Nee zou je denken, maar zon op glas is al snel warm zei de man van het glas. Wat trouwens geen fijne man was bahquote:Op woensdag 9 april 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met de zonkracht van nu, zou je toch geen thermische breuk verwachten?
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Het is absurd als Dot voor de kosten moet opdraaien
Vind ik ook Jussie, stuur jou de rekening welquote:Op woensdag 9 april 2025 15:20 schreef JustinK het volgende:
Het is absurd als Dot voor de kosten moet opdraaien
Doe maarquote:Op woensdag 9 april 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik ook Jussie, stuur jou de rekening wel
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zou je denken, maar zon op glas is al snel warm zei de man van het glas. Wat trouwens geen fijne man was bah
Stuur maar Tikkiequote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je makkelijk zeggen ik zal @:Koekkiemonster ff je adres vragen
Of de gordijnen verder van je raam hangen. Maar ja dat heeft geen zin natuurlijk als je dat ver van je raam gaat hangenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?
Juist nu omdat het verschil tussen de opgewarmde ruit en de temperatuur van de buitenlucht een groter verschil geeft.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik geeef niet zo snel de moed op hoor, maar zit er nu aardig dicht tegen aan. Maar goed we gaan het wel weer zien. ZOmeteen wordt mijn bankstel opgehaald en dan morgen nieuwe bank ga daar maar naar uit kijken
[ [url=Maar ben ook hondsmoe, heb de nacht in het ziekenhuis doorgebracht, niet geslapen pppffff]afbeelding[/url] ]
Ah dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 9 april 2025 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Juist nu omdat het verschil tussen de opgewarmde ruit en de temperatuur van de buitenlucht een groter verschil geeft.
precies, gordijnen neem je ook om de zon te weren...quote:Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwacht die man dat je gewoon de zon dan maar naar binnen laat schijnen ofzo?
Die komen sowieso al de 15de omdat ik die afspraak al had staan.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zei dat bedrijf die die dingen heeft laten plaatsen?
Wauwquote:Op woensdag 9 april 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komen sowieso al de 15de omdat ik die afspraak al had staan.
Ook zoiets.
Een Gordijn is kapot, ik mail daarvoor.
Krijg ik post met dingen waarvan ik denk wat is dit?
Wel met hun afzender. Dus ik mailen van wat dit. Krijg ik antwoord dat ik het zelf moet maken met een instructievideo er bij in het Duits.
Dus ik laaiend terug mailen wat denken jullie een gehandicapte zelf op een trap en gordijnen er af halen hoe dan.
Ze ondertekenen met Klantgeuk
Ik met klantongeluk
Ja was geen reactie op jouw postquote:Op woensdag 9 april 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jawel. ik heb zonwering maar vind dat niet heel geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |