Nee zou je denken, maar zon op glas is al snel warm zei de man van het glas. Wat trouwens geen fijne man was bahquote:Op woensdag 9 april 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met de zonkracht van nu, zou je toch geen thermische breuk verwachten?
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Het is absurd als Dot voor de kosten moet opdraaien
Vind ik ook Jussie, stuur jou de rekening welquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Het is absurd als Dot voor de kosten moet opdraaien
Doe maarquote:Op woensdag 9 april 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik ook Jussie, stuur jou de rekening wel
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zou je denken, maar zon op glas is al snel warm zei de man van het glas. Wat trouwens geen fijne man was bah
Stuur maar Tikkiequote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je makkelijk zeggen ik zal @:Koekkiemonster ff je adres vragen
Of de gordijnen verder van je raam hangen. Maar ja dat heeft geen zin natuurlijk als je dat ver van je raam gaat hangenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?
Juist nu omdat het verschil tussen de opgewarmde ruit en de temperatuur van de buitenlucht een groter verschil geeft.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik geeef niet zo snel de moed op hoor, maar zit er nu aardig dicht tegen aan. Maar goed we gaan het wel weer zien. ZOmeteen wordt mijn bankstel opgehaald en dan morgen nieuwe bank ga daar maar naar uit kijken
[ [url=Maar ben ook hondsmoe, heb de nacht in het ziekenhuis doorgebracht, niet geslapen pppffff]afbeelding[/url] ]
Ah dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 9 april 2025 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Juist nu omdat het verschil tussen de opgewarmde ruit en de temperatuur van de buitenlucht een groter verschil geeft.
precies, gordijnen neem je ook om de zon te weren...quote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?
Die komen sowieso al de 15de omdat ik die afspraak al had staan.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zei dat bedrijf die die dingen heeft laten plaatsen?
Wauwquote:Op woensdag 9 april 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komen sowieso al de 15de omdat ik die afspraak al had staan.
Ook zoiets.
Een Gordijn is kapot, ik mail daarvoor.
Krijg ik post met dingen waarvan ik denk wat is dit?
Wel met hun afzender. Dus ik mailen van wat dit. Krijg ik antwoord dat ik het zelf moet maken met een instructievideo er bij in het Duits.
Dus ik laaiend terug mailen wat denken jullie een gehandicapte zelf op een trap en gordijnen er af halen hoe dan.
Ze ondertekenen met Klantgeuk
Ik met klantongeluk
Ja was geen reactie op jouw postquote:Op woensdag 9 april 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel. ik heb zonwering maar vind dat niet heel geweldig
Laat je niet afschepen he. Want dat gaan ze vast proberen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Dan komt die monteur, die krijgt het gordijn er niet af wat zijn collega bevestigd heeft
Dan gaat hij het zo maken, is hij weg, wil ik het gordijn omhoog doen knapt het weer af.
Komt er weer een monteur die doet iets is het goed, maar nu is het gordijn te kort omdat hij iets met de touwtjes heeft moeten doen.
Nu let op. Komt er de 15de een monteur om het gordijn er af te halen.
Dan moet ik het zelf verpakken en opsturen naar het bedrijf waar het gemaakt gaat worden.
En deze man gaat gelijk kijken of het door de gordijnen komt die breuk
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef aeque het volgende:
Dat @:gebrokenglas hier nu post is het er gewoon nog even inwrijven bij @:dotteke
Ja hij komt wel heel dicht bij nu he Hij stalkt mij echtquote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef aeque het volgende:
Dat @:gebrokenglas hier nu post is het er gewoon nog even inwrijven bij @:dotteke
Trump en z'n vriendjesquote:Op woensdag 9 april 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij wel eens af wie dit soort dingen verzinnen
Het staat hier in het glasfonds bij wat niet vergoed word en daar staat.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef KoningWouter het volgende:
Maar ik snap het niet goed.
Ik heb het dus gehad omdat ik een kussen in de vensterbank heb gezet. Toen is door de zon ook mijn raam gebarsten.
Daar heeft iemand naar gekeken en geconcludeerd dat het niet mijn schuld was. Dat heeft de verhuurder dus moeten betalen.
Als een kussen al niet mijn schuld is dan moet dat gordijn al helemaal niet jouw schuld zijn.
Maar jij hebt zelf niks verkeerd aangebrachtquote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat hier in het glasfonds bij wat niet vergoed word en daar staat.
Het vervangen van dubbele glas bij een thermische breuk door niet juist gebruik. Bijvoorbeeld door plakfolie op HR++-glas of stoffering en/of zonwering die niet juist is aangebracht.
Als de gordijnen niet juist zijn aangebracht is dat de persoon die ze heeft opgehangen te verwijten.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vervangen van dubbele glas bij een thermische breuk door niet juist gebruik. Bijvoorbeeld door plakfolie op HR++-glas of stoffering en/of zonwering die niet juist is aangebracht.
Juistquote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als de gordijnen niet juist zijn aangebracht is dat de persoon die ze heeft opgehangen te verwijten.
Ze hebben van die plissé dingen toch aangegeven dat het juist gemonteerd is. Niet jouw schuld dus.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus de vraag. Als je een beetje gaat googlen dan wordt het veelal gegooid op dat ze het wel goed hebben aangebracht maar dat de klant zelf verantwoordelijk is om te weten dat die gordijnen sneller problemen kunnen geven om allerlei redenen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als de gordijnen niet juist zijn aangebracht is dat de persoon die ze heeft opgehangen te verwijten.
Ik ook, en ik durf te wedden dat 99 % het niet eens weet dat dit kan gebeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij wel eens af wie dit soort dingen verzinnen
Ivm opbouw hitte.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus de vraag. Als je een beetje gaat googlen dan wordt het veelal gegooid op dat ze het wel goed hebben aangebracht maar dat de klant zelf verantwoordelijk is om te weten dat die gordijnen sneller problemen kunnen geven om allerlei redenen.
Nee ik heb het laten doen, dus in opdracht van mijquote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij hebt zelf niks verkeerd aangebracht
Ja het gaat ongeveer 0,5% fout en toevallig ben ik er een van met twee ramen in een weekendquote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zie ik hier in de buurt best veel mensen met raambekleding relatief dicht op het glas.
Ik laat ze het wel samen uitzoeken zal het aan de woningcooperatie doorgeven.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben van die plissé dingen toch aangegeven dat het juist gemonteerd is. Niet jouw schuld dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |