Laat je niet afschepen he. Want dat gaan ze vast proberen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Dan komt die monteur, die krijgt het gordijn er niet af wat zijn collega bevestigd heeft
Dan gaat hij het zo maken, is hij weg, wil ik het gordijn omhoog doen knapt het weer af.
Komt er weer een monteur die doet iets is het goed, maar nu is het gordijn te kort omdat hij iets met de touwtjes heeft moeten doen.
Nu let op. Komt er de 15de een monteur om het gordijn er af te halen.
Dan moet ik het zelf verpakken en opsturen naar het bedrijf waar het gemaakt gaat worden.
En deze man gaat gelijk kijken of het door de gordijnen komt die breuk
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef aeque het volgende:
Dat @:gebrokenglas hier nu post is het er gewoon nog even inwrijven bij @:dotteke
Ja hij komt wel heel dicht bij nu he Hij stalkt mij echtquote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef aeque het volgende:
Dat @:gebrokenglas hier nu post is het er gewoon nog even inwrijven bij @:dotteke
Trump en z'n vriendjesquote:Op woensdag 9 april 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij wel eens af wie dit soort dingen verzinnen
Het staat hier in het glasfonds bij wat niet vergoed word en daar staat.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef KoningWouter het volgende:
Maar ik snap het niet goed.
Ik heb het dus gehad omdat ik een kussen in de vensterbank heb gezet. Toen is door de zon ook mijn raam gebarsten.
Daar heeft iemand naar gekeken en geconcludeerd dat het niet mijn schuld was. Dat heeft de verhuurder dus moeten betalen.
Als een kussen al niet mijn schuld is dan moet dat gordijn al helemaal niet jouw schuld zijn.
Maar jij hebt zelf niks verkeerd aangebrachtquote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat hier in het glasfonds bij wat niet vergoed word en daar staat.
Het vervangen van dubbele glas bij een thermische breuk door niet juist gebruik. Bijvoorbeeld door plakfolie op HR++-glas of stoffering en/of zonwering die niet juist is aangebracht.
Als de gordijnen niet juist zijn aangebracht is dat de persoon die ze heeft opgehangen te verwijten.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vervangen van dubbele glas bij een thermische breuk door niet juist gebruik. Bijvoorbeeld door plakfolie op HR++-glas of stoffering en/of zonwering die niet juist is aangebracht.
Juistquote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als de gordijnen niet juist zijn aangebracht is dat de persoon die ze heeft opgehangen te verwijten.
Ze hebben van die plissé dingen toch aangegeven dat het juist gemonteerd is. Niet jouw schuld dus.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus de vraag. Als je een beetje gaat googlen dan wordt het veelal gegooid op dat ze het wel goed hebben aangebracht maar dat de klant zelf verantwoordelijk is om te weten dat die gordijnen sneller problemen kunnen geven om allerlei redenen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als de gordijnen niet juist zijn aangebracht is dat de persoon die ze heeft opgehangen te verwijten.
Ik ook, en ik durf te wedden dat 99 % het niet eens weet dat dit kan gebeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vraag mij wel eens af wie dit soort dingen verzinnen
Ivm opbouw hitte.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus de vraag. Als je een beetje gaat googlen dan wordt het veelal gegooid op dat ze het wel goed hebben aangebracht maar dat de klant zelf verantwoordelijk is om te weten dat die gordijnen sneller problemen kunnen geven om allerlei redenen.
Nee ik heb het laten doen, dus in opdracht van mijquote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij hebt zelf niks verkeerd aangebracht
Ja het gaat ongeveer 0,5% fout en toevallig ben ik er een van met twee ramen in een weekendquote:Op woensdag 9 april 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens zie ik hier in de buurt best veel mensen met raambekleding relatief dicht op het glas.
Ik laat ze het wel samen uitzoeken zal het aan de woningcooperatie doorgeven.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben van die plissé dingen toch aangegeven dat het juist gemonteerd is. Niet jouw schuld dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |