Snap ik. Je wil wel naakt door het huis kunnen koprollen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, maar als je dan de lampen aan hebt kunnen mensen je zien en dat wilde ik niet want heb ze in de avond ook dicht
Afvoeren kan je wel zelf ( door vrienden ) laten doen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo snel gezien heb op internt ongeveer 200 per raam maar dan komt het uithalen, afvoeren en inzetten er nog bij
Dat vind ik wel meevallen en dan moet ik wel heel fel licht in huis hebben aanstaanquote:Op woensdag 9 april 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, maar als je dan de lampen aan hebt kunnen mensen je zien en dat wilde ik niet want heb ze in de avond ook dicht
Ik ben goed in mensen origamiquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Je wil wel naakt door het huis kunnen koprollen.
Ja dat dusquote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik. Je wil wel naakt door het huis kunnen koprollen.
Ik ben pandi niet hèquote:
Is toevallig een van mijn specialiteitenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kleren opvouwen waar nog mensen inzitten
Kom vechten danquote:Op woensdag 9 april 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toevallig een van mijn specialiteiten
Ben jij verantwoordelijk voor de schade van DOt?quote:
jiujitsu/judo?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toevallig een van mijn specialiteiten
Ik vond dat gewoon geen fijn idee.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar aan een silhouette kunnen ze toch niet zien of ik wel of niet naakt ben?
Nee dat is @gebrokenglasquote:Op woensdag 9 april 2025 15:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor de schade van DOt?
DIe laat zich nu mooi niet zien hequote:
Maar wel wat je doetquote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar aan een silhouette kunnen ze toch niet zien of ik wel of niet naakt ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |