensdag 9 april 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mij werd lichtdoorlatend aangeradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er moet daar wel iets van over staan opgenomen lijkt mequote:Op woensdag 9 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden nog, moet nog goed gaan zoeken.
Het is een online bedrijf he. Ze komen bij je thuis met staaltjes, je krijgt een offerte en dan moet je online bestellen. Ik kon op hun website zo een twee drie niet vinden.
Nu moet ik wel zeggen dat ik slecht in zoeken ben hoor naar dit soort dingenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat ik zo snel gezien heb op internt ongeveer 200 per raam maar dan komt het uithalen, afvoeren en inzetten er nog bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik. Je wil wel naakt door het huis kunnen koprollen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, maar als je dan de lampen aan hebt kunnen mensen je zien en dat wilde ik niet want heb ze in de avond ook dicht
Afvoeren kan je wel zelf ( door vrienden ) laten doen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo snel gezien heb op internt ongeveer 200 per raam maar dan komt het uithalen, afvoeren en inzetten er nog bijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat vind ik wel meevallen en dan moet ik wel heel fel licht in huis hebben aanstaanquote:Op woensdag 9 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, maar als je dan de lampen aan hebt kunnen mensen je zien en dat wilde ik niet want heb ze in de avond ook dichtTrotste mama van Ambar
Ik ben goed in mensen origamiquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Je wil wel naakt door het huis kunnen koprollen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja dat dusquote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Je wil wel naakt door het huis kunnen koprollen.
Ik ben pandi niet hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar aan een silhouette kunnen ze toch niet zien of ik wel of niet naakt ben?Trotste mama van Ambar
Is toevallig een van mijn specialiteitenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kleren opvouwen waar nog mensen inzittenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kom vechten danquote:Op woensdag 9 april 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toevallig een van mijn specialiteitenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ben jij verantwoordelijk voor de schade van DOt?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jiujitsu/judo?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toevallig een van mijn specialiteitenUw ADH vitamine Worst
Ik vond dat gewoon geen fijn idee.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar aan een silhouette kunnen ze toch niet zien of ik wel of niet naakt ben?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is @gebrokenglasquote:Op woensdag 9 april 2025 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor de schade van DOt?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
DIe laat zich nu mooi niet zien hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wel wat je doetquote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar aan een silhouette kunnen ze toch niet zien of ik wel of niet naakt ben?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: