Even je rust pakken jaquote:Op woensdag 9 april 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
ZO ff bakkie doen en dan eens kijken of een uurtje slapen wil lukken
Bedenk mij net dat ik een pakketje krijg vanmiddagquote:
Weet je hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 9 april 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedenk mij net dat ik een pakketje krijg vanmiddag![]()
Verdorie nog aan toe
Ja tussen 13 en 17 uurquote:
Ik val bijna om van moeheid.quote:
WIe weet is hij het welquote:
Anders het pakketje maar ophalen morgenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik val bijna om van moeheid.maar ik mag gewoon niet rusten schijnbaar
Bellen ze toch aan, word ik toch wakkerquote:Op woensdag 9 april 2025 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders het pakketje maar ophalen morgen
Misschien komen ze pas tegen vijvenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bellen ze toch aan, word ik toch wakker
Ja maar misschien ook net als ik lig te slapen en dan ben ik nog meer ellendigquote:
Is dat een van de drie watervallen?quote:Op woensdag 9 april 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Das pech, brug weg
Bestaat gewoon nog. Ik heb er best veel sportkleding van. Ook van Bjorn Borg.quote:
Ja, zo noemde mijn papa me vroeger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
We are the Borg.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bestaat gewoon nog. Ik heb er best veel sportkleding van. Ook van Bjorn Borg.
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zo noemde mijn papa me vroeger.HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
''HEB JIJ GESPORT DAN''
- Ja.
'' Geloof ik niks van, laat je watch eens zien''
Ik heb een puber dames en heren. Het is officieel nu.
Zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet zegt: laat me je oksel eens ruiken.
Wil je mijn horloge lenen?quote:Op woensdag 9 april 2025 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
''HEB JIJ GESPORT DAN''
- Ja.
'' Geloof ik niks van, laat je watch eens zien''
Ik heb een puber dames en heren. Het is officieel nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |