dat inderdaad, die hadden het moeten weten, plus hadden die bij de installatie niet gezegd dat het wel kon?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier iets meer dan 2
Opgehandgen door een erkend bedrijf Raamdecoratie
DIe moeten dat toch weten.
Maar heb ik inmiddels ook een afspraak mee en die komen volgende week dinsdag
Ik heb ook HR++ glasquote:Op woensdag 9 april 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dus nooit te zeggen. Hij zei ook niet meer doen als de ramen gemaakt zijn het kan zo weer gebeuren
Maar het ligt er wel aan of jij ook HR ++ hebt
IK heb er nu geen fuck aan heb je voor bijna 3000 euro gordijnen voor de zon en je kan ze niet eens gebruiken alleen in de avond als er geen zon op staat
Ja ik geeef niet zo snel de moed op hoor, maar zit er nu aardig dicht tegen aan. Maar goed we gaan het wel weer zien. ZOmeteen wordt mijn bankstel opgehaald en dan morgen nieuwe bank ga daar maar naar uit kijkenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
dat is echt superklote.
kosten voor nieuwe ramen misschien en je kunt ook nog die dure gordijnen amper gebruiken? ondanks de bewering en toezegging dat het wel moet kunnen zo?
Dat is lief dank je welquote:Op woensdag 9 april 2025 15:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga een klavertje vier voor je plukken 🍀
Klote Dot. Lijkt me toch wel dat iemand anders dan jij aansprakelijk gesteld kan worden voor dit?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik geeef niet zo snel de moed op hoor, maar zit er nu aardig dicht tegen aan. Maar goed we gaan het wel weer zien. ZOmeteen wordt mijn bankstel opgehaald en dan morgen nieuwe bank ga daar maar naar uit kijken
[ [url=Maar ben ook hondsmoe, heb de nacht in het ziekenhuis doorgebracht, niet geslapen pppffff]afbeelding[/url] ]
Ja klopt specifiek nara gevraagd omdat ik het op internet had gelezenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat inderdaad, die hadden het moeten weten, plus hadden die bij de installatie niet gezegd dat het wel kon?
NOu dan kijk maar uit. Wil je niet bang maken maar dit wil je echt nietquote:
Zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 9 april 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is de woningbouw tegenwoordig verplicht iets te doen aan oververhitting in het huis
Ik heb ook een screen, maar zo warm was het nog niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar kan jij of de woningbouw dan niet beter een screen plaatsen aan de buitenkant Dot?
Tegen hittestress, zijn ze mee bezigquote:Op woensdag 9 april 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is de woningbouw tegenwoordig verplicht iets te doen aan oververhitting in het huis
Ditquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Het is absurd als Dot voor de kosten moet opdraaien
Maar met de zonkracht van nu, zou je toch geen thermische breuk verwachten?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook een screen, maar zo warm was het nog niet.
Ik had eerst screens, die kreeg ik van mijn vader. Maar door de screens komt nog wel de scherpte van de zon.
DUs heb ik gekozen voor plisse gordijnen die je zo ook vanaf boven kan laten zakken
Ik hou niet van zo in het donker zitten en wil lekker naar buiten kunnen kijken.
Maar omdat nu de warmte wel even binnen mocht komen had ik de plisse gordijnen half dicht en de screens omhoog
Als dat nu al gebeurt...quote:Op woensdag 9 april 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met de zonkracht van nu, zou je toch geen thermische breuk verwachten?
Nee zou je denken, maar zon op glas is al snel warm zei de man van het glas. Wat trouwens geen fijne man was bahquote:Op woensdag 9 april 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met de zonkracht van nu, zou je toch geen thermische breuk verwachten?
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Vind ik ook Jussie, stuur jou de rekening welquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Doe maarquote:Op woensdag 9 april 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik ook Jussie, stuur jou de rekening wel
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zou je denken, maar zon op glas is al snel warm zei de man van het glas. Wat trouwens geen fijne man was bah
Stuur maar Tikkiequote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je makkelijk zeggen ik zal @:Koekkiemonster ff je adres vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |