SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
Normaal doet @ESF1Gamer datquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
@:ijs_beer post weer eens door het slotje heen. Gras is groen.
Wel buiten hè.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij, ik, vechten.
Hier: https://maps.app.goo.gl/tGFy5bTrdUfj2JXL7
Nee hoor, tegen redefinequote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom wil iedereen tegen Strani vechten?
Nee nee deze keer heb ik er niks mee te makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja. Redefine oogt minder sterk. Dat begrijp ik wel
Al die mods zijn hetzelfdequote:
Dat wel. Maar ik ga gewoon met al mijn gewicht op hem zitten, dan is die zo verslagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja. Redefine oogt minder sterk. Dat begrijp ik wel
Idem. Dat doen we altijd gezamenlijk vanaf ons balkon.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:35 schreef Strani het volgende:
Op z'n hoogst stook ik een beetje, verder ben ik de onschuld zelve.
Het duurt weer veel te lang allemaalquote:
80-jarige oorlogquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
Nou nou nou, zo oud is Straan ook weer niet.quote:
Nee precies, ik was amper meerderjarig toen die oorlog eindigde.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou nou nou, zo oud is Straan ook weer niet.
Zou ik ook over mijzelf zeggen ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
En nog even mijn favoriete Spaanse gifje:
[ afbeelding ]
Familie van je?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze eren jullie altijd!
Als dat zo zou zijn zou ik op dit moment in een paleis nabij Madrid zittenquote:
Philips? Ik denk dan toch eerder in Eindhoven hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zou ik op dit moment in een paleis nabij Madrid zitten
Dit is Felipe (Philips) II.
Oh zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja. het is weer heerlijk ouwerwets ergeren
PSV is ook vernoemd naar deze koningquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Philips? Ik denk dan toch eerder in Eindhoven hoor.
Het was denk ik ook niet de meest charismatische koning ooit, dat je z'n gezicht makkelijk onthoudt. Wel een behoorlijk effectieve.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Ik wist niet dat dat Felipe de twee was. Weet wel zijn relatie tot NL.
Owja. Daarom is het altijd fijn om quizzes online te kijken, dan kan je nog even terugspoelenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh zekerEn uitgebreid klagen en mopperen tijdens een veel te lange niet interessante terzijde en daarna de vraag missen
Ja, al die filipsen lijken op elkaar, op eentje na danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was denk ik ook niet de meest charismatische koning ooit, dat je z'n gezicht makkelijk onthoudt. Wel een behoorlijk effectieve.
Port Sherry Vermouth?quote:
Ja de Habsburg-genen waren ook niet de meest fortuinlijke na verloop van tijd. Bij Felipe IV (plaatje 3) was het al twijfelachtig maar bij zijn zoon Carlos II ging het helemaal fout.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, al die filipsen lijken op elkaar, op eentje na dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij hem en Kenny heb ik ook de achternamen erbij gezetquote:
Ow. wij allebei nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij hem en Kenny heb ik ook de achternamen erbij gezet
Alle kenmerken van eeuwenlange inteelt werden bij hem duidelijk. En als je alle lichamelijke en geestelijke beperkingen leest waarmee hij kampte is het nog een klein wonder dat hij 38 werd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja de Habsburg-genen waren ook niet de meest fortuinlijke na verloop van tijd. Bij Felipe IV (plaatje 3) was het al twijfelachtig maar bij zijn zoon Carlos II ging het helemaal fout.
[ afbeelding ]
Waarbij ook nog eens bedacht moet worden dat schilders destijds probeerden er 'het beste van te maken' en dat de realiteit dus wellicht nog veel erger was.
Absoluut! Het was ook meteen het einde van de dynastie, hoewel de huidige koning Felipe VI wel een nazaat is van Felipe III (via diens dochter en daarna in de mannelijke lijn). Hij is ook een directe afstammeling in de mannelijke lijn van de Zonnekoning Louis XIV trouwens.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Alle kenmerken van eeuwenlange inteelt werden bij hem duidelijk. En als je alle lichamelijke en geestelijke beperkingen leest waarmee hij kampte is het nog een klein wonder dat hij 38 werd.
Lees ik hieruit dat er een meet aan komt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:26 schreef H_T het volgende:
Upbeatles organiseert een Songfestivalquiz in Café Oproer in Utrecht de dag voor de grote finale
Dat was expres!!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:18 schreef Redefine het volgende:
Het vorige topic had nog doodleuk recenter posts. @:Meke gaat ook volledig in de mod modus om door het slotje te posten.
Leuk! ik zet em in de agenda.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lees ik hieruit dat er een meet aan komt?
Die hoort een baret op te hebben, een stokbrood onder de arm en een Gauloise in de bekquote:
nee, daar hadden we niemand anders voor uitgenodigd toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit nog vóór de Dark Room-meet van juni?
Het moet gelijk weer vulgair worden bij jou hequote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit nog vóór de Dark Room-meet van juni?
Gewoon een andere locatie doorgeven aan hem, dat werkte ook al goed met het feestje van @H_T,quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
nee, daar hadden we niemand anders voor uitgenodigd toch?
Ik wilde je al verbeteren, net op tijd aangepastquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut! Het was ook meteen het einde van de dynastie, hoewel de huidige koning Felipe VI wel een nazaat is van Felipe III (via diens dochter en daarna in de mannelijke lijn). Hij is ook een directe afstammeling in de mannelijke lijn van de Zonnekoning Louis XIV trouwens.
Edit: Hij is ook nazaat van Felipe IVZelfde verhaal; eerst via een dochter en daarna in de mannelijke lijn. Zo zie je maar hoe gecompliceerd het allemaal was destijds.
Oh ik had aan jou gevraagd de anderen uit te nodigen maar ik begrijp nu dat dat niet per se jouw opzet was. Oké. Nou ja vooruit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oh jammerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het dan vechten wordt en daar heb ik zo geen zin in.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik had aan jou gevraagd de anderen uit te nodigen maar ik begrijp nu dat dat niet per se jouw opzet was. Oké. Nou ja vooruit.
Henry VIII was z'n tijd ver vooruit:quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:24 schreef Meke het volgende:
Over schilderijen van oude mensen gesproken, ik vind het ook altijd zo leuk dat Henry VIII gecatfisht is door Anna von Kleve
Ja dat plan werkte niet helemaal, en hij wilde zo graag van z'n koningschap af.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik wilde je al verbeteren, net op tijd aangepast
Voor het overzicht (zelf gemaakt ooit)
[ afbeelding ]
Ook leuk detail: Filips V besloot in 1724 af te treden ten gunste van zijn zoon, die overleed nog hetzelfde jaar waarna hij zelf maar weer koning werd.
Ik zie dat @NailQueen ook wel wil komen dus wel zo netjes als je haar ook uitnodigt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het dan vechten wordt en daar heb ik zo geen zin in.
@NailQueen, jij mag ook komenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat @:nailqueen ook wel wil komen dus wel zo netjes als je haar ook uitnodigt.
Ik zou er ook rechts op swipen hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:24 schreef Meke het volgende:
Over schilderijen van oude mensen gesproken, ik vind het ook altijd zo leuk dat Henry VIII gecatfisht is door Anna von Kleve
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt, gewoon een combinatie de hobby's geschiedenis en koningshuizen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat plan werkte niet helemaal, en hij wilde zo graag van z'n koningschap af.
Wat leuk joh dat je dit allemaal hebt gedaan! Had je er een speciale reden voor?
Ben je wel eens naar het Prado-museum geweest en wellicht ook nog naar El Escorial? Zo niet, absoluut de moeite waard
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat @:nailqueen ook wel wil komen dus wel zo netjes als je haar ook uitnodigt.
Gezellig! Is daar ook een sauna?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:NailQueen, jij mag ook komen
Grappig joh, ik heb zo ook járen geleden een hele lijst gemaakt van alle Engelse koningen tot in de 9e eeuw of zoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon een combinatie de hobby's geschiedenis en koningshuizen.
Die dingen nooit bezocht, maar mocht ik ooit in Madrid zijn zal dat zeker op het lijstje staan.
Ook omdat in het Prado de Tuin der Lusten van Jeroen Bosch hangt, die kan ik als geboren Bosschenaar niet overslaan.
Vast wel! Wordt de gezelligste meet ooit!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Gezellig! Is daar ook een sauna?
ik krijg het er nu al warm van!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast wel! Wordt de gezelligste meet ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:59 schreef Meke het volgende:
Ben je al begonnen in Dageraad boven de Boete @:nailqueen?
Ik heb nu de eerste twee hoofdstukken gelezenIk ben er helaas nog niet aan toe gekomen. Maar ik ga er zo snel mogelijk aan beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd om niet naar de F1 sprintrace te kijken.
Of helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als er nou één koers is die je niet helemaal hoeft te kijken...
Nee dat laat die aan de nummer twee. Toevallig is dat de eerste Italiaan.quote:
Ze moet doen wat ze niet laten kan, maar dit is natuurlijk een vechtscheiding waiting to happen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:23 schreef AgnesGru het volgende:
Jutta Leerdam en Jake Paul gaan trouwen
Daar heeft die wel wat meer mogelijkheden om echt het verschil te maken. Maar wordt zeker een mooie strijd. Nog afwachten wat Van Aert dan kan. Al zie ik die niet winnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:02 schreef blackswangreen het volgende:
Pogi had in Strade Bianche al enorme moeite om Pidcock eraf te krijgen, en nu krijgt hij MVDP er gewoon helemaal niet af. Dat belooft wat voor de Ronde van Vlaanderen.
Is hij nou degene die een klap van de molen heeft gehad? Of is dat zijn broer?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:23 schreef AgnesGru het volgende:
Beiden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is hij nou degene die een klap van de molen heeft gehad? Of is dat zijn broer?
Welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:04 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie deze man nog gespot?
[ afbeelding ]
Theo Reitsma zou zeggen 'Dat is een goed stel.'quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is in ieder geval een MAGA en “eigen onderzoek doen” figuur. Geen idee of zijn broer dat ook is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van Aert kan niet mee in de heuvels. Hij is eigenlijk een betere klimmer dan Van der Poel, behalve op korte klimmetjes... en laat het daar nou net om gaan in de klassiekers.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heeft die wel wat meer mogelijkheden om echt het verschil te maken. Maar wordt zeker een mooie strijd. Nog afwachten wat Van Aert dan kan. Al zie ik die niet winnen.
Hij is een domme lul. Of hij daar een klap van de molen voor nodig heeft gehad, geen idee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn broer ook niet helemaal helder. Maar die ken ik voornamelijk van zijn interview met Liam Payne. Maar het is dus een familiedingetjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval een MAGA en “eigen onderzoek doen” figuur. Geen idee of zijn broer dat ook is.
Mwah. Daar is die juist weinig geklopt voor VdP. Van Aert zal vooral eerst maar eens niet moeten vallen. En denk dat zijn grootste vuilkal het mentale aspect zal zijn. Niet dat die mentaal heel zwak is, maar je zag het voorheen wel dat anderen daar iets sterker in waren. Daar komt nu nog bij het het voor hem wel echt moet (en elk jaar niet gewonnen wordt dat nog meer), terwijl VdP en Pogacar dat gevoel veel minder hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Van Aert kan niet mee in de heuvels. Hij is eigenlijk een betere klimmer dan Van der Poel, behalve op korte klimmetjes... en laat het daar nou net om gaan in de klassiekers.
Weinig geklopt? VDP klopt hem altijd in de klassiekers. Gewoon altijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Daar is die juist weinig geklopt voor VdP. Van Aert zal vooral eerst maar eens niet moeten vallen. En denk dat zijn grootste vuilkal het mentale aspect zal zijn. Niet dat die mentaal heel zwak is, maar je zag het voorheen wel dat anderen daar iets sterker in waren. Daar komt nu nog bij het het voor hem wel echt moet (en elk jaar niet gewonnen wordt dat nog meer), terwijl VdP en Pogacar dat gevoel veel minder hebben.
Fijn voor hen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:23 schreef AgnesGru het volgende:
Je moet wel lezen wat jezelf geschreven hebt he. Dan snap je tenminste waarop ik reageerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Weinig geklopt? VDP klopt hem altijd in de klassiekers. Gewoon altijd.
De laatste twee jaar is VDP ook nog eens gerichter gaan trainen en komt Van Aert niet eens meer bij hem in de buurt. Hij rijdt ook nog eens erg dom, nog een aspect waar VDP beter in is.
? De laatste keer dat ze samen in de Ronde reden werd Van Aert ook gelost op een klimmetje. En toen VDP wereldkampioen werd reed hij hem er ook af op een heuvel. Hij is daar gewoon beter in.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet wel lezen wat jezelf geschreven hebt he. Dan snap je tenminste waarop ik reageer![]()
Jij hebt over de korte klimmetjes dat die het daar verliest van VdP. Daar is die zeker iets minder, maar vooralsnog op een keer MSR (waar Pogacar ook niet mee kon met Mathieu) in de klassiekers op dat vlak niet geklopt.
Ja leuk. Maar daar ging je laatste reactie dus juist niet overquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
? De laatste keer dat ze samen in de Ronde reden werd Van Aert ook gelost op een klimmetje. En toen VDP wereldkampioen werd reed hij hem er ook af op een heuvel. Hij is daar gewoon beter in.
In Roubaix heeft Van Aert nog wel kans om VDP te kloppen, op dat terrein zijn ze vergelijkbaar. Maar in de Ronde zie ik het niet gebeuren, zeker niet met de vorm die Van Aert tot nu toe heeft getoond.
F1quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef Arizona het volgende:
VBL, WLR, alles komt aan bod, sportief clubje zijn we
En een deel zit een hele week San Remo festival uit, dat is ook topsport.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef Arizona het volgende:
quote:
Moeten we het ook nog over March Madness hebben? College basketball is ook bezigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef Arizona het volgende:
Wie was vergeten om het licht uit te doen?quote:Op zondag 23 maart 2025 07:14 schreef Yesse het volgende:
Goedezondag! Het licht stond nog aan. Misschien dat ik daarom al om 6 uur wakker was…
Ik las net Mexi’s Top 2000 lijstje en nu heb ik op 23 maart Happy New Year van ABBA in mijn hoofd.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met Måns - Revolution in mijn hoofd. Waar heb ik dat nou aan verdiend?
Ja, die heb ik net ook bijgelezen en dat liedje heeft nu ook ene plekje in mijn hoofd. Ach ja, het kon ergerquote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik las net Mexi’s Top 2000 lijstje en nu heb ik op 23 maart Happy New Year van ABBA in mijn hoofd.
20 maart is het nieuwe jaar begonnen. Dus je zit er maar een paar dagen na.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik las net Mexi’s Top 2000 lijstje en nu heb ik op 23 maart Happy New Year van ABBA in mijn hoofd.
Het hardlooptopic is nog niet genoemd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef Arizona het volgende:
Word al moe als ik het lees!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zélfs tennis nog niet genoemdquote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het hardlooptopic is nog niet genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zélfs tennis nog niet genoemdWant dat is net als hardlopen geen subforum.
Dus wij zijn een niche!@Redefine en ik kunnen dit lezen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, ik ben echt trots op jullie, grote stappen gemaaktquote:
Misschien goed dat je er een topic over maakt en dan wat mensen tagged om zo te kijken hoeveel animo er isquote:Op zondag 23 maart 2025 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Hoe zat het nou met die esf pub quiz? Is dat een leuke meet voor de finale?
Wij zijn gepensioneerde hooligans en dus al gestopt. Dat gaat dus niet over ons.quote:
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow, ik ben echt trots op jullie, grote stappen gemaakt![]()
Schrijven vinden wel moeilijker.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien goed dat je er een topic over maakt een dan wat mensen tagged om zo te kijken hoeveel animo er isDan kun je het een beetje op gang brengen. Anders is het risico dat het bij een blijft.
Wat staat hierquote:Op zondag 23 maart 2025 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow, ik ben echt trots op jullie, grote stappen gemaakt![]()
Nou ik zag dat het gisteren alweer bijna knokken was hier, ouwe F-sider!quote:Op zondag 23 maart 2025 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn gepensioneerde hooligans en dus al gestopt. Dat gaat dus niet over ons.
Je weet toch dat het altijd aan de ander ligt beste Straanquote:Op zondag 23 maart 2025 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zag dat het gisteren alweer bijna knokken was hier, ouwe F-sider!
Naturellement mon amice!quote:Op zondag 23 maart 2025 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet toch dat het altijd aan de ander ligt beste Straan
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:33 schreef Meke het volgende:
Mochten hier nog verstokte of nieuwe (@:luctor.et.emergo) fans van de Mol zitten die graag meedoen met de prono, vul hem snel in!!![]()
MOL / [De Mol] FOK! De Mol BE Prono
Ik moet eerst opzoeken wat het nou precies is want ik weet ook het fijne niet van. Daarom vraag ik hier of men iets weet over die pubquizen. Wellicht maak ik later nog een topic aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien goed dat je er een topic over maakt en dan wat mensen tagged om zo te kijken hoeveel animo er isDan kun je het een beetje op gang brengen. Anders is het risico dat het slechts bij een idee blijft.
@H_T weet hier vast wat vanquote:Op zondag 23 maart 2025 14:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet eerst opzoeken wat het nou precies is want ik weet ook het fijne niet van. Daarom vraag ik hier of men iets weet over die pubquizen. Wellicht maak ik later nog een topic aan.
Het is in Biercafé Oproer in Utrecht, in de wijk Overvecht. Daar is een treinstation in de buurt (wel een eindje lopen), en je kan er vlakbij gratis parkeren met de auto. Je moet overigens wel 6 euro p.p. inleggen, wat ik aan de ruime kant vind voor een pubquiz. Hieronder de tekst van de organisatiequote:Op zondag 23 maart 2025 14:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet eerst opzoeken wat het nou precies is want ik weet ook het fijne niet van. Daarom vraag ik hier of men iets weet over die pubquizen. Wellicht maak ik later nog een topic aan.
Ik gok dat je niet voor 22:30 weer de deur uit bent. Mogelijk later, afhankelijk van de drukte en de tijd die het nakijken kost. Je bent dus niet vroeg thuisquote:Oproer Eurovision Quiz, Utrecht
Het is inmiddels een jaarlijkse traditie: een Eurovisiesongfestival Quiz van Upbeatles in de week van Eurovision. Ook dit jaar kun je weer meedoen en wel op vrijdagavond 16 mei bij Oproer Biercafé, op de grens van Tuindorp en Overvecht. Inderdaad, de dag voor de Grote Finale, waarin we vanzelfsprekend hopen dat ook Claude acte de présence geeft.
Een tafeltje reserveren voor deze pubquiz kan door een mailtje te sturen aan jochem@upbeatles.nl. Vermeld daarin jullie teamnaam en het aantal personen (max. 6p in een team) en of jullie ook komen eten. Inschrijving en betaling (6 euro p.p.) op de avond zelf start om 19.30 uur, de quiz begint een half uurtje later.
Dit klinkt ook nog een beetje alsof je dan de volgende dag erachter komt dat ze al twintig jaar dood isquote:Op zondag 23 maart 2025 15:22 schreef Strani het volgende:
Ik was gisteren in m'n favoriete rockpub in Alicante om naar een optreden te kijken met een groepje. We hadden dit ook online geplaatst voor anderen zodat die zich bij onze groep konden voegen. Zo kwam er ook een bloedmooie Italiaanse bij ons zitten die hier een paar dagen op vakantie is. Nog een tijdje mee zitten praten, erg leuk. Nou had ze al verteld dat ze klassiek pianist is én psycholoog, maar nu kom ik er achter dat ze óók nog eens actrice is (of is geweest) en ook in elk geval één serie van Rai 1 heeft gespeeld een aantal jaar terug. En een aflevering van Commissaris Rex. Je komt wat tegen, zo op een avondje uit!
Ik vind deze manier van een compliment aan me geven wel een beetje indirect, maar I'll take itquote:Op zondag 23 maart 2025 15:23 schreef Strani het volgende:
Tevens is het misschien niet helemaal eerlijk dat sommige mensen over zo veel talent én goede looks beschikken. En dan nog een leuke persoonlijkheid ook.
quote:Op zondag 23 maart 2025 15:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt ook nog een beetje alsof je dan de volgende dag erachter komt dat ze al twintig jaar dood is
Ik wist ook dat jij de enige zou zijn die meteen zou begrijpen dat dit over jou gaat.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind deze manier van een compliment aan me geven wel een beetje indirect, maar I'll take it
Nee ik begrijp wel redelijk wat je bedoelt geloof ik.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]Dat zou wel heel bijzonder zijn!
Bekijk deze YouTube-video
Dit bedoel ik. Is toch niet eerlijk?
Ach ja iedereen heeft natuurlijk wel iets. Nee maar ik ben niet echt jaloers hoor, vind het eerder tof om best een bijzonder iemand ontmoet te hebbenquote:Op zondag 23 maart 2025 15:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik begrijp wel redelijk wat je bedoelt geloof ik.
Ik had vroeger zo'n meisje in m'n klas, megacreatief, slim, knap, superaardig. Is uiteindelijk ook met een 10(!) afgestudeerd aan industrieel ontwerpen aan de universiteit. Alles klopt dan gewoon.
Ik hoop alleen dan altijd dat ze ook maar gewoon gelukkig zijn
Dan moet ik ook denken aan mensen als Avicci. Van buiten lijkt het alsof ze een droom leven, maar ondertussen zijn ze zo ongelukkig dat ze het leven zelfs helemaal niet meer zien zitten.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja iedereen heeft natuurlijk wel iets. Nee maar ik ben niet echt jaloers hoor, vind het eerder tof om best een bijzonder iemand ontmoet te hebben![]()
Maar je hebt absoluut gelijk: Geluk is niet gegarandeerd, ook niet als je op papier alles mee hebt zitten. Sowieso moet je er nog keihard aan werken om dat talent ook goed te kunnen gebruiken, en kunnen er net zo goed externe factoren zijn die voor problemen zorgen.
Niemand is perfect. Meestal kunnen dit soort mensen hun onzekerheden en problemen zeer goed verbergen.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:23 schreef Strani het volgende:
Tevens is het misschien niet helemaal eerlijk dat sommige mensen over zo veel talent én goede looks beschikken. En dan nog een leuke persoonlijkheid ook.
Ikke welquote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef Arizona het volgende:
Eindelijk is het dan zover! Wie gaat er nog meer niet naar de Wie is de Vlaamse Mol kijken vanavond?
Ik kijk het later terug op Npo Startquote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef Arizona het volgende:
Eindelijk is het dan zover! Wie gaat er nog meer niet naar de Wie is de Vlaamse Mol kijken vanavond?
Nog 1.5 uur om anders te beslissenquote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef Arizona het volgende:
Zondag: Geen overwinning is er en geen nederlaagquote:Op zondag 23 maart 2025 18:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga eerst De Mol kijken en zet em daarna - als de stand het toelaat - op voetbal
Ik ben erg overtuigd van mijn mol.
Ik kan vandaag nog niet eens meekijken.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog 1.5 uur om anders te beslissen
[ afbeelding ]
@:Luctor.et.Emergo kan niet meer terug om het vandaag of morgen te zien
Je kunt gewoon terugkijken hè ?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan vandaag nog niet eens meekijken.
Je gaat toch wel echt kijken hèquote:Op zondag 23 maart 2025 18:17 schreef Arizona het volgende:
@Luctor.et.Emergo gaat altijd op tijd naar bed. Dus vannacht kijken gaat het niet wordenquote:
Precies.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo gaat altijd op tijd naar bed. Dus vannacht kijken gaat het niet worden
Jij haalt het einde van de wedstrijd straks denk ik al nietquote:
Als het penalty's gaat worden niet, nee.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij haalt het einde van de wedstrijd straks denk ik al niet
Dat zou ik ook te laat vinden.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het penalty's gaat worden niet, nee.
De wedstrijd moet nog beginnen hoorquote:
Spanjaarden he.quote:
Doe maar uit dat licht.quote:
Is niet gunstig voor wk-kwalificatie.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:44 schreef GeorgeM het volgende:
Hopelijk winnen we van ze. Dat zal ze leren
Dan kun je die beker gelijk aan die Spanjaarden geven.quote:
Ja, dit was het ongeveer wel inderdaad.quote:
De Jong simuleerde hier natuurlijk het klassieke vroege foutje wat een goal veroorzaakt bij Oranje. Maar dan dat die er niet in gaat. Dan hebben we dat maar gehad, dus slim gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit was het ongeveer wel inderdaad.
Echt hequote:
En nog erger dat daarvoor Frimpong doodleuk in de rug gelopen wordt, maar die niet flut.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Turpin
Eerste de beste mogelijkheid. Hoe lachwekkend is deze scheids.
Nederland heeft ook wat geld toegeschoven?quote:
Is ook zo maar ik bedoelde het verder ook helemaal niet serieus hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niemand is perfect. Meestal kunnen dit soort mensen hun onzekerheden en problemen zeer goed verbergen.
Dit is vrij curieus inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2025 21:35 schreef Redefine het volgende:
Ik zie nu de 2 - 0 van Duitsland tegen Italië. Nee dat kan niet
Oh dat is een klassieke Origi.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is vrij curieus inderdaad![]()
https://x.com/priceless_m(...)l0kO3D_wfYnZbrNLmumQ
Mooi op tijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, De Mol is afgelopen, ik kijk even mee naar voetbal
Zekerquote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
Deze leek dan qua assist behoorlijk op de goal van Iniesta die we ons allemaal niet meer kunnen herinneren.
Die bij Barcelona-Levante? Ja, dat was me wat toen.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
Deze leek dan qua assist behoorlijk op de goal van Iniesta die we ons allemaal niet meer kunnen herinneren.
We waren halvefinalist op het EK toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:39 schreef Strani het volgende:
Hoe het ook afloopt, Nederland heeft gewoon opeens een behoorlijke ploeg
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven hè?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
De tijden van briljante liedjes als "Oeh ah Ed de Goey" en "Litmanen Oehoeoeoeee".
Ja ik neem aan dat de componisten ervan inmiddels ook allemaal overleden zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven hè?
Dat was wel tegen de lamme en de blinde.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We waren halvefinalist op het EK toch?
Ja en Spanje was toen ook met afstand de beste. Dus dat we nu zo tegen Spanje kunnen spelen vind ik een mooi teken.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel tegen de lamme en de blinde.
En dan mist Nederland nog een hoop spelers (geen idee hoe dat bij Spanje is trouwens)quote:Op zondag 23 maart 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en Spanje was toen ook met afstand de beste. Dus dat we nu zo tegen Spanje kunnen spelen vind ik een mooi teken.
Dat zeker.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en Spanje was toen ook met afstand de beste. Dus dat we nu zo tegen Spanje kunnen spelen vind ik een mooi teken.
Je mist inderdaad veel verdedigers. En vooral nog een reserve spits. Brobbey is er, maar die kan er nog minder van dan een Memphis op leeftijd.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En dan mist Nederland nog een hoop spelers (geen idee hoe dat bij Spanje is trouwens)
Je mist driekwart van de verdediging (Dumfries, De Vrij, Ake) en ook iemand als Weghorst
De jeugd in de buitenwijken van Valencia kan denk ik nog wel een bal gebruiken.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
Brobbey komt erin. Hij is bijzonder slecht met penalties toch?
Zo ver komt het niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
Brobbey komt erin. Hij is bijzonder slecht met penalties toch?
Net zoals Memphis.quote:
Wie weet komt de bal wel in de buurt van Strani terecht.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
De jeugd in de buitenwijken van Valencia kan denk ik nog wel een bal gebruiken.
Als we hem straks 'Gloeiende, gloeiende, mijn raam ligt aan diggelen' zien typen, dan weten we het.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie weet komt de bal wel in de buurt van Strani terecht.
Dit vind ik dan niet zo'n ramp. Er is niet echt iets mee te verliezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |