Ik doe het al jarenquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool! Is het leuk? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Je kent hetquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh mooi!
Hier ook goed, beetje werken, beetje bolken
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cool! Is het leuk? Ik heb dat nog nooit gedaan.
Nee joh dat gaat niet zo snelquote:Op woensdag 9 april 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch niet daar is het gat van de deur he?
Ben wel eens 8 weken op project geweest in Curacao alleen. Ging ik ook alleen uit eten, nam ik altijd een schrijfblok mee om de tijd te doden.quote:Op woensdag 9 april 2025 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren
Het heeft voor en nadelen
Wel goed voor de rust
Ik heb vaak een boek bij mequote:Op woensdag 9 april 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben wel eens 8 weken op project geweest in Curacao alleen. Ging ik ook alleen uit eten, nam ik altijd een schrijfblok mee om de tijd te doden.(Dat was nog voordat er smartphones waren)
Old skoolquote:Op woensdag 9 april 2025 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben wel eens 8 weken op project geweest in Curacao alleen. Ging ik ook alleen uit eten, nam ik altijd een schrijfblok mee om de tijd te doden.(Dat was nog voordat er smartphones waren)
Wat ben je nu aan het doen dan? En slaap je in hotels of op een camping of zo?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar de telefoon is wel top, kan je makkelijker sociaal doen
En in gezelschap wordt de telefoon vaak als asociaal gezienquote:Op woensdag 9 april 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar de telefoon is wel top, kan je makkelijker sociaal doen
Huh wat? Maar die warmte achter het glas krijg je toch met elk soort gordijnen?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
SLecht nieuws wat betreft de ramen![]()
Het komt dus inderdaad door de plissegordijnen. Doordat die de warmte achter het glas vasthouden krijg je thermische breuken.
Hij moet met Ons Huis overleggen of ze dit vergoeden.
Ik heb hem gezegd als het niet vergoed werd hij eerst moest bellen omdat ik die kosten niet kan betalen
Oh hoop echt dat het vergoed wordtquote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
SLecht nieuws wat betreft de ramen![]()
Het komt dus inderdaad door de plissegordijnen. Doordat die de warmte achter het glas vasthouden krijg je thermische breuken.
Hij moet met Ons Huis overleggen of ze dit vergoeden.
Ik heb hem gezegd als het niet vergoed werd hij eerst moest bellen omdat ik die kosten niet kan betalen
Ja maar gewone gordijnen zitten niet zo dicht bij het raam als rolgordijnen of plisse gordijnenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huh wat? Maar die warmte achter het glas krijg je toch met elk soort gordijnen?
Bij mij bij de keukenramen heb ik ook plisse omdat ik daar geen screen heb, ondanks dat de zon er vanaf een uur of 4 tot zonsondergang op staat. Ik hoop niet dat zulke dingen hier gaan gebeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar gewone gordijnen zitten niet zo dicht bij het raam als rolgordijnen of plisse gordijnen
De mensen die het geplaatst zeggen het moet kunnen als er 1.5 cm tussen het glas en het raam zit
En er zit iets meer dan 2 cm tussen
Maar dan nog kan het gebeuren, zijn HR ++ ramen.
Ik bel zo de hogere heren van de woningcooperatie wel even.quote:
Blijkbaar kan dat dus wel zomaar gebeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij bij de keukenramen heb ik ook plisse omdat ik daar geen screen heb, ondanks dat de zon er vanaf een uur of 4 tot zonsondergang op staat. Ik hoop niet dat zulke dingen hier gaan gebeuren
Het is toch niet normaal he wat hier steeds allemaal gebeurdquote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef JustinK het volgende:
Je hebt dus gewoon vette pech dat het weer bij jou gebeurt?
Echt he... jij hebt altijd van die dingenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal he wat hier steeds allemaal gebeurd
Dat is dus nooit te zeggen. Hij zei ook niet meer doen als de ramen gemaakt zijn het kan zo weer gebeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij bij de keukenramen heb ik ook plisse omdat ik daar geen screen heb, ondanks dat de zon er vanaf een uur of 4 tot zonsondergang op staat. Ik hoop niet dat zulke dingen hier gaan gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |