Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat ze het wel samen uitzoeken zal het aan de woningcooperatie doorgeven.
Maar nu komen wij bij een puntquote:Op woensdag 9 april 2025 15:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus de vraag. Als je een beetje gaat googlen dan wordt het veelal gegooid op dat ze het wel goed hebben aangebracht maar dat de klant zelf verantwoordelijk is om te weten dat die gordijnen sneller problemen kunnen geven om allerlei redenen.
En wat was daat het uitslutisel vanquote:Op woensdag 9 april 2025 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ah bij ‘Kassa’ is een vergelijkbare situatie besproken
Ja en dat staat natuurlijk nergens zwart op witquote:Op woensdag 9 april 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu komen wij bij een punt
Ik had het gelezen voor ik ze aanschafte dus heb er naar gevraagd.
EN toen werd er door drie verschillende mensen van dat bedrijf gezegd dat de manier hoe hun ze ophingen geen themische breuken konden ontstaan
Dan haal ju tog de pliesie durbijquote:
Ja precies, dus dan is het gewoon nalatigheid van hun kant.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toen werd er door drie verschillende mensen van dat bedrijf gezegd dat de manier hoe hun ze ophingen geen themische breuken konden ontstaan
Verduisterend.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je lichtdoorlatend of verduisterend Dot?
Nee, dat is juist het puntquote:Op woensdag 9 april 2025 15:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dat staat natuurlijk nergens zwart op wit
Dat moet dan toch ook in de kleine lettertjes staan?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij werd lichtdoorlatend aangeradenquote:
Ja echt wel, laat mij nooit zo snel van de wijs brengen, maar dit kan een flinke dot geld gaan kosten wat Dot niet heeftquote:
Oh.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zullen wij die knokploeg maar regelen dan?
Wat kost dit geintje?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt wel, laat mij nooit zo snel van de wijs brengen, maar dit kan een flinke dot geld gaan kosten wat Dot niet heeft
Ik kan het niet vinden nog, moet nog goed gaan zoeken.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat moet dan toch ook in de kleine lettertjes staan?
Je zou bijna weer een topic openen in WGR ....
Wat een klotesituatie weer ...
Oke, maar als je dan de lampen aan hebt kunnen mensen je zien en dat wilde ik niet want heb ze in de avond ook dichtquote:Op woensdag 9 april 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mij werd lichtdoorlatend aangeraden
Er moet daar wel iets van over staan opgenomen lijkt mequote:Op woensdag 9 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden nog, moet nog goed gaan zoeken.
Het is een online bedrijf he. Ze komen bij je thuis met staaltjes, je krijgt een offerte en dan moet je online bestellen. Ik kon op hun website zo een twee drie niet vinden.
Nu moet ik wel zeggen dat ik slecht in zoeken ben hoor naar dit soort dingen
Wat ik zo snel gezien heb op internt ongeveer 200 per raam maar dan komt het uithalen, afvoeren en inzetten er nog bijquote:
Snap ik. Je wil wel naakt door het huis kunnen koprollen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, maar als je dan de lampen aan hebt kunnen mensen je zien en dat wilde ik niet want heb ze in de avond ook dicht
Afvoeren kan je wel zelf ( door vrienden ) laten doen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo snel gezien heb op internt ongeveer 200 per raam maar dan komt het uithalen, afvoeren en inzetten er nog bij
Dat vind ik wel meevallen en dan moet ik wel heel fel licht in huis hebben aanstaanquote:Op woensdag 9 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, maar als je dan de lampen aan hebt kunnen mensen je zien en dat wilde ik niet want heb ze in de avond ook dicht
Ik ben goed in mensen origamiquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Je wil wel naakt door het huis kunnen koprollen.
Ja dat dusquote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Je wil wel naakt door het huis kunnen koprollen.
Ik ben pandi niet hèquote:
Is toevallig een van mijn specialiteitenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kleren opvouwen waar nog mensen inzitten
Kom vechten danquote:Op woensdag 9 april 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toevallig een van mijn specialiteiten
Ben jij verantwoordelijk voor de schade van DOt?quote:
jiujitsu/judo?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toevallig een van mijn specialiteiten
Ik vond dat gewoon geen fijn idee.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar aan een silhouette kunnen ze toch niet zien of ik wel of niet naakt ben?
Nee dat is @gebrokenglasquote:Op woensdag 9 april 2025 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor de schade van DOt?
DIe laat zich nu mooi niet zien hequote:
Maar wel wat je doetquote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar aan een silhouette kunnen ze toch niet zien of ik wel of niet naakt ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |