Jawelquote:Op woensdag 9 april 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan iemand er even aan komen zuigen?
altijd frustrerend, als zulke gesprekken kut gaanquote:Op woensdag 9 april 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
Pfff ff lastig gesprek gehad met leidinggevende
Daarom gaat Amy dat ook doenquote:Op woensdag 9 april 2025 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is denk ik niet een optie hier
zag het niet aankomenquote:
Gesprek ging niet per se kut, wel een en ander opgehelderdquote:Op woensdag 9 april 2025 14:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
altijd frustrerend, als zulke gesprekken kut gaan
Pizzaquote:Op woensdag 9 april 2025 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
But what about what I need
What about what's best for meeeee
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-04-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ze gooien hier een hoop dicht tussen pranzo en cenaquote:
Verdullemequote:Op woensdag 9 april 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze gooien hier een hoop dicht tussen pranzo en cena
Je komt vast wel iets tegenquote:Op woensdag 9 april 2025 14:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan wel kijken of er een groter dorp is onderweg
Konden ze niet nog acht uur in de file blijven?quote:
Toch niet daar is het gat van de deur he?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gesprek ging niet per se kut, wel een en ander opgehelderd
Ben je alleen op vakantie?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Konden ze niet nog acht uur in de file blijven?
Nee helaasquote:Op woensdag 9 april 2025 14:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Konden ze niet nog acht uur in de file blijven?
Ik doe het al jarenquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool! Is het leuk? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Je kent hetquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh mooi!
Hier ook goed, beetje werken, beetje bolken
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool! Is het leuk? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Nee joh dat gaat niet zo snelquote:Op woensdag 9 april 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch niet daar is het gat van de deur he?
Ben wel eens 8 weken op project geweest in Curacao alleen. Ging ik ook alleen uit eten, nam ik altijd een schrijfblok mee om de tijd te doden.quote:Op woensdag 9 april 2025 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren
Het heeft voor en nadelen
Wel goed voor de rust
Ik heb vaak een boek bij mequote:Op woensdag 9 april 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben wel eens 8 weken op project geweest in Curacao alleen. Ging ik ook alleen uit eten, nam ik altijd een schrijfblok mee om de tijd te doden.(Dat was nog voordat er smartphones waren)
Old skoolquote:Op woensdag 9 april 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben wel eens 8 weken op project geweest in Curacao alleen. Ging ik ook alleen uit eten, nam ik altijd een schrijfblok mee om de tijd te doden.(Dat was nog voordat er smartphones waren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |