SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Lekker bezigquote:Op woensdag 9 april 2025 12:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op het moment 11191
En 180 verdiepingen![]()
![]()
Maar ik heb ook dingen gedaan hoorquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb ook dingen gedaan hoor![]()
![]()
Laat je oksels ruiken danquote:Op woensdag 9 april 2025 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb ook dingen gedaan hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee ben gaan wandelen buiten met collega's ipv zelf met de auto naar de supermarkt. Stroopwafel had ik nog in mijn ladequote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ach, ook lekkerquote:Op woensdag 9 april 2025 13:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ben gaan wandelen buiten met collega's ipv zelf met de auto naar de supermarkt. Stroopwafel had ik nog in mijn lade![]()
![]()
Mijn wandel ronde heeft een appendix
Ik verwacht op dit stuk prachtige dingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wat onaardigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
beter dan pikstraf de hele tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat hebben mannen bij mij altijd standaard. Hoeven ze helemaal niets voor te doen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
niets doen vind ik wel iets prettigsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Inwendige stokslagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toevallig net aan het luisteren naar Stephen Fry die verteld over het kind van Aphrodite en Dyonisusquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik zit een ijshockeywedstrijd terug te kijkenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toevallig net aan het luisteren naar Stephen Fry die verteld over het kind van Aphrodite en DyonisusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook toevalligquote:Op woensdag 9 april 2025 13:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit een ijshockeywedstrijd terug te kijken![]()
komt heel dichtbij nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het is Grenoble vs Angers
game 5, de winnaar is kampioen, ik weet al dat het Grenoble is maar dat maakt het niet minder leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wel minder spannendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja het is nog niet gespeeldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
als je ijshockey speelt in Anger(s) dan ben je sowieso al een winnaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
precies als pulsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Pølse?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik ken wel een PoolseOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben net aangevallen door een plant
Ik ga hier dood bloedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nou doneren dan maar jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben bloed donor, maar ik weet niet of ze mijn bloed naar Italië sturenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ben universele donor, maar ben moeilijk met ontvangenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben bloed donor, maar ik weet niet of ze mijn bloed naar Italië sturen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben ook bloed donor!
Misschien willen ze mij wel naar Italië sturen?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
@KillemWieft noemt dit een uitdagingquote:Op woensdag 9 april 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben universele donor, maar ben moeilijk met ontvangen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik wilde je kidnappen maar jij wilde naar Arnhem...quote:Op woensdag 9 april 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook bloed donor!
Misschien willen ze mij wel naar Italië sturen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet ik je komen helpen?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben net aangevallen door een plant
Ik ga hier dood bloeden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 9 april 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben ook bloed donor!
Misschien willen ze mij wel naar Italië sturen?anders gaan we samen
waar in italieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, moest even het vd Valk checkenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wilde je kidnappen maar jij wilde naar Arnhem...
want ik ben ook op te offerenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mits italiequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maaarrrrr eigenlijk wil ik dit weekend naar een bloemencorso, want dat heb ik nog nooit gezien. En heb ik zondag een wijn en spijs.
Kunnen we misschien ook maandag vertrekken?
Begin juni komt Italie wel heel dichtbij... Portoro¸I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Eerst nog naar Nederland!quote:Op woensdag 9 april 2025 13:56 schreef Fogel het volgende:
Begin juni komt Italie wel heel dichtbij... Portoro¸
En je moet je sig weer bijwerken
we vertrekken september pas als ijshockey weer begint
@loveislikeakiss moet gewoon de wond dicht houden en druk erop doen tot die tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, eerst nog naar Nederland en Kroatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eerst nog naar Nederland!
En je moet je sig weer bijwerken
OKOK...I'm surrounded by morons!
Heb je geen doekje voor het bloeden?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:57 schreef sp3c het volgende:
@:loveislikeakiss moet gewoon de wond dicht houden en druk erop doen tot die tijd![]()
ja maar we komen pas september brengenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of een tourniquet aanleggen. Dan kan ze vast wel een paar maanden op ons wachtenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:57 schreef sp3c het volgende:
@:loveislikeakiss moet gewoon de wond dicht houden en druk erop doen tot die tijd
Dit komt wel goed zoquote:Op woensdag 9 april 2025 14:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een tourniquet aanleggen. Dan kan ze vast wel een paar maanden op ons wachten![]()
![]()
ow daar is geen ijshockey, dan kan het eerderquote:
maar niet na septemberOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
600 meter omhoog, is bijna niet te doen in NederlandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eerst een kuil gravenquote:Op woensdag 9 april 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
600 meter omhoog, is bijna niet te doen in Nederland![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: